Pa pucace, dok ne postavis kablove redosledom 1-3-4-2.
Gledajuci kapu odozgo, prvi(originalno) treba da bude na gornjoj poziciji, ali nije problem ako je pomeren 180 stepeni. Osim ako ne smeta ostalim prikljuccima za razvodnik...
Prvi cilindar je do zamajca.
Odsrafis svecicu i dovedes klip 1 do gmt, ali cilindar 1 treba da je u taktu kompresije. Razvodna ruka treba da je vertikalno, prema gore ili prema dole.
Ako nije, skini razvodnik i demontiraj ga. Moguc je kvar, pucanje stifta u dnu razvodnika, i zakretanje.
To si trebao da proveris kada skines kapu, kako se ponasa osovina, pomeranjem razvodne ruke, da nema mozda veliki hod.
Kombinacija 1432 nece upaliti motor...
BTW, ne zanima te kako je kod drugih, razne varijante su motora , razvodnika i sl, bile u igri, plus majstorska aktivnost...
Najbolje je da situaciju privedes originalu...
Da te ne zbuni, C1C i C1E imaji iste bregaste...
Poz
[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.01.2011. u 22:41 GMT+1]