Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

U kojoj banci je najpovoljnije otvoriti racun i koristiti kartice za studente?

[es] :: E-Kupovina :: U kojoj banci je najpovoljnije otvoriti racun i koristiti kartice za studente?

Strane: 1 2

[ Pregleda: 19838 | Odgovora: 22 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gacesai
Bgd

Član broj: 91060
Poruke: 38
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.klimauredjaji.com


Profil

icon U kojoj banci je najpovoljnije otvoriti racun i koristiti kartice za studente?06.01.2007. u 17:43 - pre 209 meseci
Interesuje me otvaranje dinarskog i deviznog racuna.
Napominjem da sam student, nezaposlen-nemam primanja.
Ne trebaju mi krediti, minusi i slicno... Da li mogu kao student
da dobijem kartice koje cu koristiti za uplate kod nas i u
inostranstvu i da uplacujem preko neta? Koje banke
obezbedjuju i zdravstveno osiguranje uz kartice za putovanje
po Evropi i koliko para mora stalno da stoji na racunu?
U kojima bankama su najmanje provizije i gde se najmanje
naplacuje vodjenje racuna, kartica...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: U kojoj banci je najpovoljnije otvoriti racun i koristiti kartice za studente?06.01.2007. u 18:05 - pre 209 meseci
Isti slucaj kao i tvoj (samo nisam student) otvorio sam racun u banka intezi, imam sve sto si nabrojao...
Dobices visa elektron i maestro card...


[Ovu poruku je menjao bakara dana 06.01.2007. u 22:17 GMT+1]
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

gacesai
Bgd

Član broj: 91060
Poruke: 38
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.klimauredjaji.com


Profil

icon Re: U kojoj banci je najpovoljnije otvoriti racun i koristiti kartice za studente?06.01.2007. u 21:01 - pre 209 meseci
Predpostavjam maestro. Zar Intesa ne daje Master? (sa depozitom)
Da li si davao neki depozit za Visu electron, koliki?