Srodne teme
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika

elitemadzone.org :: MadZone :: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika

Strane: 1 2

[ Pregleda: 26340 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Vladokv
Vladimir Knezevic
Svuda po gradu
Sopstvena Gewerbe
Berlin

Vladokv
Član broj: 31521
Poruke: 478
212.62.39.*

Sajt: goo.gl/ZbvDC


+16 Profil

icon Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 20:26 - pre 161 meseci
Da li neko zna da mi kaže nešto više o ovom avionu, i neko racionalno obrazloženje za njegov čudan oblik.
Posebno mi je čudno što su oni beli špicevi kod mlaznih motora nejednake dužine. U čemu je fora?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

darkon
Darko Novakovic
Istrazivac, IMP
Beograd

Član broj: 13647
Poruke: 166
*.adsl-a-1.sezampro.yu.

Jabber: darkon@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 20:41 - pre 161 meseci
Za početak:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-47
Beli špicevi nisu nejednaki:
http://www.youtube.com/watch?v=76nke7J8NUQ
"Verovatno da preko nje mnoge sile kontrolišu mnogo šta..." - GANDOR
"Kada bi ljudski mozak bio tako jednostavan da bismo mogli da ga shvatimo, onda bismo mi bili toliko glupi da ga ipak ne bismo mogli shvatiti."
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4498



+361 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 20:47 - pre 161 meseci
http://www.mycity.co.yu/Vojno-...neracije-Su-37-i-Mig-1-42.html
http://www.mycity.co.yu/Vojno-...og-aviona-pete-generacije.html
 
Odgovor na temu

darkon
Darko Novakovic
Istrazivac, IMP
Beograd

Član broj: 13647
Poruke: 166
*.adsl-a-1.sezampro.yu.

Jabber: darkon@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 21:43 - pre 161 meseci
Beli špicevi ipak jesu nejednaki. :)
"Verovatno da preko nje mnoge sile kontrolišu mnogo šta..." - GANDOR
"Kada bi ljudski mozak bio tako jednostavan da bismo mogli da ga shvatimo, onda bismo mi bili toliko glupi da ga ipak ne bismo mogli shvatiti."
 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.cable.casema.nl.



+41 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 22:02 - pre 161 meseci
Koliko je meni poznato, "beli spicevi" predstavljaju dve vrste radara, neko strucniji ce moci da opise i njihovu specificnu namenu.
 
Odgovor na temu

Vladokv
Vladimir Knezevic
Svuda po gradu
Sopstvena Gewerbe
Berlin

Vladokv
Član broj: 31521
Poruke: 478
212.62.39.*

Sajt: goo.gl/ZbvDC


+16 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika20.04.2008. u 22:28 - pre 161 meseci
Ova slika je odgonetnula sve

Odlični linkovi

[Ovu poruku je menjao Vladokv dana 21.04.2008. u 21:59 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 08:30 - pre 161 meseci
jedan beli spic je radar, a drugi je kocioni padobran....
a sad, koji je koji ne znam....
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
212.200.240.*



+629 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 19:41 - pre 161 meseci
Citat:
zaraza: jedan beli spic je radar, a drugi je kocioni padobran....
a sad, koji je koji ne znam....

Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-200-14.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 19:53 - pre 161 meseci
zasto si citirao?
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 19:55 - pre 161 meseci
verovatno zato sto sam napisao ono sto je ocigledno :)
a da sam ranije video sliku.....
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
212.200.240.*



+629 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 21:03 - pre 161 meseci
Upravo tako - čovek je imao nedoumicu, a slika govori više od 1K reči :-)
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

Vladokv
Vladimir Knezevic
Svuda po gradu
Sopstvena Gewerbe
Berlin

Vladokv
Član broj: 31521
Poruke: 478
212.62.39.*

Sajt: goo.gl/ZbvDC


+16 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 21:04 - pre 161 meseci
Da li ima motorno kočenje, ili jedino može da koči padobranom?
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 21:12 - pre 161 meseci
Da li pod motorno kocenje podrazumevas "thrust reversal"?
Ako da, poprilicno sam siguran da ne moze tako, a jos sigurniji da ne moze SAMO padobranom.
 
Odgovor na temu

NoneVi
Novi Sad

Član broj: 116972
Poruke: 17
*.dynamic.sbb.rs.



+24 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika21.04.2008. u 23:25 - pre 161 meseci
Citat:
zaraza: Da li pod motorno kocenje podrazumevas "thrust reversal"?
Ako da, poprilicno sam siguran da ne moze tako, a jos sigurniji da ne moze SAMO padobranom.


Pa valjda mora imati. Mada koce ga znat.

Fazon sa obrnutim krilom je sto se dobijaju neverovatne manevarske sposobnosti. Problem je sto je takav avion veoma nezgodan za upravljanje. Sad me mrzi da trazim ali cini mi se da jako lako upada u kovit (ili jako tesko, uglavnom ima neka fora sa kovitom). Ovu tehnologiju su omogucili racunari koji konstantno koriguju kretanje aviona.

trivia 1: prve avione sa obrnutim krilom su razvile svabe u IIsr ali su odustali od te ideje upravo zbog ekstremno teskog upravljanja
trivia 2: vecina danasnjih modernih lovackih aviona je, takodje, prakticno nemoguca za upravljanje bez racunara, i otkazivanje tih sistema uglavno rezultuje padom (ne mislim na fly-by-wire sistem nego bas na sisteme za korigovanje)
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
 
Odgovor na temu

Vladokv
Vladimir Knezevic
Svuda po gradu
Sopstvena Gewerbe
Berlin

Vladokv
Član broj: 31521
Poruke: 478
212.62.39.*

Sajt: goo.gl/ZbvDC


+16 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika22.04.2008. u 07:49 - pre 161 meseci
@zaraza
Možeš li mi opisati kako znaš to i kako se zaustavlja. Meni korišćenje padobrana deluje nekako primitivno, pored svih novih i unikatnih rešenja. Kako znaš da nema thrust reversal? Ako možeš, objasni po čemu se to vidi
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika22.04.2008. u 10:33 - pre 161 meseci
ako mislis kako radi TR, to ovde lepo pise http://en.wikipedia.org/wiki/Thrust_reversal
sto se tice kocenja tu je kombinacija obicnih kocnica i padobrana....
a kako znam....pa ne znam, nagadjam, slabo sam vidjao ovu stvarcicu na lovcima....
 
Odgovor na temu

Vladokv
Vladimir Knezevic
Svuda po gradu
Sopstvena Gewerbe
Berlin

Vladokv
Član broj: 31521
Poruke: 478
212.62.39.*

Sajt: goo.gl/ZbvDC


+16 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika22.04.2008. u 14:15 - pre 161 meseci
Ma znam kako radi, nego sam mislio da znaš neku vizualnu metodu da oceniš da li ima ili nema
 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.ip.telfort.nl.



+41 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika22.04.2008. u 14:36 - pre 161 meseci
Citat:
Vladokv: Da li ima motorno kočenje, ili jedino može da koči padobranom?

Kombinacijom klasicnog kocenja i kocenja padobranom, skracuje se zaustavni put kocenja i stede se kocnice. Jedan isti padobran se moze koristiti vise puta, svakako i on se haba, ali mu je period eksploatacije u poredjenju sa klasicnim kocnicama daleko veci.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.rcub.bg.ac.yu.



+5241 Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika22.04.2008. u 14:52 - pre 161 meseci
Jeftin, lagan, pouzdan..a za teske uslove, primitivna i jednostavna resenja su najpouzdanija. Zasto bi neko dodavao nepotrebnu elektroniku-mehaniku-nidrauliku, i uvodio nove sisteme i smanjivao pouzdanost, povecavao resurse, produzavao vreme za proveru..a ne treba.

Iz slicnog razloga, preostao je i mitraljez, kao "praistorijska" tehnika, kada se ispale sve rakete, kada antiraketni sistemi dovedu avion do dog-fajta, eto prilike za pucnjavu, tesku, ali psiholoski(vise nego borbeno) opravdanu..

Poz.
 
Odgovor na temu

FlashGrounder
Flash Grounder
Google

Član broj: 10776
Poruke: 344
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika23.04.2008. u 01:37 - pre 161 meseci
sto se tice oblika krila.. mislim da je najveci uticaj na povecanje moguceg napadnog ugla i poboljsanje stall karakteristika..

postoji indukovani otpor, koji je dosta uticajan pri velikom napadnom uglu kada vazduh na vrhovima krila pod uglom od skoro 90* prelazi za donje strane krila gore ka gornjoj i kada je velika brzina kretanja, iza krila ostaje vrtlog vazduha, a pod malim brzinama te cestice u povratku iz gusce ka redjoj sredini daju pritisak na zadnji deo krila i dodatno povecavaju napadni ugao u ubacuju krilo u stall. a ovaj oblik krila deluje kao dobra protivteza tome :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Suhoj Su-47 Berkut aerodinamika

Strane: 1 2

[ Pregleda: 26340 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Srodne teme
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.