I ja sam imao potpuno isti slučaj sa autom Reno clio 1.9D!
Dijagnostičar je prvo posumnjao na senzor radilice, ali je posle odustao od toga i poslao me kod bošiste!
Kaže da je obrisao grešku na računaru, ključ za paljenje je ok. Bošista je pregledao pumpu kaže da je sve u redu, senzor pumpe OK, kao i ključ za startovanje sve se poklapa!
Bošista meri pritisak u cilindrima i nalazi : 20, 16, 15, 10bara. Uverava me da je problem u motoru i da on treba da se radi!? Kaže motor nema kompresiju i zbog toga ne pali! Još mi kaže kako bi taj motor trebao da upali obavezno na šlepanje takav kakav je!? Ja probam da palim na šlepanje, motor ni da čuje! Ne pokazuje znake života što bi rekli!
Odmah sam posumnjao u sve majstore!!?? Uzimam rezervni ključ, auto vergla izbacuje gorivo koje se nagutao i počinje da daje znake. Kod drugog verglanja auto već pali i potpuno stabilizuje rad!!!
Znači problem je bio u originalnom ključu koji je pre svega ovoga bio kod jednog ključara!
Otvorim taj ključ, i vidim da je pored ključa neki magnetić (3-4 mm obložen plastikom) zalepljen običnim sintelanom!
To je čačkao ključar kod nedavne intervencije! Žalio sam mu se posle toga na problem, on je proverio i tvrdio da je sa kjučem sve u redu! Odlepim magnetić, kad sa njegove donje strane stoje oznake!
Vratim ponovo magnetić ali ovaj put sa oznakama naviše, što je za mene uvek bilo logično!!
Zatvorim taj originalni (prvi) ključ i na moje iznenađenje posle prve probe on odmah počinje da pali normalno!
Sad pale oba ključa!
Znači problem je bio u ključu, to ni jedan majstor nije mogao da vidi na dijagnostici i računaru, pošto je u suštini
sve bilo ok izuzev što je magnetić bio okrenut od strane ključara za 180 stepeni!
Da kažem još i to da je fabrički drzač tog magnetića u ključu neka nesugurna plastika, koja lako popusti ili se polomi prilikom pada ključeva!!!
--