Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Šta mislite o kupovini Canon EOS 400D RB kit , budite cool i pomozite totalnom amateru

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Šta mislite o kupovini Canon EOS 400D RB kit , budite cool i pomozite totalnom amateru

[ Pregleda: 2411 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

grunfyu
Darko Carić
Zrenjanin

Član broj: 119458
Poruke: 13
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Šta mislite o kupovini Canon EOS 400D RB kit , budite cool i pomozite totalnom amateru05.09.2008. u 13:37 - pre 190 meseci
Pozdrav svima. Za početak moram reći da sam totalni amater koji sa Cannon - ovog Powershota želi da pređe na neki DSLR aparat.Sve moje znanje o ovoj tehnologiji je iz čitanja informacija sa raznih foruma dok je praktično jednako nuli. Uz to imam veoma ograničen budžet što bi tačno značilo oko 550e na današnji dan 5.9.2008 i ni euro više. Dilema je sledeća:čitajući informacije sa gomile foruma odlučio sam se za jedan od modela Canon EOS 400D RB kit ili Canon EOS 1000D kit. Prvi model je RB koiko sam ja shvatio refabrikovan ali 100% ispravan negde oko 450E, i prodaje se sa objektivom 17-55mm slabog kvaliteta , što sve ukupno znači da mi preostaje oko 100e za koje bih štedeći uspeo da doguram i do nekog boljeg objektiva za 2-3 meseca (konkretno sam planirao Sigma 28-200mm F3.5-5.6 DG MACRO koji je oko 170 e ili Sigma 28-135mm F 3.8-5.6 ASPHERICAL IF MACRO oko 135E)- bitno mi je da ima neke bilo kakve macro mogućnosti. Drugi model Canon EOS 1000D kit veoma je po karakteristikama sličan prvom a sa kit-om iznosi oko 550e, naime kit objektiv je takođe je 17-55mm ali navodno boljeg kvaliteta od onog starog(IMA STABILIZACIJU I NEKE MAKRO MOGUĆNOSTI) što bi potrošolo mj ceo budžet. Postojala je i treća varijanta sa Canon EOS 350 D plus neki od onih Sigminih objektiva ali se meni lično nekako ne uzima ovaj "stariji model" iako ne kapiram razlike između svih.Pa eto zato molim malo iskus