Citat:
vilil1
He, meni je strasno zanimljivo kako ti razvlacis neku pricu, pritom totalno neistinitu. Znaci pisao si da nikada nisi leteo nekom LC firmom, a ovde pises kao da si maltene redovan putnik sa takvim kompanijama.
Molim te da me podsetis kada sam ja izjavio da nisam nikad leteo LC firmama? Cenim da ce to biti jako tesko, posto tako nesto u zivotu nisam mogao da izjavim.
Leteo sam vise puta (bar jedno 20-30 puta tj.) sa Germanwings-om, Ryanair-om, EasyJet-om, Air Berlin-om, HLX-om i Niki-jem. U poslednjih 2-3 godine sam drasticno smanjio koriscenje tih firmi jer me je jednostavno smorilo to sto svakih nekoliko meseci dobijas sve manje, a cene za razne stvari sve vise skacu.
Bice da si me podebelo pobrkao sa nekim.
Citat:
Ovde jedino ti dovodis ljude u zabludu jer ne pises o necemu sto znas, nego na osnovu rekla kazala. Mnogo bre siris traceve.
Pricam iz licnog iskustva, ako je 20-30 letova LC kompanijama dovoljno iskustvo za tebe. Ako nije, izvinjavam se - ali "rekla kazala" ne sirim svakako.
Citat:
Mislim, placanje za wc...dranje kolena zbog prenatrpanih sedista, jbt. ko da su slonovi na tim sedistima, a ne ljudi... sam ubacujes prtljag...LOL
Sto se legspace-a tice, opste je poznato da LC carrieri (i sve veci broj obicnih kompanija, na zalost) koriste maksimalnu konfiguraciju sedista u kojima je prostor izmedju sedista mali i postaje cak i problematican. Meni je definitivno problem, a nisam preterano visok - pogotovu ako se osoba ispred "ispruzi". Ako spadas u vise (1.90+) nema teorije a da nemas problem sa kolenima.
Ako ne verujes, uputi sebe u specifikacije pre nego sto optuzis nekog za neistine. Ako nisi znao, avioni se konfigurisu u vise konfiguracija, i LC carrieri koriste konfiguracije sa najvecim brojem sedista i najmanjim komforom - u avion je moguce strpati i 10-15% vise sedista po cenu komfora. Sto je OK za mnoge, ne sumnjam - ali vredi reci cisto da ljudi znaju, posto LC carrieri vole da isticu svoje (lazne) cene, lepo je reci i druge stvari koje nisu bas entuzijasticni da istaknu.
Recimo, u low cost kompanijama je NEMOGUCE koristiti 13" laptop, bez opasnosti da vam majmun ispred vas ne slomi ekran kada odluci da se "pruzi". Ako idete turisticki, super - ako idete poslom i koristite laptop, znajte sta vas ceka. Ovo mogu da potvrdim za SVE LC kompanije koje sam ja koristio.
Sto se naplacivanja za klonju tice - to su planovi RyanAir-a, ostavio sam ti linkove. Ubacivanje prtljaga je bila ironija (na naplacivanje check-ina), izgleda da cu morati da tagujem ironiju ubuduce.
Citat:
Bilo bi korektno da o tim LC letovima napise neko ko je iste koristio. Eto, ja sam isao do Geteborga, avion je bio nov A320. Ukrcavanje iz stare pristanisne zgrade u BU, autobusom do aviona. Let sasvim OK. Sletanje na jedan mali aerodrom u GB, otprilike malo blizi gradu nego glavni, parkirao se u blizini zgrade, i pesaka se islo.
Evo ja cu ti napisati - posto sam LC kompanije koristio dovoljan broj puta na letovima za London, Berlin, Beograd, Nicu, Palma de Majorku, Dizeldorf, Stutgart, Rim, Barselonu (hebeni Perpinjan - Ryanair, visa sila naterala ;-), Karlsruhe(Baden)... ... ..., da znam o cemu pricam.
RyanAir i EasyJet - skoro isti (Ryan koristi Boeing-e 737-800, Easy koristi Airbuse A319/A320) odvratno mali legspace, trka za dobro sediste, naplacivanje prtljaga i cena karte koja - osim ako niste bukvali 6 meseci u napred uopste nije daleko od cene "high-cost" avio kompanija.
I jedni i drugi koriste sekundarne aerodrome, pa na troskove treba dodati dovlacenje iz kojekakvih vukojebina. Nekad, ali samo nekad (recimo Nica) to jeste i jedini aerodrom, pa je onda isti djavo kao i ostale kompanije
A da, da ne zaboravim - izuzetno agresivni lazni marketing obe kompanije. Takodje dodati troskove za SVE, ukljucujuci prtljag i check-in ako nista online uradili checkin.
Germanwings - Bolji ali i skuplji od ovih gore, zbog pogodnosti koje imaju kao spin-off Lufthanse (koriste slotove od Lufthanse - sto znaci glavne aerodrome) - u principu nekad vredi koristiti ih, ali cesto se desi da je cena ista ili cak nesto veca od obicnih avio kompanija. U poslednje vreme su i oni krenuli da ubacuju naplacivanje za sve veci broj stvari (prtljag) - tako da u vecini slucajeva ako idem za Srbiju na kraju letim JAT-om jer je cena manje-vise ista. Osim ako niste bukirali nekoliko meseci u napred, kada GM i dalje moze biti jeftiniji.
Air Berlin - slicni Germanwingsu, nekada su imali lepe dilove za London. Dok sam leteo sa njima, imao si bar jedno parce prtljaga uracunato u cenu - ne znam da li se to promenilo.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos:
http://www.digicortex.net/node/17 Gallery:
http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! -
https://github.com/psyq321/PowerMonkey