Citat:
veselinovic:
Zar voda i ugljen dioksid nije produkt sagorijevanja svakog ugljovodonika?
Ostali sastojci, prvenstvreno sumpor su nezeljene necistoce u gorivu.
Azot nastaje razlaganjem vazduha na visokim temperaturama.
Ili ja nisam pazio na casovima hemije?
Ne potpuno si u pravu, ali nije samo vodonik gorivo, sto se moze procitati iz "reklame" za madzikoramu.
Citat:
ctrl alt del:
Hydrogenerator je sprava koja pomoću elektrolize stvara H2 (vodonik), koji se potom ubacuje u proces sagorevanja u motoru. Na ovaj način
smanjuje se potrošnja goriva između 20 i 40%. Ugrađuje se u motorni prostor vozila i bez zamene elektrolita vožnja iznosi 30000km.
Automobil i dalje koristi osnovno gorivo koje je i pre koristio (benzin, dizel)...
Znaci, vodonik ucestvuje umesto doticnog procenta goriva u tom trenutku, i to je istina..sakrivena u uskom vremenskom trenutku i izmedju "procenata"..
A miks sagorevanja klasicnog goriva i vodonika, podrazumeva i miks u izduvnim desavanjima, recimo opakog azot monoksida, kao pocetka pravljenja najagresivnije kiseline, u okruzenju visokog pritiska, temperature..mogu da zamislim efekat na povrsinu metala....
Cak i da ostane u motoru, ubljuzgan u ulje, zasigurno intenzivo narusava karakteristike ulja i dobija osobine "drnca"(ko je ribao puske u vojsci pre xx godina zna o cemu je rec
)
Uzgred..UKUPNA potrosnja goriva se povecava, zbog prostog energetskog bilansa, ali ako se trenutno posmatra, zaista se nalazi 30% vodonika u smesi ali fluidizovanoj,, ne u rezervoaru
...
Samo je glavno, pitanje 30% od koje kolicine?
Bez magicne sprave, potrosnja je recimo 8 litara, a sa spravom je 10..ako krene "sibicarski obracun", recice se da je 30% od 10, usteda, posto "iznosi 7 litara", ali to nije racun klasican trik-obmana
, posto je vec potrosnja 10litara, ...sto je 2 litra vise....
Potrosnja je uvecana, sa sve ucescem vodonika od 30%, ali u toj papirno-procentnoj muljacini se kriju "argumenti" nekakve ustede, bolje receno prevare..
Da sprava kosta 20-30 evra, kolika joj je i vrednost, moglo bi da se dozvoli (od strane vlasnika), jednokratno koriscenje, u smislu kondicioniranja motora, nesto nalik dobroj kapljici..koja svakodnevnim koriscenjem prerasta u nesto nezgodno..
Uzgred, prevara je dobra, i potrebno je dosta argumentacije i posmatranje procesa do kraja, neki motori zaista mirnije rade jer se kompenzuju neke greske ostarelog motora, i sve odaje utisak, pogodan za povrsno posmatranje, sto je odlika dobrih prevara, baziranih na pohlepi.
"Usteda" je imperativ koji blokira mozak, do nivoa da se ne vidi trosak 400 evra..sto je, vrlo cesto, gotovo vrednost celog vozila u koje se ugradjuje...
Poz
P.S.ova sprava, i recimo trola, bili bi u kompletu zaokruzeno resenje za ustedu goriva, ali kradjom struje(kao i svakom kradjom) se vec pravi nekakva "usteda"...dok te ne uhvate