Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Passat B6 2.0 TDI

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat B6 2.0 TDI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 69404 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 18:09 - pre 137 meseci
Imam neka pitanja pa bih molio da mi odgovaraju ljudi koji su upuceni bar unekoliko o tome i daju mi adekvatan savjet kako to izbjeci ako je moguce.

Naime, cuo sam da su Passatovi motori kubikaze 2.0 navnodno "losi" i da su vec na 200k predjenih kilometara zreli za generalku (2005 i 2006 godiste). Da li je to tacno? Ako jeste, da li slican problem imaju 1.9 motori? Sada vozim Pasata b4, 1.9, 66kW, 1999 godiste, presao je 250k i nikakvih problema nema, pa sam se zacudio da motori novije generalcije i godista 2005/06 imaju takav problem.. Interesuje me koliko istine ima u svemu ovome? Malo sam googlao i cini mi se da sam naisao negdje da neki TDI PD (ili tako nesto) imaju probleme, da su preosjetljivi na nasu budjavu naftu, da na 200k dime i slicno.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4498



+361 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 18:38 - pre 137 meseci
Sve se sada pravi tako da radi dok je u garanciji - posle toga samo od srece zavisis :)

1.9 TDI ako se redovno odrzava i ako se sipa kvalitetno gorivo,bez vecih problema prelazi 400000 km.
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 18:43 - pre 137 meseci
Sve to znam, zato i kazem da sa motorm starim evo 11 godina nema nikavih problema. Predjeno 253500 kilometara. Doslo vrijeme da se to proda i uzme B6, i onda cujes raznorazne price kako novi motori ne valjaju pa me je interesovalo misljenje drugih. Jel ovi TDI CR i TDI BP imaju neku posebnu oznaku ili sta vec? I sta je to ustavi CR i BP?
 
Odgovor na temu

icobh
Igor Pejašinović
Network Admin
Navigo SC d.o.o.
Banja Luka

Član broj: 18738
Poruke: 1319
62.68.103.*

Sajt: www.nsc.ba


+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 18:53 - pre 137 meseci
Moj stari je imao Passat-a '02 g.p. 1.9 TDI PD kojeg je prodao sa 360.000 na satu, a pitanje je kolika je stvarna kilometraža, jer nije bio prvi vlasnik i nikakve potvrde/knjižice o istoriji auta nije bilo... Sa tim stvarno nije bilo problema. Eh sad, moj drug je kupio ovog novog, isto 1.9 TDI PD, 70.000 na satu, ali taj je više kod majstora nego što se vozi. Evo baš prije 15 dana bio zadnji kvar, neki senzor G28 stradao. Ne mogu doprijeti do njega, mora se pola auta rastavljati, pa sad ono malo pali malo ne pali. Uglavnom, njegov je definitivno loš primjerak. Da li su svi takvi, ne vjerujem, ali sigurno je da su ovi stariji kud i kamo bolji/pouzdaniji...
I ♥ ♀

Ovaj post je zlata vrijedan!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 19:42 - pre 137 meseci
Dušane, novi pasat nije kvalitetan kao taj koji se proizvodio od 2001 do 2005... ali u svakom slučaju, iako ima nekih boljki i mora se "malo" više održavati, ipak može da pređe pola miliona kilometara bez problema... kako 1.9 tako i 2.0 i sam motor je vrlo kvalitetan...
Kod nas su ljudi navikli na tim starijim pasatima da se voze bez ikakvog održavanja osim osnovnih potrošnih stvari, odnosno bez ikakvih kvarova što sa ovim novim neće moći...
Ima veliki spisak stvari koje se kvare na njima a pominjane su na ovom forumu više puta...
Ima još jedna stvar... postoji u opticaju dosta uveženih auta kojima je vraćena kilometraža i kojima sadašnji vlasnici ne znaju, niti ikako mogu saznati pravu kilometražu, pa se kvarovi "dešavaju rano" po njima...
Ako se kupuje ovakvo vozilo treba ga uzeti kod nas od prvog vlasnika jer se jedino tako može donekle utvrditi kilometraža i istorija servisa... Ona vozila koja su kasko osigurana imaju i istoriju samih udesa...
Ni njemačka nije više ono što je nekada bila pa i tamo ljudi idu samo prve 2 godine u ovlašćeni servis dok je vozilo u garanciji a posle se vraća kilometraža i to po više puta...

Igore, to što malo pali a malo ne pali to je brava koja je na kraju letve volana i može se popraviti ili zamijeniti... to je poznati kvar na svim tim pasatima koji je prestao da se dešava tek na primjercima koji su proizvedeni krajem 2007...
 
Odgovor na temu

icobh
Igor Pejašinović
Network Admin
Navigo SC d.o.o.
Banja Luka

Član broj: 18738
Poruke: 1319
62.68.103.*

Sajt: www.nsc.ba


+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 19:55 - pre 137 meseci
Citat:
Nocni: Igore, to što malo pali a malo ne pali to je brava koja je na kraju letve volana i može se popraviti ili zamijeniti... to je poznati kvar na svim tim pasatima koji je prestao da se dešava tek na primjercima koji su proizvedeni krajem 2007...

Ja stvarno ne znam šta je tačno, rekao mi je samo da je taj senzor, kojeg su malo izduvali kompresorom koliko su mogli prići i sad malo pali, a malo ne. Dok prije nije mogao upaliti uopšte, verglao je sve u 16, ali da upali nije htjeo i gotovo...
I ♥ ♀

Ovaj post je zlata vrijedan!
 
Odgovor na temu

Reno4
Vlada Pavlovic

Član broj: 133008
Poruke: 173
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 23:25 - pre 137 meseci
1.9 TDI PD je odličan, ali mu fali malo snage. Može mnogo da pređe bez ikakvih problema.
2.0 TDI PD naročito prve verzije sa 8V, oznaka BMP, su lošiji (dizne, turbine, zamajci, glave, uljna pumpa). Novije verzije od 2007, 8 su bolje ali redak je model kome nije crkla bar jedna PD. Polovna je bar 300eu, plus ugradnja, a uvek se menjaju i kablovi PD i eto ti igranke... Najgore što crkavaju iz čista mira, motor savršeno radi i ugasi se u vožnji, posle čega ne može da upali sve dok se ne zameni dizna.
Elem, stari 1.9 TDI je bio mnoooogo pouzdaniji...
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI06.04.2010. u 23:36 - pre 137 meseci
Cek, cek, sta su PD?

I jel bas svaki taj Passat B6 (dizel) ima taj PD ili ima i bez PD-a?

Meni je 1.9 TDI od 66kW (nema crveno I) bio sasvim dovoljne jacine, tako da bi mi i ovaj 1.9 od 77kW bio taman. Jurcao sam nekad, ne jurcam vise, malo sam porastao.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 00:54 - pre 137 meseci
Svi su PD (pumpa - dizna) sve do 2008 a od tada imas i CR (common rail) tdi... u golfu 6 i pasatu CC su samo CR motori... ali nije u tome stvar i ovaj stari tip koji je bio od 2001 do 2005 isto su svi pumpa dizna pa su bili kvalitetniji...
Kod novih su problematične turbine i zamajci... nije to više tako novo pa ima polovnih djelova... može se naći i tih dizna i sve što treba po nekim normalnim cijenama...
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 07:55 - pre 137 meseci
Prvi 2.0 8V TDI (140) je dosta nategnut za jedan motor koji ima 8 ventila i jednu bregastu.
Njegov mladji brat 2.0 16V TDI (170) je prosao kao bos po trnju za prvih 100.000 Km.

Evo i link pa ko ne zna nemacki moze da nadje ovaj test u AutoBild za srpsko trziste.

http://www.autobild.de/artikel...at-variant-2.0-tdi_785569.html
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 08:45 - pre 137 meseci
Dobro, koliko vidim, taj 2.0 motor pravi probleme.
Da li takav i 1.9?
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 09:29 - pre 137 meseci
Mislim da je pouzdanija varijanta,ali i nudi manje performanse.
Neces moci da vozis 200 na auto putu nego samo 180.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 10:04 - pre 137 meseci
http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=2



http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=2



http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1



http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1








 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 11:01 - pre 137 meseci
Svakako da ce Passat 2.0 TDI preci dosta kilometara,samo je pitanje koliko treba ulagati u taj motor
da on stigne koliko mi zelimo.To vazi za sve savremene dizele.Motor je najmanji trosak,ali gde su ostali sistemi koji
cine taj motor bas taj. 2.0 SDI ima 75 KS i preci ce 500.000 samo sa zamenama ulja,a i kad pocne da stuca ici ce kilavo ali ide.
Kad naguramo na taj motor 140 KS on nije isti.

Pogledaj kompletne slike sa linka AutoBilda od gore.Puko blok,pukla glava,bajpasovi,senzori i sve sto je moglo da krene naopako krenulo je.
Ista prica i sa Golf Plus 2.0 TDI 140.On je isao na generalnu posle 60.000 Km.

P.S. pogledaj tabelu najbolje ocenjenih vozila posle 100.000 Km.Mazda u vrhu,a VW na dnu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 12:46 - pre 137 meseci
U te statistike ne ulazi komponenta vezana za mentalitet ljudi koji kupuju pojedine automobile.

Bilo bi zanimljivo videti statistiku kvarova kada bi se vlasnici Mazda i slicnih vozila (koje na Zapadu kupuju mahom penzioneri) menjali sa vlasnicima VWa i Audia. Sta bi se tada dogodilo i kako bi tada izgledala ova statistika?






P.S. Vise puta sam napominjao (jedna od tih napomena je i u temi najbolja kupovina u C segmentu do 20.000 eura) da je Autobild najobicnija zuta stampa i da taj casopis poznavaoci i ljubitelji automobila uopste ne uzimaju za ozbiljno.





[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 07.04.2010. u 16:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
195.252.65.*



+1225 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 13:05 - pre 137 meseci
Ima različitih statistika pouzdanosti, recimo ova:

http://presretac.com/Testovi/J...pouzdaniji.-Njemci-na-dnu.html

Međutim, lično kada razmišljam o nekom autu, ne vodim se generalnim statistikama, nego svaki model/motor/menjač gledam zasebno, dakle ispitujem konkretno onu kombinaciju za koju sam zainteresovan i poredim je sa konkurencijom.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3699
*.crnagora.net.



+1220 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI07.04.2010. u 14:44 - pre 137 meseci
Malo su nezgodne ove statistike koji je najkvarljiviji a koji nije... što kažu ovi iz nektara, nije svejedno da li se pokvari neki protokomjer od 100€ na nekom audiju ili se pokvari automatski menjač na volvu XC90 pa popravka košta 5.000€, a znamo da se na svakom do sada pokvario...
Trebalo bi umjesto uopštenog izraza "najkvarljiviji" vidjeti koliko se novca ukupno potrošilo za održavanje nekog vozila, ukljućujući i redovne servise u nekom periodu i sa približno istim pređenim kilometrima... Na ovim spiskovima japanska vozla su već desetinama godina unazad uvijek u vrhu kad je u pitanju najmanji broj kvarova i mislim da je to zasluženo i da bi razlika bila još veća kada bi se sračunali ukupni troškovi održavanja za duži period...

Zarko, otkud ovo da mazde kupuju penzioneri?
Trebalo bi među mlađom populacijom napraviti anketu da li bi vozili ovakav penzionerski auto:




[Ovu poruku je menjao Nocni dana 07.04.2010. u 18:09 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI08.04.2010. u 09:31 - pre 137 meseci
Za taj konkretan model ne znam (meni licno je neverovatno ruzan jer ima dizajn kao da ga je pravio Spajdermen a ne ovozemaljsko bice. Na primer u poredjenju sa ovim:








), ali prema nekim Holandskim statistikama preko 70% vlasnika istocnih (prvenstveno se odnosilo na korejanska vozila) su osobe preko 50 g.


Koja vozila su najpouzdanija odnosno najbolja kupovina moze lako svako od nas da vidi pogledom kroz prozor i mnogo toga da zakljuci (naravno ako je dovoljno pametan). Kada kazem "prozor" ne mislim samo na Srbiju, vec na citavu Evropu uopste.

Tesko da me niko ne moze ubediti u suprotno, tj. da su ovi koji se voze losi i nepouzdani, a da su , znate, oni drugi pouzdani.

Sto Dimkovic simpaticno rece: pouzdani sve do mojega.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI08.04.2010. u 10:21 - pre 137 meseci
"Gledanje kroz prozor" i uopste masovno kupovanje nekog brenda obicno nema veze sa kvalitetom.

Kupovina robe je stvar poprilicno licna, i nema pomisli da je faktor "kvalitet" jedan od prioritetnih.

Deluje cudno, ali glava ne boli, zaista je tako.

Da ne obratim paznju na stepen pismenosti, i na mogucnost transfera kvalitetnih informacije putem "polupismenih" nosilaca doticnih, koji su solidna vecina, parametri koji uticu na kupovinu su uglavnom finansijske prirode. Informativn o bombardovanje dezinformacijama je samo opravdanje za nakakav uzi izbor..kvalitet se izmislja, takodje kao opravdanje..

I to je presudni element, nacin kupovine, kolicina novca, i mogucnost kupovine. To su GLAVNI elementi za nabavku vozila.

Da se neko ozbiljnije posveti kvalitetu, mislim da bi bilo za toliko manje vozila na ulicama...

To sto gospoda "over the hill", iliti kojima je "silazna" putanja zivotnog ciklusa, krenuli su nizbrdo, kupuju vozila koja su "neupadljiva", i koji "ne salju poruku" jahanjem nekog prgavog zdrepca(vozila) je sasvim razumljiva varijanta, i nema veze sa "kvalitetom", u tom godinama, preko 50, "ili si pukovnik ili pokojnik", status je dostignut, i okolina ga zna..pa kakav je, takav je..

B5, 2,0 TDI salje jasnu poruku, auto koji je "nesto", koji je visoka srednja klasa, sa ekonomsko-mocnim motorom(tu je dilema da li je u pitanju "domacinski", ili prosto stedljiva, nategnuta verzija "proipadnika visoke srednje klase" verzija, svakako nije bahata), s odredjenim stepenom neprimerenog luksuza za ovaj deo evrope...

I to vozilo posmatram gotovo iskljucivo sa tog aspekta, i respkt prema onome ko "moze" da ga poseduje i odrzava, ali su mi neprimerena pitanja, shodno kontekstu, "koiko trosi", koliko kosta redovni servis...

Pa kosta, koliko kosta status, koliko kosta bilbord..."poruka" koju B6 2,0tdi salje...troskovi su (znacajan) deo posedovanja vozila...

Poz


 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.84.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: Passat B6 2.0 TDI08.04.2010. u 11:14 - pre 137 meseci
moram da priznam da je i mene uvek čudilo kada ljudi kupuju automobile više klase i onda gledaju na to koliko troši ili koliko košta održavanje.

Ti automobili se ionako kupuju zbog uživanja u činjenici da posedujete isti, a ne zbog ekonomičnosti zar ne?
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat B6 2.0 TDI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 69404 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.