Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BMW R25/1 1950 Custom/Chopper

elitemadzone.org :: AutoZone :: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 21515 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon BMW R25/1 1950 Custom/Chopper13.03.2007. u 21:55 - pre 208 meseci
Ovu sam temu zapoceo i na jednom drugom forumu pa rekoh da je postavim i ovde, mozda ce koristiti nekome. Sad je spojih iz nekoliko postova, da ne bude cudno ako se gubi nit pripovedanja...

Kupio sam ga u oktobru od izvesnog Pece iz Petrovca, gospodina nisam licno upoznao, u to vreme je bio u bolnici mada cujem da je sada kuci i da se oporavlja, ovom prilikom mu zelim brz oporavak. Motor je bio u DOSTA losem stanju kada sam ga kupio. Agregat rasturen, spreman je bio za generalnu koju nije docekao, dok ga nisam kupio. (posle cu se vratiti na motor), Ram je vec prepravljan, promenjen ugao prednje viljuske (chopper) a zadnji kraj posecen i napravljen HardTail. Takodje je prosirena "zadnja viljuska" (da je nazovemo tako mada nije) da bi mogla da primi siru gumu. Samim tim je i kardan produzen, ali to je dobro uradjeno. Stapovi su od Honde, ne znam tacno koji model ali su izuzetni, takodje i prednja disk kocnica (fabricki nosi dobos i napred i pozadi) i kljesta i cilindar, sto mi se veoma svidja. Zadnji tocak je prepleten na 16" i to je izuzetno uradjeno, u vinklu je 100%. Mislio sam da ga rasturim da bih ispolirao i stavio nove zice ali nisam jos nasao DOBROG majstora da to ponovo napravi, a nisam ni trazio istog.
Menjac je bio u komadu i dobar je, tako da nema puno price oko njega. Rezervoar je fabricki, sto sam kasnije promenio, Governala je neka ZNJ i to se baca, sediste je ruzno, takodje baceno kao i sajle, zadnje krilo, nosac tablice, izgoreli auspuh, kvrgava-izlupana grana i ne znam sta sve jos sto mi se nije svidjalo...
No, posle popisa svih delova agregata i utvrdjivanja stanja u kojem se nalaze, zakljucak, svi vitalni delovi su OK... oprani su, kao i svi kanali za podmazivanje (a ima dosta sitnih koji se i ne mogu videti sok se dobro ne odmasti i opere). Klipnjaca ima mali malecni luft ali po preporuci nekoliko ljudi stare BMW garde to nije menjano... kako kazu kod pametnog coveka to traje najmanje 50.000km pa onda pocne da lupa da smeta uhu ali i dalje radi... znaci sa sada ostavljeno kako jeste. Klip je specijala 69, karike nisu lose sem kompresione ali kad se menja sve nek ide.. S'jednim malim problemom sto je neko ranije ocigledno stavio neodgovarajucu kompresionu ili je nije menjao na vreme pa se prosirio kanal za istu i nijedna ne lezi onako kako bi trebalo. I nije neki problem, napravice mi Majstor Miladin od hilzne od Skode..
Sledeca stvar, bacio sam magnetno paljenje, koje nisam ni dobio uz motor, vec neke magnete od apenca, sto nikad ne bi ni radio na ovom motoru... vrti sa nizim obrtajima i to nije to... pored toga, na 6V rade. Vec se radi sledeca majstorija... Napasovan je alternator od Ficje, na 12V i to direktno na radilicu. Vidjao sam da ljudi na R50 i ostalim boxer BMWovima, probuse blok i provuku kajs, remenik i tu postave alternator... Nisam to hteo da radim, vec je napravljen produzetak radilice i tu motiran altentator.. Doduse on tu leze kao da je i bio (samo kad se malo obradi) a posle alternatora dolazi teg za pretpaljenje, platine kondenzator itd...
Evo slike kako to izgleda:


Tu je jos jedan problem bio, teg za pretpalenje, posto mora da se razbusi da bi kroz njega prosao M8 uz to i celicni (sto i nije bitno) i da ostane dovoljno "mesa" da se nareze i da ne pukne; a vecina tegova koje sam nasao (BMW, DKW, Gilera..) nisu mogli da zavrse posao... Majstor Miladin uzme i napravi isti.. Tacnije prepravi neki od Diane cini mi se. Napravi breg bas kako treba... Problematican je bio i od DKWa, jer je od dvotaktne masine a ima drugaciju brzinu otvaranja i zatvaranja (mapu paljenja)
Evo slike kako izgleda i to, mada se ne vidi najbolje:



Danas sam kupio i platine, za Ladu cini mi se, kao i kondenzator pa ce i to uskoro biti montirano, dok se napravi plocica da montira na nju, vodeci racuna da to moze lako da se zameni negde na putu (zlu ne trebalo). Jos samo da kupim prohromski lonac 140x140 i da se od njega napravi poklopac za alternator i masina ce da bude raketa!!!

Oko ostatka motora nije mnogo radjeno, nabavio sam drugu zadnju gumu, bila je neka sa OGROMNIM balonom, 90cini mi se a i nije bila pecurka vec bas balon... a tvrda do zla boga, kod nisam uopste primetio da nije napumpana dok nisam uzeo da je skidam.... stavljena je 120/70 16 naravno... Jeste Tubeles ali nema vece, uz malo muke vulkanizera moze da se montira na neTubeles felnu... Zadnje krilo je skoro gotovo, posle toga ide sediste... jos ne znam kakvo... Onaj fabricki rezervoar mi se nije uklapao i linuju motora pa sam nasao neki koji odgovara... mislim da je od Viktorije.. U planu je da napravim nov upravljac od prohroma, hocu da bude ravan, mozda malo povijan na krajevima, samo jos ne znam kako da napravim "pozidac", da priblizim governalu sebi, da ne budem pognut napred u voznji ali ima vremena za to... takodje ce i izduvna grana biti od prohroma, najverovatnije bez auspuha (prigusivaca), vec samo debela prohromska cev...

-

Zaboravio sam da pomenem da je ugradjen i zatezac lanca... posto je lanac bio malo labav a i vidi se gde je grebao po bloku... a tesko je naci isti lanac, a nisu mi se menjali i lancanici... Montiran spaner od Yuga 45... Krivo mi sto nisam slikao ranije, sad je vec zatvoren agregat...
To je dobra stvar kod ovih vremesnih motora... masina je naprevljena da traje... imas viska i prostora i materijala gde god zamislis... drugaciju su filozofiju imali tada kada su pravili motore...

-

Evo danas malo promolih nos iz kuce, kao me prolazi grip, virus sta li je pa reko da iskoristim aparat i da uslikam ram... mada je go golcijat i neutrenirano oko :lol: nema sta da vidi na njemu :lol:



Nesto sam danas kontao da cu za pocetak ipak napraviti sediste bez opruga, da bi moglo da se utopi za rezervoarom... Sam rezervoar ce malo da promeni ugao, prednji kraj ce se malo podici gore a zadnji jos malo dole; ali dok stigne na red. Mada imam neku viziju da sediste ipak postavim na neke cvrse opruge, kratkog hoda ali da se zamaskiraju da se ne vide, i da ne giba celo sediste vec samo zadnji kraj.

Otprilike ovako:



Gde A ne bi bilo kruto, vec da se navari sharka (kao na vratima) a B su opruge. Samo je u celoj prici problem suvozac... a ne bih da pravim dva sedista. A i plasim se da bi i koza mozda pucala ili pokazivala znake opterecenja oko tacke A...

-

este nedelja danas al ne ispustah brusilicu iz ruke... Danas sam skroz ogolio ram da ga pripremim za farbanje i da se doradi, mislio sam malo ali ima malo vise...
Evo ga drugar probava brusalicu kako ide


Oko rama ce biti dosta posla, treba ojacati na nekim mestima, neke varove treba popraviti i dosta njih obraditi. To nikako ne razumem, ako si vec nesto uzeo da uradis, zavario, pa uzmi malo obrusi ako vec ne umes da iz prve napravis var kako treba (ne umem ni ja) Obradi, neka lici na nesto. Ali, definitivno najgore na ovom motoru sto sam video je da nosac za kardan zasrafljen sa 4 potpuno razlicita srava, od toga su 2 krstasta a dva obicna, ali svaki sa razlicitim glavama... i to su bas na vidnom mestu... pa mislim stvarno, ta 4 srafa ne kostaju ni pola paklce cigareta, ma nisu zlatni...
Ljudi, tretirajte vas motor kako valja i dolici a on ce vam visestruko vratiti!!!

Evo slike na kojoj se lepo vidi dobar var i los var:


To su nosaci za nozne komande, izbaceni napred; moja je pretpostavka da je ovaj levi, shugavi verovatno otkinut pa naknadno varen i posle samo zamacan cetkom jer nije bilo ni gita preko toga, nicega... da je bar obrusen ili nesto... na kraju on se i ne kad sve dodje na svoje... ali ne bih mogao da ga ostavim tako; to je i losa reklama za majstora a i ne lici...

Posle skidanja stare farbe, obrade varova, na red dolazi zadnje krilo i nosaci za isti (posto su stari poskidani)... posle toga, "cement git" da pokrije sve ogrebotine, ispuni sve rupice jer je ram star i dosta nekih zajebancija ima... pa onda smirglanje i smirglanje i smirglanje... a o-tom-potom..

-

Paljenje je konacno zavrseno! Evo slike:


Plocica na kojoj se nalazi platina i kondenzator je napravljena (ne postoji ovakva kakva jeste), drzi na 4 srafa (brezona) i ima ovalne rupe radi stelovanja, onog finog, najfinijeg... Znaci pored stelovanja paljena na platini, okretanjem cele ploce-nosaca se moze stelovati paljenje i dok radi motor, sto mnogo znaci!!! Jos da nadjem prohromsko lonce odgovarajucih dimenzija da se napravi poklopac za ovo... Imam i u kuci jedno, koje se nikad nije koristilo al ne da zena... kud je i pitah...

-

No, malo se oslobodih obaveza od ispita pa se danas radilo udarnicki!!!

Prvo je trebalo na ramu popraviti sve varove, nesto dovariti sto nije bilo zavareno kako valja ili nije bilo zavareno uopste. Npr ovo:



Mrzi me da zvrkam po po slici, vidi se gde nije vareno, doduse jeste zavareno sa jedne strane, ali zasto nije sa druge, pitanje je... Pa se prionulo na varenje... CO2 naravno!



Posle toga nastaju problemi... naime, rupa za osovinu se "razlokala", napravila je jajasta rupa i osovina nije bila fiksirana, nego je imala lufta.



Bila je tu biksna, navarena sa strane, ali nije drzala dovoljno, mala povrsina. Pa je onda jedno od resenja (koje je i prihvaceno kasnije) bilo da se razbusi rupa na 33mm, napravi stepenasta biksna koja bi usla u tu rupu a siri deo strcao (kao cep samo supalj da bi osovina prosla). Posto je osovina 19.5mm, biksna je napravljena na 30mm (deo koji ulazi u rupu od 33) da bi mogao da se nasteluje tocak i da se na licu mesta zavari....



Razbusivanje rama rama na glodacu (kako ga drugar zove). Ram je naravno pricvrscen i to dobro, to sto ga mi drzimo je onako pride, za svaki slucaj :)
Pa onda obrada biksne, tacnije pravljenje... od komda gvozdja sa osovine od voza :)



Onda je trebalo postaviti tockove na ram da bi se izvukla linija. A tu se javlja drugi problem.. naime, donji konusni lezaj je propao, venac je puko.. no to nije problem, lako se nasao drugi a taj drugi ne upada kako valja... deformisao se drugi deo lezaja... malo cekica, napravi se od ovalnog okrugao... a onda opet problem, nije isti standard! Tacnije nije isti ugao i onda ne nalezu valjci celom sirinom vec samo jednim delom... zato je prethodni lezaj i puko (venac). Naravno lakse je bilo zameniti leziste za lezaj nego traziti bas taj lezaj koji ko zna odakle je i od cega je...
Lezaj je izbijen tako sto je zavareno gvozdje za njega i iscukano sa suprotne strane..



Posto je nov lezaj malo plici, ubacena je podloska... Ovde tek treba da dodje lezaj:



Posle toga je raspaljen rostilj, kilo i po kobasica, bez piva... ja se isprsio za kobaje a ostali kazu : mi ni oci lepe nemamo A ionako me ceo dan bolela glava pa moze i bez piva :)

Onda naravno letve ili cevi pa racunaj sirinu prednje gume, zadnje pa podbaci izmedji gume i letve da letva stoji pravo i nacentriraj tocak. Centriran je zadnji tocak, racunam da je prednji kako valja... (videcemo u voznji). Tu je vec pao mrak pa nije ni slikano nista...

Sutra, ako me nista ne spreci, da se montira zadnje krilo, napasuje rezevoar i da se smisli sediste...
Resio sam da po svako cenu postavim sediste na opruge! Zavrsio sam prenos prosle nedelje i pricao sa nekadasnjim vlasnikom BMWa mi, kaze da je bio strasno neudoban za voznju, otkida bubrege kako on kaze! Tako da opruge i kvalitetan sundjer ne ginu!

-

Posto sam juce kupio i materijal za farbanje, tacnije ostavio drugara da uzme sve sto treba za farbanje, sem boje za razervoar i krila a ja otisao da razmenim 50e i napomenem mu da imam samo 50e i da ne trosi vise nego sto mora... i on napravi ceh 3.800din za materijal za pripremu i 300ml akrilne crne za ram (otpornu na grebanje)... Rezervoar cu najverovatnije u Ducati metalic crnu sa raznobojnim perlicama... ta mi se najvise svidela, no ima vremena...
Skretoh sa pocetka recenice a i ne zavrsih je... posto imam materijal za farbanje, resih da pripremim prednje krilo. Znaci brusilica sa krpom i pici. Ovo sam spremam za skidanje farbe:


Napomena, ovo raditi iskljucivo napolju i maskom za disanje jer je prasina uzasna i strasno se lepi za nozdrve.. Posle par poteza svoch krpom primetim da se ispod crne nalazi zuta boja a ispod nje crvena a ispod nje plava a ispod nje zelena i ponegde spric git izmedju... vro interesantno i lepo za igranje:


Cak sam se u jednom trenutku razmisljao da ostavim ovako, samo da prelakiram, da ne placam airbrush... pa onda odustao, lepsi plamenovi mogu da se urade brushem.... Posle mnogo prasine i kasnje MNOGO rucnog smirglanja (nepristupacna mesta) shvatim kako je peskarenje jedna mnogo lepa i zgodna stvar... Skratilo bi mi pola dana posla...

Evo prednjeg krila na motoru:


Posle ovoga sam se razmisljao da ga celog hromiram... pa onda se setim da sam vec kupio materijal za farbanje a i te pare sto bih dao za hromiranje (koje inace nemam) bolje da potrosim na gorivo...
Slika je malo losija, no vidi se zadnje krilo (by Markoooo), onako provizorno stavljeno da lici... tek ce da se prave nosaci, ojacanja itd...
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper16.03.2007. u 23:00 - pre 208 meseci
Posto je posle malo mozganja i konsultacija, staro krilo (by Markoooo) otpalo, negde sam iskopao prednje krilo od JAWE - cezetke i to fino ocuvano i iskoristio za zadnje za BMWa. Promenjen je zadnji kraj radi funkcionalnosti a i da bih napred stavio malo udobniju governalu.

Evo sta je radjeno:



Pa se onda krilo ispunjava, krojeno je iz vise parcica da bi se lakse uzvukla linija krila!



I gotov laksi deo posla!


Ostaje da se nosaci malo pokrive da prate liniju novog krila, da se postavi JAK sparing ispod krila jer ce na tom krilu nekada biti sediste pa da moze bar 150kg da podnese! I naravno da se se iskroji do kraja (do sedista) sto je komplikovaniji deo posla...

Takodje sam i brzinomer servisirao, zamenio iglicu (pokazivac) i vratio kilometrazu na 0. Odradjena je generalna a i sat nije orginalni, pa da je red da bude 000000.0



Kad ga parkiram negde, pa dodju sitna deca da ga gledaju pa vide da je "graviran" 180km/h, ima da komentarisu al je brz...

Jedan savet, zadnji kraj krila u ovom slucaju je potrebno dodadno ojacati jer je raseceno a i da se ne uvija... ne stavljati mnogo gita jer krilo radi i lako puca debeo sloj gita. Idealno bi bilo "kalajisati" neravnine, varove... ili koristiti "cement" git, koji sam kupio za ceo ram i to krilo... mnogo je jaci a i skuplji... ali o tome kada dodje na red...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper17.03.2007. u 18:14 - pre 208 meseci
Bravo, svaka cast. Sta vise da ti kazem, ovo je moj neostvareni san...samo napred..

Poz.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper17.03.2007. u 18:50 - pre 208 meseci
Nema slika kad je zavrsen?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper17.03.2007. u 19:01 - pre 208 meseci
Citat:
bakara: Nema slika kad je zavrsen?


Nema slika, jer nije zavrsen... radovi su u toku...

E, jedna MNOGO ali MNOGO bitna stvar!!!

Kada zelite da radite oko motora i postavite ga na dizalicu (blok, cigle ili panj), OBAVEZNO kupite pre svega 2 teniske loptice, ne moraju da budu kvalitetne, moze i kod Kineza, probusite ih i staviti na krajeve governala! Davno je neko meni to pricao i napominjao koliko je to bitno, a ja nisam obratio paznju, kao i vecina kojima se to prica...
Znaci toliko sam udario glavom, da sam se isekao i oborio motor... Jos jednom napominjem, MNOGO bitna stvar... U ponedeljak idem kod kineza po teniske loptice...
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper26.03.2007. u 19:09 - pre 208 meseci
Obaveze, obaveze i obaveze... ali se naslo vremena za motor... pa redom..

Prvo je zavrseno krilo:


Pa sam onda na otpadu kupio parce lima (3mm) za sediste.. kao da je za mene seceno!!



Posle malo secenja i mnogo kovanja, pa malo varenja napravljeno je ono sto sam zamislio, napred fiksirani deo pa sarka gde ce sediste da giba da "radi":



Pa posecena opruga sa amorizera od MZa (vecina prepravki ovde u okolini se radi sa MZima i od njihovih delova.. valjda sto ih najvise ima i nisu skupi..) pa montirano:





Treba tu jos malo da se dovari i doda lima sa strane posto ne zelim da se vide opruge... ostaje mi da sutra pojurim neki sundjer od sedista od auta pa da ga prekrajam... eko kozu za tapaciranje imam... pa da vadim singericu pa ce biti: "sedeo sam za masinom sio sam..." Ako ne upropastim 2 kvadrata koze dok ga ne napravim, evo gde sam :)

Treba i do Cacka da odem ovih dana da kupim prohromske cevi sa upravljac, izduvnu granu i top... to je najblize sto sam nasao da hoce da iseku cevi po zelji... a i imaju izbor da se use... i toliko su korektni bili preko telefona, ljubazni... ko da nije u Srbiji...
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper28.03.2007. u 16:58 - pre 208 meseci
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ovi smajliji nisu ovde bezveze... jer sam danas srecan i presrecan.. po prvi put, posle duuuugog vremena se cuo divan zvuk iz necega sto je do skoro bila gomila metala :)

Evo ga i kratak klip (1MB):
http://filmovi01.web1000.com/BMW.zip

Jeste da je oziveo na kratko al bez karburatora (iprovizovan spricem i iglom i aluminijumskim plehcicem...) Ostaje da se sredi karburator, fino nasteluje paljenje, ventili itd...
Napomena, pre paljenja i stavljanja poklopcica na glavu rucno je pumpa za ulje provrtena da se proveri da li baca ulje kako valja; Postoji cep ispog kog se nalazi "puz" sa cetvrtkom na kraju, izvadi se i napravljenom "cetvrkicom" se provrti puma dok ne izadje ulje na klackalice itd...

[Ovu poruku je menjao sstruja dana 28.03.2007. u 20:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper03.04.2007. u 20:16 - pre 208 meseci
E, posto su na ramu izvareni svi nosaci koji su bili potrebni i proveo noc naprskan antirdjolinom :D doslo vreme da se naprska zastitna farba:



Posle toga:



sto izgleda



E, sad da bi se imalo predstave kada se sutra bude smirglao ovaj cement git, koliko je osmirglano, kanuto je malo rastur farbe u razredjivac i naprskano po ramu... tako da povrsina malo nijansirana, ovog puta u plavo pa je lakse imati mere sa smirglom :)
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 09:59 - pre 206 meseci
Proslo je dosta vremena a ja i nisam nesto bio aktivan na ovom forumu a motor je skoro pa za zavrsen... evo nesto male retrospektive (bez komentara :) )

Korodirani rezervoar pre ciscenja i kalaisanja


Kalaisanje


Kalaisan i ociscen


Izgitovan..


Spremno za farbanje


Al prvo zastitna boja


Takodje


Sklapanje


Potrebna i nova instalacija!


Skoro pa gotovo...

 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 10:42 - pre 206 meseci
Sjajno! Daj, promeni... pa sredi i taj volan, GROZAN je ovaj!

Hmmm, razmisli o zadnjem točku... barem 150-160! Ja sam to uradio na matorom MZ (neka polovna Pirelli gumetina), možeš i ti. Ista je felna to bila.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 11:05 - pre 206 meseci
Pozdrav,

tjah, volan je trenutno moderna varijanta koja, bez obzira na funkcionalnu neprakticnost, daje vrlo ocit signal da je radjena customizacija.

Sirina gume je prilicno ogranicena raznim faktorima, recimo da je pre svega ogranicena sirinom viljuske na najuzem mestu (ka sredini motora uglavnom ali ne i kod ovog modela), a zatim i polozajem lanca koji je izuzetno tesko u mukotrpno predefinisati ako se ispostavi da je bas to problem. Nadalje, opet ostaje i felna koja uglavnom prima 10mm siru gumu od predvidjene, sce anomalije od ovakve postavke pokazu kasnije probleme u vecini slucajeva. Dakle, resenje je opet druga felna ali se onda otvara prica kocnica, silen blokova itd. Opet je u pitanju opsti slucaj, ne ovaj, ali koliko samo da se dotaknemo i problematike resenja sa sirom gumom na vecini motocikala.
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 11:39 - pre 206 meseci
Sale, ta zadnja glavčina je maltene od WWII i kod MZ... mislim na oblik, žbice itd.

Ja sam na to čudo, dal' beše 15 ili 16 cola, turio debelu polu-pečurku, i bio "faca u Kostolac"!

Pošto ovaj motor praktično NEMA viljušku (btw., sstrujo...stavi nekakav feder na sedište, otpašće ti dupe na putu!), vidim prostora koliko hoćeš, lanac će TEK da turi... bojim se da taj custom ne liči na one muške bildere koji imaju savršeno napumpan torzo, a u gaćama "dugmence", ako kapiraš asocijaciju...

 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 11:46 - pre 206 meseci
Pozdrav,

naravno Darko, zato sam i naglasio da nije rec o ovom modelu vec uopsteno o problematici customizacije, bar kada je sirina guma u pitanju. Konacno, ovako kako ide, tema i krece u pravcu customizacije uopsteno sa osloncem na ovaj BMW.
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper06.05.2007. u 22:27 - pre 206 meseci
Volan je naravno grozan, trebalo bi sutra da odem da savijem prohromsku cevku za drugi... Ovaj je em uzan em ruzan...
Sto se tice sire gume, bice i to ali nikako sire od 110 do 130... zato sto sire ne moze da stane na ovaj motor jer ima Kardan (ne lanac) i zadnji kraj je prosirivan kako bi mogla da se ubaci sira guma... Kupio sam ga sa 130/90 gumom koje je bila obijana sa strane od kardana, nesto neznatno ali to je najsire sto moze da se stavi.
Cuo sam da su ljudi uz pomoc zupcanika i nekih zajebancija na menjacu taj kardan pomerili u stranu i onda moze da se stavi koliko god hoces siroka guma.. al sa druge strane ovo je 250ccm, ne bih da ga gusim sirokom i teskom gumom i jos dodatnim zupcanicima iliti ne znam ni ja sta...
Sediste stoji na oprugama, fiksitano je kod rezervoara i ima osovinu oko koje se okrece a zadnji deo lezi na oprugama...
Vidi se na ovim slikama:




Danas sam popodne posle pecenja i torte i malo odmaranja dosao kuci i resio da provozam BMW pa kud puklo da pukne!!! Namestio sajlu za kvacilo od neke stare sajle a ona ko da je za to pravljena, rucku za gas nemam jos uvek pa zalepih izolir trakom sajlu za governalu i navih luster klemu da mogu da povucem... Povezali instalaciju da moze da radi, upalio, ubacio u prvu i provozah ga celih 250metara.. Nisam smeo vise zato sto nemam auspuh ni granu a i nije hteo da ubaci ni u jednu drugu brzinu samo prva. Koliko sam po mraku mogao da vidim udara u neki sraf, treba da se to pretitra.. ne moze da se okrene birac dovoljno da ubaci u ostale brzine... sutra pa cu pogledati...
Ono sto sam ja mogao da primetim za tih 250metara je da mu je ciklistika odlicna i to ne odlicna za jednog choppera nego bas odlicna!!! Ako sutra zavrsim sa savijanjem grane i governale i dokupim jos neke sitnice za instalaciju... bice motor gotov do kraja nedelje... ne sve naravno ali 95% ce biti gotovo!
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper07.05.2007. u 23:51 - pre 206 meseci
Danas sredih problem sa menjacem, skinuo sam jednu platnu ispod srafa u koji je udarao birac i salta ko bombona... Privremeno sam i gas resio, vezao sajlu na desnu nogu... i mnogo mi se svidelo tako... razmisljam se i da ostavim gas tu, na desnoj nozi
Posle danasnjeg dana, na satu stoji 7,5km (vracen na 0 pre sklapanja) I naravno ponovo se odusevio ciklistikom istog... znaci sklonim ruke sa upravljaca (rasirim i glumim avion) a motor drzi putanju koju mu zadam... UF milina.. Dodjem mi da se obrnem jos jedan krug da budim komsiluk (jos nemam auspuh)
Evo malog snimka:
http://filmovi01.web1000.com/krivina.zip (1.3MB)

Znam, nemam kacigu, kriv sam, priznajem ali tom trenutku euforije... uf, ne znam da li neko moze da zamisli koliko sam HAPPY!!!!
 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl-1.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper08.05.2007. u 08:03 - pre 206 meseci
Živ bio, majstore! Kako samo "pućpuriče" i sitno broji, volim te sporohodne motore, ne volim previše "bušilice"! Nikada ne zaboravljam da DEDA ima 55 i više godina!

Citat:
razmisljam se i da ostavim gas tu, na desnoj nozi


Zanimljivo, i sam bih to voleo... mada... mislim da prethodno treba da razmisliš o tome da nemaš sedište koje, kao u automobilu, služi i da te drži u položaju kada dodaješ gas. Ovako, držaćeš se za volan kao čvorak na grani!

Onda, budi DOSLEDAN, pa prebaci i menjač gore, kod rezervoara DESNO, a kvačilo ostavi na levoj ručici!



Mada... dok se navikneš, proći će sezona...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper09.05.2007. u 23:27 - pre 206 meseci
Da se drzim za volan??? Tesko da 250ccm i 13HP mogu mene od 115kg da pomere iz sedista... :)

Polako se privodi kraju... Evo kako izgleda "kreativni nered" :


Instalacija je kompletna postavljena, osim migavaca i pokazivaca pravca jer ih jos uvek nemam... ali su predvidjeni, automat za zmigavce postavljen i radi kao i relej za svetla....
Evo kako sada izgleda motor... sa farom (za koji treba da se napravi drugi nosac) i "kasetom" za akumulator i instalaciju....


 
Odgovor na temu

ton_majstor

Član broj: 36874
Poruke: 4531
212.200.223.*



+4 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper10.05.2007. u 08:20 - pre 206 meseci
Ubavo, ubavo!

- Sirenu spusti dole nisko kod motora (mada... voda, blato) ili negde drugde? Kvari izgled.
- "Momački" jednosed? Hehehe... a žemske?
- Svetlance napred je pomalo premalo. Mislim da čisto isprobaš neki king sajz far, tek da vidiš dal' ima smisla!
- Ne znam dal' i prednje štapove da ofarbaš u boju motora, ovako štrče, a i vidi se da su moderni. Ipak je akcenat na boji motora, hrom i aluminijum su ovde ipak u manjini, što mi se i sviDŽa.

Srećno! Najjače je što imaš lukac pri ruci, pa kad ogladniš...
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper10.05.2007. u 15:29 - pre 206 meseci
Pozdrav,

manji je problem, Darko, sto sstruja ne zivi u Bgd gde bi imao daleko veci izbor delova za eksperimente. Naravno da bi veliki far bio pun pogodak ali trenutno ne moze da se dobije za male pare, mozda tek za mesec dana.

Viljuska je jedina OK, ostalo bi sve trebalo u hrom i aluminijum :)
 
Odgovor na temu

sstruja

Član broj: 45878
Poruke: 58
91.150.76.*



Profil

icon Re: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper10.05.2007. u 20:54 - pre 206 meseci
Citat:
ton_majstor: Ubavo, ubavo!

- Sirenu spusti dole nisko kod motora (mada... voda, blato) ili negde drugde? Kvari izgled.
- "Momački" jednosed? Hehehe... a žemske?
- Svetlance napred je pomalo premalo. Mislim da čisto isprobaš neki king sajz far, tek da vidiš dal' ima smisla!
- Ne znam dal' i prednje štapove da ofarbaš u boju motora, ovako štrče, a i vidi se da su moderni. Ipak je akcenat na boji motora, hrom i aluminijum su ovde ipak u manjini, što mi se i sviDŽa.

Srećno! Najjače je što imaš lukac pri ruci, pa kad ogladniš... ;)


- Za sirenu cemo videti, mozda joj samo promenim ugao ili je podignem gore da manje strci...
- Jednosed nego sta... i ja sam mu mnogo :) Ko oce da se vozi nek si kupi motor :)
- Svetlo nije malo nego sam ga stavio na stari nosac... svetlo ce da se premesti malo nize i napred, da ne bude zaklonjeno, zavuceno medju stapove... a stavicu i 2 male halogenke sa strane tako da mi veliki far i ne treba.... bilo bi MNOGO nabudzeno napred a iza mala masina sa jednim klipom... da je neki V ili redni 4 ili V4 ili V6 pa da pricamo :)
- Stapove ne bih farbao, bas sam hteo da napravim kontrast, crna farba a poneki detalj hrom i masina aluminijumska (koliko-toliko) polirana... a u neko vreme mozda uradim sive sare na rezervoar pa to sve dobije sklad... ali otompotom...


Citat:
lancia88: Pozdrav,

manji je problem, Darko, sto sstruja ne zivi u Bgd gde bi imao daleko veci izbor delova za eksperimente. Naravno da bi veliki far bio pun pogodak ali trenutno ne moze da se dobije za male pare, mozda tek za mesec dana.

Viljuska je jedina OK, ostalo bi sve trebalo u hrom i aluminijum :)



To sto ne zivim u Beogradu nije problem... u Beogradu radi samo kes... nece niko da ti zavije 2 srafa bez 200din... Kad bi vi znali sta sve moze da se nadje po dvoristima starih bajkera, otpada od nekih starih motora koji nekome zlata vrede... pa odes sa drugom drugara od drugara bratovog drugara druga :) poneses 3 piva i ne platis nista deo :) a za neke sitne obrade na strugu i slicno... u svakom mestu ima neki majstor pun prica koji ce za pivo i lepu rec da tu napravi deo zlata vredan...

@All
Moze da se uradi i doredi na milion nacina... i svaki je super... samo je meni prioritet da ga dovedem u vozno stanje, da prodje tehnicki i da skupim (pozajmim) pare da ga registrujem i da se vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim i vozim.... za ostalo ce mo lako :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: BMW R25/1 1950 Custom/Chopper

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 21515 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.