Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sta mi mozete reci o audi 80?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Sta mi mozete reci o audi 80?

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 52216 | Odgovora: 87 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?25.01.2007. u 18:59 - pre 209 meseci
@codegen.

Upravo tako, takav recnik na ovom forumu nije dozvoljen pa sam bio slobodan da izbacim taj deo.
Molim te da diskusiju nastavis mirnijim tonom.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
212.200.123.*



Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?25.01.2007. u 20:03 - pre 209 meseci
ljudi necemo se valjda svadjati zzbog gluposti?
ja sam naveo cinjenice i iskustva sa automobilima koji su bili kod mene. nikoga ne teram da ga kupi a nikoga ni daga ne kupi. ja sam hteo samo da nevedem svoja iskustva. asad dali je nekoga sluzio ili ne ja to ne znam znam za svoje. nemoguce da su se svi dosada kod mene pogodili dobri
slobodan81
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?25.01.2007. u 20:14 - pre 209 meseci

Ma godine nisu vazne, ni za ljude ni za kola.
Svi nastupamo drugarski.

Mada mi je zao kada po novinama "nadjem" izginulu decu, izgubili kontrolu, ponekad pobili malo pesaka, okolo...

S druge strane,, od Hrvatske do Bugarske, sto smatram za bas bas Balkan, standard je malo porastao. Iako smo i dalje "evropski" otpad, u dobroj meri, zasto bar ne bi malo promanili "balkanski" nacin odrzavanja kola. I gde nam je "usteda", na amortizeru, er begu, pojasu, sponi...mekim ili tvrdim paknovima, bajatim akumulatorima.

Pa posto "srednje" godine imaju uslova da se "civilizuju", onda valjda na najmladjim vozacima "ostaje" da voze automobile "bez odrzavanja", i smanjuju svoju populaciju. Valjda nisu krivi, krivi su oni koji ih, iz blize okoline, nisu upozorili. Ili je dovoljno, da , mama-tata-baba, kazu "nemoj brzo da vozis", ili "pazljivo vozi".

A "cena" greske je malo velika.

Ili da porazmislite o svojim "stavovima" oko kola, buduce grobnice, ili cu da pricam samo sa onima, koji su preziveli otkazivanje volana, pucanje spone pri 150, ili otkazivanje kocnica pri 80, u sred Beograda (ili bilo kog grada ili sela). Sve zbog auta koji "nikada ne ostavlja", ali jednom "sahranjuje".

Pri tome, recite otvoreno, kakvo je trziste "polovnih", i da li se vlasnici odrzavanih, zaista, auta tako lako "pojavljuju" po oglasima. Da li svi mi, kada malo vise ulozimo u kola, ipak vozimo neko vreme, pa ga onda "pustimo" u prodaju.
I koliko "legendi" drumova ima zamenjene amortizere (makar "u paru"), a ne jedan, i to polovan, posto je "upao u rupu", ili se skucao "samo" sa jedne strane.
I da li su "nove gume" po oglasima, stare par meseci, ili tek godinu-godinu i po.

Poz.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?25.01.2007. u 20:45 - pre 209 meseci
@slobodan81

Moje "opaske" nisu nikako bile upućene Tebi, nego opštem načinu razmišljanja kod nas. Tako da očekujem da ih ne shvataš lično.

Evo kako ja na to gledam - Ja kupim neki Ford (da ne bude audi). Novi. Vozim ga 5-6 godina i prodam ga prijatelju, prethodno ga održavajući "po PS-u". Prijatelj ga kupuje, jer zna od koga kupuje, te ga i on, uz redovno i pravilno održavanje vozi par godina i onda ga proda. Takav auto može da pređe pravo brdo kilometara, dok se potpuno ne ugasi. I normalno, taj primerak na sve vlasnike u nizu ostavlja odličan utisak.

Priča druga. Neka osoba kupi isti takav Ford, odnekud iz uvoza. Ona ne zna da li je taj auto vožen ovako ili onako, ko ga je vozio i po kakvim putevima, da li je redovno servisiran itd. Taj auto onda preproda osobi X, putem oglasa. Osoba X ga možda održava, možda ne održava. Svakako ne želi sebi da pravi veći trošak, te kad se auto pokvari, on ga "na silu" dovede u stanje na granici upotrebljivosti i proda ga kao "tip-top" primerak. Sledeći vlasnik, nazovimo ga Y, aka auto tamo-amo, ne proveravajući bilo šta, sve dok auto ne prestane da radi. Nažalost, i on, nemajući novaca da više ulaže u taj auto, rešava da ga "skarabudži" tek da funkcioniše (od spolja gladac, iznutra....) i tako ga dalje preprodaje. Sledeći korisnik u nizu sa ovim autom ima samo negativna iskustva. Danima ne izlazi iz servisa, i tek što nešto popravi, pojavi se novi kvar. Ne treba ni pominjati da je servisni tempo poodavno izgubljen. Možda čak i kod prvog vlasnika, tako da je sad gotovo ne moguće uhvatiti ritam redovnog održavanja, pri čemu se osnovne stvari menjaju u servisnom periodu, a one koje se pokvare, kad za to dođe vreme. Takav auto na poslednjeg korisnika (mada i na neke pre njega) ostavlja krajnje negativna iskustva, prilično različita od onih koje imam ja. Zbog toga je nemoguće jemčiti za bilo koju marku automobila i siguran sam da bi se, kada se statistika upotrebi, neki automobili pokazali pouzdanijim od drugih. Ipak, garancija je nemoguća, ako se rukovodimo samo proizvođačem.

Zato se na internetu (www.carsurvey.org) da naći gomila članaka o gotovo svim automobilima, pa sam se i sam začudio šta sam sve pronašao za automobile, koje sam lično držao za nekakvo savršenstvo. Čak - Božanstvo.

Malo je reći da se iskustva pojedinaca često i značajno razlikuju, od primera do primera, a uostalom - ne rukovodi se svako zdravim razumom pri kupovini. Nekog je prosto nemoguće navesti na razmišljanje o tome, zašto neki primerak istog modela automobila, iste opreme i godišta, košta 1000 ili 2000 evra manje, od komšijskog. Razlozi najčešće postoje, a nekada (nažalost) bivaju otkriveni, tek kada saobraćajna policija dođe na uviđaj. Lepši epilog bude kada se pokvari samo motor. To su srećnije okolnosti.

Zato je bitno da, kad je god moguće, automobil kupite od vama poznatog lica, čak i ako je potrebno zažmuriti na neke nedostatke. Kompromisi nisu uvek negativni - nekada će vam, iako toga možda niste (nećete biti) svesni - spasiti život.

Zato se nikada ne treba kunuti u auto, koji niste sami kupili, ili bar ne poznajete prvog (eventualno drugog) vlasnika i njegove navike. Ako već nema mogućnosti izbora, bolje je uzeti i auto koji prvobitno niste nameravali, ali samo ako i za njega imate finansijske rezerve, da ga odvezete na DETALJNI tehnički pregled i promenu svega što ima veze sa točkovima. Sve oko motora je sekundardno. To može praviti glavobolje, ali ne i više od toga.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
212.200.123.*



Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?25.01.2007. u 21:21 - pre 209 meseci
slazem se sa tobom STORM48 jer naravno svaki odrzavani automobil polovan i moze da traje ostalo nema nista
polazim od sebe retko kupujem automobile od poznanika jer kakvo je vreme danas netreba verovati nikome.
ja obicno ne kupujem auto na koji prvo naletim i bez provere u ovlascenom servisu nema sanse. bolje u startu odvojiti nesto para preko za detaljnu proveru motora, limarije ,dali je cukan , papira nego da se kasnije bijem sam u glavu. i naravno odmah posle kupovine to mi je postala obicaj da sve kaiseve ulje sntifriza zamenim. mada obicno uvek gledam i kad je auto bio poslednji put u servisu.
i bez takvog postupka nebih preporucio nikome kupovinu bolje u startu dati koji dinar vise i biti miran
nemam nista protiv nijedne marke mada sam vec to napisao mada mislim da je bolje uzeti auto koji je kod nas cenjen(precenjen) i sutra sto najbolje kroz nedelju dana prodati auto bez veceg gubitkanego auto prodavati pola godine sa dosta izgubljenog novca.
i sam sam napomenuo meni se od svi automobila najvise svidja italijanski dizajn ali sta sutra kada treba prodati, cekati pola godine i izgubiti dosta novca e zato sam vise za te precenjene
slobodan81
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?26.01.2007. u 00:32 - pre 209 meseci
Ne znam sto ti je bas "cekanje" GUBLJENJE novca. Novac se gubi na kocki, na ulici.. Valjda vozis auto dok ga ne prodas.
U "prevodu" ne treba gledati da li se auto "lako" ili tesko prodaje. Em sto nije neki kriterijum, a i trziste se menja svaki dan. Ono sto je bilo "pravilo" pre vise od nekoliko godina, nije vise. Ljudima se vise isplati da uloze u auto nekoliko stotina evra, nego da "izgube" isto toliko, na neko "cekanje", ili ne znam sta, i voze to sto imaju. Pa se sve cesce kupuje auto koji se nece "prodavati" za manje od dve godine.

Ja sve "nas" posmatram kao "kupce" i korisnike vozila. Parametri i kriterijumi preprodavaca me ne zanimaju, oni su mi (nam) "neprijatelji". A i sporo menjaju "filozofiju". A i meni je drago, sto ne zaradjuju vise preko 3k evra po autu srednje klase. Sada im je "lepo" i sa 1-1,5k, ako nije neka teska prevara, a i ta "zarada" treba da "opadne". Pa da li smo mi najboatiji u Evropi, kada vozimo najskuplje "krseve". To je cinjenica koja sigurno ne odgovara vlasnicima vozila.

Pri tome se produzava "prelazni" period, ako jednoga dana, a nije bas predaleko, ozivi evropski propis o registraciji kola (ne PREregistraciji), sa euro 3 i euro 4 motorima, a vec je "dovoljna" kolicina automobila sa tim uslovom, da bi se politicki donela odluka, sta ce biti sa autima pre '98, ili kasnije, kako koji.
To je neminovnost, bez obzira na "zelje" vlasnika i mogucnosti "starih" limuzina da kotrljaju jos par godina. Auto trziste nema milosti, kao ni stanje na ulicama. Ekologija nema puno veze, bitna je opsta potrosnja. Krediti i lizing su stigli, staro za novo ipak nema puno smisla, posto je staro previse staro, ali uz podizanje standarda jos za 30%, i pojacanje javnog prevoza, za koji nesto i nema primedbi poslednjih godina, lagano ce da se poostravaju propisi (prva "poostravanja" su vec dozivela osiguravajuca drustva), tehnicki pregledi, pa lagano tehnicko pojacanje uslova za upotrebu vozila, i lagano se "utapamo" u evropu.

Ko i dalje misli da bude "slep", i da placa golfa 2 2k evra, jer je "dobar", traje,..neka pogleda sta ce sa njim za koju godinu, da li ce "lako" da "se proda" i da li ce da se "izgubi" novac. Izgubljen je vec, davanjem pocetne sume, za auto koji vredi 200€, kao za delove..

Poz.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?26.01.2007. u 07:32 - pre 209 meseci
Za one koji hoce uskoro da kupe polovan auto u sledecem broju revije SatPlus ce biti kupon za besplatnu proveru auta u servisu. Nema lazi nema prevare.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?26.01.2007. u 12:06 - pre 209 meseci
Jel' za sve modele, posto mi se ne daje, olako, 5000 za proveru u Delti.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?26.01.2007. u 13:11 - pre 209 meseci
Cuo sam u nedelju Alvirovica, nisam kupio.
 
Odgovor na temu

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 11:27 - pre 209 meseci
@cedomir_gajic:
nesto me zanima, koliko trosi tvoj Audi 80? Imam neku ponudu za takav auto i mnogo mi se svidja, ali me zanima realna potrosnja u gradu i na otvorenom, znaci 1.8 benzinac?
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 18:46 - pre 209 meseci
To je auto star 15 godina, znaci nije "top" stanje, mozes ocekivati izmedju 7 i 12 l potrosnje, zavisno od desne noge. S obzirom na lokaciju, sta mislis koliko "trose" automobili, "po gradu", od Brankovog mosta do tunela, ili Terazija, u 4 popodne...ja racunao, oko 100L/km. Jedan km za 15-25 minuta rada motora, pa neka je i na ler-u.....

Ne "trosi" auto (provereno na parkingu), potrosnja se uvek "potrefi" sa vozacem u kolima...

Poz.
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.83.beocity.net.



Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 19:26 - pre 209 meseci
Citat:
monstrum: @cedomir_gajic:
nesto me zanima, koliko trosi tvoj Audi 80? Imam neku ponudu za takav auto i mnogo mi se svidja, ali me zanima realna potrosnja u gradu i na otvorenom, znaci 1.8 benzinac?

kod mene je je audi 80 1,8s tosio
po gradu (mom) 10l, (beograd)do 12l
na otvorenom ako si nezan na gasu 7l a ako ga maltretiras moze nagurati i 15l
slobodan81
 
Odgovor na temu

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 22:22 - pre 209 meseci
Hvala ljudi, imam neku ponudu od prvog vlasnika za tog audija, ali rekoh da proverim sa strane koliko trosi. Mada ja bi mu ugradio gas odmah... Malo sam bio skeptican da 1.8 moze da trosi 10L po gradu, do 12 je podnosljivo sto bi znacilo plina od 12 do 15 sto mi je ok. Ima li auto nesto sto bi trebalo da pogledam, neku manu koju vi kao vlasnici znate, s audijem nisam imao iskustva...
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 23:32 - pre 209 meseci
Ako budes izbegavao spiceve i guzve, ako ne budes "patosirao" pedalu gasa, neces ni prici 10L, sa plinom 10-12, nazalost to nije slucaj kod mene, kod mene i polo 1,4 trosi 10 u gradu, ali slabo "ide" ispod 3000 obrtaja, sa semafora 3500-4000. Volim tako da vozim, tako da auto "ne trosi", nego ja...
 
Odgovor na temu

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?03.02.2007. u 23:48 - pre 209 meseci
Meni Opel Kadett 1,3 ( 20togodisnji ) na plin trosi 10L po gradu, ako bi Audi 80 1,8 da izvuce 12: bio bih prezadovoljan...
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?04.02.2007. u 14:07 - pre 209 meseci
Ne mozes da poredis drugacije "tehnologije" po kubikazi. Druga je bila "filozofija" kada se pravio taj kadet. Od "elektronike" je imao samo diode u alternatoru.
Kod 80, model "jaje", ipak je ubacen racunar, kontrolisao se i spoljni pritisak vazduha, odredjivala se smesa..i to smanjuje potrosnju i kod vecih kubikaza. I tesko da se moze karburator lako porediti sa bilo kakvim "kontrolisanim" sistemom.

Znaci veca kubikaza= srazmerno veca potrosnja, ne vazi, vise, a pogotovo kod razlicitih "generacija"..


Poz.
 
Odgovor na temu

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?04.02.2007. u 14:27 - pre 209 meseci
"Jaje" sa karburatorom ima svu tu elektroniku?
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.83.beocity.net.



Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?04.02.2007. u 18:57 - pre 209 meseci
Citat:
monstrum: Hvala ljudi, imam neku ponudu od prvog vlasnika za tog audija, ali rekoh da proverim sa strane koliko trosi. Mada ja bi mu ugradio gas odmah... Malo sam bio skeptican da 1.8 moze da trosi 10L po gradu, do 12 je podnosljivo sto bi znacilo plina od 12 do 15 sto mi je ok. Ima li auto nesto sto bi trebalo da pogledam, neku manu koju vi kao vlasnici znate, s audijem nisam imao iskustva...

obavezno gledaj trap jer im je to velika mana.
oko korozije se nemoj muciti da je trazis jer je neces naci(pocinkovana karoserija)

slobodan81
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?04.02.2007. u 19:03 - pre 209 meseci
Od tih "jaja" sa karburatorom bezi kao djavo od krsta. Elem, u vreme "gladi, 90-ih, bilo je stotine kombinacija motora, glava, delova, i medju taxi vozacima i medju vlasnika audija (narocito 80 kockica), golfova, i svega sto je dolazilo iz vag grupe. Cak su se vozili motori sa kombinacijom blok dizela i glava benzinca. Cudo kakve su varijante pravljene.

Od 80 (jaje) sto su mi prosli kroz ruke, dva su bila 1,8, a jedan 2.0, i taj je najbolja varijanta. Svi su imali "efi", i potrosnja je bas zavisila od pedale.

Ostale verzije nisam ni "proucavao", tako su "bogati" sa opremom, da je to bezobrazluk.

I jednostavno, audi, golf, "izbrisani" iz svih opcija za razmisljanje, pogotovo zbog precenjenosti, a i nisam "u trendu" vozaca koji se svrstava po kolima u neke "grupe", da bas ne"gledam" na pare..

Poz.
 
Odgovor na temu

monstrum
Beograd

Član broj: 1044
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.madwap.net


Profil

icon Re: Sta mi mozete reci o audi 80?04.02.2007. u 20:17 - pre 209 meseci
Citat:
vladd: Od tih "jaja" sa karburatorom bezi kao djavo od krsta.


Aj obrazlozi ovo? Za limariju znam da je pocinkovana i da tu nema frke...
MoNsTrUm
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Sta mi mozete reci o audi 80?

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 52216 | Odgovora: 87 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.