Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 165528 | Odgovora: 243 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 09:56 - pre 214 meseci
Citat:
MatezYU: I recimo ovo g...o od dizajna... ;)


Ovo g$@ je dizajnirano 1987-1988 i izbaceno prvi put 1989. godine znaci mnooogo pre tog Fiat Bravo/a. Losa restilizacija je ucinila svoje, ali kako je uveden edge dizajn kod Forda, nema ruznih Fordova. BTW, Fiesta i to bas taj model je najprodavaniji small car u tom periodu, sto ne bih mogao da kazem za Bravo u svom segmentu.
Ispred zgrade ima moj komsija Bravo i uopstre ga ne vozi, samo lezi ispod njega. Vozio sam i sam Bravu, koja nije bila u mom vlasnistvu, sramota, jednom reci.
Ako hoces lepog italijana, kupi Alfu, 155 mozes da nadjes za te pare, ali sa njom idu i skuplji delovi. Bitno je da ti je auto fensi.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 10:08 - pre 214 meseci
Citat:
fenixbgd: Prijatelju ako ti se sviđa FIAT kupi ga brate šta slušaš naklapanja! Svako ima različita iskustva, a većina ovih što ti pametuju nikad nisu vozili FIAT-a.
Ja imam Bravu i zadovoljan sam.


Fiat Bravo koji sam ja vozio lupa i tandrce na rupe vise od moje Corolle koja 1989. godiste. Losiji je i za voznju, jedina razlika je bila laksi volan jer je imao servo. U svemu ostalom ta matora Corolla ga razbija - osecaj voznje, tisina unutra, utegnutost, lezanje na putu, pa cak i motor 1.3 na Corolli koji bez problema ubija onaj od 1.4 u Fiatu. Fiat je presao oko 130.000km, moja Corolla 180.000km. Fiat je OK do 100.000km a onda krece naglo raspadanje na sve strane. Pa, izem ti auto 10 godina mladji koji se jace cuje na rupe i cvrci unutra vise od auta starog 16 godina... a da ne govorim o pouzdanosti.

Da mozda hoce da kupi NOVOG Fiata, onda OK, snasao bi se nekako, ali polovan Fiat? Ne, hvala, NIKAD u zivotu.

Dizajn nema veze nikakve sa kvalitetom automobila. Pre bih uzeo novu Corollu nego novog Grande Punta koji je dizajnerski lepsi i smekerskiji. Ali... zna se sta je jedna Toyota ili Hyundai recimo a sta jedan Fiat. Ove prve dve marke vec petu godinu siju sve automobile po pouzdanosti svugde u svetu.

Od auta zelim da me sluzi bez ikakvih problema 10 godina. Ne zelim da ga gledam, vec da ga vozim bez razmisljanja.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 10:10 - pre 214 meseci
Ja ga donekle mogu razumijet, dizajn je prvo što upada u oči, pogotovo nekome tko traži i kupuje auto..

Ali dizajn današnjih automobila sve je više globalan, auti sve više liče jedan na drugi, više se razlikuju po klasama, nego po proizvođačima. Čim netko postigne uspjeh sa svojim novim modelom, ostali odmah naprave vrlo sličnu kopiju.
Ionako je danas glavni cilj proizvesti što jeftiniji auto i ostvariti što veći profit.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 10:17 - pre 214 meseci
@dr jekil
ja sam posle fiata kupio polo karavan, i prodao ga u roku od 2 meseca, kada sam video koliko kosta redovan servis, zatim sam kupio fabiu, s kojom takodje imam glavobolje oko elektronike, i skupih popravki, a iste probleme ima i drugar sa golfom4.
Fabia je na prodaju, 1.4 100ks jako atraktivna, pravi lepak za ljubitelje nemaca, kao i onaj polo...
I da planiram da kupim fiat stilo.








Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 10:22 - pre 214 meseci
@cozmo
gde si ti nasao da poredis corollu i punta, nit su u klasi nit isto kostaju. I naravno da je toyota mnogo bolja od fiata, a bolja je i od nemaca...
I da pored stila u konkurenciji je i corolla ili avensis

[Ovu poruku je menjao bakara dana 24.08.2006. u 11:37 GMT+1]
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

markom
Marko Milivojević
Network Engineer
Google
Mountain View

markom
Član broj: 18427
Poruke: 4227
*.213.158.80.in.is.

Sajt: https://markom.rs


+16 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 11:15 - pre 214 meseci
Citat:
Po tvojoj logici onda ni Alfa Romeo ne valja nista.


:-) Vidiš kako brzo kapiraš suštinu stvari... :-) Alfe su predivna kola. Što je zapravo jako dobro, pošto ćeš ih uglavnom gledati na parkingu, a ne voziti :-)

Sa druge strane

Citat:
Imao sam i nesrecnu Opel Corsu B


Zvati Opel dobrim predstavnikom nemačke auto industrije je poprilično bezveze, zato što je opštepoznata i prihvaćena činjenica da su Opeli (u svetu poznatiji i kao Vauxhall ili Chevrolet, odnosno deo General Motorsa) poprilično loši. Dobra nemačka kola su VW, Audi i RR ( ;-> ).

Marko.

P.S. Ponosni vozač Toyote Avensis. Ako imaš €30000, uopšte se nećeš zajebati.
 
Odgovor na temu

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.dialup.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 11:58 - pre 214 meseci
Sa komentarom o izgledu Fiata Bravo moram da se složim - mnogo je lep auto.
Medjutim, Fiat, to vam dodje ko italijanski Jugo, samo što je bolji, lepši, udobniji itd. ali ima neke svoje standardne kvarove (pun TechZone tih kvarova).

I ja bih ti od srca preporučila nekog Accent-a, čak ne mora da bude uvozni ima ih i domaćih polovnih na prodaju jer je cena novog vrlo niska (u nekoj standardnoj varijanti, naravno) a auto je fantastičan za vožnju i izuzetno pouzdan.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 12:02 - pre 214 meseci
Citat:
bakara:I da planiram da kupim fiat stilo.


U prevodu: Fiat sa NAJVISE kvarova ikad proizveden... gde nadje njega... najnepouzdaniji Fiat, ali stvarno. Nova Panda je XXXX puta pouzdanija od Stila. Pa cak i Bravo/Brava i Punto su se bolje pokazali...

Ako imas novaca, bolje je nekog japanca uzeti...

Inace, posto sam 50% Nemac, nemci za Opel kazu Opel-popel:)

Popel-zuto iz nosa:)
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
212.200.155.*



+9 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 12:30 - pre 214 meseci
Citat:
cicika: Medjutim, Fiat, to vam dodje ko italijanski Jugo, samo što je bolji, lepši, udobniji itd.


Znaci isto :)
anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

dalibord5
Dalibor Maksimović
Direktor
MAX SILVER DOO
Beograd

Član broj: 29223
Poruke: 695
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.maxsilver.rs


+38 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 15:48 - pre 214 meseci
Ovdde se govori o kupovini POLOVNOG automobila.
Sve moze biti kao i kupovina mackeu dzaku.
Fiat Marea karavan je sjajan auto.
Vozio sam ga i nemam zamerke.
Za relativno nisku cenu dobija se brdo opreme.
za nase vise-manje sirotinjske uslove,odrzavanje svakog auta,mladjeg od 10 godina je skupo.
LAz je da su delovi za Fiata skupi.Razlika je jedino u tome sto je veca sansa da se naleti na jeftiniji deo za nemacki auto,koji je u stvari losa kopija iz Turske.
Moje je misljenje da su francuska kola najbolja.I to po svim parametrima.
A to sto mi robujemo stavu:"nemac je nemac" je tema druge price.
Nemci stvarno prave izuzetna kola,ali su na nasem trzistu jednostavno precenjena.
Licno,vise volim italijane.Za dobru cenu dobija se dobar auto.
I na kraju,uz malo srece,moguce je naci dobrog italijana koji ce biti u boljem stanju od izvikanog nemca.
Ako neko zeli da vozi isti auto sledecih 5 i vise godina,neka skupi pare za nova kola.
Za par godina voznje posluzice i Bravo.I to bez nekih vecih glavobolja
Sada je tren velikih odluka...
bolje je zivjeti sto godina kao milijunas nego sedam dana u bijedi!!!

"Bog je mrtav"-NICE
"Nice je mrtav"-BOG

www.maxsilver.rs
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 16:16 - pre 214 meseci
Kod polovnjaka je sve jako individualno i sve zavisi od konkretnog primerka na koji ste naleteli, te svaka generalizacija ima malo smisla.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 16:49 - pre 214 meseci
Kad covek ovo cita ispada da samo nemci znaju da prave kola, a svi ostali prave krseve...Znaci ostali su budale?
Sta se nalazi u privatnim firmama i u njihovim voznim parkovima, punto, doblo i pezo partneri... Ja znam samo za prebogati filip moris da voze caddyje... A u tim firmama su proracun troskova nabavke i odrzavanja radili strucnjaci a ne budale..





Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 16:55 - pre 214 meseci
@cicika
bravo=yugo
tempra=z128
jel tako ispada?
@cozmo
stilo se kvari?
Odakle ti to?
Jel ima neki koji se nekvari da kupim taj?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

burner
Dragiša Rakić
BG

Član broj: 898
Poruke: 150
*.ADSL.neobee.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 20:01 - pre 214 meseci
Imamo u firmi stila 1.8 16v benc, već tri godine. Nema ko se nije učio na njemu da vozi, a on je i dalje kao zmaj. Sem redovnog održavanja ništa drugo mu nije rađeno. Odličan 5+.
 
Odgovor na temu

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
*.beobug.com.



+1 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 20:09 - pre 214 meseci
Probaću da napišem jednu analizu modela Fiat Bravo/Brava pošto je to ustvari jedan te isti automobil.

Blizanci Fiat Bravo/Brava su modeli niže srednje klase (tzv. kompakt ili "golf" klasa) predstavljeni u decembru 1995. godine. osvojili su prestiznu titulu evropskog automobila godine 1996.


Dizajn: Što se tiče dizajna (o kome je ovde bilo puno reči) većinom se svi slažu da je odličan i kod jednog i kod drugog. ispred vremena u kome je nastao, dopadljiv, ni danas ne deluje zastarelo. ako poredimo izgled ovih modela sa konkurentima iz vremena kada su se pojavili nema im ravnog u toj klasi. Pozitivne ocene uglavnom važe i za dizajn unutrašnjosti odnosno komandne table, volana itd. mada materijali korišćeni u enterijeru te završna obrada nisu na nivou dizajna rekao bih.

Ponuda motora: Počev od najmanjeg benzinca od 1.4 litra sa 12 ventila, preko atmoseferskog dizelaša 1.9 D sa 65 KS i neizostavnih turbo dizelaša (TD) od 75 i 100 KS, te modernog komon rejl motora 1.9 JTD sa 105 KS. Kod nas su omiljeni i benzinci 1.6 16V i 1.8 16 V sa 103 i 115 KS, a za ljubitelje sportske vožnje bila je namenjena verzija - HGT 20V sa petocilindričnim motorom i čitavih 154 KS.

Oprema: Imaju dosta bogatu opremu. Veoma su česti modeli sa 2 Vazdušna jastuka, fabričkim radiom, servom, podizačima stakala,centralnom bravom, klimom itd.

Pasivna bazbednost: Ne može se pohvaliti kao naročito bezbedan, mada je solidan uzimajući u obzir kada se pojavio na tržištu. Model Fiat brava 1998. godine je testiran i osvojio je 2 zvezdice na EuroNcap crash testu (http://www.euroncap.com/conten...s/details.php?id1=2&id2=32 ) za frontalni i bočni sudar. prema njihovim tvrdnjama uz samo mala poboljšanja mogao bi da osvoji 3 zvezdice. Ako je za utehu mnogi automobili iz tog perioda (iste klase) imali su slične rezultate. npr. Ford escort 99. godiste i hyundai accent 2 zvezdice, Mitsubishi lancer,Nissan almera i Suzuki baleno po jedna ipo zvezdica. Civic 2 ipo, Corolla 3 zvezdice itd.

Pouzdanost: Ovaj automobil je u proseku klase kada se o pouzdanosti radi, zauzima solidno 50-to mesto na rang listi nemačkog TUV-a , sa 17,1 poenom. Ono što je posebno zanimljivo, glavni konkurent opel astra je na istoj rang listi na 44-tom mestu sa 14,8 poena, a kod nas izuzetno popularni golf III, zajedno sa ventom zauzima jedno mesto iza fiat bravo/brave sa 17,5 poena.

Nemački ADAC ne pravi razliku između Brava i Brave i sve su serije ocenjene prosečno. Modeli iz 1996. imali su 18,9 kvarova godišnje na hiljadu automobila (nešto manje od dva posto), iz 1998. 14,4, a 2000 samo 9,9. Trend se jasno uočavao i kvalitet je rastao. No, u svim izvestajima potvrđeno je da je karoserija solidna.

Limarija/Plastika: Bravo i Brava imaju solidno zaštićenu karoseriju, sve od lima je uglavnom dobro, ali to nažalost ne vredi za delove od plastike, koji su velikim delom srozali ugled inače dosta dobrog automobila. narocito ocigledan primer su kvake. Plastika rucica je kod velikog procenta ovih automobila ispucala i gotovo u stanju raspadanja- naravno od sunca. u pitanju je fabricka greška. mislim da je god novijih serija taj problem ispravljen.

od stvari koje iritiraju na prvom mestu to je plastika, koja svira neku svoju simfoniju, kad god pređete preko neke neravnine, na dodir je tvrda, iako je lepo dizajnirana.

Koji motor izabrati??? Od dizel motora Najbolji izbor je moderni dizelaš, gore pomenuti komon-rejl JTD od 1.9 litara i 105 KS. Troši u proseku malo 6,5 evrodizela (fabrika). Izuzetno je elastičan i relativno tih, a nudi i prostojne perfomanse. Retko će kome ubrzanje od 10,8 s do stotke biti nedovoljno ubedljivo. Cena modela sa JTD motorom je veća, ali ćete posle par godina izgubiti manje na vrednosti vozila nego sa benzinskim motorom, a kada ga oglasite, telefon neće prestati da zvoni.

Može proći i atmosferski dizelaš 1.9 sa 65 KS, a klonite se dizelaša 1.9 td sa 75 KS, još više nego benzinca 1.4 12V. stare turbodizelaše u pravilu treba izbegavati (skupe popravke).

Druga krajnost – benzinac 1.4 sa 12 ventila i samo 80 KS. Troši u proseku 6,8 litara po fabričkim podacima, u realnim uslovima vožnje oko 8,0 litara. Iako sa ovim motorom bravo/brava imaju solidno ubrzanje (12,5 sekundi do stotke), na auto putu zbog malog maksimalnog obrtnog momenta (113 Nm) na visokih 4.250 o/min, traži redovno prebacivanje u četvrti stepen prenosa ukoliko želite iole pristojnija međuubrzanja. Klonite se kao ptičjeg gripa ovog benzinca 1.4 12V!!! Jednostavno, njegova koncepcija nije pogođena. Najviše problema zadaje komplikovani razvodni mehanizam s jednim bregastim vratilom, dvostrukim poluklackalicama i 12 ventila. To se brzo sve 'rašteluje' motor ne izgubi puno na snazi, ali počne u proseku trošiti 10-12 litara. Ti motori imaju problema i s pumpom rashladne tečnosti i dihtungom glave motora, a malo ih prelazi (bez većih problema) više od 150.000 km.

Ipak, ukoliko kupujete benzinca, postoji rešenje, verzija sa motorom 1.6 sa 16 V i 103 KS, koja je prava mera za ovu karoseriju. Doduše u realnim uslovima eksploatacije zna da popije i preko 9,0 litara bezolovnog benzina, ali zato ima duži vek trajanja od najslabijeg agregata. Benzinac 1.6 16V sa 1581 ccm i 103 KS pokazao se izvrsnim- to je NAJBOLJI benzinski motor koji se ugradjivao u ove automobile! Uz dobro održavanje bez problema može preći i više od 300.000 km i u normalnoj eksploataciji ne da se uništiti. Najvažnije je što retko stvara probleme. Dobro vuče, Nešto više troši, ali samo u gradskoj vožnji i kad ga se vozi oštro. Jedini je izuzetak razvodni mehanizam o kome treba posebno voditi računa kako ne bi stvarao probleme.

Ono što je takodje bitno kod kupovine benzinca je kakvu ima usisnu granu. Od 2000. godista na ovamo pravili su se plasticnim koje zahtevaju ugradnju najskupljeg sekvencijalnog gasnog uredjaja cije se cene krecu od oko 900 do preko 1000 evra. tako da ukoliko planirate ugradnju gasa kupite automobil do 1999. godista (uključujući i to). naravno postoji i opcija zamene plasticne grane metalnom sa starije serije pa onda ugradnje mnogo jeftinijeg plinskog uredjaja. ali to se ipak moze smatrati "budzenjem".

Važno je skratiti interval zamene zupčastog kaiša sa 100.000 na 80.000 km. To nije veliki trošak. Pritom je važno obvezno izmeniti remenicu pumpe ulja. Mnogi prilikom izmene zupčastog kaiša menjaju samo 2 remenice-vodilice, koje su jeftinije, a zbog štednje 'zaboravljaju' izmeniti remenicu uljne pumpe, koja je najskuplja. No, ako se to ne uradi, nastaje veliki problem. Ona se s vremenom olabavi, dobije zazor u osi, remen na njoj preskoči te se sudare klipovi i ventili. Ogromna šteta!

Kvačilo je manje otporno od preporučenih motora, ali to prvenstveno ovisi o vozaču. To je i pokazatelj načina na koji je automobil vožen, i ako kvačilo loše hvata, odustanite od kupovine.

S menjačem u pravilu nema nikakvih problema kada su kvarovi u pitanju (ali ponekad neće iz prvog pokušaja u prvu), a i kuglasti zglobovi prednjeg vešanja dosta dobro se nose s neravninama na našim putevima. Izuzetak su amortizeri, podjednako prednji i zadnji.Treba pregledati i prednje diskove i zadnji lonac. To je takođe dobar pokazatelj načina na koji je automobil vožen i kako je održavan. Problem Fiata, uopšteno, je što ih često voze osobe sklone temperamentnijoj vožnji i, ako naletite na takav primerak, ne kupujte ga.

Fiati, pa tako i Bravo (Brava) često i bespotrebno padaju na sitnicama. To se prvenstveno odnosi na brisač zadnjeg stakla, koji je teško izdržao više od godine dana, a kod originalnog radiokasetofona brzo su ispadale tipkice. Ali to je svakako manje važno (iako nije prijatno).

Utisak kvari i izduvni sistem, koji izuzetno lako korodira, te kočnice sa kojima na tehničkom pregledu često ima problema. Elektronika takođe nije uzorna, a posebno treba obratiti pažnju na gubitak rashladne tečnosti – antifriza, te obratite pažnju na creva, koja znaju cureti.

Za volanom ćete brzo naći odgovarajući položaj, i samo će oni najviši imati primedbe. Tkanina na inače udobnim sedištima je izdržljiva, a ponuda prostora dobra. Prtljažnik je kod modela bravo mali ima samo 280 litara, te ako vam treba porodični automobil, onda je mnogo bolje rešenje brava koja ima gepek pristojne zapremine od tačno 380 litara. Međutim činjenica je da ogibljenje nije baš udobno, i da registruje svaku neravninu, te da je tvrđe od onog na opelovoj astri, da i ne govorimo o reno meganu ili pežou 306.

Fiati su relativno jeftini za održavanje, što se posebno odnosi na dosta povoljne cene rezervnih delova naročito u slučaju direktnog poredjenja sa nemačkim/japanskim/francuskim. ali računajte i na potrebu za češćom zamenom istih u odnosu na japance/nemce. s`obzirom na činjenicu da u Srbiji ima dosta što ovlašćenih, što divljih fiatovih servisa, sa te strane možete biti mirni. Nije previše interesantan lopovima, a ponuda rezervnih delova je dobra.


P.S.

Izvori: www.b92.net/automobili www.autogodine.hr www.euroncap.com

Dalje, dobar drugar se dosta raspitivao a na kraju je i kupio Fiat Bravu koju i danas vozi. ( takodje- ja sam svojevremeno zbog njega postavio temu ovde i na sajtu magazina vrele gume o Bravi. a i vozio sam istu u nekoliko navrata.

Tako da su u ovom tekstu sadrzana i njegova i moja iskustva, saznanja do kojih smo došli, tvrdnje servisera... naravno i iskustva mnogih vlasnika ovih automobila koji su se javljali na ES-u i na forumu magazina vrelegume.

UKOLIKO NEKO SMATRA DA BILO KOJI DEO GORNJEG TEKSTA NIJE TAČAN NEKA NAPIŠE I OBRAZLOŽI.


[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 24.08.2006. u 21:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti24.08.2006. u 21:12 - pre 214 meseci
Da otprilike je to to, lep tekst. Znaci ni bolji ni gori od proseka, a jeftiniji (sto mu neko gore navede kao manu).
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.adanet.co.yu.



+17 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti25.08.2006. u 06:13 - pre 214 meseci
Stvarno lep tekst.. Cini mi se da su svi ovi raniji postovi bazirani na "rekla-kazala".. Neka pisu ljudi koji su imali iskustva sa ovim kolima, koji su ih vozili.. Kakav je osecaj, koji su kvarovi i to.. A ne oni koji nemaju ovaj auto pa onda pametuju, jer ne vole FIAT a ne znam iz kojeg razloga..
 
Odgovor na temu

migel
Beograd

Član broj: 81233
Poruke: 12
195.252.92.*



Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti25.08.2006. u 14:53 - pre 214 meseci
Pozdrav svima,

Zanimljiva diskusija koja se moze naci na mnogim forumima...

Citat:
MatezYU: Stvarno lep tekst.. Cini mi se da su svi ovi raniji postovi bazirani na "rekla-kazala".. Neka pisu ljudi koji su imali iskustva sa ovim kolima, koji su ih vozili.. Kakav je osecaj, koji su kvarovi i to.. A ne oni koji nemaju ovaj auto pa onda pametuju, jer ne vole FIAT a ne znam iz kojeg razloga..


Vozim Fiat Brava vec 3 godine. Kada sam kupovao auto uglavnom je bilo:
Vozac Forda: Kupi Forda!
Vozac Golfa: Kupi Golfa!
...

Brava koju vozim ima motor 1.6 16v sa 103ks i '97 je godiste. Osim redovnih odrzavanja nikakvih poseta majstorima nije bilo. Motor je tih, i nikakvih skripanja plastike, lupanja na rupama i td. nema iako je presla 130.000km. Potrosnja je malo veca (do 9.5l u gradu) ali to mozes resiti ugradnjom plina koji za nju kosta oko 300€. Upravo razmisljam da zamenim delove za kocioni sistem (paknovi, plocice) i raspitao sam se, cena im je od 2500-3000 dinara ali ne verujem da je za auta iste klase ostalih proizvodjaca cena mnogo povoljnija. Plastika je zadovoljavajuca, osim one na kvakama od vrata koja je presvucena nekom gumom koja od sunca ispuca. To je za mene i jedina mana ovog automobila. I ostali automobili imaju svoje nedostatke. Npr. svi Opelovi automobili su do otprilike 95-96 godine imali probleme sa kvalitetom lima pa ih niko i pored toga nije svstao u lose automobile. Inace Bravu sa ovom motorom mozes poterati i do 200km/h i ne razmisljati kod preticanja da li cu proci. To ti sve govorim iz licnog iskustva(ne znam kakvi su ostali motori-1.4 12v i ostali). Uz sve to ces dobiti i gomilu opreme poput klime(bez nje ni ne razmisljaj da kupis auto), podizaca... O dizajnu necu pisati jer nema potrebe to opisivati.

I za kraj, ja vozim auto koji sam zeleo i nisam slusao nicije savete ni preporuke. Prezadovoljan sam Fiatom i mislim da ne zaostaje ni za jednim drugim proizvodjacem automobila. I ti razmisli dobro jer ces ti ipak biti taj koji ce voziti taj auto.


Pozdrav
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti25.08.2006. u 15:33 - pre 214 meseci
Ne lupa ti i ne tandrce zato sto nisi vozio auto koji je bolji, ili tisi na rupama i unutra. Ja jesam. Cak i moja stara Corolla je, recimo, tisa i bolja za voznju. Da ne govorim o drugim automobilima (Escort 98-99 je mama za Brava). Ili recimo Astra. Zato mi Fiat lupa i tandrce. Sedni u Pezo ili Citroen i videces sta je tisina i udobnost (i ergonomija, komfor...).

I, ne verujem vozacima Fiata, zato sto moj ortak ima istu takvu i NIKAKO nije zadovoljan, cak stavise kuka za Escortom i sad se resava Fiata (inace, auto mu je ko nov). Problemi sa strujom, los na rupe, neudoban... Nova Panda lupa pozadi ko da su amortizeri presli 200.000. Isto i sa Bravom...
Kosa mi se digla na glavi kad sam sa Bravom od 100.000km presao preko prvih rupa i rekoh - ne, dovidjenja. Sto zbog zvuka, sto zbog neudobnosti. Deluje rastimovano kad krenes malo da se unosis u voznju, mada na prvi pogled izgleda OK. Cim krenes malo po rupama, neravninama, kolotrazima... zaboravi na bezbednost i udobnu voznju. Duplo vise oseca kolotrage i useke od Corolle koja je laksa dosta.
Hvala lepo.

Eto, za razliku od ostalih, ja jesam vozio razne Fiate i NIJEDAN mi se ne svidja. A ni nemci. Japanci su zakon. Francuzi takodje su zakon za nemce i italijane zbog udobnosti, komfora... iako nisu pouzdani kao nemci, ali su dosta bolji od italijana.

Sta se zalecete? Probajte 10 modela pa onda vidite sta je za vas, a ne po izgledu i principu kad neko pise u stilu "Svaki ciga svoga konja hvali".

Mogu ja sad o Toyoti, ali necu... pogledaj Matez malo Pezo, Forda ako hoces isto nizu cenu. Ima tu svasta da se nadje.

Nemoj samo da nam kukas posle kao sa onim Unom...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti25.08.2006. u 16:12 - pre 214 meseci
Inace, Bravo sam ja isto razmisljao da uzmem da zamenim Toyotu ali sam zbog gorenapisanih razloga odustao. Pre bih uzeo Pezo 206 iako je mali auto, drasticno je bolji od Fiata. Da ne pricam kakav je Ford Focus - avion za Bravo. Ili Corolla 97-98, ali je skupa.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Bravo. Da li je pametno kupiti

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 165528 | Odgovora: 243 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.