Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koliko zaradjuju programeri u Srbiji?

[es] :: Vodič za posao :: Koliko zaradjuju programeri u Srbiji?

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 104192 | Odgovora: 201 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Goran D.
Goran Dragicevic
Fakultet Elektrotehnike

Član broj: 176790
Poruke: 1
*.dsl.speedlinq.nl.



Profil

icon Koliko zaradjuju programeri u Srbiji?25.03.2008. u 21:59 - pre 194 meseci
Zdravo.

Imam par pitanja za programere na forumu. Ja sam inace student elektrotehnike ali me zadnjih godina jako pocela da privlaci informatika i programiranje. Zanima me da li bi covek mogao solidno da zivi od programiranja. Koliko zaradjuju programeri .NET/C# ili JAVA/J2EE prosecno u Srbiji? Kolika im je satnica? Voleo bih kad bi me neko mogao uputiti malo bolje u te stvari. Unapred hvala svima…

Pozdrav.
Goran
 
Odgovor na temu

augustus
Novi Sad - Beograd

Član broj: 101581
Poruke: 358
*.dynamic.sbb.co.yu.



+46 Profil

icon Re: Koliko zaradjuju programeri u Srbiji?25.03.2008. u 22:49 - pre 194 meseci
Nije neka kinta, ali nije ni tako losa kakvih ima.

Mnogo zavisi od tebe samog koliko znas i trudis se ali recimo ovako nekako stoje stvari(mesecna primanja):

totalni pocetnik: 350-500 eura
1-2 godine iskustva: 500-800 eura (mada ovde slobodno uracunaj 80% seniora)
3-5 godine iskustva: 800-1300 eura
5+ godina iskustva: 1300+ eura

Ovako nekako stoje stvari ali opet kazem mnogo zavisi od tebe kako se gde pokazes. Gore pomenute cifre su prikazane za ljude koji znaju programiranje i odprilike je to tok povecanja plate u vecini firmi. Naravno extra talentovani brzo dodju do visih primanja,ali nismo svi extra talentovani;-)

Da budem iskren, najvecu platu koju prima neko koga ja poznajem je 2500 eura mesecno. To je covek sa 5+ godina iskustva i koji stvarno zna(mislim da se i ne bavim samim kodiranjem vise, vec projektovanjem).