Auh, al' se rasplamsala diskusija :)
Nekoliko komentara:
Citat:
Marko83:
Stvarno me mrzi da zovem i proveravam
Na ovom mestu nije poželjno davati sigurne izjave tipa "ja znam da je to tako" a kada se traži dokaz za to, reći "mrzi me da zovem". Jer, osim, što iz posta u post pišeš nebuloze, to je i nekulturno, a nekulturu ćeš prosipati na nekom drugom mestu.
Citat:
Marko83:
Inače njegova cena je u Titanium nivou opreme je 20310€
Oktavija u najvišem nivou opreme košta 19284€
Samo deca u vrtiću mogu tako da porede aute, jer da si barem letimično pogledao cenovnike i spiskove opreme video bi da je to cena Oktavije
sa DSG menjačem i Bi-xenon farovima.
Već samo te dve stavke prave razliku u ceni od preko 3500 evra, a kada se tome doda ova razlika, kao i činjenica da je ovo akcijska cena za Focus i da se sigurno i za Oktaviju može dobiti neki popust, ukupna razlika sasvim lagano premašuje 5000 evra koje sam naveo.
Citat:
Marko83:
P.S. Posle svega ovoga ne misliš li da si bar malo pristrasan za VW?
Nisam pristrasan ni najmanje, niti imam razloga da budem, pristrasan sam samo za tačnost podataka koji se iznose na ovom mestu, naročito onih koji su sasvim lako dostupni kao ovi.
Ne volim da bilo koji trol padne sa Marsa i nadmenim tonom tvrdi nešto što nema nikakve veze sa istinom, naročito što su takvi najčešće bez bilo kakve želje za diskusijom, nego dolaze jedino sa namerom da vređaju učesnike u temi.
Već prvi naredni post je dobar primer takvog ponašanja:
Citat:
centaur:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Apropo Focusa, mogu da se složim da je on jedan od boljih auta u ovom segmentu. Ali problem kod njega je cenovna politika uvoznika i dostpunost servisne mreže.
Nesto mora da ne valja samo da je VW bolji...
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Naime, u realnosti, taj Focus koga si pokazao kod nas je najmanje 5000 evra skuplji od te Oktavije, ako takav uopšte može da se naruči, a gotovo da sam siguran da taj TOP model ni ne može da se naruči.
Naime, u realnosti, sve sto si napisao ovde je potpuno netacno, zasniva se na predrasudima i pretpostavkama i kao takvo te debelo diskredituje iz neke objektivne diskusije.
Kao što vidiš to što sam rekao je tačno, ne zbog toga što sam ja ne-znam-kako pametan, nego već zato što želim da pravilno analiziram stvari, a to nije nimalo teško.
A tebi je ovo apsolutno poslednji put da ubaciš ovakav uličarski post, jer ako već ne želiš da diskutuješ, onda nećeš ni vređati i pisati ovakve stvari.
Citat:
REGULACIJA VENTILA, je ispod ranga VVTi, ali za DIMENZIJU SLABIJA od MULTIAIR(TWINAIR)..prema tome, TU je konkurencija TEHNOLOSKI IZNAD
Polako Vladd, nigde nije rečeno da turbo motori imaju ne-znam-koliko savršenu regulaciju ventila, a razlog toga je potpuno suštinski: Ona njima
nije ni potrebna, zato što njihovu celokupnu potrebu za vazduhom lako ispunjava turbina.
Regulacija je neophodna atmo motorima koji ni sa najasavršenijim sistemima kao npr. Toyota Valevematic ne uspevaju da se približe karakteristikama snage turbo motora.
Ne možemo osuđivati turbo motore zbog toga, a razloge za to si delimično i sam objasnio, već u narednom postu:
Citat:
vladd:
Naime, kod nadpunjenja, tajming usisavanja se obavlja u kratkom periodu, malo vise pre GMT(zbog pritiska, ulazi dovoljno zapremine vazduha), zatim se nastavlja normalna kompresija..
U takvoj situaciji, ravniji klip je jeftinija opcija, a dovoljno dobra, posto se vazduh rasporedjuje po prostoru i "rasteruje" produkte predhodnog sagorvanja, a zatim sledi ubrizgavanje goriva u cilindar, sa 200bar-a, sto je dovoljno da napravi poprilicno homogenu smesu za paljenje, koje sledi..
@Cozmo:
Auris se nakon poslednjeg smanjenja cena polakao probližava umesnoj kupovini, fali mu po mom mišljenju još jedno 1,5-2k evra popusta da dođe na nivo solidnije kupovine. O performansama tog Toyota motora se ne može pričati jer su one naprosto slabe, jedino se može reći da je vožnja sa tim 1,6 Valvematic prilično tečna, jer varijacija ventila solidno pegla momenat koliko je to moguće kod atmo motora.
Makar to je napredak, jer ranije nisu imali ni to.
@Astral, vladd: A3 1,6 TDI se sigurno može dobiti za manje od 23k. Neko to zove akcija, popust, pregovori, ovo ili ono, ali za tu cenu se lagano dobija 2,0TDI, a to već poprilično menja računicu.