Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

literatura za world craft

[es] :: 3D modelovanje :: literatura za world craft

[ Pregleda: 4385 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

MARK123
Marko Petrevski
Macedonia,Skopje

Član broj: 77498
Poruke: 423
62.162.203.*



Profil

icon literatura za world craft11.10.2006. u 14:45 - pre 213 meseci
Imam program world craft za dizajn mape za counter strike,half life
Dali netko mi moze naci literaturu za njega kako da ga koristim(dizajniram mape).
Hfala puno
MARK123
 
Odgovor na temu

Igy81

Član broj: 20661
Poruke: 192
85.158.39.*



+1 Profil

icon Re: literatura za world craft22.01.2007. u 12:09 - pre 209 meseci
Znam da je sada i prekasno ALI....

Prvo imas noviju verziju programa za mapiranje Valve Hammer Editor 3.4, skini ga pa probaj. Imas i beta update Hammer Beta. S ovim dobijes dosta novih opcija.

E sto se tice tutorijala kreni sa ovim na Wikipeida.org

A imas i na interlopers.net.

Ako sta napravis postuj link.

[Ovu poruku je menjao Igy81 dana 23.01.2007. u 14:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

gravedigger032
Cacak

Član broj: 148369
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: literatura za world craft02.07.2007. u 18:50 - pre 204 meseci
Moze li bilo ko da mi samo pomogne poceo sam od skoro da pravim mape za CS!I ne ide mi lose cak kazu mi dosta njih da sam dobar ali pojavljuje mi se jedan problem!Kada kompajliram mapu i krenem da je igram ona secka da li postoji neki program koji sluzi za kompresiju mapa ili tako nesto da one ne bi seckale!Ili da li je to do textura ili cega vec!Pa ako moze neko da mi pomogne!!Inace moje mape izradjujem u valve hammer editor-u 3.4!Unapred hvala!!
gravedigger032
 
Odgovor na temu

deepwhite

Član broj: 92996
Poruke: 559
*.beobug.com.



+3 Profil

icon Re: literatura za world craft02.07.2007. u 22:29 - pre 204 meseci
koje su dimenzije tekstura koje stavljas i koji format?
 
Odgovor na temu

gravedigger032
Cacak

Član broj: 148369
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: literatura za world craft03.07.2007. u 08:49 - pre 204 meseci
nisam bas siguran ali uglavnom ovako texture su mi uglavnom tj. sve su u .wad formatu a dimenzije ako me pitash meni bar pise za texture group uglavno 0x0,128x128,256x256 a ovako posebno kada izaberem texturu svaka ima svoju dimenziju!Ako sam nesto pogresio ili te nisam dobro razumeo sorry!!!
gravedigger032
 
Odgovor na temu

deepwhite

Član broj: 92996
Poruke: 559
*.beobug.com.



+3 Profil

icon Re: literatura za world craft03.07.2007. u 11:26 - pre 204 meseci
dimenzije su ok, verovatno predefinisane u samom editoru. nisam se nikad sreo sa tim editorom tako da ti ne mogu reci ukljuci to i iskljuci ovo da bih ti pomogao. probaj da smanjis broj (kolicinu) tekstura, eksperimentisi, pa ces sam doci do zakljucka.
wad format je image list format, nesto poput maxovog .ifl fajla. zakaci jedan uz poruku da pogledam. sa te strane je verovatno sve ok.
koliko su ti kompleksni nivoi po broju verteksa? to cesto komplikuje i usporava.
 
Odgovor na temu

gravedigger032
Cacak

Član broj: 148369
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: literatura za world craft03.07.2007. u 13:02 - pre 204 meseci
Ok hvala pokusacu a nadam se i uspeti mada cisto sumnjam!Javicu ako provalim u cemu je problem!Mislim da je do textura ali mi onda nije jasno kako npr sema inferno koristi znate li koliko razlicitih textura i opet radi vrh!Mada pokusacu!E sada nisam bas iskusan sto se toga tice pa ne umem da posaljem fajl a i nemam link ili nesto slicno jedino sto mogu da ti kazem je da te wad fajlove mozes da nadjes u folderu gde je instaliran counter strike!U svakom slucaju HVALA!!A sto se tice verteksa ne znam bas najbolje ali uglavnom sa vertex tool-om nisam nista eksperimentisao!

[Ovu poruku je menjao gravedigger032 dana 03.07.2007. u 14:54 GMT+1]
gravedigger032
 
Odgovor na temu

Igy81

Član broj: 20661
Poruke: 192
85.158.39.*



+1 Profil

icon Re: literatura za world craft03.07.2007. u 14:37 - pre 204 meseci
@gravedigger032
Ne znam koliko si citao literaturu po netu, ali moguce je da koristis texture iz previse razlicitih wad-ova, pozeljno je da se koristi sto manje wad-ova, a ako bas MORAS imati texture iz razlicitih wad-ova onda povadi one koje ti trebaju za mapu i kompajliraj svoj.wad, ili si opet modele radio sa previse detalja.
Ne znam Pogledaj malo po tutorialima na gore postovanim linkovima, siguran sam da ces naci pravo rijesenje.
 
Odgovor na temu

gravedigger032
Cacak

Član broj: 148369
Poruke: 4
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: literatura za world craft03.07.2007. u 14:40 - pre 204 meseci
To sa wad-ovim jesam koristio puno probacu da kompajliramu jedan wad format ako nista probacu samo sa jednim koji se vec nalazi u cs-u!uglavnom javicu vam da se drugi ljudi koji pocinju ne bi mucili u svakom slucaju hvala puno!!!inace znate li neki dobar program za spajanje vise textura u jednu?Jer ja sam probao jdan kojisam uspeo da nadjem i zove se lump tool pise da je za spajanje vise tekstura u jednu ali kada ja ubacim wad fajlove iz cs foldera on prijavi da to nije validan wad fajl !!! :S

[Ovu poruku je menjao gravedigger032 dana 03.07.2007. u 17:10 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao gravedigger032 dana 03.07.2007. u 17:11 GMT+1]
gravedigger032
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: literatura za world craft

[ Pregleda: 4385 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.