Hvala druze na savetu, ali sada je malo kasno za to, sada mi samo dolivas ulje na vatru :( Suvise sam love i zivaca ulozio u taj auto, ulozio sam jos jedno minimum 1000 evra u njega... A pitanje je na sta cu da naletim ako bih prodao postojeci, jer vidis kako me poteralo!
A zamajac ne bi crkao 2 puta, da mi slepac koji mi je polovan zamajac uvalio kao nov, dao ispravan, tj. originalni ili koji nije izraubovan kao onaj koji je meni prvi put i crkao.
Ne znam da li jos nesto nije kako treba na auto, sto je moglo da prouzrokuje da mi crkne zamajac uopste. Ali vidi prava kilometraza auta je 203.000 km,pa ti vidi (proverio kod drugara ima neku dzidzu koja to moze da dijagnostikuje iako je vracena kilometraza) Znaci obzirom da je auto toliko presao sasvim je normalno da nesto tako crkne! E sad koliki je zivotni vek zamajca to ne znam ali mi se cini da u fabrici ne garantuju vise od 100.000 pa dokle izdrzi. A druga je stvar sto sam ja baksuz pa je zamajac crkao odma neposredno sto sam ja kupio auto, a ne onima dok su ga doterali iz Italije ili cak prvom vlasniku! Nego mene uvek bije maler drzi vodu dok majstori odu.Inace kada sam ga kupio odma sam ga oterao kod mehanicara i on je konstatovao da je sve u besprekornom stanju, cak sta vise i boljem nego sto kilometraza govori sto obicno nije slucaj sa italijanskim automobilima.
I na kraju, auto sada radi dobro (da kucnem u drvo :) ) a do kada ...valjda cu moci da predjem vise od onih 1000 kilometara koje sam presao prosli put za sada sam na dobrom putu to da ostvarim, jos malo i presao sam tu brojku :)
Born to be wild!!!