Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koga briga za potrosace?

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Koga briga za potrosace?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11442 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.95.*



+4 Profil

icon Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 16:29 - pre 180 meseci
Sve je pocelo odavde:
http://www.elitemadzone.org/t368864-0#2323417

Uloge:
- Gorenje;
- Rodic Megamarket, Novi Beograd
- Kupac

Ukratko - nov frizider nece da radi, tj. malo radi, malo ne radi, apsolutno nije bitno, bitno je da je neispravan.

Ali, kako zivimo u Srbiji prica kaze sledece:

Prosli cetvrtak, dva diletanta donose frizider, unose ga u hodnik i tvrde da ne mogu da ga unesu u kuhinju jer im smeta sporet, a ne pada im napamet da ga pomeraju. Ok, ajde....ostave oni frizider na sred hodnika, odu, a frizider prodje kroz vrata i pored sporeta bez problema.
Frizider pocne da radi - i prestane. Temperatura u njemu 25.7 stepeni. Odmah pozovemo Gorenje/Rodic da prijavimo kvar i ovi kazu da ce poslati majstora u ponedeljak da utvrdi kvar, a kad ovaj napise tamo neki izvestaj zamenice ili popraviti uredjaj.
Odmah im kazemo da popravka ne dolazi u obzir i da hocemo novi.

Ponedeljak dolazi, majstor ne dolazi. Posle par poziva Gorenje Call Centru i obecanja "javicemo vam se vrlo brzo", na jedvite jade shvate oni da moraju da posalju tog majstora...kazu niko im nije javio, ne znaju ko treba da dodje.....ajd....ok nekako i to, dogovorimo se za sutradan - utorak.
U utorak dodje majstor ovlastenog servisa Gorenja "Ivan" za Beograd i kaze da kvar ne postoji. Hm....ok, mozda smo stvarno istripovali...frizider malo radi, malo ne radi, ko ce ga znati....medjutim jos to vece - opet ista stvar, friz se iskljucuje sam od sebe....
Opet zovemo Gorenje servis i na jedvite jade oni posalju svog servisera (danas, dakle cetvrtak) koji ustanovi da je kompresor neispravan i napise to sto treba da napise kako bi zamenili frizider.

Paz' sad...
Danas zove neki lik iz Gorenja i kaze da je sve super da ce nam najverovatnije oni isporuciti frizider, da nema nikakvih problema...super kazemo mi....
A paz tek sad.....
10 minuta kasnije zove drugi lik iz Rodica i kaze da je ovaj sto je malopre zvao neki promoter i da on nema veze sa tim i da oni (Rodic) uopste ne smeju da pricaju sa nama i da ce taj problem "pokusati da rese" i da on ne zna sta ce Gorenje da uradi i jos predlozi popravku...
Normalno, mi trazimo nov, trazimo pare nazad, ovi se prave blesavi, nece da daju pare, nece da daju frizider...niko nista ne zna...svi se prave ludi i svima lepo sa nasim parama...
Eh, a da ne spominjem da smo dobili frizider BEZ garancije, koju smo sami morali da idemo naknadno da overavamo u prodavnici. Naime, Rodic ima "pravilo" da se garancija overava u radnji samo ako imate sopstveni prevoz, ako vam isporucuju robu onda vi sami morate da se vracate u prodavnicu da overite tu garanciju.

Uglavnom kako stvari stoje, najverovatnije ima da padne tuzba, pa da vidimo ko tu kako postuje ili pokusava da "zaobidje zakon", kako to vec pokusava da resi sef sluzbe iz Rodica...

Eto...
od sad u Rodicu kupujem samo toalet papir, a ako Gorenje napravi WC solju, rado cu je zasr****.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.13.*



+5251 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 17:52 - pre 180 meseci
A da li si pozvao trzisnu inspekciju? Mislim da bi ti oni, bar u slucaju Rodica, jako ubrzali resavanje problema.

Ajd' malo Ti da postujes proceduru, i da uvodis neki novi sistem ponasanja

Poz

P.S.
Mislim da je sve pocelo u Rodicu, a ne na ES-u
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.95.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 18:56 - pre 180 meseci
Nisam, izgleda da sam ispao glup pa mislio da to moze da se resi kulturno i pristojno...
Tako da ako sutra uvece ne bude ladnog piva u ponedeljak cemo nastaviti na drugi nacin...
A da sada sam apsolutno postovao proceduru...neko drugi bi odlepio jos na pocetku...
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.91.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 19:32 - pre 180 meseci
Citat:
osim dve limenke piva :)

Ne radi to na pivo već na struju :)

Šalu na stranu. Imaš li sada garantni list uredno popunjen.

Ako imaš pročitaj u garantnom listu šta se prodavac obavezao. Možeš tražiti samo ono što piše u OVERENOM garantnom listu. Ako to ne ispoštuju, onda imaš pravo da tražiš šta hoćeš pa i 'ladno pivo. Dotle radi sve "po proceduri". Za sve uzimaj OVERENE papire i samo klimaj glavom i ne raspravljaj se niskim. Jer kako vidim ti hoćeš novac nazad a za to treba strpljenja. Lopovi iz kojekakvih Marketa kad jednom počnu da kradu ne znaju da stanu. Tako da je nejbolje da budu neoprezni. Ako te u medjuvremenu isplate još bolje.

Najbitnije su dve stvari

(1) da servis konstatuje kvar
(2) vremenski rokovi.

Ako imaš (overen) dokument kojim je konstatovan kvar jednostavno čekaj da prodje 45 dana (to ti piše u garantnom listu). Nakon 45 dana i jedan minut obrati se pismeno prodavcu da ti vrati novac. Oni ti naravno neće odgovoriti (treba istog dana a najkasnije u roku od 8 dana).

Tada (može i istog dana kad podneseš reklamaciju prodavcu) podnesi prijavu tržišnoj inspekciji. Pre toga ni oni neće bog zna šta preduzeti. Sve papire fotokopiraj i odnesi na šalter tržišne inspekcije (Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 27. marta 43–45, 3227-376, 3227-788 (07.30–22.00) ) sa zahtevom da ti prodavac vrati novac uz obrazloženje da je istekao dati rok za popravku. Problem će sigurno biti rešen.

 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.static.ziggozakelijk.nl.



+41 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 19:42 - pre 180 meseci
Na stranu cimanje i ostale mukotrpne procedure koje zaista umeju da coveku zagorcaju zivot, misli da ovde postoji nesto na sta nisi obratio paznju. Pravilo broj 1, rashladni uredjaj, u tvom slucaju frizider, posle transporta ne ukljucivati 12 sati, tako pise na deklaraciji a nekda je to nalepnica na samim vratima. Druga stvar u deklariciji obicno stoji da ako se dogodi kvar u garantnom roku, imas pravo na besplatnu popravku ili zamenu. Pravo na zamenu stices ukoliko u roku od 6 nedelja ne uspeju da otklone uzrok kvara.
Kazes da zelis nov frizider, jer je na tvom crkao kompresor. Zamenom kompresora tvoj frizider nece biti nista manje nov nego sto su oni koji cekaju buduceg kupca u magacinu, nijedan od tih novih frizidera nije izliven zajedno sa kompresorom, vec je i na njima montiran od strane nekog radnika.

E sada da postoji briga za potrosacima, oni bi ti dali drugi frizider, a na tom tvom bi zamenili kompresor i prodali ga nekom drugom. Vuci siti, ovce na broju.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.13.*



+5251 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 21:45 - pre 180 meseci
Eh, da ne zaboravim, NE MORAS da imas garantni list, odnosno, imas pravo da ga izgubis, mora da postoji evidencija u prodavnici.

Ali, o tome ce vec i inspekcija da te obavesti, mada te i ne zanima ta informacija, vazno je da su obavezni da ti frizider dovedu u ispravno stanje ili da te obestete u novcu ili robi.

Poz

P.S.
Mozes da kazes da te mrzi da pokazujes garantni list, da ne mora da bude overen, uostalom bas te briga, ne zelis da pokreces ruku sa garantnim listom, neka pronadju seriski broj masine i neka se zabavljaju sa svojom evidencijom...tu negde je poenta, sto oni PROGLASAVAJU ogromnu vaznost garantnog(ha, cak "overenog") lista, koji je samo papir koji obezbedjuje malo brzi protok informacija servisu. Inace bi morali da kopaju po arhivi, da gube solidno vreme sa racunima...

"Garantni list" je u sustini veliki BLEF, kojim se (ponekad)zamlacuje kupac, "garancija" je pokrenuta trenutkom prodaje i zakonskom obavezom trgovanja. A ne njihovim zvrljanjem i pecaticem.

Ne moras ni racun da imas, dovoljno je da znas, otprilike, kada si pazario robu...nekog kisovitog cetvrtka pre neku nedelju...

Ne moras ni frizider da imas, ako postoji dokaz o transakciji
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 22:09 - pre 180 meseci
A zasto jednostavno nisi "odmah" vratio taj frizider u radnju, pa nek gledaju sta ce sa njim...

Da sam na tvom mestu ja bih pare trazio nazad, jer mi na pamet ne bi palo vise da kupim tamo ni toalet papir!

Mislim, ako se prodavac razmislja sta da radi sa tvojim slucajem...ja mu ne bi dao priliku za sledeci put, jer svoje pare volim vise od njega


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?09.07.2009. u 22:20 - pre 180 meseci
Opšta prava kupca su definisana Zakonom o zaštiti potrošača. Ali u svakom konkretnom slučaju su precizirana garantnim listom. Tu stoje i detalji koji nisu odredjeni zakonom. Naravno da sva ta dokumenta mora da ima prodavac. Medjutim postoje i neka pravila koja se moraju poštovati. Kupac mora imati dokaz o kupovini, uslovoima garancije, intervenciji servisa, dokaz da je aparat neispravan itd. U suprotnom sve to mora dokazivati tokom intervencije inspekcije (ili u sudskom postupku). Ako ide na sud mora platiti taksu, mora platiti veštačenje, advokata. Naravno sve će to naplatiti ako dobije spor i pod uslovom da prodavac ne kidne u nepoznatom pravcu kao Eltim. Inspekcija opet radi besplatno ali treba im obezbediti što više dokaza. Jer zamislite situaciju u kojoj inspektor "rebne" kaznu prodavcu od milion dinara a posle se na sudu ispostavi da je prodavac bio u pravu. Zato ništa ne treba prepuštati slučaju i obezbedite bar ona dokumenta koja su vam lako dostupna.

 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
195.178.53.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 09:25 - pre 180 meseci
Citat:

Ako imaš pročitaj u garantnom listu šta se prodavac obavezao.


Nema sta on da se obavezuje u garantnom listu, on mora da se obaveze prema onome sta pise u Zakonu o zastiti potrosaca.

Citat:

Ako imaš (overen) dokument kojim je konstatovan kvar jednostavno čekaj da prodje 45 dana (to ti piše u garantnom listu). Nakon 45 dana i jedan minut obrati se pismeno prodavcu da ti vrati novac. Oni ti naravno neće odgovoriti (treba istog dana a najkasnije u roku od 8 dana).


Da, sad ga imam, ali posle ovog natezanja mi ne pada na pamet da cekam 45 dana, pogotovo sto je u pitanju frizider.

Citat:

Pravilo broj 1, rashladni uredjaj, u tvom slucaju frizider, posle transporta ne ukljucivati 12 sati, tako pise na deklaraciji a nekda je to nalepnica na samim vratima.

Ovde je pisalo 2 ili 3 sata, vec ne mogu da se setim...stajao je i vise od toga...

Citat:

Kazes da zelis nov frizider, jer je na tvom crkao kompresor. Zamenom kompresora tvoj frizider nece biti nista manje nov nego sto su oni koji cekaju buduceg kupca u magacinu, nijedan od tih novih frizidera nije izliven zajedno sa kompresorom, vec je i na njima montiran od strane nekog radnika.


Znam ja to, ali bih se osecao vrlo glupavo da popravljam novu stvar, tek stiglu iz radnje :)
Mis'im zar ne bi bilo bezveze da kupis auto i oteras ga pravo u servis da promenis motor.
Uostalom, Zakon mi dozvoljava da trazim drugi uredjaj.

Citat:

A zasto jednostavno nisi "odmah" vratio taj frizider u radnju, pa nek gledaju sta ce sa njim...


Eh :)
 
Odgovor na temu

Nevena79
???

Član broj: 202308
Poruke: 335
*.adsl-1.sezampro.yu.

Sajt: www.tablic-klub.com


+1 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 10:46 - pre 180 meseci
Citat:
Zakon mi dozvoljava da trazim drugi uredjaj.


NE! Zakon ti ne dozvoljava tako nesto, to ti sam sebi dozvoljavas :)
Kao sto su ti gore rekli zakon ti dozvoljava da ti serviser POPRAVI stvar dok se nalazi u garantnom roku a garantni rok je i prva sekunda posto si ga kupio i npr poslednji dan trece godine koliko ti je garancija na uredjaj. Tek ako nisu u mogucnosti da je POPRVE za odredjeni vremenski period sto ti pise u garanciji duzni su da ti daju novi uredjaj. Znaci nisi upravu.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
195.178.53.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 10:57 - pre 180 meseci
Ne bih bas rekao da je to tako:

Citat:

Ako je prigovor iz lana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na
proizvodu, potroša ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod
odgovarajue marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaen za taj proizvod u visini maloprodajne
cene tog proizvoda na dan vraanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.


 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
212.200.145.*



+2283 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 12:29 - pre 180 meseci
Zakon se odnosi na proizvode koji nemaju garantni list. Ukoliko postoji ugovor ili garantni list, smatra se da su ugovorne strane dogovorile drugacije uslove tj. one koji pisu u ugovoru/garantnom listu.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-161-188.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 13:31 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon

Ako imaš (overen) dokument kojim je konstatovan kvar jednostavno čekaj da prodje 45 dana (to ti piše u garantnom listu). Nakon 45 dana i jedan minut obrati se pismeno prodavcu da ti vrati novac. Oni ti naravno neće odgovoriti (treba istog dana a najkasnije u roku od 8 dana).


a zamisli da imas samo taj frizider koji si tada kupio,napunis ga hranom,i u roku od 2 dana prsne...sta ces ti da radis,da cekas da se oni kroz mesec i po smiluju da ti kazu "e,ne moze da se popravi,mozes podici novi"
sta ces raditi s harnom iz friza?
di ces stavljati novu hranu?


@zaraza,jesi zvao inspekciju? jesu odneli iz prodavnice friz uopste?
 
Odgovor na temu

Joker
Subotica

Član broj: 646
Poruke: 1559
93.86.225.*

Sajt: jokerleather.net


+79 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 14:26 - pre 180 meseci
Garantni list se odnosi na uredjaj koji se pokvari, ovaj frizider je prodat neispravan, tako da mislim da je zamena firidera jedino realno resenje.


format c: /udari_disk_o_beton /jako
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.95.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 16:07 - pre 180 meseci
Posto se i dalje glupiraju u ponedeljak zovem inspekciju, a od ovih trazim pare nazad.
Cekao sam jos danas, pomislio da ce neko nesto da uradi, ali jok.
Znaci em lazu, em petljaju, em dovode kupce u totalnu zabludu, svako prica razlicitu pricu, ma strasno...ne zna covek kome da se obrati ako nesto ne valja...

Zao mi je samo sto nisam snimao razgovore, pa da okacim negde da se vidi koja je to kolicina nebuloza i naopakih informacija.

Citat:

Garantni list se odnosi na uredjaj koji se pokvari, ovaj frizider je prodat neispravan, tako da mislim da je zamena firidera jedino realno resenje.


Tacno tako...

EDIT:
I da, izgleda da se u simbiozi Gorenje/Rodic od kupca ocekuje da trazi uvoznika, zamenu, majstore....
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.90.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 19:21 - pre 180 meseci
Citat:
sta ces ti da radis,da cekas da se oni kroz mesec i po smiluju

Na to si pristao preuzimanjem garantnog lista. Pažljivo pročitaj, garantni list nije samo obaveza prodavca već i kupca. Na primer ti još ne znaš sa sigurnošđu koliko treba čekati, 2-3 sata ili pola dana. To nemoj nikome da pominješ jer može da te košta. Nepravilnim rukovanjem se gube prava iz garancije. Samo pričaj da si ga pustio u rad prema priloženom uputstvu. Takodje postoji obaveza prodavca da te obuči za rukovanje uredjajem na šta se možeš žaliti.

Citat:
ovaj frizider je prodat neispravan

Ova tvrdnja se mora dokazati. Treba ti mišljenje veštaka (ili servisera) pa ako prodavac ili inspekcija uvaže to mišljenje onda možeš tražiti zamenu. Ista procedura te čeka u slučaju sudskog spora.

To što ti piše u Zakono o zaštiti potrošača je tvoje pravo ali i prodavac i servis imaju neka prava. Ako je nešto precizirano garantnim listom (rokovi popravke, zamena, povraćaj novca itd.) onda važi to što piše u garantnom listu. Zakon ne zabranjuje sklapanje ugovora prodavac-kupac osim ako je baš prevara, pokušaj dovodjenja u zabludu, isticanje lažnih karakteristika proizvoda i slično. Ali sve to se mora dokazati, što je prilično teško. Zato uvek pažljivo čitajte uslove kupovine, deklaraciju i garantni list. U suprotnom čeka vas puno nerviranja.

Bitno je da ti je servis pismeno konstantovao kvar. Sada je na njima da ga otklone. Oni znaju svoje obaveze. Možda čekaju delove, pa nazovi ih i snimi razgovor. Možeš se obrtiti inspekciji da ih malo "potera", ali obrni-okreni sve je "po zakonu" ako servis ispoštuje rokove date garantnim listom. U medjuvremnu kupuj ladno pivo.

 
Odgovor na temu

Isak666
DE

Član broj: 178292
Poruke: 758
*.hsi.kabelbw.de.



+586 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 19:26 - pre 180 meseci
Nazovi tog menaDJera iz Rodica i reci mu da ces pozvati neku televiziju i pohvaliti se kvalitetnom uslugom. A to i uradi. Mozda upali, pa neko i objavi nesto - mozda B92.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-78-30-161-188.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 19:43 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon
Na to si pristao preuzimanjem garantnog lista. Pažljivo pročitaj, garantni list nije samo obaveza prodavca već i kupca. Na primer ti još ne znaš sa sigurnošđu koliko treba čekati, 2-3 sata ili pola dana. To nemoj nikome da pominješ jer može da te košta. Nepravilnim rukovanjem se gube prava iz garancije. Samo pričaj da si ga pustio u rad prema priloženom uputstvu. Takodje postoji obaveza prodavca da te obuči za rukovanje uredjajem na šta se možeš žaliti.


ovo podseca na prepucavanja u vezi odnosa poslodavac/zaposleni

kako si ti kao zaposleni kriv sto si uopste prihvatio taj posao i nema sta da kukas...
[a to sto jos 200 osoba iza tebe ceka "poziv zivota" da te zameni,nikom nista ;)]

pa jeste,pristao si,imao si izbora da ne pristanes na to?
prodaje neko frizidere pod boljim uslovima garancije mozda?
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.95.*



+4 Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 19:53 - pre 180 meseci
Citat:
hemarikon: Ova tvrdnja se mora dokazati. Treba ti mišljenje veštaka (ili servisera) pa ako prodavac ili inspekcija uvaže to mišljenje onda možeš tražiti zamenu. Ista procedura te čeka u slučaju sudskog spora.


Dokazana. Bio serviser i ustanovio kvar.
A ako treba vestak, pa zvacemo i njega :)

Citat:

Na to si pristao preuzimanjem garantnog lista.


Procitaj sta sam napisao pre dve-tri poruke - da sam naknadno dobio garantni list :)
 
Odgovor na temu

hemarikon

Član broj: 226345
Poruke: 21
91.148.92.*



Profil

icon Re: Koga briga za potrosace?10.07.2009. u 21:50 - pre 180 meseci
Citat:
@Horvat
ovo podseca na prepucavanja u vezi odnosa poslodavac/zaposleni

Pa bar ti dobro znaš da je u ovoj državi sve laža i paralaža. Svaki će te ovde rado prevariti. Još ako mu i sam pomažeš...

Citat:
@zaraza
Dokazana. Bio serviser i ustanovio kvar.

Ustanovio je kvar, ali nije ustanovio da si dobio neispravan uredjaj, što nije isto. Pročitaj koja ti prava slede u slučaju kvara.

Citat:
@zaraza
da sam naknadno dobio garantni list :)

Ali si pristao na uslove date grantnom izjavom. Ako nisi, što im nisi vratio frižider i rekao "ne pristajem na ove uslove garancije!". :)

U svakom slučaju niko ti ne može zameriti što hoćeš da ubrzaš proces bilo samostalno bilo pomoću inspekcije. Medjutim, čini mi se da pomalo gubiš živce a to nije dobro kad su u pitanju manipulacije gradjanima.

Bar 50% robe koju valjaju "kontroverzni biznismeni" po Srbiji je BOFL. Medjutim, mahinacijama i manipulacijama ta roba se ipak prodaje. Mnogi uopšte ne reklamiraju kvarove. Neki i ne koriste kupljene aparate. Neki i neznaju da imaju pravo na besplatan servis. Još kad se tome dodaju bezobrazluci trgovaca imamo haos kakav imamo.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Koga briga za potrosace?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 11442 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.