vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 79.101.164.*
|
Znate, termin revolucija nema vise izvorno znacenje, uzmi pusku i smeni vlast.
Moramo, a vec se pametniji i precizniji ukljucuju u diskusiju, da definisemo sta "male revolucije" znace. I kako ih proglasavamo, i za sta.
Nije ista revolucija u Francuskoj, ili plisana, savremenih godina popularna.
"Skretanje" u auto insustriji koje je napravio I30(golf kiler, taj podatak mozete naci na netu), sa za nas moze nazvati revolucijom, posto u klasi neprikosnovene vladavine golfa, xx godina, dolazi model, koji umornog kralja baca sa trona. Baca ga u smanjenu prodaju, baca ga u promene...Nije kralj na giljotini, ali je u "opoziciji"...
Sa Kia-om, i pritiskom recesije, ukinuta je prevarna industrija, koja nudi nesto, za duplo vece pare nego sto realno vredi. To je DVOKORAK blize realnom trzistu i kupcu. Nudi se nesto vise za nesto manje para..
Nemci nude vise, za puno vise para, ili manje, za isto para. Pa nismo svi magnati ili dileri.
Ova izjava moze da bude predmet posebnog treda. Auto koji je kostao 20kDM sada kosta preko 20k€ (odnos marke znamo) a Nemci koji su imali 7kDM platu NEMAJU 7k€ sada.
Poenta, i kada se trenutno pogleda cenovnik u izolovanoj USA, da su cene limene kutije sa dosta plastike malo prejako naduvane..
Plus zakidanja na opremi, u sustini nijedan nije "full", svakome zafali po neka opcija, makar neko dugme, svetlo ili cd(jos uvek VW ima, u svojim novim modelima, "kasetas").
O uvaljivanju starih koncepcija, da ne pricam, malo je internet, a ne tred. Pezo ne prodaje model 406, ni po snizenoj ceni, a pet puta je bolji od Astre Clasic, "nove"...koja je u "ponudi"..
I nije tacno da trziste "diktira" cene, vec cene diktira birokratija, da bi zastitila umirucu industriju u EU. Koncepcija im je sigurno umrla, a sada i konkretno leze u blatu.
I zato recimo kineski modeli, koji bazno kostaju 4500$, u evropi se ne mogu prodavati ispod 18000€, posto bi mogli da zakatance svoje megafabrike za prehranu stanovnistva i odrzanje standarda.
Revolucija Kie, sastoji se (ako nismo sebicni kupac i ne zanima nas nista, samo konkretan gadget) u razbijanju Berlinskog zida evropskih proizvodjaca, ponudjen je model, pravljen u Evropi, sa koncepcijom koju "nemci" ne vole, sa maksimalno ozbiljnom opremom, a ne da su drzaci za case, ili kasete za auto karte vazna oprema, modernim motorom, modernim menjacem (za navike evropljana) sa znacajno nizom cenom od neposrednog konkurenta.
Revolucija je u ponudi, po meni, a ko to ne vidi, nije neki problem, mnogo sta se u zivotu ne vidi, i relativno malo ljudi kupuje kola brinuci o ivesticijama racionalno, na ovim terenima, (najveca je briga sakupiti sto vise para, najcesce, samo za "udar" neposredne kupovine), kupuje se u nadi da nece biti naknadnih troskova, ako bude, izmisljace se varijante, a ako ne bude velikog troska, bog nas pogledao.
Jos neko vreme tako mozemo da zivimo, a onda cemo biti usemljeni u kruzok EU, uglavljeni u drugi kalup. Kada se menja misljenje, nema sigurnog posla "do pemzije", i o parama se brine, a ne kao pijani kumovi...
Poz.
|