Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Chery Ego 1,3 83 ks

elitemadzone.org :: AutoZone :: Chery Ego 1,3 83 ks

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 21662 | Odgovora: 64 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.dial.b92.net.



+768 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 01:48 - pre 167 meseci
Bg, Ns i Kraljevo

Zamisljam ljude iz Leskovca ili Novog Pazara koji recimo kupe ovaj auto i iz nekog razloga treba da posete ov. servis. Trebalo bi da uzmu koji slobodan dan...
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 04:41 - pre 167 meseci
Citat:
Sedišta u fabričkom štofu ●
Suvozačev štitnik od sunca sa ogledalom ●
Ostava za sitnice ●
Umeci u vratima od štofa ●
Unutrašnje osvetljenje napred ●
Doboš kočnice pozadi ●
Zadnja svetla za maglu ●



Trebali su u opremi da stave i:

-srafovi na tockovima ●

ovako spisak nije bas kompletan..
 
Odgovor na temu

HIP

Član broj: 221488
Poruke: 103
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.dijetalnaishrana.com


Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 08:11 - pre 167 meseci
Kod nas neki ljudi tesko prihvataju nove stvari i pausalno ocenjuju kvalitet
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 08:47 - pre 167 meseci
Ako si sa ovom tvrdnjom mislio na mene, onda da ti kazem da sam ja to kinesko g*vno isprobao jos u Italiji i da je po meni u rangu ruskih vozila... solidno ga je opisao i cosmo u ovoj temi i odma primjetio da je to ipak nekultivisani agregat pun djecijih bolesti...
Sad ces vjerovatno postaviti pitanje kompetencije... ko sam ja da dajem bilo kakvo misljenje...
Vec sam ranije rekao... kad je bilo kupaca do skoro za zastavu 101 i za yuga bice i za chery...
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 09:05 - pre 167 meseci
pa eto mogli bi uz njega, kao i uz 101 da dele bicikl prilikom kupovine.
Tako je moj poznanik pre par godina kupio novog Keca i dobio mont-bajk na poklon. Svi su mu govorili da mu je dobar bajs
A što se tiče Keca, imao je milion malih problema sa njim i posle godinu ga je prodao.
Ali sa druge strane on je bar koštao oko 3800 Eura... (sa biciklom)
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 09:26 - pre 167 meseci
Koliko taj auto ima imena? kimo, ego, S12... Ovaj kojeg sam ja probao prije 2 godine zvao se chery A1, a bio je potpuno isti...
Inace do 100 ubrzava za jedno 17-18 sec... a trosi 12 litara...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 10:42 - pre 167 meseci
Pa niko ne tvrdi da je enterijer bolji ego u Audiju, motori bolji iod BMW-a, vec da u okruzenju imamo jos jedno vozilo, solidne opreme, ispod 10k€

Do pre par godina, ljudi su placali 12-15k€ za klot autice, tzv brendova(polo, razne skodice sa vw ideologijom), i dobijali slican kvalitet komponenti, losiju opremu i skup servis, ali, brendomanija je zarazna bolest.

Ovo je otvaranje trzista, i treba ga pozdraviti, taman da su od kartona napravljeni.
Citat:
DrJekyll: Trebali su u opremi da stave i:

-srafovi na tockovima ●

ovako spisak nije bas kompletan..


Pa otprilike, ali, radio sam copy-paste, boldovao razlike u odnosu na punta..
Inace, identican je obicaj marketinga svih firmi, i mercedesa i opela i pezoa, od "vanity" ogledala, do drzaca za case..sve im je "oprema"

Srafovi za tockove, nosaci motora, gume...volan ...su nekako NEOPHODNI delovi, pa nisu na spisku...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 12:41 - pre 167 meseci
Citat:
vladd:Do pre par godina, ljudi su placali 12-15k€ za klot autice, tzv brendova(polo, razne skodice sa vw ideologijom), i dobijali slican kvalitet komponenti


A koje su to komponente slicnog kvaliteta osim vazduha u gumama? ?


Niko njega ni ne poredi sa Audiem vec ga porede sa Puntom, malim Fiatom, proizvodjacem koji tradicionalno pravi najbolja mala auta na Svetu i vozilom iza koga stoji najmanje 4 decenije iskustva.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 16:04 - pre 167 meseci
I doticne gume, i gomile plastike(od rad kapne, enterijera, raznih pregrada na motoru, usisnih kanala koji pucaju...farova koji se krune i zatamnjuju), i prekidaci i senzori..sedista(i materijali i konstrukcija) i losa mehanika kojecega(podizaca prozora, mehanizmi brave, otbaranja gepeka i haube).., ono sto pravi glavobolju..najcesce..i to veliku..

Motorici sa tri cilindra(kakva dosetka), bolecivi senzori(skinite crni temp senzor i kupite zeleni) u opremi motora, plasticni propeleri na pumpama, lose veze na fan modulima...da nabrajam...

Svojeglavi racunari, sa dijagnostikom koja je postala smisao i biznis sama po sebi!!! napravljen posao od problema na vozilu!!!

A placeno skoro pa DUPLO


NE ocekujem da vozilo ima perfektna resenja, od strane savremene auto-industrije, svaki sav na svom mestu, i svaku plastiku ukrojenu, trajnu, i bez unutrasnjih napona(ono sto korisnici razumeju su "skupe" i "jeftine" plastike, u stvari su iste, samo je tehnologija obrade prostija ili slozenija), recimo na Daciji Sandero je situacija u gepeku kao u Yugu, lose ukrojena ponjava, ali nema veze, ne kosta 50 prosecnih plata, vec 25...

Uostalom, lepo se snalazimo sa kineskim gacama i carapama, kompjuterima i ribom zvanom panga, red je da skoknemo, sa nasim prihodima, i na vozila

Mozemo da proglasimo parolu, sa "nemackom" platom nemacka vozila, sa kineskom-kineska

Poz
P.S.
Ne poredim sa Audijem, posto nije za poredjenje. Audi, i vlasnik, salju odredjenu "poruku". Ovde je rec o malom vozilu, sa malom cenom, koje nudi vise od konkurencije.
I dobro je sto je u prici, odnosno na trzistu.

A o predrasudama, uvrezenim poluistinama ili jos gore, ne vredi detaljisati. Istorija se ponavlja od '90-ih, kada su oni prvi "zuti" pravili prodor, pa se stiglo i do "patriotizma"(u USA, da ne bude zabune), braneci ustaljenost trzista.
Svaki put se novotarija skepticno, a ne objektivno gleda, i yvek se gleda meso, a jede kupus po ceni mesa.
I uvek ce biti onih kojima radije pozli u TDI masini bez klime, na +45, nego da se ohlade u kinezu bez imidza
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 16:35 - pre 167 meseci
Pa vidi Vladd,

citajuci ove tvoje filozofske misli, proizilazi da nas covek treba da se vrati na planinu i nastavi (nastavi, zato sto je nedavno prekinuo) da gaji koze, u stvari, jednu kozu zato sto za dve nema potrebe. Preskupo je.


Ovo kinesko govance ne moze i dugo nece moci biti auto. Pogotovo ako kosta koliko i jedan Fiat u istoj klasi. Kinezi nemaju jos ni jedan autohtoni proizvod iz masinske industrije koji moze da parira bilo kojem zapadnoevropskom pa ni automobil.

Ovi pokusaji da na fotografiji predstave svoje umotvorine za nekog ko se razume u tehnologiju i kvalitet su prosto smesni. Ni jedan jedini deo na tom masinskom sklopu, ma koliko sadrzao dodatne opreme, ne moze da se uporedi sa zapadnoevropskim "ekvivalentom" osim cene kostanja.
Sve je losije.

Ako bas moram, radije cu se voziti u Fiat Puntu bez klime nego u ovoj sklopociji sa svom klimom i gomilom kica kome ni sabacki vasar nije ravan.

P.S. Bas me zanima koji je smisao porediti TDI motore sa ovima iz sredine proslog veka?

Onaj ko ne veruje u ovo sto kazem neka samo uslika jedan deo za koji misli da je kvalitetan sa ovog Kineza pa cu mu ja onda uslikati "isti" taj deo na Vagu ili Fiatu.

Tenholoski nivo ovih Kineza slican je onom kojim su se proizvodila nekadasnja ruska vozila i zato se slazem sa Nocnim da je bolje kupiti novu Ladu.
Ako ni zbog ceg drugog, bar je servisna mreza dostupnija.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 26.06.2010. u 17:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 17:27 - pre 167 meseci
Prvo, uneo si previse nepotrebnih emocija, tako da je izostalo razumevanje. Nisi razumeo recenicu u kojij se nalaze tri slovaTDI, niko ne poredi nigde nikakve motore.

Ako hoces raspravu "gluvih telefona", onda da uzvratim pitanjem, a zasto neki TDI nemaju(imaju) 3 cilindra.

3 cilindra je vrhunski bezobrazluk, iako je tehnicki korektno resenje, bezobrazluk je iskati(traziti) i pokrivati marketingom) 10+ hiljada evra za to vozilo...

Citat:
zarsilic:...

Onaj ko ne veruje u ovo sto kazem neka samo uslika jedan deo za koji misli da je kvalitetan sa ovog Kineza pa cu mu ja onda uslikati "isti" taj deo na Vagu ili Fiatu.


Kako ces "slikati", fotosopom??? Deo koji NE POSTOJI, pricamo o opremi koje NEMA u vozilu sa vecom cenom.
Slikaces KLIMU u Puntu BEZ klime???

Naravno, plasticno dugme onog oblika ne vredi stotine evra, niti je koju godinu trajnije, da opravda razliku cene.

BTW, imamo srece(ili NEMAMO, mozda), ako na neke kineske umotvorine(i rukotvorine) ne zalepe prosto etiketu VW..pa progutamo i pokrvimo se koje je bolje...

Kina je svemirska sila, koja salje svoje astronaute, i svoje rakete i satelite u kosmos...Italija, poljska, ne.

Ali to se ne odrazava na auto industriju(eklatantan primer Rusije, kosmicke i ratne velesile...), ali se odrazava na industriju i tehnologiju izrade...komponenti sistema..

Zakljucak je..MOGU a ne zele..a i sto bi, kada trziste(auto industrije, posebno blago receno neslobodno, jezivo kontrolisano) naduva cenu koju zeli...

Posmatram pojavu ovog vozila, kineskog brenda, kao kupac potrosac, a ne kao fan ovog ili onog brenda, ili ne daj boze zavisnika potrosackog drustva, koji bi da kupljenim proizvodima "salje poruke", a ne da ih samo koristi...placajuci koriscenje regularno zaradjenim parama, platicom...kreditom...

Poz
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 17:37 - pre 167 meseci
Citat:
Kina je svemirska sila, koja salje svoje astronaute, i svoje rakete i satelite u kosmos...Italija, poljska, ne.


Znaci da kupujemo kineske, ruske i americke automobile
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 19:03 - pre 167 meseci
po meni je problem (kao što sam već rekao) što mi ceo auto ostavlja utisak nepouzdanosti.Od enterijera do eksterijera.
Baš kao Kineski skuteri... Na žalost...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

HIP

Član broj: 221488
Poruke: 103
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.dijetalnaishrana.com


Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 20:24 - pre 167 meseci
Niko nije ni rekao da je kvalitetniji od Punta. Poredjenje moze biti i po drugim
osnovama. Cena, dizajn, nivo opreme itd. Kaze, dizajn razvila cuvena italijanska
kuca Bertone. Mislim da su oni saradjivali i sa Fijatom.
Ne nameravam da kupujem ovaj automobil, niti koga savetujem da ga kupi. Nek svako
procenjuje za sebe. Ali definitivno ulazi na trziste i u konkurenciju.
I stvarno ne znam zasto neki unose toliko emocija, ali ok je da svako kaze
svoje misljenje, valjda zato i postoji forum.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks26.06.2010. u 23:17 - pre 167 meseci
Nema tu nikakvih emocija. Postoji samo realno stanje stvari sa jedne i demagogija sa druge.

Ne moze se savetovati nekom da kupi nesto na cemu se iz aviona vidi da ne valja i da nije dobro napravljeno ako se zna da postoji zamena, pored svega jos i domaca, bar na odredjeni nacin, koja je bolja i kvalitetnija.

Osim toga ovaj forum u svom nazivu nosi rec "elite" (i da jos nije stiglo vreme za penziju) sto ocigledno neki ne shvataju. vec se slobodno prepustaju nekakvoj, odavno zaboravljenoj, ideologiji iz socrelistickog doba.


Ovaj kineski automobil je najlosija kupovina na nasem trzistu (i ne znam da li samo na nasem) bez obzira na opremu koja se nudi sa njim posmatrano sa svakog moguceg aspekta.


Morao bih biti nevidjen demagog kada bih tvrdio suprotno, a onaj ko prica suprotno ili ovaj auto nije video ili automobile razlikuje samo po boji.


P.S. Eventualno je gori samo Tata Nano i ko zeli da ima los, smrdljiv (ne pomazu jelkice) i problematican automobil za koji ne postoji normalna servisna podrska, ne mora mnogo da razmislja.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2010. u 00:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks27.06.2010. u 00:21 - pre 167 meseci
Niko nikoga ne NAGOVARA, samo konstatujemo "another brick in the wall".

Ranijih meseci, a zahvaljujuci i licnim iskustvima, iskusili smo "kvalitete" brendova.

Ovaj, realno nizi kvalitet(kvalitet Yuga, sa dodatnom opremom, promenjenog dizajna-upravo ono sto smo nekada zamisljali da ce Zastava uraditi, da nije bilo nakaznih odluka), po realno pristupacnoj ceni, je svakako osvezenje. Poenta je da "oni" duplo skuplji, nisu uvek i duplo bolji, a jos manje duplo korsniji..


Slicne diskusije smo imali i sa Kijom, i sa Hjundaijem...u medjuvremenu se pokazao "neprikosnoveni kvalitet" nekih evropskih vozila, da to u stvari nije, odnosno da NE ODGOVARA kilogramima novca koji za navodne "skupe plastike" treba izdvojiti...

Dobro je da postoje i Kia i Sandero i ...i svi ostali, kojima stagnira ili pada nenormalna cena..

Dobar napredak je sto niko ne spominje Opel... classic...kao "dobru" kupovinu...ostala je zaboravljena u proslosti...

Malo sirine pogleda, sirine trzista..nije na odmet, korisno je, neka stoji u radnji, nacice vec svog kupca

A u mom okruzenju, koliko vidim, sve je vise Hjundai dzipova, I10 do I30, poneki Ceed, poneka Toyota... a sve manje Golfova 4, 5 7...19..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks27.06.2010. u 00:57 - pre 167 meseci
Za Clasikom je palo interesovanjem zato sto je cena neklasika znacajno pala pa vise nije tolika razlika izmedju starog i novog. To je logicno i to je normalno da je tako.
Opel i dalje zauzima 1. mesto po broju prodatih modela kod nas i u okruzenju. Dzaba se radujes

Golfova ima sve vise i vise. Ako bolje pogledam, nikada ih toliko nije bilo koliko ih ima sad (nikada u poslednjih 15 godina). I novih sestica i polovnih petica. On je najprodavaniji auto u Evropi i jedan od najprodavanjih na Svetu.

(Vlasnik jednog autoplaca koji broji oko 2000 vozla iz Holandije kaze da od 5 prodatih vozila samo jedan nije Golf . Zasto da mu ne verujemo?)

Toyote, stvarno redje vidjam (bar kod nas), ali cesce od KIA i Hya kojih stvarno ima sve vise. Ubedljivo najvise vidjam Golfove i Passate B5. Bar ovde kod nas.

Drastican je pad Pezoa i standardana prodaja Fiata. Mislim da su Fiati trenutno bestbaj medju polovnjacima.


Medjutim sve to nema veze sa ovim kineskim "mutantom". Njega, sa ovim cenama, ma koliko nudili opreme uz njega jos dugo necemo vidjati na ulicama.

To je skup i nedovrsen automobil. Bez renomea i bez servisne mreze nema sanse za proboj na trziste.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks27.06.2010. u 09:53 - pre 167 meseci
Citat:
zarsilic

Toyote, stvarno redje vidjam (bar kod nas), ali cesce od KIA i Hya kojih stvarno ima sve vise. Ubedljivo najvise vidjam Golfove i Passate B5. Bar ovde kod nas.



samo bih dodao da su u Beogradu sigurno najbrojniji Renoi u poslednjih par godina, pored Fiata naravno
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks27.06.2010. u 11:35 - pre 167 meseci
Istina, Clio i Laguna preplavise ulice beograda, ali kao polovnjaci.
Citat:
zarsilic:
Opel i dalje zauzima 1. mesto po broju prodatih modela kod nas i u okruzenju. Dzaba se radujes


Nije, ali nema veze, ne radujem se nego konstatujem, nije svaka moja konstatacija oblivena emocijama, vise humorom:)

Citat:
zarsilic
To je skup i nedovrsen automobil. Bez renomea i bez servisne mreze nema sanse za proboj na trziste.


Ovo je kojestarija...valjda i sam vidis..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Chery Ego 1,3 83 ks27.06.2010. u 12:03 - pre 167 meseci
Citat:
vladd: Istina, Clio i Laguna preplavise ulice beograda, ali kao polovnjaci.


Ovo je kojestarija...valjda i sam vidis..


Sta je kojestarija?

Da nema servisne mreze?
Da nije dovrsen?
Da nema renome?

Ma hajde Vladd oslobodi se tih socrealistickih ideja!

Ovaj auto je najgore vozilo na nasem trzistu.
Punto je kvalitetniji, bolji, ozbiljniji za odrzavanje, jevtiniji, bolje ide a mnogo manje trosi, lepsi i preciznije napravljen, kupuje se po povlascenim uslovima, jeftinija registracija, a pored svega i domaci proizvod.
Iza Punta stoji 4 decenije iskustva, ako je rec o renomeu itd.

Ne postoji ni jedan zdrav razlog da se kupi ova kineska nakarada.


P.S. Samo pijan, ili drogiran bih uzeo ovog Kineza

Citat:
Već petu godinu za redom Opel je najprodavanija automobilska marka na hrvatskom tržištu, najprodavaniji je i u flotnoj prodaji, a hrvatski čitatelji magazina Reader's Digest upravo su Opel dvije godine zaredom proglasili pobjednikom u kategoriji "Automobil" i dodijelili mu prestižnu titulu Marke kojoj se vjeruje (Trusted brand).



Citat:
U svom portfoliju, Insignia nudi: šest benzinskih i tri dizel motora snage od 115 hp (85 kW) do 325 hp (239 kW); tri tipa karoserije i veliki izbor dodatne opreme; čime je omogućeno da svaki kupac izabere automobil u skladu sa svojim željama i potrebama. Cena od početnih 19.097eura (sa PDV-om) je još jedan razlog zbog koga se kupci u Srbiji, kao i u ostatku Evrope, odlučuju za Insigniu. U prilog tome govori i podatak da je upravo Insignia najprodavaniji automobil u Srbiji u svom segmentu, sa učešćem od preko 15 odsto u ukupnoj prodaji D segmenta.






[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 27.06.2010. u 13:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Chery Ego 1,3 83 ks

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 21662 | Odgovora: 64 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.