Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako Izracunai i dobiti Ispis U Java Skriptu , Molim odgovor / pocetnik

[es] :: Javascript i AJAX :: Kako Izracunai i dobiti Ispis U Java Skriptu , Molim odgovor / pocetnik

[ Pregleda: 2278 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Pink 434
Dominik R
student
:::

Član broj: 276085
Poruke: 4
*.cust.bredband2.com.



Profil

icon Kako Izracunai i dobiti Ispis U Java Skriptu , Molim odgovor / pocetnik30.12.2010. u 02:40 - pre 162 meseci
Dok sam pocetnik u Javaskriptu , molim za pojasnjenje u jednom Izracunu,
Naime:

Kako da postavim funkciju u J.Skriptu da dobijem ispis kao izraucun "Amortizacije sa godisnjom odplatom.

Primjer po kojem bi ispis trebao vratit;

function suma( godina, amortizacija)
return {
....kod mi je potreban...
}

da bi dobijo ispis " sa cijelim brojevima", // Iteracija Math.ceil se nekako treba iskoristit
da ISPISE:

summa od 10000 eura je odplacena nakon..... godina ako placam 500 e mjesecno//

Ta funkcija treba da zove "amortizaciju " znaci da dobijem rezultat vremenski ako stavim variable suma i mjesecnu odplatu.

JELi MOze pomoc , Zahvalan i ponizan

Edit; Sta bi bez prave kafe Jave


Shine
 
Odgovor na temu

Branko Braco

Član broj: 44888
Poruke: 43
*.adsl.net.t-com.hr.



+1 Profil

icon Re: Kako Izracunai i dobiti Ispis U Java Skriptu , Molim odgovor / pocetnik30.12.2010. u 17:13 - pre 162 meseci
Meni ovo lici na neki skolski problem koji ti nisi objasnio kako treba.
Citat:
Ta funkcija treba da zove "amortizaciju "

U tvom primjeru se amortizacija prosledjuje funkciji suma, sta onda ima ko da zove amortizaiju.

Citat:
znaci da dobijem rezultat vremenski ako stavim variable suma i mjesecnu odplatu.

Ovo mi je totalno nejasno, spominjes varijable suma i mjesecna otplata a u primjeru si stavio da se prosledjuje godina i amortizacija a ne suma i ne mjesecna otplata.