Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zasto ne valja ovaj trigger i trebali za ovako nesto triger?

[es] :: MS SQL :: Zasto ne valja ovaj trigger i trebali za ovako nesto triger?

[ Pregleda: 4430 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

avox
Beograd@Srbija

Član broj: 34116
Poruke: 81
*.adsl-4.sezampro.yu.

Sajt: www.tursija.com


Profil

icon Zasto ne valja ovaj trigger i trebali za ovako nesto triger?21.01.2008. u 13:46 - pre 197 meseci
Pozdrav!!!
Radim neki program koji mi treba da bi prosao kolokvijum. Program radim u c#2005 sa sql 2005 express.
Treba mi triger koji ce iz tabele robaUsluga izeti cenu i pomnoziti je sa kolicinom robe koja je uzte a koja se nalazi u tabeli stavke. I dobijenim rezultatom osveziti kolonu Ukupno u tabeli racun. Trigger mi prodje debug ali kada probam da ga izvrsavam program pukne.
Posto sam pocetnik nisam ni siguran da li mi za ovako neto treba privremena tabela... Triger sam napravio na tabeli stavke.


Evo moje baze.

Evo i triggera koji sam napisao.
Code:

ALTER TRIGGER Trigger1 
ON dbo.Stavke 
FOR INSERT
AS
create table #privremena
(
racunID int,
ukupno smallmoney,
robaUslugeID int
)

insert into #privremena
select i.racunID
from Inserted i

update #privremena
set ukupno = (SELECT r.cenaPoKomadu * i.kolicina
from [robaUsluge] r
inner join Inserted i
on
r.[robaUslugeID] = i.[robaUslugeID])

update r
set ukupno = (SELECT ukupno + p.ukupno
from [Racun] r
inner join [#privremena] p
on
r.[racunID]=p.[racunID])




[Ovu poruku je menjao avox dana 21.01.2008. u 20:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Koce
DBA
Serbia, Belgrade

Član broj: 59217
Poruke: 144
*.vektor.net.



+1 Profil

icon Re: Zasto ne valja ovaj trigger21.01.2008. u 15:27 - pre 197 meseci
Kod mene je ovo proslo bez problema:


alter trigger tr_triger
on stavka
for insert, update
as

create table #t (iznos float, racunid int)
insert into #t (iznos, racunid)