Na zadnjem desnom tocku cuo mi se lager pa sam to lepo skinuo ocistio podmazao i sredio.Ali tokom tog posla resio sam da malo prestelujem rucnu i u jednom trenutku da proverim
da li svi cilindi rade, skinem dobose sa oba zadnja tocka,a radio sam sam, i lepo udjem u auto da pritisnem kocnicu i vidim da na zadnjem levom tocku cilindri rade ok ali kada sam otisao
da pogledam desni jedan klip iz cilinda je skroz iskocio.Tada se desio problem.
Kocnica je potanjala i slabo kocio.Naravno cilindar sam ocistio vratio gumice i ponovo probao da slucajno negde ne pusta cilindar,sve je bilo ok.
Znao sam da u sisitemu ima vazduha pa sam ispustao vazduh sa sva 4 tocka (potrosio pola litra ulja) i smatrao da je dovoljno.Auto sada koci dobro cak mozda bolje nego pre
ali mozda su to samo predpostavke.Ali pri stiskanju kocnice dok je auto ugasen ona otvrdne odma posle prvog pritiska na pedalu.Kad upalim auto ona normalno omeksa ali i dalje je na sredini tvrda.Pri pritisku na kocnicu cuje se sustanje vazdua ali to se samo desava kad je auto upaljen.Kad ugasim auto to se cuje pri pritisku 3 puta na papucicua posle kad se kocnica stvrdne onda se necuje nista.
Kad opet upalim auto opet se cuje sistanje pri pritisku.Auto koci perfektno (barem za sad) uopste ne zanosi (80 km/h pusten volan,nije zaneo ni milimetar) ali i dalje se cuje sistanje pri pritisku kocnice.To se ranije nije culo dok se ovo nije desilo.
Zanima me u cemu je problem.U bocici ulja ima na max. i ne pada.
Mislim da u sistemu vise nema vazduha pa me zabrinjava sta se to cuje.
Ako neko nesto zna neka javi.............
Hvala
Pozdrav