Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

sto je ovo ljudi?

[es] :: Elektronika :: Audio-elektronika :: sto je ovo ljudi?

[ Pregleda: 2453 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

senja
arsenije
pg

Član broj: 67992
Poruke: 3
195.250.118.*



Profil

icon sto je ovo ljudi?19.12.2006. u 23:51 - pre 210 meseci
imam pojacalo technics su-v670 i strasno mi smeta sto mi se izgubi zvuk na jedan zvucnik.to je prije bilo jednom u nedelju dana ali sad vec postaje ucestalije puno,i kad ga malo jace odvrnem zvuk se vrati,pa onda radi radi pa odjednom nema zvuka pa ga ja opet malo zavrnem jace zvuk se vrati.izludje me ovo.znaci vrati se zvuk samo kad to uradim,ili ga ugasim pa upalim,mada ni tako ponekad nece,a svejedno je dje pojacavam,na pojacalu ili preko kompjutera,jer sam ih povezao.ajde ako vi ne znate nece znat niko,a ja sam zesci laik za ovo
 
Odgovor na temu

viktor1986
Viktor Bradjan
Beograd, Palilula

Član broj: 69458
Poruke: 1361
*.smin.sezampro.yu.



+20 Profil

icon Re: sto je ovo ljudi?20.12.2006. u 09:20 - pre 210 meseci
E pa isto se i meni desavalo sa Technics SUV-2X pojacalom!Naime kupio sam ga od jednog coveka,kaze ne mogu sada da povezem pojacalo jer nemam zvucnike ali kao radi 100%.Dodjem ja kuci,upalim ga,kad ono stvarno radi medjutim vec sutradan stizu problemi sa potenciometrom za volume.Prsnem mu ja sprej na potenciometar i ono radi super...par dana!Posle jedno 2dana meni se isto desi kao i tebi,znaci slusam i slusam muziku,malo pojacam i kada ono vise se ne cuje jedan zvucnik.Pojacalo sam iskljucio,pustio malo da se ladi i upalim ga a ono nece opet,pustim malo duze da se ladi pa ga upalim i onda radi kako treba izvesno vreme.Batalio sam pojacalo i vratio lepo coveku jer mi je uvalio pojacalo.
http://www.mc.rs/mc-web-televizija.1498.html