Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti

Strane: 1 2

[ Pregleda: 32237 | Odgovora: 37 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.59.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti11.07.2009. u 16:06 - pre 180 meseci
da probam ja :)) Imao sam sličan problem u prošlom veku sa Golfom 2 dizelom (običnim) na otvvorenom se greje a po gradu ništa... i ispostavilo se da je motor bio zreo za generalnu ... Kasnije sam ga zamenio drugim (motorom)

Nadam se da to nije kod tebe!

Kod tebe je verovatnije:
da ne radi prva brzina ventilatora a da ne može da se ohladi pri toj brzini vazduhom jer je hladnjak prljav ili nešto blokira hlađenje vazduhom.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

MrBratko
Bratislav
MF, Bgd
Beograd

Član broj: 210150
Poruke: 6
79.101.133.*



Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti16.07.2009. u 23:59 - pre 179 meseci
@tdusko:
Ja vozim AstruG 2.0 DTI i pre mesečak dana sam imao sličan problem
samo što se meni lampica "electronically controlled engine cooling" palila odmah po startovanju klime
i isto kao kod tebe gasila pri prekidu rada motora i ponovnom startu bez klime.
Kod mene je crkao elektromotor na ventilatoru klime.
To je onaj prvi ventilator, odmah iza branika, koji je na hladnjaku klime.
Tj., da se pravilnije izrazim, on nije skroz crkao nego mu je otišla neka od brzina...a postoje 4 brzine.
Naime, pritisak freona u hladnjaku klime (koji je btw. kod mene skoro nov...pre 3 godine je prethodni vlasnik morao da ga kompletno zameni)
je tokom rada klime rastao a ventilator nije stizao da ga ohladi (spusti) pa se zato palila lampica.
Problem je dijagnostikovan kada sam auto nakačio na TECH2 dijagnostiku za OPEL-e
a rešen je zamenom istog elektromotora. Stavio sam polovan elektromotor.

Uz put smo očistili (vodom pod pritiskom) hadnjak klime i količina kamenčića i drugog smeća koja je isterana iz saća hladnjaka je bila frapantna.
Postoji priča ;) da bi majstori za klime davno zatvorili svoje radnje da im nema AstriG
jer je klima čest problem na njima.

Pre dijagnostike sam čak posumnjao i na rashladnu tečnost, s obzirom da nije menjana 3 godine,
međutim nije bilo do nje.

Elem, raspisah se, nadam se da si problem u međuvremenu već i sam rešio
s obzirom na trenutne vrućine koje iziskuju klimu.

pozz

p.s. pogledaj ovde
http://cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=57&t=31269
i ovde
http://cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=57&t=13572&start=25
pisano je o slicnim problemima.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.teledot.net.



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti17.07.2009. u 09:37 - pre 179 meseci
@MrBratko

Hvala ti sto si posvetio vreme da napises post i pokusas da mi pomognes. Procitao sam sve tvoje postove na onim linkovima koje si ostavio i detaljno se upoznao sa problemom koji si imao. Medjutim, nisam siguran da je problem iste prirode mada cu svakako da konsultujem neku dijagnostiku. Meni auto podigne temperaturu i upali pomenutu lampicu i kada je klima iskljucena tako da mislim da to nema veze sa klimom. Jedino ako taj ventilator klime ne treba da se ukljucuje na odredjenim temperaturama iako klima ne radi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti17.07.2009. u 12:48 - pre 179 meseci
Citat:
tdusko: @MrBratkoJedino ako taj ventilator klime ne treba da se ukljucuje na odredjenim temperaturama iako klima ne radi


Treba da se ukljuci i kad klima ne radi, ali ti imas drugi problem nevezano samo sa ventilatorom.
 
Odgovor na temu

MrBratko
Bratislav
MF, Bgd
Beograd

Član broj: 210150
Poruke: 6
*.rcub.bg.ac.rs.



Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti17.07.2009. u 14:18 - pre 179 meseci
Citat:
tdusko: @MrBratko
...Medjutim, nisam siguran da je problem iste prirode mada cu svakako da konsultujem neku dijagnostiku. Meni auto podigne temperaturu i upali pomenutu lampicu i kada je klima iskljucena tako da mislim da to nema veze sa klimom...


@tdusko:
Uh, izvinjavam se, nisam detaljno iščitao sve postove...videh u prvom da je klima bila uključena
Uglavnom, toplo preporučujem dijagnostiku, čak ne mora da se ide u ovlašćeni servis samo zbog uređaja dijagnostike
nego može i kod majstora koji ima Tech2 i koji, normalno, iz iskustva zna na šta treba da obrati pažnju.
pozz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti17.07.2009. u 17:05 - pre 179 meseci
Citat:
zarsilic: Treba da se ukljuci i kad klima ne radi, ali ti imas drugi problem nevezano samo sa ventilatorom.


Ja sam ubedjen da je problem ili u neispravnom motorcicu koji pokrece ventilator ili u neispravnom termodavacu ali cu drage volje priznati da nisam u pravu ako se ispostavi da nisam u pravu.

Danas sam prvi put uspeo, doduse teskom mukom u gradu da naguram temperaturu na oko 93-4 stepena. Stao sam, otvorio haubu i ustanovio da se ventilator hladnjaka ne okrece uopste. Iako i dalje nisam uspeo da saznam kada se ukljucuje ventilator siguran sam da nije normalno da se na toj temperaturi ne vrti. Pa kad onda treba da se ukjluci? Na 110??? Mane stvarno cudi kako on uopste i uspeva da se ohladi samo vodom i pasivnim hladnjenjem.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti17.07.2009. u 19:21 - pre 179 meseci
Pri brzini koju si naveo na pocetku teme (120 do 140) uticaj ventilatora koji bi se i palio, mada se u takvim uslovima nikad ne pali, je beznacajan. Pri toj brzini protok vazduha je dovoljno velik tako da ne postoji potreba za dodatnim. To je idealna brzina za tvoje vozilo i pri uzbrdici koju si spomenuo ne sme nista da se dogadja. Auto bez teskoca to mora da savlada.

Zasto se radna temperatura povecava, ili efikasnost hladjenja smanjuje, pitanje je koje moras resiti. Otidji u servis sa dijagnostikom gde ce pogledati o cemu se radi.


Edit:

Jos da dodam:
Ovakvu pojavu sam sretao kod lose cipovanih vozila. Postoji mogucnost da je prethodni vlasnik nosio vozilo na cipovanje kod osoba koje za ovu delatnost nisu strucni i da su napravili lose doziranje koje za posledicu ima povecanje radne temperature motora.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 18.07.2009. u 12:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

chile_la
marko citakovic
geometar,prizma
lazarevac

Član broj: 228312
Poruke: 2
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti18.07.2009. u 19:14 - pre 179 meseci
E da kazem i ja neku.... :-)
Ja imam astru g 1.7dti- isuzu motor i pre neki dan pocne da me hvata panika zato sto mi se skala od temperature dize preko pola, sto ranije nije radio. E sad... kada je skala na polovini, ona pokazuje temperaturu od 90c. Odem ja kod majstora da resim problem i saznam da problem mozda i nepostoji. Moja astra je predvidjena da prvu brzinu ventilatora pali na 95c, a drugu tek na 110c!!!!! Ako uzmes u obzir da skala obicno stoji tu oko polovine, dok dodje na 95c to je prilicno pomeranje skale.
Ventilator klime i ventilator koji hladi rashladnu tecnost su povezani i kada upalis klimu upalice se prvo onaj od klime, a nedugo za njim i onaj za hladjenje. Zato ti po gradu nece varirati temperatura jer ces imati non-stop upaljena oba ventilatora dok ti radi klima.
E sad... Nebi bilo lose da proveris i jos jednu stvar. Neznam bas kako funkcionisu stvari na 2.0dti ali 1.7 je poznat po tome sto mu brzo stradaju gumice ventila, i onda imas situaciju gde pocne da se prlja rashladna tecnost. Nesto kao da pomesa vodu i ulje u tezim slucajevima. Ovo ces primetiti po crnoj skrami koja se uhvatila na unutrasnji zid ekpanzione posude.
To prljanje tecnosti za hladjenje ima za posledicu brzo stradanje termostata. Pa cak i posle promene starog, novi zna da potraje kratko. Tako da proveri i to cisto radi reda mozda ti termostat ne otvara kako treba mada mislim da kod tebe nema mesta panici sve do momenta kada skala temperature pocne da upada u crveno. :-)
Nadam se da sam bio od pomoci...
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti18.07.2009. u 20:29 - pre 179 meseci
Citat:
E sad... Nebi bilo lose da proveris i jos jednu stvar. ne znam bas kako funkcionisu stvari na 2.0dti ali 1.7 je poznat po tome sto mu brzo stradaju gumice ventila, i onda imas situaciju gde pocne da se prlja rashladna tecnost. Nesto kao da pomesa vodu i ulje u tezim slucajevima. Ovo ces primetiti po crnoj skrami koja se uhvatila na unutrasnji zid ekpanzione posude.


Nisam bas siguran da mi je jasna ova veza izmedju gumica ventila i rashladne tecnosti. Moze li neko da potvrdi i malo pojasni ovo? Tacno je da mi se na unutrasnjoj strani posude nahvatala neka skrama koja po izgledu i mirisu podseca na gumu ali mi je sumnjivo da su uzrok tome lose gumice ventila.

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti18.07.2009. u 20:51 - pre 179 meseci
2.0 i 1.7 su potpuno razliciti motori kao sto su i bolesti koje napadaju i jedan i drugi.

2.0 nema taj problem sa mesanjem vode i ulja.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti18.07.2009. u 20:55 - pre 179 meseci
Vodu i ulje ne mesa sigurno, to sam proverio prvo pre nego sto sam i uzeo auto, a i inace proveravam to svakih par stotina kilometara.
 
Odgovor na temu

chile_la
marko citakovic
geometar,prizma
lazarevac

Član broj: 228312
Poruke: 2
91.148.87.*



Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti18.07.2009. u 21:57 - pre 179 meseci
Vidi.... To izgleda kao da mesa ulje i vodu. Meni je boca puna te skrame i majstor mi je zakazao promenu gumica ventila, a termostat sam menjao bas zato sto imam taj problem, jer termostat na sebi ima gumicu koja se zbog te "shtroke" deformise i onda zna da zaglavljuje i kasni sa reakcijom(kasno otvara ili neotvara u mom slucaju).
Josh jednom da ponovim: ja imam 1.7 i to se meni desilo pa sam mislio da nebi bilo lose da to pogledas. Posto zarsilic kaze da su to dva potpuno razlicita motora... ja mu verujem :-)
Proveri onda i na kojoj temperaturi bi trebao da ti se upali ventilator. U mom slucaju je to 95c.
pozz
 
Odgovor na temu

PIGVIR
Masin
Paraćin

Član broj: 221682
Poruke: 29
93.86.155.*



Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti19.07.2009. u 18:10 - pre 179 meseci
tdusko

gledam sad tvoj neki post od prosle godine, "Prokuvala vektra..."Slucajno sam trazio ako postoji jos nesto vezano za tvoj problem. Medjutim iz tvog prilozenog se vidi da tebi u gradu ne dize temperaturu u odnosu na tvog ortaka kome je prokuvao auto? Nisu isti problemi ali spomenuo si termodavac pa velim da nije tu neka fora kad vec kazes da ne pali ventilator.
U znanju je moć!
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti19.07.2009. u 23:14 - pre 179 meseci
Ma ne, to su dva totalno odvojena problema. Ja sam tada vozio mercedes 123. Njemu je tada ustanovljeno da je crko motor ventilatora i to je zamenjeno i sve je u redu. Ja tada nisam ni sanjao da cu voziti astru. Kod mene je u stvari najveci problem sto radim non-stop pa nemam vremena da odem do majstora, a sa druge strane me sve zivo interesuje oko auta pa bih da znam sto vise o tome kako funkcionise auto koji vozim.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti25.07.2009. u 13:34 - pre 179 meseci
Bio sam danas kod drugara koji drzi opelov servis. Nekoliko sati smo se zezali ne bi li pronasli u cemu je problem i nista. Da krenem redom sta smo radili:

Uradili smo dijagnostiku i racunar je pokazao gresku sa kodom 21, "Pushing blower motor". Ta greska se pojavljivala tacno u trenutku kada mi se palila lampica sa oznakom ventilatora. U tom trenutku, pokazivac temperature pokazuje 98 stepeni, a racunar 103 stepena. Vizuelno smo ustanovili da se ventilator hladnjaka uredno ukljucuje, kako prva tako i druga brzina i na pomenutoj temperaturi se ventilator hladnjaka vrteo drugom brzinom. Medjutim, ventilator klime se cudno ponasa. Cas radi, a cas ne radi. Konkretno, pri opisanoj temperaturi uvek je bio iskljucen. Mejdutim, ukoliko bih ugasio auto i dao mu kontakt taj ventilator bi se odmah ukljucivao.

Ovog puta sam vrsio ekspreriment tako sto sam auto zaustavljao i pustao da radi u mestu nakon sto se upali lampica. Iskreno, ocekivao sam da temperatura nastavi da raste ali na moje iznenadjenje vracala se na radnu temperaturu vec nakon 60-ak sekundi. I dalje imam utisak da kada bi nastavio da ga gazim posle paljenja lampice da bi prokuvao vrlo brzo.

Uredjaj koji upravlja radom ventilatora se nalazi iza branika kod prednjeg levog tocka i njega smo zamenili ali nista se nije promenilo. Uz put, promenili smo i reostat ali takodje nista nisamo dobili. Zamenjena je kompletna rashladna tecnost, sipan je neki g12 plus antifriz. Ulje je promenjeno takodje. Kompresija je izmerena, ne znam u brojkama koliko je pokazao uredjaj ali mi je majstor rekao da je skoro pa fabricki na sva 4 cilindra sto nisam ni sumnjao.

Eto, za ovaj vikend je bilo dosta. Eliminisao sam antifriz, ulje, ventilator hladnjaka, los motor... stavio sam i nov cep na posudi za rashladnu tecnost.

Sledeci vikend cu probati u neki drugi servis da odem i da prekontrolisem zapusenost hladnjaka spolja i iznutra

 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
212.200.65.*



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti08.08.2009. u 13:12 - pre 179 meseci
Jos jedan update za one koji su se zainteresovali za moj problem.

Problem je i dalje ne resen. Obilazim i dalje servise ali nista. Sada vec pocinjem da bivam nervozan jer je uradjeno sve sto je palo na pamet i meni i serviserima i nikome ali slovima nikome nije jasno o cemu se radi. 'ajmo redom

- Hladnjak cist i spolja i iznutra
- Termostat nov ali isto se ponasao i sa starim i bez termostata
- Ventilator hladnjaka se uredno ukljucuje
- Ventilator klime se nekad ukljucuje nekad ne. Kada se ukjluci radi minut-dva, spusti temperaturu za stepen-dva i prestane. U trenucima kada je temperatura 100 stepeni, ventilator hladnjaka se okrece, a ventilator klime ne. Mozda je to problem ali do sada nisam naisao ni na koga u opelovom servisu ko tacno zna kada se koji ukljucuje i koliko radi. Lupetaju svasta. Jedan kaze treba da se ukljucuje i kada klima ne radi, drugi kaze ne treba. Jedan kaze ima 4 brzine, drugi kaze jednu, a treci 2. Jedan kaze ukljucuje se na temperaturi x drugi kaze y treci z i tako u krug. Najzastupljenija metoda i dalje kod nasih majstora je metoda pokusaja i promasaja
- Ne gubi vodu
- Nema pritiska u crevima i nema tragova ulja u rashladnoj tecnosti
- Nov chep na posudi za vodu
- Nov antifriz

Znaci, u mestu, koloni, guzvi pri temperaturi od 40 stepeni spoljnoj drzi temperaturu 90 +-2 pa makar bio u tom rezimu 48 sati. Na ravnom, pri voznji od 3500 obrtaja duzoj od 5-6 minuta podigne temperaturu kolko' 'oces. Uzbrdo pri voznji na oko 3000 obrtaja od par minuta podigne temperaturu takodje kolko' 'oces. Zare jednom prilikom rece da je mozda lose ulje pa da se stvara preveliko trenje i da zbog toga dize temperaturu. Pocinjem da sumnjam da mozda sipam pogresno ulje. Ako predpostavimo da je ovo sto sam kupio original da li mi moze neko reci da li je ovo ulje za moj auto: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayI...uperSize&item=360132849490

Ako neko jos ima neku ideju sta se moze uraditi bio bih zahvalan ako bi to podelio ovde na forumu

Hvala
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti08.08.2009. u 19:18 - pre 179 meseci
Najbolje da pronadjes nekog sa istim vozilom i probate u identicnim uslovima. Mozda je kod tvog vozila ovo normalna pojava.

Napomena:

Voznja uzbrdo pri vecim brzinama je vece opterecenje po motor (dolazi do stvaranja vecih temperatura), od voznje po gradu u nizem stepenu prenosa. Postoji verovatnoca da je u takvom rezimu lose proracunat protok vazduha.


P.S. Ovo ulje bi bilo odgovarajuce pod uslovom da nije falsifikat. Ova cena mi na to najvise lici.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.teledot.net.



+768 Profil

icon Re: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti10.08.2009. u 09:41 - pre 179 meseci
Zare, bice da si u pravu i da sam bezveze digo frku. Jednostavno, sve sam proverio i sve je ispravno tako da necu vise da rovarim. Probao sam juce maskimalno da ga maltretiram nakon sto digne tempreraturu na 100 stepeni i upali lampicu. Motor se nije vise grejao i temperatura stoji zakucana na 100 stepeni sve dok ne skinem nogu sa gasa ili zaustavim auto. Pri toj temperaturi termostat je otvoren, ventilator hladnjaka se vrti kao lood. Antifriz je miran i nema povecanog pritiska u crevima. Takodje, ustanovio sam da se lampica pali istog momenta kada ventilator ukljuci drugu brzinu.

Ovih dana kada je vreme malo "oladilo" znatno teze dize temperaturu. Bice da su moja ocekivanja bila malo nerealna kada sam ocekivao da na ovom autu skala ne mrda prilikom malo zesce voznje uzbrdo na +35.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti

Strane: 1 2

[ Pregleda: 32237 | Odgovora: 37 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.