Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621888 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.08.2012. u 19:04 - pre 141 meseci
Mislim da "zavarivac" nije bas razumeo ovaj forum, ili forum uopste. I samo se zovu "forumi", zbog interaktivne forme, negde vise lice na blogove ili zatvorene komune, najcesce komercijalnih pretenzija..

Mene uvek iniciraju takve ocene da se zapitam sta covek uopste zeli od "foruma"...razumem da je nesto platio pa ocekuje benefit, ali prosto dobrovoljno, nekomercijalno "okupljanje" i divanjenje, sa "autoritetom" da se brisu ili edituju postovi..diskusija sa maksimumom maksimuma dobre volje..

Poz
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.08.2012. u 19:08 - pre 141 meseci
Citat:
HoT_Steppa: 1. cannon?
2. ne znam
3. vrele?


2 je Frodo-forum :)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)25.08.2012. u 22:07 - pre 141 meseci
Citat:
mutant
Moze se promeniti na otvorenim trzistima kao sto je americko ili kinesko, ali ne moze na nemackom, japanskom,


Ne treba mesati pojmove zatvorenog i konzervativnog trzista.

Zatvoreno trziste je ono gde ti kao kupac imas ogranicen izbor zbog, recimo, eksplicitnih uvoznih ogranicenja ili zastitnih carina.

Nemacko trziste mozes u najboljem slucaju nazvati konzervativnim - zatvoreno svakako nije, i imas izbor da kupis koji god hoces auto koji se valja u Evropi. Svi ce biti skupi u odnosu na USA trziste (zapravo vozila VW grupacije su medju skupljim, pa se ne moze pricati o nekakvoj nelojalnoj konkurenciji) - ali bez ikakve selekcije, posto i Azijati opaljuju EU cene u EU, sto da ne :-)

Daleko vise regulatorne intervencije, recimo, imas na kineskom trzistu mada te mere verovatno nemaju puno efekta dokle je trziste za strane automobile sastavljeno od imucnih gradjana koje bas briga za dodatne poreze koje moraju da plate + ti ljudi ce uvek pre voziti brendirani strani auto po svaku cenu.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)05.09.2012. u 15:14 - pre 141 meseci
A gde ce im dusa

http://auto.blog.rs/blog/auto/...automobila-ljuti-na-volkswagen
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.09.2012. u 22:38 - pre 141 meseci
Da li je ovo kapitulacija, ili nesto drugo?

Citat:
I dok "Folksvagen" planira uvećanje proizvodnje, dotle ostali proizvođači automobila imaju velike muke zbog praznih proizvodnih pogona usled smanjene tražnje. Zbog toga je nekoliko renomiranih proizvođača uputilo apel "solidarnosti" nemačkoj automobilskoj grupaciji da ne proširuje svoje kapacitete, što je očigledan znak da se automobilskoj industriji ne piše dobro, odnosno njenom većem delu, jer malo je verovatno da će "Folksvagen" sa 23,9% evropskog tržišta prihvatiti sugestije kompanija koje se bore za opstanak.


http://vesti.mojauto.rs/Aktuel...gen-da-ne-povecava-proizvodnju
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)06.09.2012. u 23:29 - pre 141 meseci
Ne nego glupost francuskog predsednika koji je "oteran"..po zasluzi.

Kada su se, praveci osovinu Merkozi, imali i samit sa ciljm da pomognu auto industrije obe drzave, Sarkozi je to standardno birokratski razvlacio, do je Merkelova dala zeleno svetlo za nekih, prema gubim procenama 300 milijardi evra, od kojih par puta po 20 milijardi za 2010 i 2011-u godinu za malu privredu koja je u vezi sa auto industrijom.
Brzo, efikasno i uspesno, kao dobar primer za zadrigle birokrate. Dok jedni prave planove i analize, oni drugi, pametni, deluju trenutno i efikasno..

Epolog je jasan i ocekivan. Kada se propusti vestacko disanje, elektrosokovi mozda i ne pomognu.

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 00:16 - pre 141 meseci
Evo konačno i prve javne izjave koja se direktno odnosi na naslov ove teme a što mnogi upućeniji u autoindustriju govore već više godina:

Citat:

Pariz -- Pet do deset fabrika automobila mogle bi biti zatvorene i otpušteno 80.000 radnika kroz dve do tri godine u Zapadnoj Evropi, piše francuski list Tribin.

Od 2007. evropsko tržište automobila beleži veliki pad prodaje a toga nisu poštedjene ni najveće kompanije u toj oblasti.

"Najveći evropski i turski proizvodjači zabeležili su od 2007. do danas pad u prodaji luksuznih automobila i namenskih vozila za 23 odsto što je 12,3 miliona prodatih vozila manje, a francuski za čak 28 odsto", ocenio je za taj list francuski analitičar specijalizovan za autoindustriju Rolan Berže. S druge strane, prodaja jeftinih modela poput Dačije, Čerija, Hundai-Kie i Ssevroleta u Evropi je porasla u periodu od 2007. do 2012. za 40 odsto, dok je prodaja skupih modela poput BMW-a, Mercedesa, Audia, Leksusa, Infinitia, Sitroena DS opala za 14 odsto.
Zbog loše prodaje luksuznih modela i "prevelikog kapaciteta proizvodnje" doveden je u pitanje dalji rad desetak fabrika i oko 80.000 zaposlenih i to pre svega na tlu Zapadne Evrope.
Pet fabrika bi moglo biti zatvoreno u najskorijem roku, dok je mogućnost zatvaranje još pet fabrika otvorena ukoliko se sadašnja tendencija na tržištima nastavi, objasnio je francuski ekonomista.
"Pežo Sitroen" je već najavio zatvaranje svog pogona u Olneu-sou-Bua, u pariskoj regiji. Opelove fabrike, američke filijale Dženeral Motorsa (GM) i Fijata su takodje ugrožene.

"Sem Folksvagena i Forda, ostali proizvodjaci automobila, poput GM, Pežoa, Renoa i Fiata beleže neodrživu stopu produktivnosti a tržišta ne pokazuju znake oporavka", izjavio je Maks Blanše, konsultant "Rože Beržea".


http://www.b92.net/biz/vesti/s...09&dd=06&nav_id=640873
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 07:40 - pre 141 meseci
Kada se kaze Folksvagen onda se misli na drzavu (Nemacka).A ta ne propada.
I sve dolazi na svoje mesto,pa i to da ce mo voziti narodni auto(svi).Jeste,sada moze mala grupica
da odbegne u sumu i oformi pokret otpora.Ali ne vredi.Ko vozi vagen,moze slobodno da se pozove na pesmu,
Pooodignimooo uuuviss ceela,mii vozaci vagena svog,itd itd..
Koliko god se neki bunili,tekstovi,cifre,statistike govore i postavljaju stvari na svoje mesto..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 09:44 - pre 141 meseci
Izgleda da ce biti mnogo veca erupcija nego sto neke cifre ista govore.

Ocigledno je VAG krenuo, ili bolje receno okrenuo ogroman list u knjizi koja se zove automobilska industrija. Ovo sto je uradjeno je vece i opasnije od blic kriga. Opasnije po konkurenciju.

Davnih godina(desetak i vise) se pricalo o nekoj vrstimodularnosti, gde bi auto(ali konkretan model) bio sastavljan po zelji kupca, uz naravno, inzenjerske korekcije i sugestije.
Moduli su bii motor, menjac, donji postroj, nesto enterijera i parcijalno oprema. ALi u okvirima postojecih linija proizvodnje. Stidljivo najavljena, ali se jos brze odustalo.

Modularni sistem, MQB je, slobodno mogu da kazem, evolutivni skok, vidjen prvi put kod Forda T i linije za proizvodnju.

Sada je pokriveno nekoliko modela vozila iz srednje klase, jedino ce zona boksa za pedale biti fiksna, ostalo rastegljivo i prilagodljivo prema modelu.
Sto se sasije tice. Najsitniji delici bice kompatibilni u vise modela.
Motori su po slicnom principu. Alu blok, a ostalo nadgradnja.

Oprema ce biti kompatibilna u vise modela. Procesori ce podrzavati sve komponente iz palete, pa ako neko zeli neku svoju varijantu, moze da se igra kao sa lego kockicama.

Takav sistem znacajno pojeftinjuje proizvodnju, omogucava dugorocnu izradu i poboljsanja u hodu, sto je kod novih, a recimo kratkozivecih modela, ozbiljan problem.

Sve u svemu, konkurenciji ostaje da se nada da ce na neki nacin dobiti na vremenu, da se oporavi od ovakvog "napada".

Da li ce (mo) kupci osetiti radost, ostaje tek da vidimo, praksa je neumoljiva. Ako cene budu koliko toliko realne, narocito dopunskih, odnosno dodatnih modula, bice zaista dobro, ali to bi znacilo i pomalo udar na aftermarket, a to je vec znak za uzbunu birokratije i blokade proizvoda.

VAG je i tu odradio(bar delimicno) pokrice, postavljajuci proizvodnju na strateska mesta, Meksiko, USA, Rusija i Kina, pa moze da ocekuje delimicne "popuste".

Uglavnom, znak za uzbunu za konkurenciju..

Poz
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 10:04 - pre 141 meseci
Lep post.Za vagena sam se malo nasalio,ode mi ventilator klime.,a kakav
sam zamenicu u cugu i visko da se ne zezam 2x.
Elem,dosta kukanja.Zasto su ubacili gomilu tih gluposti,kako si i ti negde napisao za maf senzor,protokomere,
kada ti automobili niti manje trose,a ni brze znatno idu.Recimo,pominjem sto sam vozio inace je i meni vise muka od
imena folkswagen,stari gti 8v,pa g2 16v KR motor.Po meni se tu mnogo manje kvarilo od ove sadasnje puter generacije
koja samo lepse izgleda.Na istom su nivou kao IT industrija.Prodaju stampac sa 40 evra a ketridzi su 30.
Mislim da sve noviji automobili idu na neko "tanjenje"materijala koje se ne vidi.Recimo na corole 90 nisi smeo
da se naslonis koliko je krilo bilo tanko.Mislim da se ide da auto bude prevozno sredstvo za kratko vreme,da otpad
preskoci a uskoci odmah na reciklazu.Juce sam se vozio prvi put u sanderu.Ako nekome ne treba sminka a treba
da vrsi posao,taj auto nije u opste los.Nije za duza putovanja(mi smo posle 100km mislili da smo bili do Minhena)\ali cena- kvalitet,nije los odnos.Sto vise i spiluje preko neravnina.E sad komfor tera coveka ka "boljem".
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 13:59 - pre 141 meseci
Citat:
vladd: ...
Davnih godina(desetak i vise) se pricalo o nekoj vrstimodularnosti, gde bi auto(ali konkretan model) bio sastavljan po zelji kupca, uz naravno, inzenjerske korekcije i sugestije.
Moduli su bii motor, menjac, donji postroj, nesto enterijera i parcijalno oprema. ALi u okvirima postojecih linija proizvodnje. Stidljivo najavljena, ali se jos brze odustalo.

Modularni sistem, MQB je, slobodno mogu da kazem, evolutivni skok, vidjen prvi put kod Forda T i linije za proizvodnju.

Sada je pokriveno nekoliko modela vozila iz srednje klase, jedino ce zona boksa za pedale biti fiksna, ostalo rastegljivo i prilagodljivo prema modelu.
Sto se sasije tice. Najsitniji delici bice kompatibilni u vise modela.
Motori su po slicnom principu
. Alu blok, a ostalo nadgradnja.

Oprema ce biti kompatibilna u vise modela. Procesori ce podrzavati sve komponente iz palete, pa ako neko zeli neku svoju varijantu, moze da se igra kao sa lego kockicama.

...

Ovo sve je ideja koja se razvila u WWII, pisalo je o tome pre mesec dana u nekoj stampi, ne online vec klasicna novina sa kioska. Koliko se secam, Ameri su imali problem sa tenkovima sve dok nisu napravili drastican zaokret u stilu 'modularne' proizvodnje i popravljanja kvarova na ratistu i tako povecali broj ispravnih za, opet koliko se secam, preko 5 X, sto je umanjilo dominaciju Nemaca koja je bila tolika da je pocela "ratna sreca" da se okrece prilicno u njihovu korist. Sa tim 'modularnim sistemom' se nastavilo i za druga vozila. A u clanku se navodi da je to vrlo prakticno ali i vrlo rizicno sto se tice kako konkurencije na automobilskom delu neba tako i kod samih kupaca jer se gubi smisao dosadasnjeg rangiranja po svim pitanjima.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 16:39 - pre 141 meseci

 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 16:58 - pre 141 meseci
Citat:
Sceka:

Koliko se secam, Ameri su imali problem sa tenkovima sve dok nisu napravili drastican zaokret u stilu 'modularne' proizvodnje i popravljanja kvarova na ratistu i tako povecali broj ispravnih za, opet koliko se secam, preko 5 X, sto je umanjilo dominaciju Nemaca koja je bila tolika da je pocela "ratna sreca" da se okrece prilicno u njihovu korist.
Pozdrav!


Sada im Nemci vracaju njihovim oruzjem :D
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)07.09.2012. u 18:40 - pre 141 meseci
MA vojna industrija je posebna prica. NA ruska vojna vozila mogu se ubacivati delovi civilnih, pa i inostranih automobila. Ali to nije poenta.

Pocetkom milenijuma je najavljena stanovita revolucija u auto industriji, od doticnih modula(recimo nesrecni Mitsubishi je planirao da pravi motor koji bi se menjao nakon odredjene kilometraze, kao accu, sa zavarenom glavom), medjutim lagodan zivot praseta u blatu para nije pomerilo auto industriju.

Sada se poprilicno menja filozofija, gomila delova ce biti kroskompatibilna, u nekoliko modela. Sada recimo ima cirkusa sa velicinom nekog dela, sa rasporedom srafova na felnama, npr, da li je 5x100, ili 5x112..

Masovni stanceraj visestruko smanjuje cenu delova sasije..ostali moduli takodje imaju nizu cenu u izradi..

To je vec principijelno revolucija, s obzirom koliko je vec automatizacija razvijena..


Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 00:04 - pre 141 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
...Zasto su ubacili gomilu tih gluposti,kako si i ti negde napisao za maf senzor,protokomere,
kada ti automobili niti manje trose,a ni brze znatno idu.Recimo,pominjem sto sam vozio inace je i meni vise muka od
imena folkswagen,stari gti 8v,pa g2 16v KR motor.Po meni se tu mnogo manje kvarilo od ove sadasnje puter generacije
koja samo lepse izgleda....



Doticna prica oko MAF-a je pooseban bezobrazluk, koji prakticno odrazava bezobrazluk auto industrije i uvaljivanje nekakvih, samo njima znanih "novih tehnologija", koje jesu neke "tehnologije", ali su malo morgen nove.

Trenutni MAF je senzor koji meri apsolutni protok, znaci, meri protok i prema usisnoj grani i sabira sa povratnim protokom prema filteru. I prema pogresnom podatku odredjuje kolicinu goriva(benzinska prica), koju koriguje lambda sondom, koja je principijelno inertna(prakticno naknadno merenje, nakon sto je pojava zavrsila ciklus) i neprecizna.

Da ZLO bude vece, postoje poprilicno jeftini i precizni protokomeri, i zapreminski i maseni(lako se preracunava uz dodatne parametre, pritiska i temperature), pristupacni i precizni.

Ultrazvucni protokomeri mogu da razdvoje strujanja i da se razmatra samo korisno strujanje vazduha prema usisnoj grani. Ultrazvucni protokomer je bar 20% precizniji, i kada nema povratnog strujanja.

Plus, sto se sadasnji pelet MAF, u aplikaciji solidno prlja i brlja(da zanemarimo crkavanje hibrida pod vibracijama), nalazi se u sred cevi, na najbrzem protoku, pa kod dizela ne utice direktno na kolicinu goriva nego na rad EGR-a...
Prljanje senzora, kod benzinca moze da pokvari potrosnju i do 30%, i za toliko da obori snagu...

A NAJVECE ZLO je sto Bosch ima patent merenja protoka, razvijen, sa duplim ultrazvucnim primopredajnikom.

Ali to valjda spremaju za Golf 14, da bi u svakoj deceniji imali "ustedu" goriva, za sledecih 30 god...

Elem, kartelski bezobrazluk je, sta rade sa MAF-om, na primer, i tu se ogleda princip dranja koze korisnika auto industrije.

Zabasure jeftin i netacan senzor u plasticno kuciste i TRAZE stotine evra, za nesto sto realno vredi 10.. I jos ga bezobrazno(opradavajuci cenu) mistifikuju da je ne znam kakva tehnologija.

Sta li ce da urade sa "modularnim" sistemom...budemo videli..

Poz
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 07:09 - pre 141 meseci
Citat:

A NAJVECE ZLO je sto Bosch ima
patent merenja protoka, razvijen, sa
duplim ultrazvucnim
primopredajnikom.

Ali to valjda spremaju za Golf 14, da bi
u svakoj deceniji imali "ustedu" goriva,
za sledecih 30 god...



Pa naravno, bosch nije socijalna ustanova, pa da svu tehnologiju ponudi odmah na izvolte i to za 10e, a na istrazivanja su potrosili milijarde.

Tako je u svim sferama zivota, ne samo automobilskoj industriji.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 08:20 - pre 141 meseci
Citat:
vladd: Doticna prica oko MAF-a je pooseban bezobrazluk, koji prakticno odrazava bezobrazluk auto industrije i uvaljivanje nekakvih, samo njima znanih "novih tehnologija", koje jesu neke "tehnologije", ali su malo morgen nove.

Poz


Ovde smo opet dosli do realne cene ... nije realna po kranjeg korisnika , ali bi tebi i te kako bila realna da radis kao inzenjer u Boschu, ili da imas akcije Boscha ...
Ako cemo tako, mnogo je veci bezorbazluk farmaceutske industrije, koja radi to isto samo sa lekovima, cime direktno ugrozava zivote ljudi ...
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 10:05 - pre 141 meseci
Citat:
Nemanja: Ovde smo opet dosli do realne cene ... nije realna po kranjeg korisnika , ali bi tebi i te kako bila realna da radis kao inzenjer u Boschu, ili da imas akcije Boscha ...
Ako cemo tako, mnogo je veci bezorbazluk farmaceutske industrije, koja radi to isto samo sa lekovima, cime direktno ugrozava zivote ljudi ...


Apsolutno se slažem sa ovim oko farmaceutske industrije.
Nažalost, tako je. Po tom principu svet funkcioniše već dugo. Namerno se prave komponente koje imaju svoj vek trajanja jer nikom od proizvođača ne ide u prilog da pravi nešto što kupac nikad neće imati realne potrebe da zameni.

Evo jedan glup primer:
Imam Philipsov usisivač već punih 27 godina. Usisivač radi bez problema i dan danas a ne mogu da vam opišem šta je sve prošao. Negde početekom 90-tih je ostao bez originalnih kesa za prašinu i od tada se ne koriste (jer nije bilo da se kupi) već sva prašina ide u ono platneno džakče. Bez obzira na svu tu prašinu koja, de facto, dolazi do motora, on radi apsolutno bez problema sve ove godine. Šipka mu je od metala a papuča od neke toliko kvalitetne plastike da sada ni jedan usisivač mu nije ravan.

Drugi primer:

Imam 2 Philipsova TV-a jedan 54, jedan 70 cm ekran, oba iz 89 godine, da li je potrebno pričati koliko dobro rade svaki dan do dan danas?

Poenta, kome to sada odgovara od proizvođača?
Nikom naravno. Mnogo je bolje da posle nekog vremena imaš realnu potrebu da zameniš uređaje.
E, pa.. Ista stvar i sa auto industrijom.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 10:56 - pre 141 meseci
Niste shvatili sta sam hteo da kazem.

NE nudi nama Bosh "boshovu tehnologiju", vec opstepoznatu tehnologiju, a za jedan vid, jednu idejnu verziju resenja protokomera imaju patentna prava.

To samo znaci da ih NISTA NE SPRECAVA da ostvaruju profit(posedovanjem neke tehnicke varijante i patentnih prava) proizvodeci BOLJE, kvalitenije, i slobodno se moze reci "stedljivije" resenje po pitanju goriva..

Jedini razlog zasto TO ne rade, je sto su pusteni da LAZU i UVALJUJU (problematicni)krs za velike pare, i NIKO zvanican, sem osoba xxx (da ne spominjem) im to ne govori U LICE, vec su svi "odusevljeni" vudlovanim glajznicama i kataklingerima..i naravno ni korumpirani novinari, i kada znaju(i razumeju) nesto od tehnike, ne bi to spomenuli ni po cenu zivota..

Posmatrajuci takvu filozofiju monopolista, pa makar i "german" production, prosto mi je smesno kada se neko bezrezervno odusevljava njihovom "inzenjerskom" snagom...
Pitam se sa kojim razlogom? Veca im je "snaga" u monopolu, i marketingu...i TO posmtram decenijama

Vecina misli da je auto kao parfem, pa ako je iz ekskluzivne kuce, e to MORA da je kvalitet..

Poz
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.09.2012. u 11:26 - pre 141 meseci

A ako vec "lazu i uvaljuju krs za velike pare", zasto se ne pojavi neko drugi, jer po tvojoj prici smisliti nesto bolje i jeftinije je neverovatno lako?

Eto sanse da profitiras, sto bi rekao Delboj "this time next year..."
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 621888 | Odgovora: 1796 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.