Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 249 250 251 252 253 254

[ Pregleda: 1438147 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.07.2021. u 12:27 - pre 33 meseci
Dobar je za sad :D kolko sam mogao pregledati svi rubovi su zdravi bas, e sad valda nije nesto krpljeno, zamazivano, zamaskirano ispod farbe nadam se, ko ce ga znati... mada kad se cukne rukom deluju cvrsti. I da jedino sto je matirao na haubi i na krovu pogotovo al to se i mora ocekivati s obzirom koliko je star :D
 
Odgovor na temu

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema08.07.2021. u 17:13 - pre 33 meseci
Jel moze neko ponovo da okaci uputstvo? Probao sam da skinem cozmovo sto je davno okacio ali nesto nece.
 
Odgovor na temu

taleksov
Toni Aleksov
centar
centar
Dimitrovgrad

Član broj: 316118
Poruke: 41
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.08.2021. u 11:45 - pre 31 meseci
Pokušaj da se registruje Corolla po novim propisima nije uspeo. Pomoć Hitno potrebna.
Kočnice ne zadovoljavaju standarde.
Prednje kočnice koče perfektno - razlika 5% (zamenjeni su diskovi i pločice pre godinu i po dana)
Ručna kočnica zadovoljava - razlika 8% (zamenjeni doboši i paknovi pre godinu i po dana, sajle pre 2 godine, sada zamenjen i kočioni cilindar na desnom točku, koji je lagano bio vlažan)

I sad, ono glavno - razlika kod kočenja nožnom kočnicom na zadnjim točkovima 51% (desni slabije koči 51% od levog).

Skidano sve, obrađivani doboši ponovo (iako su novi), podešeno maksimalno dobro i dalje je isti problem.

Svaka pomoć dobrodošla - bez praznih priča o starosti vozila, o tome kako kočnice ne treba dirati i slično. Vozilo je dobro, sve ostalo radi, ali taj problem sa kočnicama je potpuna misterija.

Imam drugi, noviji auto, ali je vožnja u Toyoti za mene uživanje i želeo bih da se to nastavi.

Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

taleksov
Toni Aleksov
centar
centar
Dimitrovgrad

Član broj: 316118
Poruke: 41
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema15.08.2021. u 11:49 - pre 31 meseci
Da dodam, da sam poručio i korektor kočenja, pošto smo stigli i do te ideje da je možda problem u njemu. Sa starim, creva rade, izbacuje ulje na pritisak pedale, ali promeniću i njega.
 
Odgovor na temu

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.08.2021. u 22:19 - pre 31 meseci
@taleksov

Jesi uspeo resiti taj problem? Poz 🙂
 
Odgovor na temu

taleksov
Toni Aleksov
centar
centar
Dimitrovgrad

Član broj: 316118
Poruke: 41
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema22.11.2021. u 21:24 - pre 28 meseci
Problem je rešen. Korektor kočenja je bio u pitanju. Sada koči perfektno.
 
Odgovor na temu

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema23.12.2021. u 21:43 - pre 27 meseci
@taleksov

E drago mi je, sad moz da se uziva :D

Baci neke slike prijatelju
 
Odgovor na temu

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.mbb.telenor.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.02.2023. u 16:55 - pre 13 meseci
Da li bi neko znao da mi kaze koji krovni nosac sa ovog oglasa
bi mogao da se montira na corollu sedan...

https://m.kupujemprodajem.com/...s/147028374#mhs0-1676825682361
 
Odgovor na temu

kole19
N/A
N/A
Kraljevo

Član broj: 347833
Poruke: 9
95.180.64.*



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2023. u 22:28 - pre 9 meseci
-Pozdrav svima, nadam se da ovo nije postavljano pre, početnik sam ovde još :) Ovo sam već postavio na forum AutoZone kao temu ali mislio sam da ovde možda isto ima neko ko zna pošto je u pitanju Corolla XL

-Dakle imam tojotu corollu xl, 1990. godište, 1.3 benzinski motor (2E), prešla oko 223000km. Opremljena je za GCC tržište, odnosno ima neke sitne razlike u odnosu na evropski model i ima klima uređaj. Odlično me služi godinama ali mi se skoro javio izuzetno frustrirajući problem oko elektrike. Dakle nakon što su kola stojala oko 2 meseca bez vožnje, garažirana, seo sam prosto i upalio motor, međutim, istog trena se začuo jak zvuk zujanja ispod haube i zasmrdela je izgorela instalacija, što mi se nikad nije desilo. Odmah sam skočio i otvorio haubu da pogledam šta se dešava, i ipak ostavio motor da radi ukratko, ali nigde nisam locirao niti dim niti miris zapaljene izolacije niti je šta gorelo ili bilo vrelo. To zujanje (posle sam shvatio da je bio alternator u pitanju) je trajalo oko još pola minuta i nestalo (ništa od električnih potrošača nije bilo uključeno tad, ni svetla) i jednostavno sam nastavio da vozim. Prošlo je oko pet dana bez ikakvih problema, i oteram je ja da se zakrpi auspuh, malo jeprogoreo iza lonca. Završi to majstor i kako je skinemo sa dizalice i upalim *hladan* motor odjednom se začuje opet isti zvuk zujanja i miris izgorele instalacije. Ja ostavih motor da radi i odmah otvorim haubu kad pogledam ispod jasno se čuje veoma jak zvuk zujanja alternatora i još gore, mnogo je vreo bio, iako je motor hladan bio, pa sam polio alternator malo vodom i odmah je proključala i isparila. Ugasim motor i olabavim malo kaiš misleći da sam ga pretegao i tako uništio lager alternatora (ipak nisam) i odvezem se do kuće, i napominjem da sve ovo vreme i vreme posle ovoga kada sam menjao nekoliko alternatora (na trećem sam sad, posle prvog originalnog koji je izgoreo) alternator JE PUNIO AKUMULATOR na oko 14,2-14,4v i nije se palila lampica za punjenje, ali je bio alternator vreo.

-Odem dan posle i nabavim polovan isto tojotin alternator sa corolle na otpadu (važno je napomenuti da alternator za evropske modele tj. taj sa otpada je iste konstrukcije samo ima manji stepen skorišćenja odnosno pravi 5A manje jačine struje nego moj original koji je pregoreo - za GCC corollu je specifikacija 12V 55A a za evropsku 12V 50A, iste su konstrukcije, isto sve, razlikuju se po otvorima za hlađenje reglera na poklopcu). I montiram taj alternator na kola i odem sa mojim izgorelim do dobrog autoelektričara i dam mu da ga sredi misleći da su lageri, međutim on ga rastavi u istom danu i zove me da dođem da ga pogledam jer su lager odlični ali je stator pregoreo i napravio kratak spoj. I to se baš jasno vidi. Kaže mi da je preživeo preopterećenje i da je izgoreo, pa ga ja pitam jel ok što imam H4 sijalice 60/55W (koje su ok prema ToyoDiy-u), što imam dodatne zvučnike pozadi (nisu jaki) i što ovaj polovni ima 5A manje max struje od mog, kaže da je totalno sve ok samo da vozim i ne brinem i da za svaki slučaj proverim akumulator pošto kada on prespoji ili je slab može dosta da optereti alternator, što je istina. Proverim ja akumulator (DVAPUT u toj nedelji) i sve je perfektno, health na 92%, daje 406 od 440CCA. napunjen 100% napon 13V, inače je u pitanju Varta B18, 440CCA, 45Ah. Odoh ja tako...

-I vozim dakle sa polovnim alternatorom isto nekoliko dana i sve ok, nema nikakvih zvukova, međutim kako sam ga proveravao ispod haube povremeno, primetim da se baš greje dosta, odnosno napreže, a ja sam sve vreme u vožnji uključivao samo svetla i povremeno klimu. Kad ja uzmem jedan infracrveni termometar što sam imao, dovoljne tačnosti, i izmerim alternatoru temperaturu, kad on ima 120 C! Baš mi čudno bilo jer se nikad nije grejao tako ali eto nastavim ja da vozim, i jedan dan ispratim ga i primetim da mu je inače temperatura do 90 C što je potpuno ok (kao i motor) ali skače preko 110 C za jedan minut čim se uključe svetla kratka ili duga ili ventilator kabine ili sve zajedno, i čuje se baš blago zujanje kao da je opterećen, i odmah nestaje i ohladi se malo kada isključim sve potrošače. Tako vozim još par dana kad jedan dan isto tako upalim motor i ode i taj alternator, poče da zuji baš jako i ja ga pipnem isto tako vreo i vibrira dosta, i odmah mi je jasno bilo da je izgubio fazu jer mu je pregoreo stator negde i sada ima samo dve ili jednu fazu pa vibrira i zuji zbog neravnomernog magnetnog polja. I tako nabavim ja treći alternator za sad i montirao sam ga juče (original za nju, 12V 55A), i sad sam ubeđen da nešto vuče struju i da je sve skupa veliko opterećenje za alternator kada se uključe i drugi potrošači, pa ga zato ne vozim sad da ne spržim i treći alternator.

-Uzeo sam unimer i prvo sam proveravao kontinuitet (provodljivost). Ima spoj između B+ alternatora i 60A i 30A osigurača na akumulatoru, odnosno + klemi, sve ok. Proverim između B+ na alternatoru i mase svugde po kolima, nema spoj, sve ok. Skinem kleme i proverim između + i mase, nema nigde spoj, sve ok. Uzmem otpor na 200kOhm i merim žicu između B+ i + na akumulatoru, nema otpor, sve ok. Uzmem poskidam SVE OSIGURAČE (i u predelu motoru i kod vozača, i od klime kod suvozača, baš sve) sem ECU-B i IGNITION i GAUGE da bi alternator bio spojen i da bi motor radio, kad on se bukvalno opet greje! Ne baš do 100 C ali se brzo zagrejao, i vratim ja osigurač i upalim svetla i on počne blago da zuji i da se greje. Pogasim sve i vratim sve osigurače, dakle nije ništa od potrošača d pravi problem, kao radio, stop svetla, i ostalo, što mi je čudno. Posumnjam na glavni svod instalacije iza motora i čisto zavirim malo i sve izgleda ok, i još gore, ne mogu da prodrem u te žice, ona 30 godina stara izolacija toliko dobro drži da sam jedva malo skinuo pa nisam hteo više i ostavih sve kako je bilo.

-Dakle, bio sam i kod više električara (oko petoricu) i niko nije ništa našao da ne valja, ni sa unimerom, tako da je ovo baš frustirajući problem. Napominjem da prethodna dva izogrela alternatora imaju odlične lagere, bez lufta, bez zvuka i slobodno se okreću i dalje. Šta može biti uzrok ovome? Pregoreće mi i treći alternator ako budem vozio, jedino se ne pregreva kada su isključena svetla i sve ostalo i tada je na oko 70-85 C, a akumulator je odličan! Jedino mi preostaje da proverim koliko struje ide od B+ na alternatoru ka + na akumulatoru, pa pošto nigde nemam da nabavim ampermetar uzeću osiguraće između alternatora i žice pa koji prvi pukne (valjda bi već pukao ovaj od 60A na akumulatoru da je alternator preopterećen a po standardu ne puni preko 50A odnosno 55A). Takođe sam čuo da loš napon na S terminalu na utikaču alternatora koji inače daje referentni napon regulatoru da bi imao ispravnu pobude ga može naterati da se sam preopterei i izgori.

-Uzeo sam čak rezervni alternator (četvrti) koji je za svaki slučaj, i bukvalno ih nigde više nema za nabaviti. Svi alternatori koji su montirani su bili original Densovi za toyotu i skidani su sa corolla sa 1.3 2E motorom.

-Neka ideja? Bio bih mnogo zahvalan, jer me ovo muči već oko dve nedelje a ne nazire se ni blizu rešenje ovome, mislim da sam skoro sve probao a ne služe mi kola ničemu ovako.

[Ovu poruku je menjao kole19 dana 30.06.2023. u 23:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 249 250 251 252 253 254

[ Pregleda: 1438147 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.