Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u

elitemadzone.org :: MadZone :: Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 40950 | Odgovora: 124 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u13.03.2007. u 15:17 - pre 208 meseci
Citat:

Iako se po istraživanju tvrdi da je čak 89 odsto Evropljana videlo kampanju


Koliki imbecil treba da budes da ovo izjavis :)

A tek koliki mazohista treba biti pa trpeti ovakav trust mozgova :(

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Tyler Durden
Tyler Durden
Beograd

Član broj: 4312
Poruke: 3379
*.dynamic.sbb.co.yu.



+1365 Profil

icon Re: Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u13.03.2007. u 18:25 - pre 208 meseci
Citat:
"Naravno da im sto odsto verujemo, a i nemamo para da plaćamo nezavisne agencije da ponovo rade istraživanje."


Ma daaj.. šta bi falilo da istresu poreske obaveznike za još koji euro i da ulupaju u ovu famoznu priču sa reklamom? :)
Beneath civilization's fragile crust, cold chaos churns...
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u13.03.2007. u 19:57 - pre 208 meseci
BAČENE PARE. Tačka.

Ostajem pri stavu da Popovića treba prebiti kao mačku, ali sada, pošto još na sve ono nesposobno i nevešto, sada masno i laže, govnjivom motkom!

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
195.34.114.*



+105 Profil

icon Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u - Srbije dobila je specijalnu nagradu za p.k.05.09.2007. u 16:45 - pre 202 meseci
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=262237

Promotivni spotovi Srbije na Juro njuzu

Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije dobila je specijalnu nagradu za najbolju promotivnu strategiju i kampanju o investicionoj klimi neke zemlje u Evropi na Svetskoj investicionoj konferenciji "La bol" (La baule), kazala je danas direktorka te agencije Vesna Perić.

Srbija je osvajanjem specijalne nagrade za najbolju promotivnu strategiju i kampanju o investicionoj klimi neke zemlje u Evropi stekla pravo da na međunarodnoj televizijskoj stanici "Juro njuz" (Euro news) besplatno 15 puta prikaže promotivni spot o Srbiji u trajanju od 30 sekundi na sedam jezika u udarnim terminima.

Agencija je nagradu dobila na osnovu promotivnog filma o Srbiji, nove internet prezentacije i kompleta sektorskih brošura, a ova kampanja je ocenjena kao kampanja koja je doprinela privlačnosti Srbije, kazala je Perić.

Ziri konferencije "La bol" odlučuje po kriterijumima Lisabonske strategije za povećanje konkurentnosti evropske privrede.

Po rečima doskorašnje direktorke agencije, a sadašnjeg državnog sekretara u srpskom Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Jasne Matić, Srbija bi za emitovanje spotova na "Juro njuzu" morala da plati i više desetina hiljada evra.

Zato će za pripremanje spotova biti potrebno vreme kako bi se ova šansa što bolje iskoristila, kazala je Matićeva.

Srbija će pokušati da doplati nekoliko termina kako bi promocija na "Juro njuzu" bila što efektnija.

Jasna Matić je podsetila da je Agencija prošle godine, u istraživanju Specijalizovane agencije Svetske banke (Miga), proglašena za jednu od prvih osam agencija za promociju investicija između 114 agencija zemalja u razvoju i u tranziciji.

Ona je još podsetila da je Organizacija za ekonomsku saradnju i razvoj proglasila Srbiju za najbolju destinaciju za grinfild investije u jugoistočnoj Evropi.

Ove godine nagrade konferencije "La bol" dobili su i grad Barselona za film "Pokrajina Valonija" u Belgiji francuski grad Lil za brošuru.

Svetska investiciona konferencija "La bol" održava se od 2002. godine i nastoji da promoviše privlačnost i konkurentnost evropskog tržišta, doprinoseći razvoju i implementaciji Lisabonske agende.

Lisaboska agenda predviđa da Evropska unija do 2010. godine postane najjača ekonomija na svetu.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Turizam Srbije biće reklamiran na CNN-u

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 40950 | Odgovora: 124 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.