Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?

[es] :: 3D programiranje :: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?

[ Pregleda: 4716 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.attbi.cable.earthlink.net



+18 Profil

icon Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?22.11.2003. u 19:13 - pre 247 meseci
Interesuju me vasi predlozi za novu verziju Direct3Da. Sta bi ste izmenili? Sta bi ste dodali? Sta je sada suvise komplikovano, a moglo bi lakse? Sta vas sprecava da koristite neku naprednu funkciju?

Samo bez prepucavanja, naravno, i obrazlozite vase predloge.
 
Odgovor na temu

yooyo

Član broj: 4891
Poruke: 1101
*.sbb.co.yu



Profil

icon Re: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?23.11.2003. u 19:02 - pre 247 meseci
Promena interfejsa sa svakom novom verzijom je totalna glupost.
Mislim da je DX9 prva "upotrebljiva" verzija. Nisam bas puno kodirao u
DX9... koliko sam video postoje vertex bufferi ali i nedostaje jednostavan
nacin da nesto iscrtas na brzinu kao u OpenGL-u:
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex(...);
...
glEnd();

Citanje vrednosti color/depth buffera izgleda uopste neradi. Ako se
naglasi da je backbuffer lockable, onda DX cesto pada u soft-render
mod.

Za svaki novi feature mora se cekati nova verzija DX-a, sto je malo smarajuce.

Ima jos toga... ako se setim dopisacu...

yooyo
 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.attbi.cable.earthlink.net



+18 Profil

icon Re: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?23.11.2003. u 19:30 - pre 247 meseci
Jedno po jedno:

- Izmene interfejsa: jeste, to moze da nervira, ali nazalost je neophodno - prvo su postojali execution bufferi, pa onda vertex/index, pa su se onda pojavili programabili GPUovi (shaderi) pa je bilo potrebno to izmeniti. Ako je neka vajda, uvek postoje stariji interfejsi, i dosli smo do tacke gde kartice nece toliko radikalno menjati nacin rada, i samim tim arhtiketura DXa se nece toliko radikalno menjati kao ranije. Drugim recima, mirni smo neko vreme.

- Citanje vrednosti color buffera prebacije device u refrast je netacno, osim u slucaju kada imas stariju karticu koja to ne podrzava.

- glBegin / glVertex / glEnd - to je tacno, ali ne znam kolika je prakticna vrednost toga. Mislim da to nece ubaciti.

- "Za svaki novi feature treba da se ceka verzija" - ovaj, da to obicno ide tako. ;)
 
Odgovor na temu

yooyo

Član broj: 4891
Poruke: 1101
*.sbb.co.yu



Profil

icon Re: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?23.11.2003. u 22:41 - pre 247 meseci
Da su ga malo drugacije koncipirali, ne bi bilo tih problema. API koji ce trpeti izmene
u bliskoj buducnosti treba pazljivije planirati...

Citat:
Reljam:
- glBegin / glVertex / glEnd - to je tacno, ali ne znam kolika je prakticna vrednost toga. Mislim da to nece ubaciti.


Prakticna vrednost? Zelim da nacrtam nesto potpuno jednostavno... trougao, quad,
petougao ili GUI za igricu... Bas je maltret da pravis vbuffer za to. A veruj mi.. nekad
ce ti zatrebati nesto tako jednostavno...

Citat:
Reljam:
- "Za svaki novi feature treba da se ceka verzija" - ovaj, da to obicno ide tako. ;)


Evo primera... koriscenjem OpenGL-a mozes texturu koristiti kao vertex buffer!

/Edit: Reljam: Smanjeno prepucavanje OpenGL vs D3D - to moze pravo u advocacy.
 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.attbi.cable.earthlink.net



+18 Profil

icon Re: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?24.11.2003. u 03:13 - pre 247 meseci
Za glBegin / glEnd se necemo sloziti (performanse vs komfor programera). A inace i u D3Du mozes da koristis podatke iz teksture kao VB. Mora da ima jos stvari za wish-listu od ostalih?

Da li neko koristi naprednije stvari tipa shadere, PRT, skeletalnu animaciju? Ako da, sta bi ste promenili?
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D programiranje :: Sta vam se ne svdija u Direct3Du? Sta bi ste izmenili?

[ Pregleda: 4716 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.