Jedna firma, da je ne reklamiram, korisnike svojih usluga maltretira prilikom naplate tako sto ih tera da stoje u redu pola sata, kako bi dobili priliku da plate. Redovi su tu od pocetka do kraja radnog vremena, svakog dana u godini. Vise puta sam dosao, pogledao na sat, vratio se, dosao sutra, ucinio isto i posle konacno mnogo dolazenja morao da stanem u red i da cekam. Rukovodstvo firme svesno maltretira korisnike jer ne zeli da trosi novac na jos radnika i jos uplatnih mesta koji su preko potrebni. Da li postoji nacin da se zakonskim sredstvima ta firma natera da potrosacima organizuje ugodniju i brzu naplatu? Postoji li neka inspekcija koja bi dosla i konstatovala da postojeci kapaciteti nisu cak ni reda velicine onih potrebnih za usluzivanje 1.000.000 korisnika, pa ili nek povecaju kapacitete, ili nek smanje broj korisnika? Znam da cete reci da potrosaci treba da koriste usluge druge firme, ali to je u ovom slucaju nemoguce, radi se o monopolistickoj firmi.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.