Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627432 | Odgovora: 5974 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 12:59 - pre 153 meseci
Ajd okači u cilju rasplamsavanja diskusije
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:07 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48
Bolje da ne kačim svoj "foto-sešn" sa ultra-skupim đubretom iz vaše omiljene firme, gde se ljušti enterijer, a to se ne dešava ni na Ladi.

Pozdrav

A posle ce zare da objasni da to kosta 10 eura u sapcu
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:15 - pre 153 meseci
Pa verujem da hoće...

Evo kako to izgleda (za neobaveštene - VW Tuareg, tada nov kupljen, posle ~110.000km):



Kontrast je malo više pojačan, kako bi se bolje videlo. Počelo je da se ljušti samo od sebe. Još ja mislio prljavo (pošto je ta gumena opna tanka, pa se teže primeti pod slabim svetlom, pa uzeo malo magičnu krpu... kad je krenulo da se ljušti, zamalo nisam doživeo nervni slom!

Moji ostali automobili su preprodati bez da se uopšte vidi da su korišćeni! Taman posla da je ovako nešto moguće na Audiju, na Mazdi, na Chrysleru i sada na nasledniku Tuarega. Čak je i ušljiva 307-ica ostala čitava posle iste kilometraže.

Dobro je da je bio garažiran, pa je spoljašnost ostala netaknuta. Da nije, ko zna, možda bi i farba počela da otpada.

Pozdrav
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:41 - pre 153 meseci
Svakom golfu 5 ili pasatu koji je malo vise presao obavezno se mijenja volan... Taksisti mijenjaju i po 3-4 puta... Sad mogu naci 20 volana da slikam i skeniram ali nema potrebe to raditi... pocinje da se guli bas kao kod tebe na tuaregu...
Mislim da ima veze i gdje je vozilo proizvedeno... sto se unutrasnjosti a i mnogih drugih stvari tice ubjedljivo je najgori golf 5 plus... Obicni volan kosta 210 eura, naravno samo osnova bez sredine u kojoj je airbag...

Nebi bilo strasno da se ovako nesto desi na odredjenom kontigentu vozila kao promasaj u proizvodnji ili odabiru materijala od dobavljaca, sto bi bilo zamijenjeno u garanciji, a sasvim je drugo kad je ovo ovako godinama...
Nikad vam vw diler nece zamijeniti volan ili neki dio unutrasnjosti dzabe vec ce svakome biti receno da je sam kriv za to sto se desilo iako dobro znaju da to nije tako.
Licno sam gledao vise puta komunikaciju ovlascenih dilera sa vw-om u kojoj se maltene pod etiketom "strogo povjerljivo" dobijaju informacije o problematicnim djelovima i upustva o tome kako da se odugovlaci zamjena do isteka garancije, a nikako o tome da bi trebalo pozvati vlasnika da mu se nesto zamijeni besplatno... cak i kad su u pitanju mnogo skupi djelovi kao automatski mrenjac npr. ili neke sporne pumpe visokog pritiska kod prve serije 3.0 tdi motora... bila je pumpa i 6 dizni 5.400 eura...
Kod skode je ovo jos mnogo gore... evo Zarko je tu da posvedoci sta smo sve mogli saznati u komunikaciji od glavnog majstora u ovlascenom skodinom servisu u Novom Sadu koji je btw dugogodisnji clan foruma "auto elektronika" ovdje na es-u...
Najsimpaticniju je izjavu dao za polo, doduse za onaj predzadnji model... "pa samo ti ime kaze - pola auta"

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.09.2011. u 15:00 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:42 - pre 153 meseci
To je zato sto ti se previse znoje ruke (@Storm)

Inace, ta plastika kosta oko 2000 dinara.


Evo primera od najpoznatijeg automoto casopisa u Evropi, na kome se jasno vidi pozicija TSI u odnosu na konkuranciju u C segmentu, o kome se ovde diskutuje.

http://www.auto-motor-und-spor...-das-beste-3893258.html?show=2


@Nocni,

ne mnenja se volan pre 300.000 predjenih km ni jednom VAGu, a nakon toga se presvlaci kozom za 80 eura. Ne isplati se menjati volan.


P.S. Od Automotor und Sporta ne postoji jace ime u automoto novinarstvu.


Za one koji vole da guglaju.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:49 - pre 153 meseci
Da, da... 2000 dinara!

Žare, nisam ja neko ko će da se drka po buvljacima, Bubanj-potoku i sličnim "tržnim centrima" i traži kojekakve gluposti koje "veliki" VW nije umeo kršteno da napravi, ali ume kršteno da naplati. A drugo, ovo je samo jedan segment! Čitav auto je vrlo brzo postao ovakav i to nikakve veze sa znojenjem nema! Kad bi za svaki kvadratni centimetar dao po 2000... hahaha, pa mogao bih još jedan Tuareg da kupim! A šta tek reći za kvalitet plastike? Aj što se guli, nego što je osnova livena iz belog granulata, pa kad samo dodirneš crnu površinu nečim oštrijim (ključ i slično), ili prosto intezivno koristiš (kao ja centralnu konzolu), taj sloj otpadne (kao što se vidi i na snimku) i ispod toga je - BELO!!! AMAN! Otpala mi je ta crna farba na delu gde se običan kablić od GPS-a naslanjao na centralnu konzolu! Nečuveno!

A da ne pričamo o tome da ovo sasvim lepo pokazuje o kakvom se "kvalitetu" radi. Pa ovakvo ljuštenje nisam video ni na Kadettima starim 25 godina!

Uzgred, sa onog "Tvog" sajta se lepo vidi gde je konkurencija. Prvo si podmetnuo bitno težu Insigniju, a sada to lepo ignorišeš. Simpatično, ali neće proći. A vidim da i na ovom drugom Škoda nešto nije baš prva... ima tu još koječega u vrlo tesnoj konkurenciji, što samo potvrđuje da se izbor "najbolje kupovine" ne svodi na jedan brend. To izgleda samo zaslepljenima nije jasno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:52 - pre 153 meseci
@zarsilic

He, he, he... Nisi komentarisao ovaj link:
http://www.zeperfs.com/en/duel2671-2670.htm

Zasto nisi komentarisao ovaj link? Mene inace ovakve stvari nikada ne zanimaju kad kupujem bilo sta, pa ni vozilo (mislim na neka poredjenja, suve tehnicke detalje i istrazivanja, statistike...) ali tebe to uzsno interesuje i veliki si pobornik toga. Pa komentarisi sad ovo sto je direktno suprotno onome sto tvrdis a bitno je mozda nekome ko cita sve ovo!


Pozdrav
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 13:57 - pre 153 meseci
^Slažem se!
Ni ja za ovakve komparacije na dajem ni dve banke, ali eto - pošto se neki prže na ovo, i ja čekam komentar.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:24 - pre 153 meseci
Pre svega, storm je okacio komparaciju oktavije i kupe astre prosle generacije koji se vise ne proizvodi i koji je inace mnogo vise laksi od oktavije nego sto je oktavija laksa od insignije. Ali nije to toliko ni bitno, pitanje je koliko su ovo pouzdani podaci posebno sto koliko vidim ne uzimaju u odnos menjac i prenosne odnose.

Elem, ono sto je meni bitno jeste da 1.4 TSI iz 160 KS izvlaci 20 Nm vise nego sto opel izvlaci iz 1.6 T 180KS i da taj max obrtni moment isporucuje na 1500 u odnosu na opel koji to nudi tek od 2000-2200. To je ogromna razlika u svakodnevnoj voznji. A sta tek reci za potrosnju:

http://www.spritmonitor.de/de/...&gearing=1&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/de/...p;exactmodel=J&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/de/...&gearing=1&powerunit=2
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:28 - pre 153 meseci
Ma važi što je ogromna razlika u svakodnevnoj vožnji, kad zarežiš od nula do 40km/h provlačeći se kroz gužvu!
TIM GORE što je ovo stara GTC. Ja sam vas razumeo da je ovaj 1.8TSI toliko jak, da bi se čak i Mig-29 u forsažu postideo. Ni najmanje mere nemate u skakutanju za VW-om.

ALO! Pričamo o klasi koja za većinu i inače predstavlja "overkill", pa je potpuno bezvezno natezati se oko "sekund vamo, sekund tamo", bre! Toliko natezanje je bitnije u klasi malih autića do 1200cc, gde slabašan motor ume da bude žešće smaranje. A ovde, gde svi postižu dobrano iznad 200km/h, gde svi motori reže i razbacuju se snagom - potpuno je nesuvislo pričati o nekim boga-pitaj-kakvim razlikama.

Pozdrav

P.S. Obrtni moment nije proporcionalan snazi motora, tek da znaš.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 20.09.2011. u 15:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:37 - pre 153 meseci
A zasto bih to komentarisao ako takva Astra kosta 30.000 eura, a za taj novac se moze kupiti bolji auto.

Naravno, ne bih komentarisao ni ovo

http://www.zeperfs.com/en/duel2670-1357.htm


Ne ulazi u ovu nasu tematiku. Mada su ista cenovna kategorija. Oba su cenovno znatno iznad 20K eura


Prokomentarisite vi onaj link koji sam ja postavio. Narocito vazi za Storma, posto je prilikom rangiranja automobila samo manjim delom vodjeno racuna o samom agregatu, jer u protvnom bi Renault TCI svoju poziciju pronasao mnogo vise, sasvim sigurno ispred Opela i Forda. Vise se uzimalo u obzir bas ono sto nas drug Storm potencira.

P.S. a sta je ovo?

http://www.elitemadzone.org/p2927187
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.customer.m-online.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:38 - pre 153 meseci
@Storm

Pa to si ti shvatio tako zato sto si iskonstruisao tako u svojoj glavi da bi mogao da trolujes. Isto tako si iskonstruisao u svojoj glavi da ja volim da impresioniram ribe ulecuci u makazice u 3 ujutru sa 230 Km/h iako sam ti lepo objasnio zasto mi je bitno koji je auto brzi. Isto tako sam ovde jasno napisao da mi je jasno da je 10-15% slabiji TSI isto toliko bolje ide i manje trosi. Pritom je astra skuplja nekoliko hiljada eur. E sad, ili ti ne znas sa procentima bas dobro pa si 10-15% izjednacio sa Mig 29 ili je nesto drugo po sredi ja ne znam.

Ne znam sta ti znaci ovo "TIM GORE što je ovo stara GTC"? Imas na istom sajtu pa mozes da odaberes i novu astru sa istim motorom pa ces videti da su podaci losiji.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:40 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko:Elem, ono sto je meni bitno jeste da 1.4 TSI iz 160 KS izvlaci 20 Nm vise nego sto opel izvlaci iz 1.6 T 180KS i da taj max obrtni moment isporucuje na 1500 u odnosu na opel koji to nudi tek od 2000-2200. To je ogromna razlika u svakodnevnoj voznji. A sta tek reci za potrosnju:


Upravo tako. Citava prica o agregatima tu i pocinje i tu se i zavrsava.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:42 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko: Pre svega, storm je okacio komparaciju oktavije i kupe astre prosle generacije koji se vise ne proizvodi i koji je inace mnogo vise laksi od oktavije nego sto je oktavija laksa od insignije. Ali nije to toliko ni bitno, pitanje je koliko su ovo pouzdani podaci posebno sto koliko vidim ne uzimaju u odnos menjac i prenosne odnose.

Elem, ono sto je meni bitno jeste da 1.4 TSI iz 160 KS izvlaci 20 Nm vise nego sto opel izvlaci iz 1.6 T 180KS i da taj max obrtni moment isporucuje na 1500 u odnosu na opel koji to nudi tek od 2000-2200. To je ogromna razlika u svakodnevnoj voznji. A sta tek reci za potrosnju:
...


Pa ovo je neozbiljno. :) Od svega navedenog samo jedna stavka je toliko bitna da ostalo nema veze?! :) A sama stavka je za kupovinu vozila prosecnom coveku u fazonu "ma vazi", sto bi rekli klinci!

Inace, samo da se ne shvatim pogresno, ja izuzetno cenim @zarsilic-a po raznim pitanjima. Godinama prateci forum (prakticno sam se tek 'nedavno' i licno poceo ukljucivati u raznim temama) sam uvideo da covek u 90% slucajeva daje koncizne, konstruktivne, jako korisne i provereno dobre savete i informacije. Za razliku od drugih, pokazalo se da kad @zarsilic da savet to bude tacno i pouzdano. To pricam stvarno iz visegodisnjeg iskustva pracenja AZ. I zato mi je strasno interesantno ponasanje u ovoj temi, ponasanje koje je inadzijsko - klinackog tipa cak sa izletima nipodastavanja sagovornika a potpuno nesvojstveno onome sto sam ranije bio svedok. :) Prosto neverovatno, ali meni jako interesantno! :)

Da... mislim da nema potrebe da bilo ko govori u njegovo ime, dovoljno je sposoban da da odgovor na svako pitanje. Ako hoce (to sam ja sad malo ironican)!


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 14:58 - pre 153 meseci
Citat:
Sceka: Pa ovo je neozbiljno. :) Od svega navedenog samo jedna stavka je toliko bitna da ostalo nema veze?! :) A sama stavka je za kupovinu vozila prosecnom coveku u fazonu "ma vazi", sto bi rekli klinci!


Cek polako, temu je postavio covek koji mozda nije prosecan? Nisi citao od pocetka!

Sta to uopste znaci prosecan?

Ponovo se stvar vraca na pocetak gde kazem da se pre bilo kakvog predloga mora pozicionirati stav predlagaca prema bas tom "prosecan".


I ovaj test je radjen za prosecnog coveka:

http://www.auto-motor-und-spor...-das-beste-3893258.html?show=2

C segment i jeste za "prosecnog" coveka.

P.S. A kako drugacije da ne budem detinjast kada padne sagovornik sa Marsa i pocne da troluje

I jos nesto. Kako se moze preci preko cinjenice da je "C segment" samo oficijelni naziv za "Golf klasu". .

I sada, ma koliko ja obozavao svog Opela i svog Fiata, savest mi ne dozvoljava da ovakve cinjenice zanemarim.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 15:02 - pre 153 meseci
Sve si rekao poslednjim postom i kome nije jasno o čemu se ovde radi, potrebno je da pročita samo taj jedan post. "Golf klasa"... bwahahahahhahahahahahha! Kao što već rekoh - veći trol od Tebe ne postoji. Možeš da zavaraš samo nekog ko slučajno tu i tamo upadne na forum i pročita poneki post.

Šteta, mogla je tema da bude korisna. Ovako, predstavlja samo skup nepovezanih činjenica, sa ogromnom dozom "fanbojevskog" poimanja stvari, kojima ni najmanje ne ide u prilog kada se uključi neko ko (za razliku od dotičnih) jeste vozio nešto drugo.

Lepo su i kulturno postavljena neka pitanja, a osim lutanja za linkovima, retko šta korisno je moglo biti pročitano. Zašto lepo ne napišete da VW logo nosi 50% koeficijenta poželjnosti, pa da završimo s ovim natezanjem. Umesto da kao moderator kanališeš diskusiju i podstičeš da se priča malo makne od suvoparnog teoretisanja, Ti upravo miniraš taj aspekt ličnih preferencija i banalno ih svodiš na pitanje "čiji je veći". A ovamo kao šatro "dajte predloge".

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 15:18 - pre 153 meseci
Citat:
zarsilic: Cek polako, temu je postavio covek koji mozda nije prosecan? Nisi citao od pocetka!
...


Neces verovati ali citao od prvog posta, vrlo zanimljivo je bilo i to dugo!


Citat:
zarsilic:...
Sta to uopste znaci prosecan?
...


Prosecan znaci korisnik koji moze da kupi vozilo koje njemu odgovara za njegove potrebe i u skladu njegovih, prosecnih, mogucnosti upravljanja vozilom. Takvih prosecnih je velika vecina, zapravo, bar 80%! Nikome od prosecnih kupaca ne znaci apsolutno nista citanje o tehniskim karakteristikama vozila do pojedinosti onako kako se to ovde radi. Prosecnom korisniku, kupcu vozila, je bitnije sta njegova supruga misli nego sve teoretisanje sveta a ne sa ovog topika! Prosecnom kupcu koji ima 20.000 eura ne pada na pamet da zanemari svoje, suprugino ili misljenje svoje dece radi nekog suvoparnog podatka o medjuubrzanju procitanog na forumu. I tako koliko hoces cinjenica koje i sam znas. :)

Da ne komentarisem ostalo, razumeo sam i to odlicno samo je glupo sto sam se primio onda kad sam otvorio onu temu, nedavno. :) Pa dobro, 1:0 za tebe, ja to inace volim da radim u privatnom zivotu pa je red i mene da neko navuce... :)

@StORM48 - nemoj da se nerviras, probaj da iz zadnjih nekoliko mojih i @zarsilic-evih postova skapiras... :) Idemo dalje, bice neko novi... :)


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

crews_adder
Serbia

Član broj: 28500
Poruke: 2159
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 302374108


+2 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 17:04 - pre 153 meseci
Ova tema ce se nastaviti sve do propasti eura. Jer, verovatno 5% ucesnika (ukljucujuci mene) ima i mogucnost i nameru da kupi nov auto za oko 20000EUR.

Evo, koliko je ucesnika u ovoj temi je kupilo nov auto koji odgovara temi od kada je tema zapoceta?

Neko mozda i hoce da vozi gradski (zbog preteznje voznje po gradu) auto sa turbo benzincem od 160KS. Mozda ce da ga vozi i bez plina. :P

Koji je auto bolji je uglavnom pitanje afiniteta. Neko je naveo test "Auto Motor und Sport"... Na cetvrtom mestu izmedju cetiri VW vozila sa 1.4TSI motorom je novi Fokus sa motorom prethodne generacije (1.6 Ti-VCT), dok je na devetom mestu hibrid Lexus CT 200h. Uz svo postovanje prema njima kao instituciji, zaista smesno. Giulietta izgleda ubedljivo najlepse od svih.

Pravo pitanje je da li zaista postoji takav entuzijasta koji ce da kupi npr. Octavia TSI od 160KS pored svih njihovih TDI koji su sinonim za VW.

Meni se nova Lancia Delta bas svidja, ali bih najpre kupio 2-3 godine starog Mondea TDCI sa 140KS za duplo manje para. Znam da je offtopic, ali to je moje misljenje.

Sve je stvar ukusa, potreba i mogucnosti.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 17:15 - pre 153 meseci
Za one koji ne prate, kao i za one koji misle da prate autoindustriju da kazem da dominacija TSIa (prvobitno TFSIa, Milanovic je vec nesto napisao o ovome) pocinje jos 2009 godine.

prvo u D segmentu

http://www.auto-motor-und-spor...lasse-limos-752218.html?show=2


Godinu dana kasnije paleta motora prosiruje se i na manje zapremine, ali pozicija ostaje ista:

http://www.auto-motor-und-spor...-der-beste-1948240.html?show=2


Da bi danas (2011.) ona izgledala ovako:

http://www.auto-motor-und-spor...-das-beste-3893258.html?show=2


Ako ostali proizvodjci ne prihvate ovu igru, kako trenutno stvari stoje vezano za Euro6/7, crno im se pise.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8375
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.09.2011. u 17:18 - pre 153 meseci
Citat:
crews_adder:

Pravo pitanje je da li zaista postoji takav entuzijasta koji ce da kupi npr. Octavia TSI od 160KS pored svih njihovih TDI


Postoji, to sam ja.

TDI više uopšte ne gledam, ne gledam ni nove CR koji si dosta bolji od starih PD. To sam raščistio, mada mi je trebalo neko vreme da napravim određene analize i da prelomim.

Još ranije rekoh, čekam novi model Octavije jer ako se ništa nepredviđeno ne desi, kupovina mi otprilike pada u vreme kada se ona pojavljuje, tačnije nekoliko meseci kasnije (taman da preboli grube dečije bolesti).

Ne mogu da budem siguran da će taj auto biti moj izbor jer se realno može štošta promeniti, ali ne verujem da ga neko može pobediti u ovoj klasi. To je moguće ako nešto baš jako pogreše, a drugi izbace nešto novo i dobro.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627432 | Odgovora: 5974 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.