4 puta sam se čukao i zaradio možda 1 ili dve modrice, a moj suvozač (onog puta kada sam ja bio za volanom) uvrnuo palac. Dečko na zadnjem sedištu ništa, jer se naravno odupro rukom o prednje sedište.
Zaista ne izmišljam, pričam ono što sam doživeo.
U čukanju kada sam ja bio suvozač, sećam se da sam se odupro desnom rukom o plastiku (vratanca pregrade su bila u pitanju, Golf 3) ispred sebe. Ništa uganuo, ništa slomio, ništa uvrnuo...
Za mene je reper ono što ja ili ljudi bliski meni dožive; Statistikama ne verujem, jer su dirigovane i tendenciozne.
Znam ja da sam se skucao sa 60kmh u betonski zid da bih verovatno bio u zaista jadnom stanju.
Međutim, skoro uvek vozači počinju da koče pa je brzina u trenutku udara daleko manja.
Ponavljam, smatram da u gradu gde se vozi do 50-60 (ko je normalan i poštuje propise, i ko ne vozi tatin besni auto pa mora da ga "overi" 200 na sat), uglavnom nema potrebe za pojasom. Na autobahnu mora.
Da, pojas povećava verovatnoću preživljavanja.
I da se propiše da svi pešaci moraju ulicom da idu obloženi jastucima, sigurno bi manje bilo lomova i povreda prilikom padova, pogotovo zimi. Ali izgleda bezveze.
Nije fensi kao pojas.
I da. Kako bi tek, na primer, WRC vozaci vozili da ih ne sputava pojas ;)
E o tome pričam. Sa današnjim kolima svi i voze kao na WRC. I zato i ginu. (Veći procenat nesreća imaju novija vozila nego starija).