Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

problem sa skinningom u mayi

[es] :: 3D modelovanje :: problem sa skinningom u mayi

[ Pregleda: 3202 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

booda

Član broj: 46647
Poruke: 25
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon problem sa skinningom u mayi20.11.2006. u 21:41 - pre 212 meseci
Uradjen mi je skinning ruku i nogu, sad poceh telo, ali kada deselektujem pa ponovo selektujem joint, skinning mi je nekako zbrkan, razbacan, skroz drugaciji, ja odradim ponovo, ponovo isto, sta se desava?
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.83.beocity.net.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: problem sa skinningom u mayi21.11.2006. u 08:33 - pre 212 meseci
Daj jos informacija, baci mozda neki screenshot da vidimo mi to malo vise u detalje. :)

Pazi ovako, kad mu das bind skin, vidi da li ti je namesteno da ti Maya drzi zbir weightmapa
na svakom vertexu na 1. Ako je tako, onda se desava zanimljiva stvar da kad skines sve
weightove na 0, Maya pokupi neku weightmapu i stavi je na 1 na tom vertexu - jer zbir
vrednosti svih mapa mora biti 1 tako da tu moze da ti se "sjebe stvar".

Mislim da ti je najjednostavnije da bindujes ceo skelet odjednom na lika i to sa max. 4 weightmape
(nekad i 2) po vertexu sa maximalnim dropoffom pa da onda rucno doteras sve kako treba.
Ovako izbegavas da ruke vuku noge i stedis sebi vreme skidanja weighta sa mesta gde ne bi trebalo
da ih bude ni u ludilu. :)
Nemoj da ides preko 4 weightmape po vertexu jer nema potrebe, a pogotovu ako ce to da tera
neki engine - usporice se proracun svakog frejma animacije.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: problem sa skinningom u mayi

[ Pregleda: 3202 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.