Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora

elitemadzone.org :: AutoZone :: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18427 | Odgovora: 29 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora29.09.2019. u 13:17 - pre 54 meseci
Odličan auto ako ti treba da se voziš po reci, levo, desno, gore, dole.

A ako ti treba za vožnju do posla, po gradu, za kraće ili duže putovanje - onda ovaj auto nije za tebe.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora29.09.2019. u 13:26 - pre 54 meseci
Za vikendicu i tu i tamo poneki ofroad, da gledao sam njega, ladu nivu i recimo kampanjolu (noviju vojnu) i nisam našao baš neku računicu. Prvi je truo, ova druga dva isto plus što im treba plin. Najbolja računica je suzuki.

Kao klinac sam se vozio tokom 70ih u jednom takvom suzukiju po pustinjama bliskog istoka :-)
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora29.09.2019. u 17:50 - pre 54 meseci
Ne znam koliko para, vremena i živaca treba pojedincu, da bi za "tu i tamo neki off road, i vikendicu" posedovao ovakav krš.
Em staro, em trulo, em motor i svi ostali sklopovi upitne funkcionalnosti.

Prvo crkne akumulator, pa treba ulje, pa antifriz, pa zablokira ručna, pa pukne neko crevo, pa neka sajla, pa neka masa otkaže, pa bobina i tako redom ...
Svaki put kad dođeš na vikendicu, ti ćeš da popravljaš krš, ako i uspeš da ga popraviš i uopšte održavaš u voznom stanju.

Idi begaj, zemljače, mani se ćorava posla i suzukija, i polovne kampanjole.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora29.09.2019. u 19:37 - pre 54 meseci
Pošto je samo za ponekad, ne kontam zašto bi morao plin na Nivu ili Kampanjolu? Osim ako je vikendica udaljena 300 kilometara ili više.

Možeš da nađeš i 110-ku u solidnom stanju, bar možeš nekome da preteraš drva ili ugalj sad pred zimu ;)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora29.09.2019. u 23:20 - pre 54 meseci
Uff ta 110a mi je neostvarena želja zbog potrošnje i registracije :-)
Ma kampanjola može najbolje da se sredi da izgleda dobro ali kao sto rekoh trulo a tek nasta lice unutra... Baš raspad. A tu je i plin .. delovi... Italijan 🤪
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora30.09.2019. u 21:07 - pre 54 meseci
Što registracije, pa to je teretno vozilo i registracija je ispod 20k dinara, nego tu je problem ako moraš da menjaš gume i slično, košta k'o za Porše.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora01.10.2019. u 11:53 - pre 54 meseci
Gume protektiraš valjda to nije neki bauk zar ne? Može sve da se skrpari ali potrošnjaaaaaa. Prepravio bi ja njega da bude u hamer fazonu tj hamvej. Ima tu potencijala.

Ovaj rad:

https://youtu.be/WoHJBnSNur0

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 01.10.2019. u 13:05 GMT+1]
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora01.10.2019. u 17:58 - pre 54 meseci
Al' pazi cenu: https://www.autoslavia.com/1978-tam-110-t7-7-670e/
A potrošnja 16-21 litar na 100km :)

Nego, ne znam da li bi se ta potrošnja mogla smanjiti nekom elektronikom (kontrola ubrizgavanja), dodatnom obradom usisgne i izduvne grane (kao što su nekad radili kod Lade) i slično?
Za promenu motora, tj. da se ubaci neki manje žedan motor, ne znam kakva je zakonska regulativa, ali na kraju bude previše ulaganja, ali opet jeftinije od ovih nekih modernih varijanti punih elektronike koja se ne može popraviti bez laptopa...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora02.10.2019. u 09:08 - pre 54 meseci
Ma mnogo troši tu leka nema, zato sam i digao ruke od njega mada sam imao super ideje za izletnički hamvej. Tek danas ne mogu da prođu te prepravke eno puni oglasi kampanjola koje ne prolaze sa manjim kubikažama. Ima sad jedan koji je prošao 2000 e

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15006383/fiat-1107

Glup narod bira glupu vlast!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora02.10.2019. u 09:18 - pre 54 meseci
Zato i radi na -30 i +40 jer sve ima lufta, zato i troši toliko goriva.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Suzuki Samurai iskustva prerada, skraćivanje reduktora

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18427 | Odgovora: 29 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.