Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)

[ Pregleda: 2515 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)14.01.2008. u 16:03 - pre 198 meseci
Prinudjen sam da pokusam i ovde, svasta sam probao, Google-ao po netu kao blesav, pregledao sto puta help fajl, faq fajl, demo programe i primere... Ne razumem, nesto sto je naizgled toliko prosto nece pa nece da radi.

Imam problema sa prikazom trenutnog frejma aktivnog gif-a.

Instalirao sam u Delphi TGifImage, i sad u okviru komponente TImage mogu da ubacim gif fajl. Kako TGifImage dodaje jos gomilu mogucnosti za rad sa samim gif-om, postoji i opcija (parametar, kako vec) prikaza aktivnog frejma, a sintaksa ide
Code:
TGifPainter(slika1.Picture.Graphic).ActiveImage : integer;
, gde je slika1 naziv komponente TImage na formi (u TImage je ucitan gif).

Ocigledno imam problem da pozovem ovaj parametar, tj. probao sam i sa tajmerom, koji bi na recimo svakih 0.5 sekundi izvrsavao nesto tipa
Code:
Label1.Caption := IntToStr(TGifPainter(slika1.Picture.Graphic).ActiveImage);
Label1.Refresh;
, gde je Label1 labela u kojoj zelim da se ispisuje broj trenutnog frejma.

Nemam problema sa pokretanjem programa, sve radi osim sto se broj frejmova ne ispisuje, tj. sa ovakvom procedurom (tajmer na 0.5 sec) se u labelu prilikom prvog ontimer dogadjaja upise -1 (sto bi trebalo da je prvi frejm, ne znam zasto ali tako ga prikazuje), i tu i ostane, na -1.

Evo primera iz FAQ fajla, samo da napomenem da nisam uspeo da ga umetnem u svoj kod tako da radi :(

Citat:
I can't figure out (after spending a long time reading the help
and looking at the demo code) how to get the index of the current
frame in an animated gif. This would be very useful in order make a
text comment in a memo when a certain frame is played thereby
synchronizing text and gif.
Is there a way to get the frame number currectly displayed?


To display the frame number of an animated GIF file:


Code:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  if OpenPictureDialog.Execute then
  begin
    Image.Picture.Assign(nil);
    FrameLabel.Caption := '';
    Image.Picture.LoadFromFile(OpenPictureDialog.FileName);
    if (Image.Picture.Graphic is TGifImage) then
      TGifImage(Image.Picture.Graphic).OnPaint := OnGifPaint;
  end;
end;

procedure TForm1.OnGifPaint(Sender: TObject);
var
  ai: Integer;
begin
  ai := (Sender as TGIFPainter).ActiveImage;
  FrameLabel.Caption := IntToStr(ai);
  FrameLabel.Refresh;
end;


U primeru koji dolazi uz TGifImage (GifExplorer) se lepo ispisuje broj frejmova za sliku za koju ja pokusavam da ispisem to isto na svojoj formi, ali ocito da negde gresim, moze li mi neko pomoci...?

Evo kako izgleda deo koda iz primera Exlporer...

Code:
// Update status bar (on animate)
procedure TFormExplorer.OnAnimate(Sender: TObject);
begin
  if not(Sender is TGIFPainter) then
    exit;
  if (TGIFPainter(Sender).ActiveImage < 0) then
  begin
    StatusBar.Panels[1].Text := '';
  end else
  begin
    StatusBar.Panels[1].Text := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).ActiveImage+1) +
      ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).Image.Images.Count);
    StatusBar.Update;
  end;
end;


Ja sam se potrudio da objasnim svoj problem, ne znam koliko sam u tome uspeo i koliko ste me razumeli, ali ako vam je potrebna jos neka informacija, kod, sta vec, kazite.

Hvala unapred, propadoh uz ovo :(
 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Moderator
Član broj: 92186
Poruke: 2739



+92 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)14.01.2008. u 16:11 - pre 198 meseci
U primeru se koriste OnPaint i OnAnimate događaji a ti si pokušavao iz OnTimer (kada je primera radi završen jedan ciklus iscrtavanja). Pokušaj sa istim tim eventima i naravno isprobavaj sa istom slikom, a ako imaš source od te komponente onda pogledaj i tamo.
 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)14.01.2008. u 21:44 - pre 198 meseci
To i mene nervira, sve izgleda sasvim korkektno, a ne radi >(

Koji god njihov primer da uzmem, iskopiram kod, ne radi. Prijavljuje mi razne design ili runtime greske.

Cak i ovaj kod izaziva pucanje programa prilikom pritiska dugmeta, ne znam zasto...

Code:
StatusBar.Panels[1].Text := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).ActiveImage+1) +
      ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).Image.Images.Count);
    StatusBar.Update;


s tim sto sam ja samo promenio i umesto status bara stavio labelu, a umesto ovog njihovog "Sender" (unutar TGIFPainter) stavio stvarni naziv slike, jer se u njihovom primeru ovo "Sender" menja shodno ucitanom gif fajlu... Ili ne? Nista mi nije jasno.

Code:
FrameLabel.Caption := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Image.Picture.Graphic).ActiveImage+1) + ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Image.Picture.Graphic).Image.Images.Count);
    FrameLabel.Update;


Ova procedura radi, to je ono sto sam i pre probao samo sa tajmerom, isto je i sa dugmetom. Gde god bila animacija u trenutku pritiska dugmeta labela uzima vrednost -1, kao da ActiveImage samo sadrzi broj prvog frejma..?

Code:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin

    FrameLabel.Caption := IntToStr(TGIFPainter(Image.Picture.Graphic).ActiveImage+1);
    FrameLabel.Update;

end;


I kako onda uopste da koristim ovu mogucnost? Nemam vise ni jednu ideju, i sto vise isprobavam sve se vise nerviram, jer sam svasta probao jedno sto puta.

Pokusavao sam sa OnPaint dogadjajem forme (TImage nema ovu mogucnost), ali nista nisam postigao. Cak sam postavio globalnu promenjivu koja sluzi kao brojac prolaza kroz proceduru, i ona raste, a ono ActiveImage stoji zakovano na -1.

E sad, primetio sam nesto interesantno... Ovaj globalni brojac (okida se na OnPaint forme) stigne do 30 kad animacija obrne ceo krug, a toliko i ima frejmova unutar gifa! Znaci, mogao bi na neki takav nacin da sredim brojac frejmova, ali... Kad ukljucim [goDirectDraw] kako animacija ne bi treperila, onda se vise procedura OnPaint ne okida, oba brojaca stoje na pocetnim vrednostima (0 i -1).

Forma nema okidac OnAnimate, pa mi nije jasno kako su oni to sredili u svom primeru. Pretrazio sam sve .pas fajlove unutar tog primera, i nigde nisam nasao proceduru koja bi evenutalno okidala ovaj dogadjaj/proceduru.

Evo njihove procedure:

Code:
// Update status bar (on animate)
procedure TFormExplorer.OnAnimate(Sender: TObject);
begin
  if not(Sender is TGIFPainter) then
    exit;
  if (TGIFPainter(Sender).ActiveImage < 0) then
  begin
    StatusBar.Panels[1].Text := '';
  end else
  begin
    StatusBar.Panels[1].Text := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).ActiveImage+1) +
      ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).Image.Images.Count);
    StatusBar.Update;
  end;
end;


OnAnimate se jos pojavljuje ovde...

1) procedure OnAnimate(Sender: TObject); // u delu deklaracija

2) // Set event handlers - u okviru procedure TFormExplorer.FormCreate(Sender: TObject);
GIF.OnPaint := OnAnimate;
GIF.OnEndPaint := OnAnimate;
GIF.OnProgress := OnProgress;
GIF.OnWarning := OnWarning;
GIF.DrawBackgroundColor := clWindow;

3) // Set event handlers - u okviru procedure TFormExplorer.MenuFileClick(Sender: TObject);
GIF.OnPaint := OnAnimate;
GIF.OnEndPaint := OnAnimate;
GIF.OnProgress := OnProgress;
GIF.OnWarning := OnWarning;

To je sve u istom .pas fajlu. Sta uopste okida ovaj dogadjaj OnAnimate? I jos da napomenem da se u njihovom primeru animacija iscrtava uz koriscenje DirectDraw metode, a ipak se ciklicno prikazuje broj frejmova (od prvog do zadnjeg, pa ponovo...).
 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Moderator
Član broj: 92186
Poruke: 2739



+92 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)14.01.2008. u 22:53 - pre 198 meseci
Negde grešiš, ne koristiš metode kako je predviđeno ili koristiš drugi dcu unit te komponente od onoga koji koristi njihov primer. Savetujem ti da kreneš od početka, novi projekat, prazna forma i ta komponenta. Ako to ne pomogne onda kreni u suprotnom smeru, od dema komponente i skidaj redom sve dodatne stvari dok ne dođeš do klot forme i primera koji radi.
 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)15.01.2008. u 22:00 - pre 198 meseci
Znam ja sve to, ali ne ide, pa ne ide... Probao sam vec dvesta puta sa praznom formom, ali je problem sto to TGifImage nije komponenta, vec samo dodaje raznorazne mogucnosti za rad sa gifovima default komponenti TImage, a sve mogucnosti su malko sturo objasnjene. Sve ja lepo postavim, nije to nuklearna fizika, jedna labela, jedno dugme i TImage u koji ucitam gif, prekopiram njihov kod (svojim komponentama dam imena kao sto su u kodu) i nista... Brojac frejmova ostaje ili neaktivan (kao da nista ne okida proceduru) ili konstantno pokazuje broj prvog frejma (-1).

Probao sam i sa njihovim primerom, ali je nemoguce skidati komponente, jer je svaka povezana sa svakom (a ima ih puno), pa nema sanse da ispratim gde se sta pojavljuje i sta sve i gde treba prepraviti kad izbacim neku komponentu. Nema veze... Koristim debugger, korak po korak, red po red koda, i sve lepo ispratim do one OnAnimate procedure, ali tu nastaje problem. Nikako ne mogu da skontam sta nju okida. Debugger se zaustavi na proceduri pre nje (kad se ucita gif slicica), i onda se ceka desavanje unutar samog programa. Obzirom da dok radi debugger prozor programa se ne vidi ceo, sve stane. E sad, cim malo pomerim prozor koda i u vidno polje mi udje gif slicica (nalazi se negde pri sredini prozora programa), tog trenutka se okida OnAnimate procedura i debugger nastavlja sa radom u kodu programa...

Na dalje je sve istorija, kod njih radi ono sto kod mene nece, vrednost TGifPainter(Image.Picture.Graphic).ActiveImage se dodeljuje labeli (tj. u ovom primeru statusbar-u), i sve ide glatko, u statusbar-u se ispisuje broj frejma, u krug od prvog do poslednjeg kako animacija tece.

Ovo je cetvrti dan kako gubim vreme pokusavajuci da provalim kako prikazati broj frejma... Ni vece sitnice, ni veceg problema. Poludecu.

Deder mi pojasni ovo za dcu unit komponente. Kako biram koji cu koristiti? Oni u svom primeru, u folderu imaju tri dcu fajla - about, main i speed (.pas fajlovi su about, main, speed i splitter, ali se u njima ne pojavljuje niti OnAnimate, niti ActiveImage, pa mi nikako nije jasno gde je deifinisano sta okida OnAnimate proceduru, niti kako njima radi brojac frejmova).

[edit] Prikacio sam TGifImage fajl, zajedno sa Explorer primerom. Ako neko bude imao vremena da pogleda, bio bih mu zahvalan.

[Ovu poruku je menjao ((BugA)) dana 16.01.2008. u 02:11 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

priki

Član broj: 24732
Poruke: 700
*.static.t-2.net.

ICQ: 174153511


+26 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 15:18 - pre 198 meseci
pogledaj da li ima veze koju verziju delphija upotrebljavaš i
koju verziju podržavaju komponente

 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Moderator
Član broj: 92186
Poruke: 2739



+92 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 15:34 - pre 198 meseci
> one OnAnimate procedure, ali tu nastaje problem. Nikako ne mogu da skontam sta nju okida.

Worker thread.

Deder mi pojasni ovo za dcu unit komponente. Kako biram koji cu koristiti?

Tako što se u search putanji na nivou IDEa ili projekta upiše dir u kome se nalazi fajl ili tako što se neki unit uključi u projekat.

Evo primera, a pivo pamtim :)
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 15:34 - pre 198 meseci
Evo jos par postova sa drugog foruma, da se ne ponavljamo ;)

Citat:
ovde:

Code:

StatusBar.Panels[1].Text := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).ActiveImage+1) + 
      ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).Image.Images.Count); 
    StatusBar.Update;


dobro pogledaj šta ti je sender preko watch ili evaluate/modify

drugo, postuj ceo tvoj kod da vidimo šta si napravio
verovatno frajmove dobro ne "hendluješ"


Ne prikazuje sta je sender (?)... Watch kao vrednost za sender (isto i za TGIFPainter(Sender)) pokazuje () (praznu zagradu). Isti je slucaj i preko evaluate/modify, a kad kliknem na inspect, pokazuje Sender: TObject edx, pa ispod gomilu metoda

Create System.TObject.Create ($4032DC)
Free System.TObject.Free ($40330C)

... itd.

Inace kao vrednost za TGIFPainter(Sender).ActiveImage lepo pokazuje broj trenutnog frejma.

Evo i mog koda, za probu sam poceo od prazne forme i ubacio komponente TImage (Name = Image1) (u koju ucitam gif u design time), Button (Button1 - klikom na dugme bi trebalo ispisati trenutni frejm) i Label (Label1 - labela u ciju se Caption upisuje vrednost frejma). Najprostije sto moze.

Code:
unit Unit1;

interface

uses
  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
  Dialogs, StdCtrls, GIFImage, ExtCtrls;

type
  TForm1 = class(TForm)
    Button1: TButton;
    Image1: TImage;
    Label1: TLabel;
    procedure Button1Click(Sender: TObject);
  private
    { Private declarations }
  public
    { Public declarations }
  end;

var
  Form1: TForm1;

implementation

{$R *.dfm}

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  Label1.Caption := IntToStr(TGifPainter(Image1.Picture.Graphic).ActiveImage);
end;

end.


Po logici bi trebalo da se prilikom pritiska na dugme u labeli pojavi broj trenutnog frejma, ali uvek se pojavljuje -1, ma gde god animacija trenutno bila.

Moguce da je fora sa ovim "Sender", ali kako da uopste znam sta je to, kad program ne prikazuje vrednost, vec samo () ... ?

Citat:
Citat:
Ne prikazuje sta je sender (?)... Watch kao vrednost za sender (isto i za TGIFPainter(Sender)) pokazuje () (praznu zagradu). Isti je slucaj i preko evaluate/modify, a kad kliknem na inspect, pokazuje Sender: TObject edx, pa ispod gomilu metoda


prikazuje šta je sender
() ti znači da je objekt kreiran i da možeš
pristupati njegovim atributima

to lako možeš videti ako u evaluate dodaš

Code:

Sender.ClassName


pošalji ceo kod što si napisao
zajedno sa deklaracijom frejmova i svega ostalog

i pitanje, šta je za tebe frejm (frame)
šta podrazumevaš pod frejmom


Aha, hvala :)

Kad ukucam Sender.ClassName, izbaci mi vrednost (Result) 'TGIFPainter' (sa sve tim navodnicima), a za Sender.ClassType pokazuje TGIFPainter. Sta nam ovo sad znaci, moze li se nekako videti od cega uzima TGIFPainter? Kad u evaulate stavim TGIFPainter, ne pokazuje nista (result ostaje prazan), a kada dodam TGIFPainter(Sender).ActiveImage, pojavi se broj trenutnog frejma.

Pa to je ceo kod, ne znam na kakvu deklaraciju frejmova mislis? Nisam to ja deklarisao, to je unutar GifImage. Jedino da postavim kompletan kod njihovog primera...? Malko je podugacak, a ima ga u onom gore .zip fajlu, kao main.pas u folderu Explorer.

Frejm (u ovom slucaju) je slicica koja je sastavni deo gif animacije - recimo da se ucitana gif animacija sastoji od trideset slicica (frejmova) koje cine tu animaciju, redom se smenjujuci. Meni treba procedura koja ce u toku animacije, kako se redom unutar gif-a smenjuju slicice, ispisivati broj aktivne slicice, tj. broj trenutnog frejma. Trebalo bi da je to sadrzano u okviru TGifPainter(Image1.Picture.Graphic).ActiveImage (Image1 je naziv komponente TImage u koju ucitamo gif), pa da se samo to dodeli nekoj promenljivoj, ili se jednostavno odatle ispise, ali izgleda da nije to bas tako prosto.

Citat:
aha, taj frejm, e mene budale, sorry

moram instalirati pa probati
jedna od varijantije da nisi dobro instalirao i da
Image1.Picture.Graphic ne pristupa kako
pristupa u njihovim primerima

pogledaj da li ima neke veze sa tim koju verziju
delphija podržava 6,7, ....


Taman posla, hvala na trudu :)

Ne znam, mozda i nisam dobro instalirao, mada postoji detaljno 'korak po korak' uputstvo, i nije neki postupak, ali ko zna. Nego valjda onda ne bih ni mogao da ucitam gif u TImage, ne znam da li se moglo desiti da se neki delovi lepo instaliraju, a neki ne.

Pise tamo da je i za verziju 7 (izmedju ostalih).

Ali kako njima onda radi, ako nesto nije lepo instalirano, da li oni dodatno negde u svom primeru definisu TGifImage? Ja to nisam uspeo da nadjem, ali obzirom da sebe jos uvek mogu smatrati pocetnikom, pogotovo kad je Delphi u pitanju, mozda mi je nesto i promaklo.
 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 15:53 - pre 198 meseci
savkic, sad videh poruku... :)

Uj, uj, uj... Sta je worker thread, ili bolje receno - kako ga iskoristiti za okidanje OnAnimate? I molim te pogledaj ovo za Sender, izgleda je u tome poenta, a ne mogu da provalim sintaksu kako bih to pisao bez ucitavanja fajla iz programa (run time) vec direktno iz design time, da ne stavljam to Sender (obzirom da ne znam ni koju vrednost ima) vec da u zagradi napisem direktno npr. Image1.Picture.Graphic (mada ovako nece da radi kako treba).

Aaa, ovo za dodavanje junita sam znao, probao sam ja to, gledao sam sta su oni stavili u uses u svom projektu, i sve sam to i ja stavio, ali nije imalo efekta :(

Ma za pivo nema problema, samo da ga napravimo da radi :))
 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 16:24 - pre 198 meseci
Ehej, radi, svaka cast!!! To mi je trebalo :))

Code:
unit Unit1;

interface

uses
  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
  Dialogs, GIFImage, ExtCtrls, StdCtrls;

type
  TForm1 = class(TForm)
    Image: TImage;
    Button1: TButton;
    procedure Button1Click(Sender: TObject);
  private
    GIF            : TGIFImage;

    procedure OnAnimate(Sender: TObject);    
  public

  end;

var
  Form1: TForm1;

implementation

{$R *.dfm}

procedure TForm1.OnAnimate(Sender: TObject);
begin
  if (TGIFPainter(Sender).ActiveImage < 0) then
    Caption := ''
  else
    Caption := ' Frame '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).ActiveImage+1) + ' of '+IntToStr(TGIFPainter(Sender).Image.Images.Count);
end;

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  GIF := TGIFImage.Create;
  try
    Gif.LoadFromFile('slika.gif');
//    Image.Picture.Assign(Gif);
    GIF.OnPaint := OnAnimate;
    Image.Picture.Assign(GIF);
  finally
    GIF.Free;
  end;
  TGifImage(Image.Picture.Graphic).DrawOptions := TGifImage(Image.Picture.Graphic).DrawOptions + [goDirectDraw];
end;

end.


Jos kad bi mogao da mi objasnis sta se desava u tih par linija koda, u cemu je glavna caka pa onako nece da radi? Nije mi jasno to sa worker thread-om. Sta je Sender za proceduru OnAnimate? Zbog cega potreba da se uvodi GIF tipa TGIFImage, i zasto se ucitava iz fajla? Ne moze li da se direktno u TImage unese gif (u design modu), pa da se on dodeli umesto Sender?

Hvala punooo!!! :))

p.s. Stavio sam ono jedno Image.Picture.Assign(Gif); pod komentar, nije potrebno ;)
 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Moderator
Član broj: 92186
Poruke: 2739



+92 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 16:43 - pre 198 meseci
> Jos kad bi mogao da mi objasnis sta se desava u tih par linija koda, u cemu je glavna caka pa onako nece da radi? Nije mi jasno to sa worker thread-om.

Prikazivanje gifa se radi iz posebnog threada, verovatno ih raščlanjava na sastavne slike i onda ih prikazuje jednu po jednu čime stvara efekat animacije.

> Sta je Sender za proceduru OnAnimate? Zbog cega potreba da se uvodi GIF tipa TGIFImage, i zasto se ucitava iz fajla? Ne moze li
> da se direktno u TImage unese gif (u design modu), pa da se on dodeli umesto Sender?

TGIFImage služi kako bi povezao TGifPainter (koji obavlja prikazivanje) sa Delphi grafičkim sistemom odnosno komponentama. Kod ubacivanja gif slike u Image kontrolu se nekoliko puta instancira GifImage i potrebno je da se Paint event poveže sa pravom instancom ili kao da nije ni unet (to se kod tebe dešavalo). Nisam nešto detaljno gledao da li je moguće sve uraditi u design delu, dodeliti sliku i podesiti evente, to je sigurno ostvarljivo ali verovatno uz određene izmene na komponenti.

 
Odgovor na temu

((BugA))
Igor Djordjevic
Bor, Srbija

Član broj: 29241
Poruke: 196
*.smin.itsisp.net.

ICQ: 66516695
Sajt: www.MalamutKlub.com


+17 Profil

icon Re: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)16.01.2008. u 18:41 - pre 198 meseci
OKet, snaci cu se vec... Imenjace, hvala puno jos jednom! :) (a ono pivce pamti, pa kad bude prilike :))

 
Odgovor na temu

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: TGifImage .ActiveImage problem (gif trenutni frejm)

[ Pregleda: 2515 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.