Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..

elitemadzone.org :: MadZone :: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5143 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 11:32 - pre 129 meseci
Iskreno, nemam pojma odakle da krenem... Razmisljao sam da pisem o situacijama koje su se desavale protekliih godina a koje daju sliku o neozbiljnosti, amaterstvu, neinformisanoscu kako preduzeca, tako i njihovih "radnika", ali sam shvatio da bih napisao opsiran roman sa morem prica u sebi koje otprilike imaju isti kraj, pa cu da napisem situacije u proteklih par dana...

Situacija No. 1:

U petak, u vecernjim casovima, oko 22:30 dolazi do prekida rada Telekomovog ADSL-a, a kako njihov korisnicki servis na broju 0800/100-100 ili ne radi ili je stalno zauzeto, kvar je prijavljen u 8:01 u subotu.
Operater je rekao da oni nista ne rade subotom i nedeljom, da je kvar na ADSL-u prijavljen i da ce se u toku naredne nedelje javiti da se kvar otkloni.
Ponedeljak, tj. danas u 9:00, oni zovu i kazu da ce da dodju da otklone kvar. Dosli su oko 10:30 (pa od 9:00 do 10:30 moze da se predje 100km a ne 5 km u Novom Sadu, al hajde, treba kafu usput popiti...), dekica od 60 godina ulazi obuven u stan, ostavlja iza sebe 3 kila blata.
Covjek pocinje da ubjedjuje da telefonska linija ne radi a da internet radi. Kako je to moguce? Da li on zna da ako ne radi telefon sa kog je inace prijavljen kvar ne radi ni internet? Ocigledno da ne zna, a ima funkciju majstora, servisera, ili kako vec?

Ulazeci u Firefox i pojavljevanjem Google-a kao pocetne stranice, on kaze: "Pa vidite li da internet radi?"
Vadeci Telenorov HSDPA modem iz USB-a konekcija puca i pogle cuda internet ponovo ne radi.
"A sto Vi koristite dva interneta", zacudjeno pita dedica.

Naravno, trebalo mu je dati objasnjenje da koristim jedan internet jer taj njihov ne radi i da je ovo samo privremeno resenje.

Pocinje da resetuje ruter, vadi kablove, cupa, usput brisuci svoje blatnjave cipele od tepih, dolazeci na kraju do zakljucka da on ne zna sta je u pitanju.
Kaze: "Dobro, ja sad ne znam sta je ovo, ali internet ce biti popravljen za 3-4-5 dana, jer u vas sve radi, ostaje samo da je problem kod nas!"
I tako, on izadje iz stana cistih cipela i nastavi dalje.

Za 5 dana je ponovo subota, i sta ce onda da bude? Onda ce reci da ponovo sacekam ponedeljak?

Uzimam telefon, ponovo zovem 0800/100-100 a tamo, hvala bogu, uz uzdah govornog automata dobijam informaciju da su, kao i obicno, svi operateri zauzeti.

Nakon toga, dodjem do jednog broja koji pozovem, taj broj me uputi na drugi, drugi na treci, treci na cevrti, i na cetvrtom dobijem "sekretaricu za "brigu" o korisnicima". Ona meni kaze da je na mom broju telefona prijavljen kvar na telefonskoj liniji, koja ni sad ne radi, a da internet radi. Znaci, nisu u stanju da napisu ni kakav je kvar prijavljen a ne da ga otklone.

Na pitanje s cega je sad zovem ako mi telefon ne radi, ona nema odgovor.
Kaze dalje: "Napisite pismeno da nemate internet pa cemo u toku sedmice da otklonimo kvar."

Pitajuci je gdje mogu dobiti Migracioni kod jer ne zelim da nakon ovog budem njihov korisnik, ona kaze da se i za to moram pismeno obratiti u nekoj X poslovnici, govoreci da nema potrebe za tim jer ce kvar biti otklonjen u toku nedelje.

Sad mi je cudno pa mi nisu poslali neku serviserku da mi popravi internet jer ocigledno tamo sjede samo neupucene zene (ne, ne zelim da kazem da diskriminisem zene). Znaci, nakon 30 minuta poziva, dolaska "servisera" niko mi nije dao nikakvu informaciju u cemu je problem.
ja znam da je problem u ovome: Downstream SNR Margin 0.0db

Njima ni to nista ne znaci.

Da li je moguce da se ovo desava meni po ne znam koji put? Jel moguce da se nakon pozivanja 10 brojeva svi prave ludi i da ni u koga korisnik ne moze dobiti nikakvu korisnu informaciju?
Da li je moguce da mi je korisnicki servis vec puna 3h zauzet?

Da li ovdje neko stiti korisnike od bijednih usluga drzavnih i privatnih preduzeca? Naravno, niko.


Toliko o ADSL-u, nemam vise sta da kazem o tome, osim da ovo nema ni u zemlji Liliputanaca i vjerujem da nisam jedini kome se ovo desilo, sigurno nas ima jos. Interesuju me Vasa iskustva, sta biste uradili, koga biste zvali? Sekretarica za "brigu" o korisnicima kaze da se preko telefona ne moze dobiti nikakva informcija nego se za to treba licno obratiti na neki salter. Cemu onda sluze ti silni brojevi telefona ako ne moze da se dobije nikakva informacija?

Strasno, strasno i opet strasno...


Situacija No. 2:

U subotu oko podne krenem da kupim novi racunar. Odem u ADA computers na Spensu, ono sto ja trazim oni nemaju trenutno (a trazim im konfiguracije sa Intelovim procesorima), uzimaju broj telefona, e-mail i kazu da ce mi se u toku dana javiti i na e-mail poslati konfiguracije.
Kao da mi je neko rekao da ih ne trebam cekati jer niti ce zovnuti, niti ce nesto poslati na mail, nego da krenem dalje po Spensu i svratim u Novel kod pokretnih stepenica, takodje u Spensu. Tu stoji izlozeno 10ak raznih konfiguracija i odabiram onu koja zadovaljava moje potrebe.
Prodavac na to kaze: "Uf, Intel Pentium DualCore E5400, ma nema bolji procesor od tog procesora, graficka moze da pokrene sve igre (malo sutra), 2GB rama je vise nego dovoljno (malo sutra), 500GB disk masina je samo takva."
Nastavlja: "Imate ISTU takvu konfiguraciju, samo ima drugi procesor (Celeron), disk od 320GB umesto 500GB, i drugu graficku ali sa instaliranim LICENCIRANIM (naglasavam velikim slovima jer je on to tako izgovorio) Windows 7 Home Basic operativnim sistemom, ali ne kosta 30k kao ovaj nego kosta 31.5k dinara.
Meni smijesno, covjek prica o konfiguraciji kao da kupujem Spejs Šatl a ne skromnu konfiguraciju i onda mi nudi "istu konfiguraciju" koja nije ni "I" od one iste ali pazi, ima instaliran OS.


Dodjem kuci, prikopcam racunar, instaliram Windows 7 Professional. Otvorim Task Manager kad imam sta da vidim: AMD Athlon CPU (ne secam se oznake), druga graficka, ma sve drugacije od onog sto sam ja kupio.

Eto, imao sam srecu da nemam internet u tom momentu jer da sam ga imao prvo bih aktivirao Win7.

Spakujem i vratim se u Novel trazeci onaj papiric na kome je napisan spisak komponenti misleci da sam mozda ja pogrijesio pa da ne pi*dim bezveze zbog svoje greske na pogresnog covjeka a ne na sebe. Covjek mi da papiric i na njemu pise ono sto sam ja platio, a ne ono sto sam dobio.
Prodavac u stiglu cigana: "Batice, nemam pojma majke mi, otkud ja znam."
Pocinje da trazi konfiguraciju na www.ewe.rs i naravno, to sto sam ja kupio ne moze da nadje, dok konfiguraciju koju sam dobio umjesto zeljene nalazi. Trazi nazad fiskalini racun da mi vrati pare i govori: "Ne znam sad kako da ti vratim pare jer si platio karticom a ne kešom?"

Tu sam zaista morao da popi*dim pa sam mu rekao da ima vremena da se snadje onoliko koliko je meni potrebno da odem do auta po skrnavo kuciste, i odjednom je nasao nacin da nadje pare pa ih je vratio u kesu.

Za svo to vrijeme, dolaze kupci, traze mu CD-ove, torbe za notebookove, i on ih usluzuje dok ja cekam, gledam i ne vjerujem ocima da me covjek kulira iako sam dosao prije svih tih kupaca.

Konacno pitanje:"Hocete li da uzmete neku drugu konfiguraciju umjesto ove i da nadoplatite ako je skuplja?"
Naravno da ne zelim, ne zelim vise da prodjem pored Novela a ne da kupim nesto u njemu.

Kako ovo okarakterisati? Greskom koja se potkrala? Ajde u redu, moze se desiti, imao sam srece da izgubim citava 3h zbog svega toga, ali sta bi se desilo da ja nisam primjetio ovaj propust odmah nego prilikom nekog od eventualnih kvarova? Rekli bi: "Pa ovo nije kondiguracija koju ste kupili kod nas, ovo nije nase." Ko bi izvukao deblji kraj u svemu ovome?
Opet, kao i uvijek, korisnik.


Eto Vam dragi moji sugradjani, kupci, kupujte u Novelu, pretplacujte se u Telekomu, i obavezno cutite dok vas udaraju mokrim konopom po glavi. Salim se naravno.

Hocu da kazem da dobro obratite paznju na ovakve i slicne firme, šta kupujete i gdje kupujete jer otprilike su svi isti, izuzeci su vrlo rijetki.

U ovom tekstu sam napisao mozda i previse, mozda sam Vas umorio dok ste ovo citali, ali jos jednom, obratite paznju i ne dajte da vas lesinari **** u zdrav mozak kao mene proteklih dana, mjeseci, godina...
 
Odgovor na temu

Suns

Član broj: 240388
Poruke: 375
*.dynamic.sbb.rs.



+39 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 13:00 - pre 129 meseci
SRBIJA
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4498



+361 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 13:20 - pre 129 meseci
Dule,sto se ADSL-a tice vodovi su Telekomovi,tako i da predjes kod nekog drugog neces se usreciti :(

Sto se kompjutera tice - pokusaj da nadjes prodavca koji je na dobrom glasu ( prati malo forume ).Takodje,ako situacija dozvoljava izbegavaj tipske konfiguracije - tj.sklapaj sam po svojoj zelji...
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 13:25 - pre 129 meseci
Sale, problem sto se racunara tice je rijesen, kupio sam konf. koju sam ja zelio...
Al problem nije u racunaru, problem je u gore opsanim situacijama...

Znam da su vodovi Telekomovi, sve je to Telekom ustvari, i Sezam, i Neobee, Eunet... Nema alternative... Al ponasanje osoblja me zacudjuje, to stvarno prelazi svaku mjeru...
 
Odgovor na temu

burex
Software developer
Iterro
46°05'N 19°39'E

Član broj: 24964
Poruke: 987
*.adsl.eunet.rs.



+679 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 13:36 - pre 129 meseci
^
Najgore je to što ako si kod nekog drugog provajdera, dakle ne kod Telekoma, mnogo će ti sporije rešiti problem sa linijom. Telekom uvek daje prioritet svojim korisnicima ili potencijalnim korisnicima, to je javna tajna kod svih provajdera - portovi idu prvo Telekomu, a zatim ostalima. Isto važi i za usluge otklanjanja kvara.
A man is smart. People are stupid.
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 14:10 - pre 129 meseci
Pazi, prijavis ADSL kvar, dodje majstor za telefon koji nema veze sa internetom? I jos mi kaze da je prijavljen kvar telefona a ne interneta? Pa onda sam ja lud. Majstor ne zna pristupiti ruteru preko 192.168.1.1, niti sta je to?

Zovnes 10 brojeva i kazu ti da ce kvar biti rijesen u roku 3-4-5 dana? Ako je to najbrze otklanjanje kvarova, onda im svaka cast...
Da napomenem da na drugom netu koji posjedujem, gdje sam kod SezamProa nikad nije dolazilo do ovakvih kolateralnih steta, prekida jeste, cak ponekad napisu i obavjestenje koje ja vidim tek kad nestane neta na odredjeno vrijeme... A ovim kapitenima iz Telekoma ovo nije prvi put...

A ma kraju mjeseca ce doci racun kao da je koristeno svih 30 dana...
 
Odgovor na temu

noreniou
žarkovo-ak-žarkovo

noreniou
Član broj: 6411
Poruke: 392
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+120 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 14:30 - pre 129 meseci
u vezi Situacije br. 1

Cekanje je bilo sat i po - dakle javili su se u 9 dosli u 10.30 > po meni reko razumno vreme, nisu rekli u 9 docicemo za 5 min.
Blatnjave cipele - zamoli se lepo covek il da se izuje/ obrrise cipele il da ne ulazi.
Malo je cudno
Citat:
...Vadeci Telenorov HSDPA modem iz USB...
da ne koristi Telekomov modem.
Ne radi telefon - licno iskustvo, ipak moze bez problema da radi Adsl (ma koliko to cudno izgledalo).

u vezi Situacije br. 2

firma koja tako posluje nece dugo da opstane.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12773



+4723 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 14:42 - pre 129 meseci
Ako se dobro secam ta firma opstaje dvocifren broj godina :)
 
Odgovor na temu

pbenka
Bački Petrovac

Član broj: 41366
Poruke: 496
*.uns.ac.rs.



+46 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 15:47 - pre 129 meseci
Ali ta firma što radi 10+ godina ne prodaje samo računare, nego od bele tehnike do foto-aparata i telefona. Ja sam kod njih hteo da kupim BT USB prijemnik, ali sam prethodno kupio neki koji mi nije radio posao sa isporučenim drajverima, i hteo sam da proverim, odnosno da donesem nazad ako ne radi. Paa znate ne može. U susednoj prodavnici je moglo, ali nije ni trebala zamena, jer je sve proradilo iz prve.
Pavel - yt7ta
 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
*.bvcom.net.



+744 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 16:11 - pre 129 meseci
Zato ja uvek sklapam sam konfiguraciju... pre toga se dobro informishem na internetu oko svake komponente, pogledam benchmark, cenu... a onda polako, komad po komad, kako treba, sklopim za jedno popodne, i uradim stress test preko noci (prime95, rendering...) i miran sam. Barem znam sta sam kupio, i da je to sto sam kupio sklopljeno kako treba i provereno... a cak i tad, dogadja se da nemaju komponentu kad dodjem da je kupim (iako sam ih pre polaska zvao telefonom)...
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-3.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 20:28 - pre 129 meseci
Dobro, sad necemo ulaziti u raspravu zasto nisam sklapao ja konfiguraciju ali ipak evo zasto: Zato sto sam vidio da su gotove konfiguracije ovakvog tipa:

1. CPU je INTEL (koji sam i trazio) ili AMD
2. 2 GB RAM-a (dovoljno za ono za sta ce se koristiti racunar, kucne potrebe, bez igrica)
3. Srednja klasa graficke kartice, opet dovoljno za potrebe
4. Ploca manje vise ista
5. Kuciste i napajanje manje vise isto

Tako mi bilo nevazno da li cu imati procesor od 2.4, 2.6, 2.8, 2.93 ili 3.0676534567876543GHz...

I cijene tih konfiguracija su se kretale od 27k do 32k dinara..

Elem, to uopšte nije bitno, i nisam ovo pisao da bi mi neko rekao: Zato ja uvijek sebi sklapam konfiguraciju. Sklapao sam i ja prije sebi, sad nisam imao vremena za tako nesto, ni vremena, ni zivaca, niti bilo sta drugo.

Nepojmljivo mi je bilo da kupis jedno, platis to isto, dobijes nesto sasvim trece u svom racunaru i to sve kod firme koja ima prodavnice na svakom uglu, kod firme koja postoji 10+ godina i sta li vec, i od koje se moze ocekivati neka ozbiljnost u poslovanju.... Postoji i Telekom ne znam ni sam koliko, pa evo nisu u stanju da od subote otklone kvar, nego je zato potrebno 10 dana. I to je normalno? Ma 'ajte, molim vas...

Da je ovo normalna situacija, pa kako bi onda moja baba od 80 godina kupila racunar? Nikako, jer ne zna da sklopi racunar a zna otici u prodavnicu i prstom polazati sta zeli.
Sigurno je da ona nije jedina koja bi tako kupila racunar ili neki drugi uredjaj. Znaci, samo onom niskom procentu ljudi koji sklapaju konfiguracije sebi bi bilo sigurno da ce dobiti ono sto je placeno a ovim ostalim mozes prodavati sta god zelis...

Da bi bilo lakse za shvatiti pojedincima, zamislite da se ne radi o racunaru, zamislite da se radi o Sony TV-u koje Novel prodaje, kupite stvar koja kosta 250-300k dinara, sa svim mogucim karakteristikama dijagonalom od 100", dodjete kuci, raspakujete a ono u kutiji neko kinesko čudo koje sigurno ne vrijedi onoliko koliko je placeno i sigurno nije ono sto ste vi trazili.


Mozda neko zaista shvata sta hocu da kazem, a ako ne shvata, ja ne znam nacin na koji da to objasnim.

Mozda i TV-ove sklapate i radite bench testove na njima na neki nacin a ja se u tom slucaju povlacim iz ove teme :)

 
Odgovor na temu

a1200

Član broj: 28980
Poruke: 200
*.bvcom.net.



+744 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..08.11.2010. u 21:13 - pre 129 meseci
Ma sve je to, naravno, jasno . Ja bas zbog takvih i slicnih "iskustava"... sklapam sam. Evo recimo banalan primer... ne nanose termalnu pastu na CPU kako bi trebali... nego na brzinu, sljapnu, pa kako se razmaze (mozda preteraju kolicinu... nije bitno itd.)... kvalitet paste, onaj najgori... i tako. A to moze da pravi razliku u temperaturi od 5-10 stepeni kad je masina opterecena. Onda, moja prosla konfiguracija je bila kupljena na komponenete, samo su je slagali u prodavnici jer je to bilo besplatno... a mene mrzelo da se akam. I tako... ispostavi se posle par godina, da recimo fali jedna grana za USB, odnosno, ploca ima 6 usb portova, 4 su tu, a kabl sa jos 2, cija maska se montira iza kucista, nije stavljen, niti mi je predat na ruke... i sta sad... pa, nista
 
Odgovor na temu

rfe

Član broj: 131188
Poruke: 76
..5-r.retail.telecomitalia.it.



+11 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 06:53 - pre 129 meseci
Citat:
Meni smijesno, covjek prica o konfiguraciji kao da kupujem Spejs Šatl a ne skromnu konfiguraciju i onda mi nudi "istu konfiguraciju" koja nije ni "I" od one iste ali pazi, ima instaliran OS.

Dodjem kuci, prikopcam racunar, instaliram Windows 7 Professional. Otvorim Task Manager kad imam sta da vidim: AMD Athlon CPU (ne secam se oznake), druga graficka, ma sve drugacije od onog sto sam ja kupio.


pa, licenciran softver kosta. Druga stvar je sto ti imas pirata pa ne bi da kupujes orig. U NS ima pixel cini mi se da se tako zovu tamo blizu sajma i oni su sasvim ok. Pre jedno 4-5 godina kad je u Srbiji bila ona masovna akcija uzimanja licenciranog softvera odem ja i uzmem neku sh konfiguraciju i daju ti je oni meni bez windowsa prvi put u Srbiji kupujem pc bez OS ! Kazu probali smo sve sa nasim OS ali onda smo ga izbrisali, to se vise ne sme.

Ne znam kako je sad ?
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-3.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 07:37 - pre 129 meseci
Citat:
Eto, imao sam srecu da nemam internet u tom momentu jer da sam ga imao prvo bih aktivirao Win7.


Kao sto vidis, napisao sam aktivirirao a ne crackovao. Znaci, imam legalni Windows.

Konfiguraciju koju sam kupio na kraju je bas iz Pixela, ljudi su sve rijesili za 10 minuta, odstampali moju konfiguraciju koju samtrazio, napisali jos 3 ponude pa da izaberem... Ne rade instalaciju OS-a, znaci to moras sam, pa kako hoces, ili pirata ili legalca... Za moj slucaj sam objasnio kakav je.

I znam da sistem kosta, al u tom slucaju ne placam HW, nego dodatno placam i taj sistem, sto mi nije potrebno

Uvijek mi je bilo zanimljivo kako pojedini prodavci imaju nastup pred kupcem... Kao da je ovaj pao s Marsa i nista ne zna, a on sve zna... Takav je bio nastup ovog lika.
 
Odgovor na temu

rfe

Član broj: 131188
Poruke: 76
..5-r.retail.telecomitalia.it.



+11 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 08:37 - pre 129 meseci
imao sam utisak da ti nije jasno zasto dodatno treba platiti sw. Sto se tice kupaca, velika vecina i jeste kao da je "pala s Marsa".
 
Odgovor na temu

flighter_022
NS

Član broj: 18499
Poruke: 707
*.talia.net.

ICQ: 23089150


+228 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 11:59 - pre 129 meseci
Moja iskustva su vezana za Nigerijsko trziste, ali i nisu toliko razlicita, vec se svode na onu staru da orkestar koji dobro svira ne treba menjati.

U firmi imamo stotinak racunara na 2 lokacije, plus jos toliko na druge 2-3 lokacije. Povremeno uzmemo nekoliko racunara kao zamene itd... U proseku minimum 2-3 racunara mesecno nova. Ranije sam uzimao komponente i sklapao, medjutim problem je to sto ima dosta neispravnih (novih) komponenti. Dobavljac bez problema i bez pitanja to sve menja, medjutim gubi se vreme. Radi toga sada od njega narucim sta treba (izdresirao sam ih da NE uzmu ni uputstvo, a da ne govorim o ekstra kablovima i slicnim stvarima). Oni sastave racunar, nameste neku brljavinu od XP-a da se vidi da racunar radi. Bitno je da racunar kod mene dodje u radnom stanju. Onda sledi instalacija (preko postojeceg XP-a, pirata) regularnog operativnog sistema (7), i ostalog softvera.

Ranije mi se desavalo i to ne tako retko da racunar bude mrtav na dostavi. Vratimo dobavljacu (najveca nigerijska firma za sklapanje, prave minimum 300-400 racunara dnevno), a njima treba 100 godina da pogledaju sta je kvar, poprave i vrate. O zameni nema govora.

Upravo zbog toga sam i ostvario takav odnos sa mojim dobavljacem... Moze roba i na kredit, i u ponoc ako treba. Sve mora da radi, ali zato meni onda ne pada na pamet da idem bilo gde drugde da kupujem tako da je i njemu dobro.
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 16:28 - pre 129 meseci
Dve ključne reči su inspekcija i glasanje novčanikom. Ovo prvo se koristi kada je u pitanju kršenje zakona. Recimo, kao u situaciji broj 2 koju je opisao autor teme. Znči, ako platite jedno i to stoji na računu, a dobijete nešto drugo, to je već posao za inspekciju. Naravno, pre toga nije na odmet proveriti da li se možda radi o nenamernoj grešci, što svakako može da se desi, čak i najvećim i najozbiljnijim firmama na tržištu. Meni se desilo jednom da mi je ubačena pogrešna komponenta (neću sad da pominjem imena firmi, ali radi se o jako poznatoj firmi u Bg), ali su ljudi to rešili u roku od odmah kada sam prijavio i još mi dali na poklon USB stick od 2GB. Mislim, jeste da taj stick košta možda 1.000 dinara, ali u svakom slučaju lep gest. E sad, ako se desi da se prave blesavi, odugovlače, prave te ludim, ponašaju se drsko, onda lepo inspekcija, pa nek njima objašnjavaju zašto nisu isporučili ono što piše na računu, a obavezni su da to urade.

Drugo se koristi onda kada firma radi u skladu sa zakonom, ali ne u skladu sa kvalitetom koji očekujemo. To je recimo situacija broj 1 koju je opisao autor teme. Mislim, hebi ga, ne možeš im zvati inspekciju zato što te šalju od službe do službe (to je do unutrašnje politike i organizacije firme), niti zato što ne rešavaju problem u roku od odmah, osim ako ugovorom ne garantuju da će to uraditi, a niko ne garantuje, pogotovo što je zakonski rok dosta duži. Dakle, tu je rešenje preći na drugog provajdera. Naravno, to nije uvek moguće, jer možda trenutno nema alternative, ali treba biti zlopamtilo i čim se pojavi mogućnost za nešto drugo (kablovski, wireless, whatever...), preći na to. Tako su mene recimo vozali u Telekomu pre par godina kada sam se prijavio za ADSL, te nema tehničkih mogućnosti, pa se posle par meseci pojavile tehničke mogućnosti, ali nemaju slobodnih modema, pa ću morati da sačekam par meseci, posle par meseci stigli modemi, ali nema slobodnih portova i sve tako. U međuvremenu se stvorile tehničke mogućnosti za SBB kablovski i uvedem to, ukinem fisknu tel. liniju i sad više nemam nikakve veze sa Telkomom, osim što koristim jednu 064 karticu, ali to moram jer drugi provajderi nemaju dobru pokrivenost na nekim mestima. No, čim i drugi srede pokrivenost i nju ću da bacim.

Tako da, to je jedini i najefikasniji način borbe protiv (ne)preduzeća sa neprofesionalnom uslugom. Sve ostalo nema svrhu.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1424
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 17:12 - pre 129 meseci
@dulesusic

Situacija No. 1:
- jeste bedak kad ti se tako nesto pokvari u petak popodne, ali kad ta firma nema dezurnu sluzbu onda ti je svejedno dal ti se pokvarilo u subotu ujutro, petak uvece ili petak popodne ... rezultat je isti: sacekajte ponedeljak. dakle nema veze kad ces da prijavis.
- "Dosli su oko 10:30 ..." - kilometri i kafice.,... pa ako se ne varam Novi Sad bese povelik gradic zadnji put kad sam bio tamo :) zar ocekujes neku prednost nad ostalim korisnicima?! Dakle posto postoji opravdana sumnja, da pored tebe zivi jos minumum 10 ljudi u novom sadu, korisnika telekomovih usluga


Situacija No. 2:
- kod povracaja novca od reklamirane robe, koju si platio karticom postoji malo duza i mnogo papirastaja procedura povracaja sredstava na racun kartice, sto moze da potraje i do 4-5 dana .... imao si srece da ti je iskesirao na ruke novac, jer si mogao da ostanes bez tih 30k par dana ... mada je to standardna procedura posto je svima lakse da daju kes, nego da se gnjave sa papirologijom ...
- dao ti je robu koju ti nije prodao, sto mu dodje kao prevara, sto ga ne prijavi inspekciji?
"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

dulesusic
Dušan Šušić
Novi Sad

Član broj: 45176
Poruke: 418
*.adsl-3.sezampro.yu.



+3 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 19:54 - pre 129 meseci
@Deep|Blue

Sacekah ponedeljak koji prodje bez reakcije Telekoma, evo sacekah i utorak koji uskoro prolazi, takodje bez rjesavanja problema, pa evo pisem sa "susjednog" Sezamovog neta. Vjerovatno cu tako docekati i sledeci ponedeljak.
Sto se tice tih 90 minuta cekanja... Ne znam za sve vas, al kad ja nekome kazem, kao sto su oni meni rekli: "Eto me odmah", ja to i uradim, sa zakasnjenjem sigurno manjim od 90 minuta, pa taman da idem sa Petrovaradina na Novo Naselje... :D Al to nije ni bitno...

Bitno je da prodje i utorak a da neta neeeeeeeeeeeeeeema...

Cini mi se da cu sacekati i sledeci ponedeljak.... Tuzno, mnogo tuzno....


Sto se tice ovih dembila iz Novela.... Dovoljno mi je sto su mi taj dan ukrali 4h, bio sam pop**dio dovoljno da nisam imao vremena ni za kakve inspekcije, a ujedno sam ujedao pa je vratio novac jer bi mi samo posle svega toga trebalo da nije pa da onda sve ode u 3 lpm... I on, i Novel i sve...
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12773



+4723 Profil

icon Re: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..09.11.2010. u 21:40 - pre 129 meseci
U Novom Sadu za max. po' sata mozes biciklom stici gde bilo.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Neozbiljnost, neinformisanost (i ostali pridjevi sa prefiksom "ne" )preduzeca u Novom Sadu, Srbiji..

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5143 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.