Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!

elitemadzone.org :: MadZone :: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 25333 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 17:42 - pre 194 meseci
Gledaj, ja se slazem da je JAT losa kompanija, stetocina za Srbiju.

Ali necu da se lazem da su dno dna avio prevoza Evrope vec ipak funkcionisu solidno u moru dobrih i losihi kompanija. Ne treba mi review sa neta, dovoljno sam puta letio da mogu da uporedim i sa low-costom i sa skupim kompanijama.

Ne znam zasto ti imas potrebu da ih toliko ocrnis, ocigledno si subjektivan u celoj ovoj prici.
 
Odgovor na temu

hecky
Milan Topalov
Göttingen

Član broj: 10602
Poruke: 885
*.henleymediagroup.com.



+5 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 17:48 - pre 194 meseci
Iz istog razloga iz kojeg ih ti branis
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 18:07 - pre 194 meseci
Citat:
DaliborPAli necu da se lazem da su dno dna avio prevoza Evrope vec ipak funkcionisu solidno u moru dobrih i losihi kompanija. Ne treba mi review sa neta, dovoljno sam puta letio da mogu da uporedim i sa low-costom i sa skupim kompanijama.


Evo, kao neko ko je leteo avionom recimo preko 500 puta u poslednjih nekoliko godina mogu da kazem koju u vezi sa JAT-om:

- U poredjenju sa prosecnim EU kompanijama, Jatovi avioni su vrlo ofucani i vrlo prljavi. Prava refleksija zemlje iz koje dolaze: tehnicki su verovatno potpuno OK u skladu sa "airworthiness" normama, ali sve ono sto je van toga im nedostaje:

- Sedista i pod su ofucani u vecini aviona, iako reparacija toga ne kosta puno
- Cesto se sedista opruze 180" a nisi u interkontinentalnoj biznis klasi (padnu) - dosta toga je zalepljeno, prikrpljeno i sve u svemu improvizovano i odaje utisak jeftinoce i neodrzavanja
- Avioni su spolja vrlo pohabani sa vidljivim pukotinama i zakrpama, stedi se na farbi i bilo cemu sto nije neki zakon ili propis - sto je sramota
- Skoro svi JAT-ovi avioni, izuzev ATR-ova, su na samom kraju njihovog zivotnog veka, sledi im D-check i uskoro nece moci da se koriste u EU. Prvi Boeing 737-300 u Evropi, koji je kupio JAT - je i danas u upotrebi, JAT-ovoj :(

- JAT-ova usluga u avionu je na granici prihvatljive, cesto se desi da osoblje i nije prijatno ("oces i muve da ti teram")
- Vise puta sam bio svedok pusenja u odeljku za stjuardese iako je pusenje strogo zabranjeno

Ne sumnjam da ima gorih kompanija od JAT-a i da su mnoge slicne, ali tako nesto nisam video u Lufthansa-i, Swiss-u, Air France-u i mnogim drugim ex-nacionalnim prevoznicima.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 19:21 - pre 194 meseci
Potpisujem od reci do reci. Inace Ivory coast ima bolju uslugu u nacionalnoj avio kompaniji,da ne pominjem bogatije Africke zemlje. Kada sam na letu Fra-Beo bio svedok da jedan prosedi mrsavi (mislio sam da je kelner iz Lajkovca) porodici koja je ljubazno zamolila da sedi zajedno,jer su njih dvoje i dvoje dece razbacali po avionu,doneo kafu i cinicno rekao:jel imate nesto jos mozda?,okrenuo se i rekao svojoj koleginici nesto veoma ruzno o tim ljudima..Inace niko se nije bunio da zamene mesta od putnika,naprotiv. A,da,taj isti let je kasnio dobrih 45 min,jer radnici na prirucnom jat-ovom salteru ne znaju da cekiraju e-ticket. Toliko

I sve to me ne iznervira koliko ona KAFANCINA na aerodromu N.Tesla. Aj,bar moze da se pusi ako nista
 
Odgovor na temu

SmilieBG
Aleksandar Skodric
NL

Član broj: 13094
Poruke: 1821
*.adsl.wanadoo.nl.



+3 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 19:22 - pre 194 meseci
Ja sam sa JAT-om prestao da letim nakon sledeceg dogadjaja (2006-a godina je u pitanju):

Let BGD - AMS;
Ukrcasmo se, sa zakasnjenjem (izazvano losim vremenom u Holandiji) u avion u Beogradu.

Krenuo avion da rula do piste za poletanje, pravi poslednji okret, gde okrece nos aviona ka pisti. Krece poznato brundanje motora, svi utihnu malo i kretusmo lagano, pa sve brze... Kad odjednom - kocnice iz SVE snage! Srecom, svi vezani, inace bi bilo svasta. Svi u cudu, gledamo se, kad krenuo pilot da okrece avion 180 stepeni (ka kraju piste, koje sada ima jos max 100 metara). Kako je okrenuo avion, opet motori na pun gas (kao da se sprema za poletanje), ali se lagano krece... Razmisljam, ako poleti na 100 metara zaleta, bice svasta.

Uglavnom, avion silazi sa piste i obraca nam se kapetan. Ukratko: doslo je do manjim tehnickih problema, vraticemo se do zgrade aerodroma gde ce strucno (!) osoblje kvar vrlo verovatno brzo popraviti i ne moramo izlaziti iz aviona... Moram da priznam, tada mi vec nije sve bilo jedno, no dobro - cuti i trpi.

Vratili se mi, sa sve avionom do zgrade, tamo cekaju spremno sa kamioncetom sa merdevinama. E, sad - volim da sedim do prozora, te sam imao priliku sledecu scenu da posmatram:

Kamioncic prilazi avionu, penje se radnik - a za njim i drugi (stepenicama). Kamioncic se priblizi krilu (desnom) aviona, sa radnicima na vrhu stepenica. U tom trenutku, izvadi jedan od radnika macolu #15, pa je momacki zamahnu i udari iz sve snage po krilu. Odmah sam znao, da je taj neki precizni mehanicar. Udari on po krilu 3-4 puta, kad odjednom krenuli da se spustaju (valjda se tako zovu) flapsovi. Laicki receno, deo u krilima koji se spusta na dole, kako bi pravio potisak da bi avion poleteo, a i pri sletanju da digne nos aviona radi komfornijeg sletanja. Ostade precizni mehanicar jos pored krila dok je pilot 2-3 puta skroz izvukao i uvukao flapsove, te precizni mehanicar precizno podize palac leve ruke zadovoljan rezultatom trogodisnjeg skolovanja i truda, i kamioncic ode...

'ebem ti sunce, kad tad nisam izleteo iz aviona - necu nikad. Posle sam razmisaljo, dok se pilot spremao za poletanje - sta ako flapsovi, u Amsteradamu opet nece da se spuste? Ko ce onda da udara po krilu na 2 km visine? :-)
Srecom, sve je dobro proslo u letu i sletanju, ali da se razumemo - to meni u zivotu ne treba. Pa makar sve i besplatno delili karte online...

Poz,
Sale

edit: 2007-a godina, SwissAir, online booking i e-ticket AMS - ZUR - BGD (povratna).
Povlastica od strane SwissAir-a, posto sam bio dovoljno ljubabazan da celu proceduru porudzbine, placanja i cekiranja sam odradim - besplatan upgrade na 1u klasu... Milina!
=========
Uporedi cene i karakteristike za vise od 10.000 proizvoda, izmedju ostalog:
Digitalni foto-aparati
Mobilni telefoni
Skolski pribor
=========
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
..ubr11.dals.blueyonder.co.uk.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 19:35 - pre 194 meseci
U 2008. godini su ljudi koji i dalje kupuju JAT karte najveci krivci za ovakvo stanje stvari (bez uvrede).

Poredimo komercijalne biznise i javna preduzeca? I to javno preduzece koje dere sa cenama. Kad oni pocnu potpuno da se izdrzavaju od svojih profita, meni licno ne smeta da iznajme i ceo Bond Street u Londonu za par milijardi funti mesecno i da ljudima odgovaraju kao hecky-ju. Ili bilo koju drugu preskupu "kancelariju" u svetu. Samo tada ce brzo da im se pokvari "radio". Zasto bi oni danas radili profesionalnije posao, kad i ovako i onako svira taj radio? Jedino sto moze da ih potera da se privatizuju i profesionalizuju brze je da im nestane potraznja, a tu pomaze jedino totalni bojkot. Kao drzava nema pametniji nacin da upotrebi te pare...

Ne verujem ja da su oni tek sada skapirali da online karte do jaja pojeftinjuju posao. Pre verujem da i dalje drze "predstavnistva" samo da ne bi delili otkaze. Oce to tako u Srbiji gde je po pola radne snage u firmi u blizem ili daljem srodstvu. Eto mi poredimo prave aviokompanije sa jednom sluzbom socijalne pomoci... Kao i zastava uostalom...


Citat:
DaliborP:Ne bih zeleo da ovo predje u raspravu koliko su low-cost kompanije ustvari jeftine, ali mislim da i ti sam ne verujes u ovo sto si napisao.


Ne kapiram o cemu pricas, osecam se sad malo kao da me neko dere. Evo bas juce sam kupio povratnu kartu do Berlina preko ryanaira. Analiziraj mi molim te koliko su me odrali.

Karta i do tamo i nazad po £0.01. Drzavne takse, departure takse etc za London Stansted £25. U povratku slicne takse za Berlin Schonefeld su £15. Nisam uzeo travel osiguranje, nosim samo rucni prtljag, odbio sam speedy boarding i sva ostala sranja koja nude. Nije meni tesko da kliknem na "No, thank you" ili da izaberem nulu iz drop down menija.
Realno ono sto je ryan zaradio su te karte. Osim ako ne lome porez sa drzavom i aerodromom? To mu izadje tacno £0.02 (cca 2 dinara).

Skroz mi deluje ok da naplate £1 za telefonsku sluzbu, koju nikad nisam imao potrebu da zovem btw.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 19:45 - pre 194 meseci
JAT ce vrlo verovatno brzo nestati - tj. biti prodat.

Svi njihovi avioni sa kojima lete u EU su pri kraju zivota, to su 737-300 avioni iz prvih serija (ne znam da li i dalje najme 737-400 avione za letove do Pariza i sl.. - ali to nisu njihovi avioni) - uskoro nece biti upotrebljivi u EU osim ako im se ne uradi vrlo vrlo skup servis, a ako u ministarstvu finansija ostane ista ekipa - te pare mogu samo da sanjaju.

O kupovini 9 novih aviona mogu takodje samo da sanjaju, a da bi iznajmili avione isto treba podobro da se ispruze - a kako su kompanija koja nema svojih para vec svake godine uzima pare od gradjana, to ce tesko biti dozvoljeno.

Dakle, jos malo ce taxpayeri morati da trpe te bahanalije kao sto je ova recimo:



Mashala.. Madison Ave, a verovatno prodaju 100 karata godisnje + ne lete za NY. Pogodite ko placa Suite 1500 u postanskom broju 10016 u USA, i ko placa platu mrsomudima koji sede tamo :(

JAT ce biti prodat nekom kome trebaju njihovi slotovi na bitnim aerodromima po EU, sto je danas jedini vredan asset te kompanije.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 21:57 - pre 194 meseci
Citat:
vindic8or: Ne kapiram o cemu pricas, osecam se sad malo kao da me neko dere. Evo bas juce sam kupio povratnu kartu do Berlina preko ryanaira. Analiziraj mi molim te koliko su me odrali.

Gde sam ja rekao da te je neko odrao? Ryanair je ok kompanija ali samo ponekad, uglavnom ako mozes da putujes recimo sredom ili cetvrtkom, da sletis 100km od grada gde ides i kad rezervises par meseci unapred.

A ta prica "RyanAir 20 evra" karta je cisti lazni marketing koji i ti propagiras kao da radis za njih. Ne znam koliko puta sam leteo RyanAir-om ali ne secam se kad sam platio kartu ispod 80-100 evra. Mozda samo jednom.

Naravno cena karte nista ne govori, a te stavke iz drop-down menija su prilicno obavezne, RyanAir naplacuje checkin koji ne mozes da izbegnes i svaku torbu i masnu proviziju za placanje karticom. 12+10+8 evra jos evra na tu jeftinu kartu. Naravno ako hoces slucajno da promenis ime ili datum puta kostace te jos 100 ili vise evra.
Sad ako ti uspes da se uklopis u sve to i usput da ti ne smeta jos sat vremena voznje busom od aerodroma u sred nicega do grada onda super, ti idi sa njima, ja cu i dalje ponekad da uskocim u Jat.
Citat:
U 2008. godini su ljudi koji i dalje kupuju JAT karte najveci krivci za ovakvo stanje stvari (bez uvrede).

Malo vise lupas(bez uvrede).
Citat:
hecky: Iz istog razloga iz kojeg ih ti branis :D

O cemu pricas? Ja ne branim JAT vec usporedjujem sa ostalima. Vec sam rekao da je JAT rasulo i da treba da se proda.
Mene zabole za Jat iskreno, samo mogu da dajem utisak kao potrosac, ne sa politickim predrasudama.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!02.04.2008. u 22:57 - pre 194 meseci
Pa tesko je biti objektivan kada poredis JAT sa nekim low-cost sardina carrierima kao sto su Ryanair.

Izvoli lepo uporedi JAT sa drugim carrierima koji su nekada bili nacionalne kompanije - Lufthansa, Air France, BA, Malev, Croatia Airlines i sl...

Sta mozes da primetis?

- Vecina evropskih carriera koristi daleko novije avione od JAT-a - u igri su A319/A320 ili B737-700/800 jedino Lufthansa od ovih ima malo starije B737-300 ali su oni daleko noviji od JAT-ovih a kada udjes u njih... tesko da mozes da ih poredis (a Lufthansu inace smatram ruznom sto se enterijera tice!) . JAT-ovi avioni mogu jos godinu-dve da budu u upotrebi u EU, talk about... old :) Mislim, da li si ti svestan da jedan od JAT-ovih 9 737 jeste najstariji 737-300 u Evropi? :)

- Svi evropski carrieri i te kako vode racuna o svojim avionima izvan elementarnih zahteva koji su im postavljeni zakonom. Sorry, ja zaista ne znam kako mogu da opravdam cenu od 300 EUR za let Beograd-Frankfurt i da udjem u ofucan avion kome je iskrzan tepih a sedista izgledaju kao da su izdrzala par svetskih ratova i gde se na avionu vide zakivci oko zakrpa? Cime da opravdam nemar te avio kompanije koja ne moze ni da ofarba avion ili da mu zameni presvlaku na sedistima? O pokvarenim sedistima i slicnim pehovima da ne govorim.

- Kao sto rekoh, svedok sam ne jednog slucaja da stjuardese puse u njihovom compartmentu - ja ne znam, vidi, letim jako puno ali mi se NIKAD nije desilo da kod bilo kog drugog prevoznika vidim takvu drskost. To je pre svega ugrozavanje bezbednosti putnika a zatim i cista drskost prema ostalim putnicima.

Posle svega ovog, zaista ne znam kako uopste JAT mogu da uporedim sa bilo kojom uporedivom kompanijom u Evropi (Albanija, Makedonija, Belorusija, Moldavija i Ukrajina se ne racunaju) - znam da je zanimljivo porediti JAT i RyanAir ali te 2 kompanije nemaju blage veze jedna sa drugom - Ryanair nikad nije ni vodio racuna o kvalitetu usluge (istini za volju, avioni im jesu cistiji od JAT-ovih), ali oni su low-cost kompanija od koje ne ocekujes nista osim da te prevezu od tacke A do tacke B.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
..ubr11.dals.blueyonder.co.uk.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 00:05 - pre 194 meseci
Citat:
DaliborP: Gde sam ja rekao da te je neko odrao? Ryanair je ok kompanija ali samo ponekad, uglavnom ako mozes da putujes recimo sredom ili cetvrtkom, da sletis 100km od grada gde ides i kad rezervises par meseci unapred.

A ta prica "RyanAir 20 evra" karta je cisti lazni marketing koji i ti propagiras kao da radis za njih.


Ti si rekao da jeftine kompanije nisu jeftine i implicirao da je to opste poznato. Citirao sam to u gornjoj poruci. Ja sam ti pokazao na primeru da je ryan od mene zaradio samo £0.02 za letove koji su juce rezervisani, za tri vikenda od ovog i idu sa aerodroma koji nisu nerazumno daleko od grada. Mogu da paste i confirmation email ovde ako hoces posto me optuzujes da lazem.

Citat:
DaliborP: Malo vise lupas(bez uvrede).


Ti izgleda ucestvujes u diskusijama samo da bi ti bio u pravu :) Divan jezik nema sta...
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 00:24 - pre 194 meseci
Citat:
vindic8or:Ti si rekao da jeftine kompanije nisu jeftine i implicirao da je to opste poznato. Citirao sam to u gornjoj poruci. Ja sam ti pokazao na primeru da je ryan od mene zaradio samo £0.02 za letove koji su juce rezervisani, za tri vikenda od ovog i idu sa aerodroma koji nisu nerazumno daleko od grada. Mogu da paste i confirmation email ovde ako hoces posto me optuzujes da lazem.

Slusaj, rekao sam jasno, te karte od 20 evra nisu nimalo pristpucane, niti su stvarno 20 evra. Toliko o tome, i to je opste poznato, ne znam ko tebe licno proziva. Moguce je naci takvu kartu ali sve pod navedenim uslovima i dodatnim troskovima koje sam naveo. Takvih karata ima manje od 10% po letu.
Sta ti tacno nije jasno?
Citat:
Ti izgleda ucestvujes u diskusijama samo da bi ti bio u pravu :) Divan jezik nema sta...

E izvini, kako drugacije prokomentarisati tvoju izjavu da su kupci karata direktni krivci za stanje JAT-a danas ?! Citas li uopste sta pises? Lupas covece i to uveliko.

Citat:
Ivan Dimkovic: Pa tesko je biti objektivan kada poredis JAT sa nekim low-cost sardina carrierima kao sto su Ryanair.

Izvoli lepo uporedi JAT sa drugim carrierima koji su nekada bili nacionalne kompanije - Lufthansa, Air France, BA, Malev, Croatia Airlines i sl...

Nema potrebe za usporedjivanjem, JAT jeste u losem stanju (ne znam koliko puta treba ovo da kazem da me neki ovde prestanu prozivati kao branioca nacionalne kompanije ili cega vec) ali kazem da je u svemu tome je pristupacan meni kao potrosacu.
Ako je mogu bez problema da nadjem London-Bg ili Pariz Bg za 200 evra, kupim kartu telefonom i dobijem racun na kucnu adresu stvarno mi to izgleda dovoljno da ne mogu da kazem da su uzasni. Da, imaju stare avione i staro osoblje ali sta sa tim? Jel imaju ceste nesrece, incidente? Ne letim biznis klasom niti mi znaci specijalno hrana ili usluga u avionu, taj deo me ne zanima.

 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
..ubr11.dals.blueyonder.co.uk.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 02:32 - pre 194 meseci
Citat:
DaliborP: E izvini, kako drugacije prokomentarisati tvoju izjavu da su kupci karata direktni krivci za stanje JAT-a danas ?! Citas li uopste sta pises? Lupas covece i to uveliko.


Kako drugacije? Mogao si nekim argumentom o obrazlozenju izjave. Nisam to tako bukvalno napisao. I to civilizovanim recnikom i na nacin koji prilici odrasloj osobi. Od ove tri stvari tebi ni jedna uporno ne polazi za rukom...

No, drzimo se teme. Online kupovina kod JATA...
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 07:41 - pre 194 meseci
Citat:
Ukratko, JAT je nacionalni ruglo, koje izdrzavaju srpski poreski obveznici! Bolje lepo da ih sve oteraju i bace na socijalu. Bilo bi jeftinije za Srbiju.


Nije mi bila namera da ulazim u diskusiju, ali zasto ljudi koji sada zive u inostranstvu tako brzo prihvate surova kapitalisticka pravila igre. Socijala kod vas i socijala u Srbiji, nije isto. Mozda bi najbolje bilo da sve one koji rade u propalim drzavnim firmama, pobijemo. Šta će nam.


[Ovu poruku je menjao žutokljunac dana 03.04.2008. u 08:58 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 08:51 - pre 194 meseci
Pravila uopste nisu surova - vec prilicno postena u poredjenju sa tim sta se radi u Srbiji. Na kraju krajeva, isti stav o JAT-u sam imao i dok sam ziveo u Srbiji, stavise bio je jos gori jer me se tada jos vise ticao.

Ja ne mogu da nadjem ni jedan izgovor da drzim kancelariju u Madison Ave. u NY kada od 1992 ne letim za taj grad a firma je finansirana od strane poreza.

Sramota je da se to otvoreno nazivanje pljacke naroda naziva "surovim". Tito je umro pre 28 godina, ne juce.

Citat:

Mozda bi najbolje bilo da sve one koji rade u propalim drzavnim firmama, pobijemo. Šta će nam.


Pa sad, malo je veliki kontrast izmedju suncanja guzice u Madison Aveniji ili ispred Rijksmuseum-a u Amsterdamu i "pobijanja" - sorry, ne vidim ni jedan razlog da ti ljudi budu privilegovani u odnosu na ljude koji svoj hleb zaradjuju a ne uzimaju od poreskih obveznika. Ne treba ih "pobiti", vec ih tretirati ravnopravno kao i ostale ljude u Srbiji - vecina ljudi ipak ne radi u "drzavnom sektoru".
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 09:22 - pre 194 meseci
Ne moraš uzeti primer Zorana Prevaranovića ( Stjepanovića ) sa Medisona. Sigurno su i sami radnici JAT-a protiv toga. Ima tamo mnogo poštenih i stručnih ljudi. Otac mog dobrog drugara je za vreme sankcija išao peške sa Čubure do Aerodroma, tj do Kontrole letenja jer je tamo radio. Tamo i nazad, auto-putem. Danas, sutra, takvi će prvi da završe na ulici jer nemaju veze i vezice da ostanu u slučaju privatizacije.
Ne znam sta vredi u tom JAT-u osim ljudskih resursa, poslovnih prostora i tih upotrebnih dozvola. To baš i ne vredi mnogo. Aerodrom Beograd je posebna firma, Kontrola letenja je takođe zasebna ( nekada pod jurisdikcijom savezne uprave, danas odvojena ), flota je zastarela. Uostalom, to je jedna od četiri preduzeća čije će akcije biti deljene, pa će se upumpati kapital.
Off sam skroz, ali mislim, na svim Forumima je trend da se JAT pljuje i ismejava.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 09:30 - pre 194 meseci
Citat:

znam sta vredi u tom JAT-u osim ljudskih resursa, poslovnih prostora i tih upotrebnih dozvola.


Ljudski resursi ne vrede nista u JAT-u osim pilota mozda, jedino sto je zanimljivo su slotovi na velikim aerodromima koje JAT ima kao nasledje od drzavnih sporazuma SFRJ i drugih zemalja. Ti slotovi su jako skupi i u dosta slucajeva ih uopste nema, tako da onaj ko kupi JAT dobija nesto vredno (slotove na Frankfurtu, Schipolu, Heathrow-u i sl...)

Interesantno je sto Srbija treba (heh) da postane clan OpenSkies sporazuma (sporazum potpisan pre vise od godinu dana, ali nikako da se ratifikuje u parlamentu) - kupovinom JAT-a bi neka kompanija van tog prostora dobila neogranicenu dozvolu da leti svuda po EU.

To je ono sto vredi.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

hecky
Milan Topalov
Göttingen

Član broj: 10602
Poruke: 885
*.henleymediagroup.com.



+5 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 09:30 - pre 194 meseci
Svidja mi se rezonovanje...

Neko koga znam, a dobar je covek, je radio/radi u JAT-u, znaci JAT ne moze biti losa firma.

Da li jos neko vidi gresku u zakljucivanju?


Ljudi koji zive napolju pljuju najvise (mada ne svi, vidi DaliborP) jer su imali prilike da vide da to moze mnogo bolje, odnosno da je JAT dno dna sto se tice evropskih kompanija, sa kojima se stavlja u isti kos.

Dodatni argument predstavlja cinjenica da se njihovo glupiranje i bahanalije finansira iz dzepa poreskih obveznika srbije i tako vec godinama, bez izgleda da ce se to promeniti.


Kad JAT zatvorio svoju kancelariju u NYC, od ustedjenih novaca bi mogli da otvore 24-7 call centar u Beogradu i zaposle gomilu ljudi.
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 09:34 - pre 194 meseci
Znam da ste u pravu, jasno je, međutim, znam i kada dođe do prodaje JAT-a, da će pozicije da zadrže baš oni pomenuti Prevaranovići, jer je to tako. E to mi je krivo.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 12:55 - pre 194 meseci
Citat:
SmileBG:
Krenuo avion da rula do piste za poletanje, pravi poslednji okret, gde okrece nos aviona ka pisti. Krece poznato brundanje motora, svi utihnu malo i kretusmo lagano, pa sve brze... Kad odjednom - kocnice iz SVE snage! Srecom, svi vezani, inace bi bilo svasta. Svi u cudu, gledamo se, kad krenuo pilot da okrece avion 180 stepeni (ka kraju piste, koje sada ima jos max 100 metara). Kako je okrenuo avion, opet motori na pun gas (kao da se sprema za poletanje), ali se lagano krece... Razmisljam, ako poleti na 100 metara zaleta, bice svasta.
Kamioncic prilazi avionu, penje se radnik - a za njim i drugi (stepenicama). Kamioncic se priblizi krilu (desnom) aviona, sa radnicima na vrhu stepenica. U tom trenutku, izvadi jedan od radnika macolu #15, pa je momacki zamahnu i udari iz sve snage po krilu. Odmah sam znao, da je taj neki precizni mehanicar. Udari on po krilu 3-4 puta, kad odjednom krenuli da se spustaju (valjda se tako zovu) flapsovi. Laicki receno, deo u krilima koji se spusta na dole, kako bi pravio potisak da bi avion poleteo, a i pri sletanju da digne nos aviona radi komfornijeg sletanja. Ostade precizni mehanicar jos pored krila dok je pilot 2-3 puta skroz izvukao i uvukao flapsove, te precizni mehanicar precizno podize palac leve ruke zadovoljan rezultatom trogodisnjeg skolovanja i truda, i kamioncic ode...
'ebem ti sunce, kad tad nisam izleteo iz aviona - necu nikad. Posle sam razmisaljo, dok se pilot spremao za poletanje - sta ako flapsovi, u Amsteradamu opet nece da se spuste? Ko ce onda da udara po krilu na 2 km visine? :-)
Srecom, sve je dobro proslo u letu i sletanju, ali da se razumemo - to meni u zivotu ne treba. Pa makar sve i besplatno delili karte online...


Pa nista tu nije nenormalno niti cudno, sve je po proceduri...

1. Pilot je uradio aborted takeoff, tacno onako kako je skolovan (doduse jeste malo neprijatno za putnike). Posto vidim da su flapsovi u pitanju, moguce je da je doslo do asimetrije istih, te je zasvetleo indikator u kokpitu ili ostao da svetli da su flapsovi u pokretu (FLAPS IN TRANSIT). Po proceduri a pre brzine V1 koja je brzina odluke pri poletanju, pilot je prekinuo poletanje cim je primetio nepravilnost i uradio back turn na pisti (dodavanje gasa posle zaokreta je NORMALNO ili mislite da obicna inercija moze iz zaokreta na betonu da ubrza pun avion putnika i goriva). Da je kojim slucajem nesto otkazalo posle brzine V1, onda je obavezan da poleti jer je ta brzina proracunata kako bi imao dovoljno vremena da se zaustavi pre kraja piste.

2. Lako je moglo doci do toga da je nesto blokiralo rad flapsova (strano telo), pri tom ne znam kako to strano telo odstraniti, mozda cackalicom? Cisto sumnjam da je "momacki" udario, ali ok neka bude tako. Sam mehanizam je osetljiv i strano telo (kamen, bilo sta) moze poremetiti rad mehanizma za spustanje flapsova (polazim od pretpostavke da se mozda nesto tako desilo, mada zvuci kao retkost). Inace, avion bez MEL (Minimum Equimpment List) liste ne moze da sleti na destinaciju, odnosno i da sleti ne bi mu bilo dozvoljeno da leti dok se MEL lista ne ispuni. Taj mehanicar koji je proverio mehanizam mora da potpise otpusnu listu (kao i sef odrzavanja) a njegov potpis podleze svim medjunarodnim propisima, znaci da se bilo sta desilo posle njegove intervencije, on i sef odrzavanja bi bilo krivicno odgovorni ne samo po nasim vec i medjunarodnim propisima, nije to Pera Mehanicar za stojadina pa da radi sta hoce i kako hoce. Isto tako pilot sme da poleti tek kad se otklone sve njihove primedbe inace sledi odgovornost.

Pilot je nekoliko puta spustio i podigao flapsove da se mehanicari uvere da nema hidro curenja, ostecenja i slicno i da li je mehanizam slobodan. Sve drugo bi imalo indikaciju u kokpitu ili bi se manifestovalo na licu mesta.

3. Sletanje bez flapsova je normalna procedura, eventualno bi mozda kruzio da izbaci visak goriva (ili potrosi) da bi bio laksi na sletanju jer je sletanje bez flapsova brze od uobicajenog te je dodatno opterecenje za gume i kocioni sistem. Isto tako, flapsovi mogu i rucno da se spuste. Bitno je da su u sinhronizaciji.

Ne moze niko priucen da radi na odrzavanju, mora imati licencu, niti se bilo sta radi pomocu stapa i kanapa posto ako ne ispunjavamo norme, ne bi ni leteli nigde.

Sto se tice cistoce aviona i unutrasnjosti, usluge tu se slazem sa svima da je JAT podosta los i da stede na tim stvarima.
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
..ubr11.dals.blueyonder.co.uk.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!03.04.2008. u 13:54 - pre 194 meseci
Citat:
žutokljunac: Znam da ste u pravu, jasno je, međutim, znam i kada dođe do prodaje JAT-a, da će pozicije da zadrže baš oni pomenuti Prevaranovići, jer je to tako. E to mi je krivo.


Posao ce na kraju svega zadrzati samo oni koji nesto doprinose firmi, koliko dugo mislis da ce novi vlasnik trpeti nesposobne i neradne? Tvoj prijatelj koji je pesacio svaki dan od cubure do aerodroma je neko ko i ako izgubi taj posao nece sedeti skrstenih ruku, vec ce naci novi posao. Tako vredni ljudi ne ostaju bez posla dugo.


Citat:
žutokljunac: Nije mi bila namera da ulazim u diskusiju, ali zasto ljudi koji sada zive u inostranstvu tako brzo prihvate surova kapitalisticka pravila igre. Socijala kod vas i socijala u Srbiji, nije isto. Mozda bi najbolje bilo da sve one koji rade u propalim drzavnim firmama, pobijemo. Šta će nam.


Znas zasto. Zato sto kad dodjes u taj surovi kapitalizam, skapiras da tu ustvari bas toliko mnogo surovog i da je cela ta ideja "opstanka najjacih" cista visedecenijska propaganda nekih politickih struja kod nas. Kad si neko vreme ovde postane ti bolno ocigledno da je ovaj njihov surovi kapitalizam mnogo mnogo humaniji od svakog sistema za koji smo mi culi.

Znas ko u razvijenom kapitalizmu postaju socijalni slucajevi? Samo oni koji to svesno i uporno biraju protiv mora drugih mogucnosti u zivotu...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: JAT Airways - Kupovina karata online, konacno!

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 25333 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.