Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?

[es] :: Mreže i novosti :: MTS - korisnički servis :: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 7460 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 08:45 - pre 180 meseci
Zovem jutros 789 iz nekog levog razloga i u toku razgovora se spomenu neki tarifni dodaci aktivni na mom broju, za koje ja ne znam niti sam ih aktivirao.

Šta je bilo?

SMS aktivacija ne radi već par meseci, te sam 26. aprila zvao 789 da mi aktiviraju SMS120 i MIN60 dodatke, želeći da mi samo pokriju tu poslednju dekadu Aprila meseca. Tu je naravno došlo do kunfuzije da li je nalog pušten ili nije, kraj meseca se približio, 29. Aprila operater mi kaže da dodaci još nisu aktivirani. Kako više ne bih imao vremena da ih deaktiviram do kraja meseca, jer je deaktivaciju potrebno uraditi najmanje 24h unapred, ja od toga odustanem.

U aprliskom računu naravno nisu navedeni ti tarifni dodaci, i ja sam naravno smatrao da je ta priča završena. No međutim...

Jutros mi operater kaže da imam aktivne upravo te dodatke iz Aprila, i ja se tu prenerazim. To znači da su bili aktivni i tokom celog Maja i sada u Junu. Pitam ja kako je moguće da mi budu aktivni dodaci koje sam želeo da aktiviram u Aprilu pa nisam uspeo, oni naravno nemaju pojma. Ladno su mi taj zahtev kad već nisu stigli onda kada je meni trebalo, prebacili onda kad je njima odgovaralo.

I tako ja sada već 2 meseca imam aktivne dodatke za koje uopšte nisam ni znao i koji mi uopšte ne trebaju, niti sam trošio te usluge jer sam u međuvremenu uzeo 063 postpaid sa namerom da ovaj ugovor ugasim (baš zbog ovakvih stvari).

Odem ja tamo odmah jutros da uložim reklamaciju, dočeka me neka službenica koja nema pojma sa životom, zove koleginicu pored da joj objasni šta da gleda na onom računaru, zove drugu telefonom da je pita šta da radi itd. Tu sam pogrešio što odmah nisam prešao kod te druge, da mi ona uradi zahteve jer je bilo očigledno da je upućenija.

Napiše ona tamo tri reklamacije, pitaj boga šta je napisala, ja nisam ni video, da li je ona tamo dobro sročila problem ili ne, to ću tek videti. Uglavnom nisam dobio nikakvu potvrdu da sam uložio reklamaciju tog i tog datuma.

E sad, pošto će mi stići neispravan račun za Maj, a kasnije i za Jun, a ja ionako planiram da ugasim ovu karticu najkasnije do kraja meseca, šta mi je činiti?

Da li da plaćam taj majski račun ili ne? Znam da bi po pravilu trebalo da ga platim, pa ako mi kasnije usvoje žalbu da mi odbijaju od narednih računa. Ali kako ja neću imati naredne račune jer raskidam ugovor, ne vidim kako bi mi oni to refundirali, sigurno mi ne bi isplatili razliku u gotovini.

Mislim da neću platiti taj račun, pa kud puklo da puklo. Koliko im inače vremenski treba da ti blokiraju odlazni saobraćaj kad ne platiš račun?
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

espresso
Beograd

Moderator
Član broj: 31423
Poruke: 1758



+181 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 10:56 - pre 180 meseci
Piše u ugovoru da treba da platiš nesporni deo računa. Dakle, platiš sve osim tih dodataka jer su oni sporni, tj. zbog njih si uložio reklamaciju.
Ja sam imao isti slučaj sa dodacima i reklamacija mi nije rešena ni posle dva i po meseca. Tako da ako ti ne reše reklamaciju a ti raskineš ugovor i ne platiš sve, oni će ti poslati opomenu pred tužbu posle otprilike 2-3 meseca.

To su generičke opomene i ako je manja suma, šalju se da zaplaše, pa verujem da neće ni pokretati postupak.

Ako ipak pokrenu, treba ti dokaz da imaš reklamaciju kod njih jer lako može da se "zagubi". Ja sam zato snimio razgovor sa operaterom gde mi on kaže da reklamacija i dalje stoji.

S pravne strane ti si čist; samo plati taj nesporni deo računa.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 12:20 - pre 180 meseci
Citat:
Ja sam zato snimio razgovor sa operaterom gde mi on kaže da reklamacija i dalje stoji.

Snimak razgovora na sudu nije validan dokument. Znam da zvuci cudno, bio su u situaciji da sam opljackan (od nekoga koga poznajem) i uzivo susret sam snimio web kamerom, digitalinim foto aparatom koji snima 1,5h, i mobilnim telefonom. Nekako nepobitno. Naveo sam osobu da kaze da jeste sve uzeo. Potom sam pozvao svog advokata koji mi je rekao da nemam pravo da snimam nikoga ako nemam resenje suda i da snimak moze protiv mene da se upotrebi i da ce snimak biti izuzet iz postupka. Bez toga, ostaje "moja rec protiv necije" = pisi propalo.
 
Odgovor na temu

DR83
BEOGRAD

Član broj: 38219
Poruke: 1230
*.beobug.com.

Sajt: www.farmaceuti.com


+14 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 13:42 - pre 180 meseci
Zbog toga ja kazem da su tarifni dodaci navlakusa i da sluze samo za pljackanje korisnika ...

Moj ti je savet da platis racune i ne raskidas ugovor dok ti ne rese reklamaciju/e. :P
 
Odgovor na temu

espresso
Beograd

Moderator
Član broj: 31423
Poruke: 1758



+181 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 13:50 - pre 180 meseci
Jeste zabranjeno snimati telefonske razgovore ali i razgovori korisnika sa operaterima se automatski snimaju bez prethodnog upozorenja.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 13:51 - pre 180 meseci
Ne slazem se. Ako mu taj broj nije potreban, neka odmah otkaze broj. MTS ce isplatiti sporni novac na tekuci racun. Ne mozes povladjivati operateru, potpisao si ugovor koji inace njima daje sva prava, a oni su odabrali da je obavezno da se uplati NESPORNI deo racuna, a ne ceo racun (koji reklamiras). Takodje pise, da ce ti vratiti novac sa KAMATOM!

Ako ti ne odgovore u roku od 15 dana, jos jednom su prekrsili ugovor. Mislim da je ovo cist slucaj.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 13:52 - pre 180 meseci
Citat:
Jeste zabranjeno snimati telefonske razgovore ali i razgovori korisnika sa operaterima se automatski snimaju bez prethodnog upozorenja.

Slazem se, ali ne smeju to da koriste na sudu. Tako ne mozes ni ti. Validna je samo pismena prepiska, te ja uvek trazim pismeni dopis.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 16:48 - pre 180 meseci
Citat:
Ako ipak pokrenu, treba ti dokaz da imaš reklamaciju kod njih jer lako može da se "zagubi". Ja sam zato snimio razgovor sa operaterom gde mi on kaže da reklamacija i dalje stoji.

Zakonom o zastiti potrosaca je definisano da odlucivanje o prigovorima potrosaca moze trajati maksimalno 8 dana. Po isteku tog roka, prigovor se smatra prihvacenim. Ja sam ovo uspesno koristio i protiv parking servisa - napisem prigovor i boga molim da mi ne odgovore u roku od 8 dana. Devetog dana ih obavestim da prigovor smatram prihvacenim i zamolim da u skladu sa zakonom postupe prema prigovoru.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 20:08 - pre 180 meseci
Citat:
Zakonom o zastiti potrosaca je definisano da odlucivanje o prigovorima potrosaca moze trajati maksimalno 8 dana. Po isteku tog roka, prigovor se smatra prihvacenim.

Ovo je sjajno kao podatak. Posto mi nisu odgovorili ni za 15 dana, poslao sam im zvanican dopis da reklamaciju smatram resenom u svoju korist (sto se svakome jasno cim baci pogled na istu) i da me izveste o vracanju novca na moj racun na pripadajucim kamatama (sto takodje pise u ugovoru koji su samostalno sastavili).
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 21:36 - pre 180 meseci
Inače, izgleda da postoji rešenje da zadržim broj a da me to praktično ništa ne košta.

Danas kada sam spomenuo da ću da raskinem ugovor, ona mi je "kao dugogodišnjem korisniku i redovnom platiši", ponudila ili neki mobilni telefon za dž uz obavezu na 2 godine na nekom najjeftinijem paketu, ili 4000 dinara avansa na računu koje mi oni poklanjaju uz moje pristajanje na obavezu od dve godine na najjeftinijem paketu.

E sad, ako bih uzeo ove 4000 dinara na računu, ispada u tom slučaju da bi mi oni praktično plaćali pretplatu tokom te dve godine, kroz tih 4000 din. avansa.

Znači ako bih uzeo profesionalnu tarifu, ili Hello, to je negde oko 150-200 din pretplate mesečno (sa PDV i svim pljačkaškim taksama), te ukupna pretplata za period od dve godine izađe tu negde oko 4000 din možda i manje ili malo više u odnosu na izabrani paket.

Tako mogu da potpišem taj ugovor i da držim karticu u fioci, oni će iznos pretplate skidati sa tog avansa koji mi uplate i dobio sam otprilike ono što hoću.

Šta mislite o tome?

P.S. Ne znam šta je ona podrazumevala pod najjeftinijim paketom, da li Hello ili profesionalni, pošto mi se u tom trenutku činilo da to ne dolazi u obzir i da neću da se obavezujem na 2 godine za bedne 4000 dinara. Međutim sad kad sam se preračunao ispada da bi moglo da dođe u obzir.
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
93.87.171.*



+21 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 23:04 - pre 180 meseci
Kada sam pre par godina menjao svoj postpaid broj, stari postpaid broj sam prebacio na profesionalnu tarifu i na njemu uključio sekretaricu sa porukom da je moj broj promenjen... to me je koštalo stotinak dinara mesečno.
Posle dva meseca sam taj broj ugasio (odjavio i vratio im karticu), taj stari broj je od tada do danas "nepostojeći"...




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?18.06.2009. u 23:38 - pre 180 meseci
Pa jasno je da oni s tim "otetim" brojevima ništa ne rade, već samo slepo sprovode loša poslovna načela.

Videću, ako mi daju tih 4000 din uz poslovnu tarifu na 2 godine to mi se i isplati, pretplata za 24 meseca je 2691 din i ostaje mi još 1300 za trošenje. A taj MTS postpaid nije loše imati zbog roaminga gde su povoljniji od Telenora, a i kako već godinama imam taj broj što da ga ne zadržim ako me to već ništa ne košta.

Kasnije će brojevi preći u vlasništvo korisnika pa će pregovaračka pozicija biti promenjena.
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 02:07 - pre 180 meseci
Ako su ti dali telefon za 1din i 4000din vaucer, znaci da si na spisku za neku od njihovih promocija -- za te promocije je katakteristicno da mozes da izaberes bilo koji tarifni profil i dobijas ILI vaucer ILI telefon. Visina vaucera ili kvaliteta telefona odredjena je "razredom" promocije, tj. tvojom potrosnjom. Siguran sam da zaposleni u prodaju *nemaju* mogucnost da ad hoc nekome daju takvu poglednost, ako im to softver ne podrzava, i ako nisu nauceni koliko kome ponuditi -- a nisu.

MTS nije client-oriented company, vec procedures-oriented! Ovo je veoma vazna distinkcija!
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 02:18 - pre 180 meseci
Da, to sam i rekao, da mi je ponudila ili telefon ili avans.

A u kom svojstvu sam dobio tu ponudu, stvarno ne znam, niti me previše zanima. Nisam ni pitao koji telefon nude. Bio sam suviše iznerviram ovom zbrkom oko tarifnih dodataka. Videću da odem ovih dana, pa ako i dalje ostanu kod ponude, da uzmem taj vaučer - ako ne raskidam ugovor, nema mi druge.
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 04:15 - pre 180 meseci
Mali offtopic komentar.
Citat:
owim: Snimak razgovora na sudu nije validan dokument. Znam da zvuci cudno, bio su u situaciji da sam opljackan (od nekoga koga poznajem) i uzivo susret sam snimio web kamerom, digitalinim foto aparatom koji snima 1,5h, i mobilnim telefonom. Nekako nepobitno. Naveo sam osobu da kaze da jeste sve uzeo. Potom sam pozvao svog advokata koji mi je rekao da nemam pravo da snimam nikoga ako nemam resenje suda i da snimak moze protiv mene da se upotrebi i da ce snimak biti izuzet iz postupka. Bez toga, ostaje "moja rec protiv necije" = pisi propalo.

Btw. mislim da tvoj advokat nije baš Johnny Cochran. Naime apsolutno je dozvoljeno da snimaš svoje razgovore, bilo audio ili vizuelno. Zabranjeno je snimati tuđe razgovore, jer je to neovlašćeno prisluškivanje ali svoje razgovore svakako možeš da snimaš. Posebno je video snimak dobar, jer tu nije ništa sporno - nikoga nisi prisluškivao već si snimao situaciju u kojoj si i sam učestvovao.

Znači po ovoj tvojoj teoriji, nikakav video nadzor u recimo bankama, menjačnicama, radnjama i sl. nema nikakakvu svrhu jer im niko nije dao dozvolu da ga snimaju, pa recimo, ako bi ovo što si ti rekao bilo tačno, snimak pljačke menjačnice, banke ili bilo čega, ne bi bio prihvatljiv kao dokaz. To je jednostavno nemoguće, zamisli kada bi sudovi svakome ko instalira sistem za video nadzor izdavali rešenja...

Šta misliš, da su oni koji su npr. snimali čuveni snimak Škorpiona kako streljaju one mučenike, imali rešenje suda? Misliš da taj snimak nije bio uvršćen u dokaze na suđenju?

Znači svako sme da snima razgovor u kojem učestvuje kao sagovornik - bez ikakvih problema - i to je sasvim validno. A ti bolje promeni advokata, za ubuduće :)
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.rs
Via: [es] mailing liste

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 12:09 - pre 180 meseci
^ Nisam pravnik i stvarno nemam pojma o tome. Mozda sve postavljene
kamere imaju neko odobrenje. Medjutim, advokat nije hteo ni da pogleda
moje zapise: 2 video + 1 audio, rekavsi da bih se time uvalio u jos
veci problem. Ja video da u Hollywood-u snimaju i tako dobiju slucaj,
pa hteo i mali Perica. :)

To je samo bila moja prica...
 
Odgovor na temu

DR83
BEOGRAD

Član broj: 38219
Poruke: 1230
93.87.175.*

Sajt: www.farmaceuti.com


+14 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 13:37 - pre 180 meseci
Citat:
owim: Ne slazem se. Ako mu taj broj nije potreban, neka odmah otkaze broj. MTS ce isplatiti sporni novac na tekuci racun. Ne mozes povladjivati operateru, potpisao si ugovor koji inace njima daje sva prava, a oni su odabrali da je obavezno da se uplati NESPORNI deo racuna, a ne ceo racun (koji reklamiras). Takodje pise, da ce ti vratiti novac sa KAMATOM!

Ako ti ne odgovore u roku od 15 dana, jos jednom su prekrsili ugovor. Mislim da je ovo cist slucaj.


Znas li ti nekog kome je MTS na taj nacin resio reklamaciju?

Uplatom na tekuci racun?!?!
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.rs
Via: [es] mailing liste

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 18:46 - pre 180 meseci
^ Ne mogu da kazem da licno znam, ali znam da to jeste procedura.
Siguran sam da ako je reklamacija resena pozitivno (a kad-tad oni
zaista rese reklamaciju u vecini slucajeva pozitivno, barem su meni
sve), da nemam vise broj, uplatili bi mi na racun. To je procedura.
Oni obozavaju procedure! Na sam pomen te reci, postoji neki skriveni
smeshak MTS sluzbenika. Nalozi i procedure -- makes my day! :)
 
Odgovor na temu

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 19:26 - pre 180 meseci
Strašno, sad su počeli da me proganjaju telefonom, da mi "jave da reklamacija još nije rešena". Pa šta mi to javljate, to znam i sam! Javite mi kad bude rešena.

Neverovatno, da li je moguće da oni zapošljavaju ljude da rade takve stvari? Mislim, znam da je državna firma i da treba uposliti sve mamine i tatine sinove ali ovo je previše.
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
Odgovor na temu

owim
BG centar

Član broj: 30480
Poruke: 3567
*.rs
Via: [es] mailing liste

Sajt: owim1.wordpress.com


+106 Profil

icon Re: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?19.06.2009. u 19:41 - pre 180 meseci
^ Ovo je vrh! :-)
 
Odgovor na temu

[es] :: Mreže i novosti :: MTS - korisnički servis :: Da li platiti neispravne račune u toku rešavanja reklamacije?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 7460 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.