Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako prepoznati falš robu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kako prepoznati falš robu

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 42621 | Odgovora: 99 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 12:58 - pre 152 meseci
Pa zato je nas Vladd i presao na ulja sa "Manifestom".

(Znate ono: uz ulje ne ide deklaracija, nego se dobije lepo odstampan Manifest komunisticke partije).

Vise niko nikome ne veruje i to je postala nekakva ustaljena parola.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 13:26 - pre 152 meseci
Nee , nije to razlog

Promenili su ulje u Lukoilu, stiglo ovo novo, sto jeste jeste, ali ga ne bih pogledao da mi je stigla isporuka Mobila 1, na vreme..
Za dva vozila, 10 litara ulja..nije mala razlika...

Ne zelim da ga placam(Mobil1) 1300 dinara kada vec kosta 7$ ili 6 evra po litri..besprizorna alavost..

A sto se Nisotec-a ili FAM-a tice, licno ne bih koristio ni jedno, kada je vec moguc izbor, prvo zbog kilave rafinerije u NS, losih standarda, ne koristim ni NIS-ov benzin, dosta mi je glavobolja sa motorima od njihove vode u gorivu..D2 im je djubre, euro dizel kazu da je bolji, a ulja mi ne ulivaju poverenje...
Kao ni FAM, koji je bio solidna fabrika pre privatizovanja, zatim propast, i sada su se nesto kao oporavili, neka se oporavljaju, zelim im sve dobro, ali moraju da me zasene kvalitetom, a ne da kupujem ulja dva dana posto je M.Dj. i Nibens izorgijao..
Istina Feniks ulje ima sertifikat VW(koji istice za nekoliko meseci), ali mu je cena 900 din..pa prema tome ..dabome
Ko moze da garantuje neki kvalitet u firmi gde je vec pavosudje nemocno za stotine miliona evra..ko bi se brinuo o mojih par hiljada stete..

Total Quartz 9000 je blizak sa cenom, 50-ak dinara skuplji, ali ga nije bilo u blizini..nije vredno truda traziti ga specijalno, a u karakteristikama imaju minimum parametara..pa kada se oni ne trude..ma cao..za moje pare

Inace su mi favoriti Motul 8100, Mobil1(new life), LM(i Lord i Bond) i na 4 mestu Fuchs(do njega tesko stizem, obicno zavrsim posao sa Mobilom ili Motulom).

Luk je (gotova) opcija za sledeci period, godinu dana(10kkm), a nakon toga...sta ce biti bice... mozda se pojavi nesto novo, ili se vratim na "staro", omiljena estarska ulja.


Poz



[Ovu poruku je menjao vladd dana 22.10.2011. u 14:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 13:37 - pre 152 meseci
garantujem da u nisovom D2 nema ni kapi vode,na dnu filtera nafte imam jedan čep na koji se ispušta voda,poslednjih par godina nije se pojavila ni kap vode...a znalo je ranije,pre dosta godina, da bude baš dosta...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 13:52 - pre 152 meseci
Nisam spomenuo da D2 ima vodu(istina 1gram na 1kg po spec.), vec gasolin, bezolovni benzin. Ako ces za njega da garantujes, dodjes mi 700 evra za generalku na Lanceru..progoreo klip. Moze i 300 evra, evo ja snosim pola troskova

Nakon tog milog dogadjaja, nema nikakvog opravdanja za moju "ljubav" prema NIS-ovim proizvodima.

Da se razumemo, neka oni prave gorivo specificiranog kvaliteta, i dobro, ali sta se nalazi i kako koriste svoje rezervoare, to je drugo pitanje. Ja sam se opekao na njihovu aljkavost, i ne mogu da pevam pesme radosti o njima...


A ulja ima u velikom izboru, i ne vidim zasto se lepiti za jednu ili dve firme, pogotovo kada je u auto industriji najveca borba cena-kvalitet..zasto bih osrednjost placao skupo...

Neka prave "domacu" kvalitetnu sintetiku za 350 din/l...i ETO mene kao korisnika...odakle njima "potrebna" cena od 800-900 din..."sloboda trzista", ili prosta ekonomika alavaca...
Njihovi proizvodi bi morali da budu bar 10% jeftiniji od svih ostalih...a po meni i vise od 30%..uzecvsi u obzir da nisu ulagali i pravili kapitalne troskove(osim kapitalnih obecanja) za obnavljanje opreme i unapredjenje proizvodnje

Poz
 
Odgovor na temu

miki_maus
Miki Maus
Besumucni trosac Bozijih resursa.
Srbija

Član broj: 290228
Poruke: 27
*.static.madnet.rs.



+12 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 17:42 - pre 152 meseci
Apsolutno se slazem sa Vladd-om.
Ulja iz domace proizvodje ne mogu imati istu cenu kao ulja iz uvoza.
Pre svega zbog carina, troskova prevoza...pa nakon toga i zbog toga sto u njihov brend nije ulozeno gotov nista (marketing, obnavljanje pogona, sistema prozivodnje).

Smatram da ulje treba kupovati iskljucivo od direktnog uvoznika, i to u centrali, i nadati se najboljem.
Centralu forsiram pre svega jer se nadam da tamo ima najvise kontrole od vida raznih inspekcija (znammmm....nazalost gde zivim).

Drugi metod kupovine maziva je kupovina od neki proizvodjaca koji direktno uvoze iz inostranstva, tipa Wurth (za teretni program) koji koristi LiquiMoly ulje, LukOil, Mol, OMV...

 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 17:49 - pre 152 meseci
vidi,danas retko ko ima vodu u benzinu,čak ni privatnici to više ne rade,mislim da se tebi taj kvar desio prijašnjih godina.a da kradu na količini kradu svi.kad se otvorila mol pumpa u mom gradu auto mi je trošio litar manje ,isto bilo i sa lukoilom,međutim i na molu i lukoilu nepunih mesec dana vidim neki majstori čačkaju po aparatima za točenje,i odmah sam primetio da za iste pare prelazim manju kilometražu.a NAJGORI JE MOL koji prodaje LAŽNO DEKLARISANO GORIVO,naime eurodizel umesto D2.Meni je bosch pumpa skoro završila na remontu od molovog D2,tj,eurodizela ko zna kakvog.Na vreme sam ukapirao i vratio se na NISov D2 zapišana boš pumpa prestala da curi.
a u novije vreme je nis instalirao neke filtere tako da je voda u gorivu prošlost,još su najpouzdaniji po kvalitetu goriva i ulja,a da kraduckaju na količini,istina je,ali to rade i drugi i za to je potrebna malo veća akcija države.
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 18:07 - pre 152 meseci
a što se tiče cena ulja domaća ulja su itekako jeftinija,ali još jeftiniji su ovi falš mobili,elfovi i osatala ..ranja,ali to se ne može upoređivati,takva original ulja su u zap evropi mnogo skuplja nego u nas...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 18:43 - pre 152 meseci
NISTA nije jeftinije kod nas sto se tice potrebstina auto industrije. Od prsluka, prve pomoci, benzina(koji je los, imao vode ili ne, konkretno je meni voda spalila klip, neki nisu uspeli i da upale vozilo, ali van toga i dalje se oseca razlika kada se sa "domaceg" predje na evropsko gorivo).

Popravka pumpe ili stradanje se ne moze pripisati gorivu u onom smislu koji si spomenuo. Da je euro dizel nesto uradio staroj pumpi, a da je D2 doveo stvar u pprvobitno stanje.

Euro dizel je kvalitetnije gorivo, pravljeno od laksih frakcija. Sa hiljadu puta manje stetnog sumpora. Plus u D2, po nvoim saznanjima, trpaju bazno ulje(znacajno jeftinije) i loz ulje, koje ima previse paravina i premalo akciza...

Da ne zbunjujemo korisnike, euro dizel ima bolja svojstva i hladjenja i podmazivanja pumpe i znacajno manje je agresivno, D2 treba izbegavati dodirivati rukama...alo ne znaci da se moze nazdraviti sa ed...

Sto se cena tice, naveo sam neke, od proizvodjaca, od uvoznika do stranih cena. Mozemo da budemo srecni, ako se neka cena IZJEDNACI sa inostranom..u istom nivou kvaliteta.

Nisotec sintetika ne moze da kosta koliko kosta, niti je u klasi ostalih ulja, niti imaju svoj razvoj(nikada nije ni bilo razvoja, uglavnom se u Jugi radilo sa licencama), niti im je pouzdana distribucija.

Elem, za 8-9€ ulaze u realnu cenu(ako zanemarimo domace pakleno trziste gde su svi neumereno alavi i kartelizovani-sa "dogovorenim cenama"-bez realnog uporista u trzistu-nasilno formirano i lazno nazvano "slobodno" trziste)..ulaze cenom u svetsku klasu Motula i Mobila1, cak je kod nas skuplji od oba...

Znaci, siroti zapad arci "jeftina" ulja, dok mi placamo ludilo trzista.


Za neka ulja ne znam zasto (uopste) postoje na domacem trzistu..ni po ceni ni po kvalitetu to ne zasluzuju, postoje bolja ulja u istoj ceni, jednostavno se kupci odvlace na nekakvu "marku" ili brend, ali ta ulja se samo i prodaju po "b" ili "c"..soder, trgovinskim zonama

Elem, posto NIS ipak delom jeste domaca firma(i mnogo je domacih glava i zadnjica zaposleno) i prerada proizvoda je u dovoljno velikoj meri da se moze finalno ulje smatrati domacim(90% ruske i 10% domace nate), cemu onda domaca cena identicna domicilnim cenama najkvalitetnijih svetskih brendova..kako biti patriota kada te komsija krade???

Gorivo je naduvano akcizom, ali ulje? Cemu visoka cena? Zasto ne obore cenu na ekonomski nivo, uz zaradu 15%, marzu 10%..i postanu konkurencija u nivou kvaliteta...

Ili prosto pitanje, zasto Motul(Mobili ili kojegod) kosta manje u EU nego NISOTEC u Srbiji?

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 18:54 - pre 152 meseci
Citat:
vladd

Ili prosto pitanje, zasto Motul(Mobili ili kojegod) kosta manje u EU nego NISOTEC u Srbiji?


Ne kosta manje. Kosta vise.

Samo falsifikati koji se najcesce plasiraju preko NETa ili velikih pijaca poput Ebaya kostaju manje. Originalna ulja su skupa svuda u Evropi.

Primera radi, VW ulje 505.01 (Fuchs) treba platiti 20 eura za litar.

Nista drugacije nije ni kod drugih proizvodjaca.


P.S. Kada se na jednu stranu tasa postavi Castrol edge 505.01 sa svijim nespornim kvalitetom ali zato velikom dozom sumnje u originalnost, a na drugu stranu postavi Modrica 505.01 sa kupovinom pred kapijom proizvodjaca, logicno je da prevaga pada na ovu drugu stranu.
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 18:55 - pre 152 meseci
ja sam nekad kupovao šel u austriji,cena za 4 litra mineralnog ulja je bila preko 300 šilinga,mnogo,mnogo skuplje nego bilo koje domaće ulje...tako da priče o nečem dobrom a jeftinom na zapadu su bajke,sve što valja preko je itekako skupo za naš standard....
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 19:26 - pre 152 meseci
Castrol Edge 5w30 kupljen u Austriji pre mesec dana,cena po litru bila 15e...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 19:33 - pre 152 meseci
Mene kosta 7€ po litri..iz radnje auto delova. Do sada se nije pokazalo da je falsifikat, naprotiv, potpuno je identicno sa uljem iz ovdasnje radnje(bilo dolivanja), pa ako su sve falsifikati u pitanju, bar sam prosao jeftinije.

Elem, kada je rec o ceni, zbunila me cena navedenog ulja ULJE SHELL HEL.DIZ.PLUS VA 1/1 99U455

u radnji:
http://www.ap-sport.rs/prodavn...res_hash=V36&variant_id=36

i kod uvoznika:
Shell Helix Diesel Plus VA, SAE 5W-30
http://www.multicompany.rs/pdf...ovnik_AUTOMOTIV_01-04-2010.pdf


Sta je problem..stamparska greska(greska u popunjavanju stranice i obracunu popusta), ulje van roka upotrebe ili ulje sam svoj majstor..

Inace bih rado probao Amsoil, ali nemam trenutno "konekciju" preko okeana

Poz

P.S.
Edge je (obicno) duplo skuplji od Mobila 1...tako da je cena ...u trendu...

Kod nas, mi smo "zona C", na veliko cena oko 10€ +pdv





[Ovu poruku je menjao vladd dana 22.10.2011. u 20:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

kristina990
Srbija

Član broj: 274896
Poruke: 406
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 20:23 - pre 152 meseci
falsifikati danas nisu u smislu da su toliko loši pa da se primeti,ubeđen sam da ih prave u našim blendarama koje su našle interes da uposle svoje neiskorištene kapacitete da na veliko prodaju svoja ulja,koja zapakovana u ambalažu zvučnog imena postiže veću cenu,tako da umesto mobila,castrola,motula kupujete neko domaće ulje zapakovano u zaista perfektno odrađenu ambalažu sa svim deklaracijama...
poznavajući pohlepu distributera i trgovaca kojima se isplati samo zarada sa falsifikatima i zvučnim imenima gde veliki deo cene čini reklama i imidž firme,taj deo oni uzimaju za sebe.to je dobro razrađen posao na visokom nivou sa velikim igračima.
svest o tome brzo se širi kod građana i njihove akcije do smešnih cena jasno govori da su u pitanju falsifikati,odnosno manje kvalitetna ulja nepoznatih firmi.
ja sa nisotec,fam i lukoil uljima imam samo pozitivna iskustva,i koliko koštaju stvarno vrede,dobar je i omv,eko,možda i mol,ali sa rezervom,ostalo je sve falš u slobodnoj prodaji....
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8366
*.dynamic.sbb.rs.



+1347 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 20:52 - pre 152 meseci
Već sam bio postavio pitanje, ali da preciziram. Predlažem da se napravi nekakva lista koja bi prikazala ulja po verovatnoći falsifikata.

Ne može biti ista verovatnoća da će biti falš jedna Optima i npr. Castrol, pa to treba i konkretizovati.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 21:15 - pre 152 meseci
Mislim da ce to ici veoma tesko.

Tesko je proceniti da li neko ulje valja bas zbog toga sto se manifestacija loseg kvaliteta ne dogadja istog momenta vec nastupa nakon izvesnog vremena koje moze da potraje i po par godina. Upravo je ova cinjenica karta na koju igraju falsifikatori ulja.
Neko je spomenuo da falsifikati nisu "skroz" losi vec da su samo malo "manje" losi od originala. Dovoljno "manje" da bi se ostvario ekstra profit i dovoljno "manje" da se los kvalitet ne primeti odmah.
Na zalost, postoje vozila, tipovi motora, gde se nedostatak odredjenog aditiva oseti gotovo momentalno. Jedan od takvih barometar repera je i VAG-ov TDI motor novije generacije koji, uslovno receno momentalno oseti blagodeti neadekvatnog ulja. Nakon svega par hiljada kilometara strada turbina.

Nesto je teze ustanoviti los kvalitet ulja kod benzinskih agregata (oni su osetljiviji na gorivo), pogotovo kod agregata starije generacije zato sto se kod njih to manifestuje tek nakon vise desetina hiljada kilometara.

U biti, lose ulje je najveci neprijatelj dugom veku motora, mada, eto i Vladd kaze da mu je Japanac prevremeno bacio kasiku. E sad da li je zbog vode u benzinu ili zbog igranke sa raznim Motulima i Mobilima, ostaje enigma.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu22.10.2011. u 23:55 - pre 152 meseci
Kasika je bacena zbog vode. Pravilna provarena rupa na celu klipa. Kao brenerom... Bocne stranice perfektne, karike bez taloga, cilindri u granicama ovalnosti. Da je do ulja, prvo bi se pokazalo na radilici..koja je perfektna. Auto je normalno isao i vukao dobrih 80km(nakon tankovanja pred put), i onda je u sledecih 10km izbacio beli dim(kao da je elektronika u pitanju) i izgubio snagu. Lose ulje(sto je nemoguce) bi danima mrcvarilo motor uz visestruke povrede...
Tek nakon generalke se preslo na punu sintetiku i "igranja" sa Motulom

Sto se fals ulja tice, "dobro" bi bilo da su u pitanju bazna ulja, ili neka jeftina monogradna umesto skupljeg brenda. Takvo ulje bi imalo znacajno kraci vek, prvih par 1000km, i zatim naglo degradiralo, oborilo pritisak...vidljiv bi bio uticaj vode, i nedisperzivnih svojstava, grupisanje stroke i sl.. eventualna turbina ili hidropodizaci bi odmah "prepoznali" fals...

Problem je ako neko krene u idiotsku "zaradu plus", pa krene da ubacuje i biljna ulja, masti ili loz ulje. Cak je i dizel pogodan, koliko god da je skup, jeftiniji je visestruko od litre najjeftinijeg ulja.

Za takve miksove, ne smem da pomislim sta sve (ne)rade u motoru... Naglo zaribavanje ili pucanje radilice..

Poz
 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.



+1622 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu23.10.2011. u 11:19 - pre 152 meseci
Pre neki dan sam čuo da Mass Company već par godina uveliko uvaljuje ulja sa isteklim rokom trajanja(akcije u Tempu, Metrou, čak i u radnjama koje se snabdevaju direktno od Mass-a) i "nove" Dunlop gume za motore koje inače koštaju oko 280 eura/kom, a oni prodaju za 120 i kao to je to, dok ne vidiš da je godina proizvodnje 2006.

Noviji originali Motul ulja na pakovanjima od 1l imaju "nalepnicu" sa zadnje strane namagnetisanu, a ne nalepljenu. Video sam na nekoliko pakovanja 10w40 ulja za motocikle, za automobile nisam siguran, pogledaću na sledećoj zameni, ako dotle ne ispadne neka nova srpska zanimacija.

Koliko sam shvatio priču servisera, nema brige za onoga ko kupuje samo najskuplje od potrebne gradacije, jer se onda uvek dobije sveže(pošto se najskuplje najmanje kupuje/uvozi/prodaje i samim tim je najmanje mesta za prevaru), a i Motul se navodno proizvodi u samo 2 fabrike za celu planetu(USA i EU), tako da bi dostojna kopija morala da bude toliko ozbiljna da bi svakako bila bolja od 90% drugih originala.

Ja mislim da je jeftinije pri zameni platiti 20 eura više za provereno dobro i ne razmišljati ni o čemu, nego bilo kako drugačije. Robovanje nekoj tamo mašini je suludo, čak i kada nema drugih obaveza.

Eventualno ako znate nekoga ko lično uvozi originalno ulje(npr. vlasnik ovlašćenog servisa) pa se onda direktno iz bureta ogrebete za par litara po nižoj ili nikakvoj ceni.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu23.10.2011. u 12:04 - pre 152 meseci
Takvih Majstora mislim da nema ni 1%.

Uglavnom 99% ne gubi vreme sa poznavanjem materije zvane ulja, 80% nema adekvatnu skolu(koja ionako ne nudi neka vrghunska znanja), a ona grupa sto umislja da su dobri, oni su nekako ortodoksni u svojim stavovima(misleci da je ta vrsta stabilnosti velika odlika autoriteta), iako tehnologija napreduje iz godine u godinu.

Snalazi ih "sudbina" elektronicara, prelazak od lampi na tranzistore pa na procesore,, pa pokusavaju da se snadju drzeci se cvrsto za fragmente proslosti.


Nema jednostavnog resenja. Placanje 20€ skuplje ne znaci da je neko dobio 20 evra vredniju robu, kvalitetniju, vec je lako moguce da je namagarcen od strane prodavaca.


Zato smatram, sto se ulja tice, da treba obratiti paznju na one brendove, koji se bore za opstanak i ulogu na trzistu, i da treba izbegavati odnosno ne uzimati u razmatranje, one koji imaju proizvod radi proizvoda, paletu ulja zarad trgovacke filozofije sirokog asortimana.

Ali, to je naporno bavljenje uljem, samo uljem, i nakon odredjene granice ispada besmisleno, baviti se svim i svacim, samo zato sto postoje horde preduzetnika koji vise vole da preduzmu akciju zvanu prevara..

Slicne muke su i za ostale delove vozila, pa i za kompletne automobile..


Poz
 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.



+1622 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu23.10.2011. u 15:06 - pre 152 meseci
98% domaćih "stručnjaka" kupuje srednje-loš kvalitet ulja i to je cela filozofija. Svi bi više za manje, pa se čudu čude kada dođu posledice.
Svaki seljak hoće da je kul, pa komplikuje da bi ispao manje glup.

Samo se treba dobro raspitati i svako može da nađe adekvatno rešenje za sebe. Jeste Srbija šupak planete, ali nije baš toliki.
Još kada bi prestali da tražimo polusintetiku za 300 dinara i da "krojimo" filtere jer smo "pametniji" od fabrike, ne bi nam se video kraj...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako prepoznati falš robu23.10.2011. u 16:08 - pre 152 meseci
Citat:
Boris Tadić:..Samo se treba dobro raspitati i svako može da nađe adekvatno rešenje za sebe. ...


Malo morgen.

Dogadjaj od pre par meseci. Uradi kolega generalku(nije bitno sto je nepotrebna bila, ali majstoru lepse), i krene da kupi ulje..za dizela. Dobije savet od majstora(korektno ulje), dodam i ja savet, takodje korektno, malo skuplje, covek ode na pumpu i kupi sae30, "za dizela" po preporuci prodavca...

Sve mi dobro pricamo, ali magija u prodavnici i majstorija prodavca je posebna prica. Od tada, ne prosipam bisere pred prasice, vec samo konstatujem "valja-ne valja+, ako bas postave pitanje. Sta ima ja da im obrazlazem zasto je dobro i zasto ja to uopste pricam, lepo kazem idi kupi sta ti daju, moraju svi da zive od tvojih troskova..

Poz



 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kako prepoznati falš robu

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 42621 | Odgovora: 99 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.