Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori

[es] :: ISP :: ADSL :: Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori

[ Pregleda: 2748 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

svr
VRACAR BEOGRAD

Član broj: 39137
Poruke: 172
*.adsl-4.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori13.11.2010. u 14:31 - pre 162 meseci
Posle 15-tak godina koriscenja Sezampro interneta izgleda da cu ovih dana da predjem na drugog provajdera.
Prostom racunicom dosao sam do zakljucka da je bolje biti NOV clan -nego stari.
Stari clanovi sezampro dobijaju popust 5- 10% mesecno (oko 72.5 din manje svakog meseca ili 870 din za godinu dana) - dok novi pet puta vise - 3 meseca DZ- 4500 din????
Normalno dodjem na ideju da ZAUVEK ostanem NOVI korisnik, i pre godinu dana, uzmem MIK broj, i odmah potpisem nov ugovor na 1 godinu.
Tip iz Sezampro-a je bio sokiran, ceskao se po glavi, bio zbunjen i na kraju mi priznao da niko pre mene nije trazio tako nesto (ovo mi je drugi put u zivotu da budem prvi) :lol: .
Uglavnom taj ugovor ovih dana istice.
Hteo sam da ponovo uradim isto - uzmem MIK br i ponovo potpisem ugovor ali sada su mi u korisnickom servisu rekli NE MOZE !
Ne budem ja lenj napisem mail korisnickom servisu sa pitanjem
ako ne mogu da potpisem novi ugovor i odem sa sezampro, posle kog vremena mogu ponovo postati Sezampro korisnik?
Racunam oprostice mi i zaboravice moju nelojalnost, pa cu moci da se posle 1 nedelje, 1 meseca ili 1 godine vratim i postanem ponovo njihov korisnik.

Nema jos odgovora.
Cekam vec 20-tak dana?!
Mission impossible.

Kuda posle sezampro?
Interesuju me ponude tipa 3-6 meseci besplatno.
 
Odgovor na temu

Dishko
David Isaak
Network/System Administration, Direct
Group d.o.o.
Karaburma, Beograd

Član broj: 90554
Poruke: 174
*.direct-group.com.



+3 Profil

icon Re: Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori15.11.2010. u 09:16 - pre 162 meseci
Njihov korisnički servis je čini se naočito propao od kad su se mržovali sa ostalima i sada postali Orion.
Odgovoriće ti - ako si im pisao na [email protected] - ni meni nisu odgovarali kada sam se obraćao na [email protected] ...

Elem, ako već ideš od njih, idi na Telekom - to je nekako logično.
No price is too high to pay for the privilege of owning yourself.
(Friedrich Nietzshe)
 
Odgovor na temu

svr
VRACAR BEOGRAD

Član broj: 39137
Poruke: 172
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+1 Profil

icon Re: Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori16.11.2010. u 03:10 - pre 162 meseci
Mislim da se nece oglasiti jer nemaju odgovor na pitanje.
PO Zakonu o zastiti potrosaca, ne mogu nikome da uskrate usluge.
Znaci ako uzmem MIK broj i dan kasnije dodjem sa zeljom da postanem njihov korisnik i potpisem ugovor,
morali bi da me prihvate kao novog korisnika. To im ne odgovara pa zato nema odgovora.
Mislio sam da predjem na Beotelnet, imaju neku ponudu od 6 meseci 1din, i drugar dve ulice od mene ima njihov ADSL i cini mi se da je OK.
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: ADSL :: Sezampro korisnicki servis ne zna sta da odgovori

[ Pregleda: 2748 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.