Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Seka Aleksic 200kmh uhapsena

elitemadzone.org :: MadZone :: Seka Aleksic 200kmh uhapsena

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 17169 | Odgovora: 80 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 17:57 - pre 149 meseci
Citat:
CoyoteKG: kako mozes takvu glupost da napises...


Tako sto ja vozim 400 KS a ti 100

Hiljade automobila dnevno voze njemackim autoputem tom i vecom brzinom, da to nije bezbjedno Njemci bi poodavno zabranili.. Zasto prvo ne razmislis sta ces reci nego odmah kazes nekome da pise glupost? Koliko puta si vozio 250 km/h autoputem?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 18:01 - pre 149 meseci
A zašto je onda zabranjeno u 99% drugih zemalja ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 18:03 - pre 149 meseci
Ne kazem da ne mogu da vozim 250 na sat. Verovatno i ne mogu, ali ne bih ni pokusao. A pogotovo ne bih tvrdio kako je to skroz bezbedno.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 19:44 - pre 149 meseci
Evo vratih se sa posla malopre, i zbog ES-a sam morao da prebacim 250 km/h 2 puta - nisam mogao vise zato sto su mi zimske gume rangirane za malo manje pa da ne bude previse hehe :-))))

Bezbednost je funkcija brzine i uslova na putu. Pricati o brzini i bezbednosti je besmisleno ako se ne uzmu i drugi faktori u toj "jednacini" kao sto su uslovi na putu i kvalitet samog puta.

250 km/h je savrseno bezbedno na odgovarajucem auto putu i pri odgovarajucim uslovima (bez guzve, auto put sa 3 trake u jednom pravcu bez ostrih krivina, van gradskih zona, dobar asfalt bez ostecenja itd...). Kada uslovi nisu odgovarajuci, nekad ni 100 km/h nije bezbedno na auto putu i zbog toga se ogranicavaju brzine na tim mestima i na ispod 80 km/h ako treba.

Citat:
Java Beograd
A zašto je onda zabranjeno u 99% drugih zemalja ?


Cista politicka stvar. Mozes primetiti da je 120 km/h ogranicenje koje stoji decenijama iako su automobili (motori, kocioni i bezbednosti sistemi) drasticno uznapredovali od tada.

Malo je bizarna da je podjednaka brzina bezbedna za jednog ficu iz 1975-te i jednu Ford Fiesta-u iz 2011 sa ESP-om, ABS-om, daleko kvalitetnijim gumama itd....

Eto prosle godine Spanci su imali genijalnu ideju da >smanje< max. brzinu ispod 120 - pa se to neslavno zavrsilo. Da su to uspeli, za 10-15 godina bi deca ucila da je to "max. bezbedna brzina" iako su njihovi roditelji vozili brze, legalno i zvanicno "bezbedno". Gluposti.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 19:56 - pre 149 meseci
Naravno je da su automobili sve bolji i bolji, kao i putevi (globalno uzevši) ali ljudska reakcija nije ništa bolja nego što je bila pre 10 - 50 -100 godina. salžem se da je 120 km/h pravziđeno ograničenje na dobrim autoputevima, ali 250 km/h se nikako ne može nazvati bezbednom vožnjom.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 20:01 - pre 149 meseci
Pune bolnice i groblja ljudi koji su bezbedno vozili u bezbednim automobilima... a i ljudi koji su vozili po ogranicenjima, pa ih pocistili ti bezbedni ljudi...

Jeste suludo na dobrom putu voziti 120km/h sa dobrim autom. 150-160 sa dobrim autom mozda moze da se nazove bezbedno, ali 250 nikako.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 20:01 - pre 149 meseci
Posebna je priča (mnogo puta prežvakana na ovom forumu) kad drugi učesnik u saobraćaju pogleda u retrovizor, tebe vidi kao tačkicu u retrovizoru, tj. jako udaljenog, i mirno krene u preticanje. Kad ono - međutim. Ti se u svojim hi-tech kolima na hi-trech autoputu zakucaš u njega u roku od 3 sekunde, jer si "bezbedno" vozio 250 ili 300 km/h.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 20:09 - pre 149 meseci
Citat:
CoyoteKG: Pune bolnice i groblja ljudi koji su bezbedno vozili u bezbednim automobilima... a i ljudi koji su vozili po ogranicenjima, pa ih pocistili ti bezbedni ljudi...

Jeste suludo na dobrom putu voziti 120km/h sa dobrim autom. 150-160 sa dobrim autom mozda moze da se nazove bezbedno, ali 250 nikako.


Pune su bolnice i groblja onih koji su poginuli / tesko povredjeni u sudarima sa brzinama prilicno ispod 100 km/h.

Zapravo njihov broj pri prevezenom kilometru je bar 3x veci od deonica gde se vozi iznad 120 km/h tamo gde je legalno.

Prema tome, malo je besmisleno potezati takav argument kao nekakav univerzalan razlog da je voznja iznad 200 km/h implicitno nebezbedna.

Citat:
Java Beograd
Posebna je priča (mnogo puta prežvakana na ovom forumu) kad drugi učesnik u saobraćaju pogleda u retrovizor, tebe vidi kao tačkicu u retrovizoru, tj. jako udaljenog, i mirno krene u preticanje. Kad ono - međutim. Ti se u svojim hi-tech kolima na hi-trech autoputu zakucaš u njega u roku od 3 sekunde, jer si "bezbedno" vozio 250 ili 300 km/h.


E vidis, ovde je DALEKO bitnija kultura voznje od bilo cega drugog.

U jednoj Holandiji ili Belgiji se ja osecam nebezbedno i na 130-140 km/h i ne preticem cesto, zato sto Belgijanci i Holandjani imaju takvu kulturu voznje da iskacu u levu liniju cesto i sa jako malom distancom od automobila iza u toj levoj traci. Pretpostavljam da je to zbog toga sto nije uobicajeno (da ne pricamo o legalnosti) da diferencijal brzine izmedju automobila u srednjoj i levoj traci bude iznad 20-30 km/h u proseku.

O Americi sa njihovim preticanjima na obe strane i svim klasama vozila u svim trakama necu ni da pricam.

Sa druge strane, Svabe, recimo daleko obazrivije prelaze u levu traku posto znaju da postoje automobili koji idu daleko brze od njih. Zbog toga u Svabiji voznja od >200 km/h nije nista specijalno manje bezbedna iz prostog razloga sto je kultura voznje takva da omogucava voznju takvom brzinom bez velikog broja udesa.

Uzgred, isti ti Holandjani recimo - promene svoj nacin voznje kad predju u DE recimo pa dobro gledaju u retrovizor pre nego sto predju u levu traku, dok u Holandiji skacu u nju ko zecevi.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 20:28 - pre 149 meseci
Kultura vođnje je uvek alfa i omega bezbednog saobraćaja.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

X Files
SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4902
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+638 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 20:41 - pre 149 meseci
E sad zamislite sezonu godisnjih odmora u Srbiji, kada se na autoputu sretnu svi stilovi voznje.

Cela leva traka vozi debelo preko 150, bez nekog veceg rastojanja. Desna traka je nekako ogranicena na 80, jer uvek ima teretnih vozila.

120 km/h (ogranicenje) se ne moze uspostaviti jer te stalno neko vozilo 'gura' cas desno, cas levo. Ne vredi.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 21:02 - pre 149 meseci
Kultura voznje u Srbiji mozda jeste nesto manja od, sta znam, Nemacke - ali u poredjenju sa nekim delovima USA je i Srbija pojam civilizacije.

Ja sam skoro bas bio u Texas-u i ono je da se krstis sa obe ruke sta rade po putevima... tipa Dodge Ram traktor ti uskoci sa desne strane na milimetar ispred tebe... Manji "School Bus" te zaobilazi u zoni suzenja auto puta gde je ostala jedna (1!) traka sa malo jos prostora zbog zaustavne i nekog jadnog asfalta jos malo (preko puta u drugom smeru sudar sa bar 10 vatrogasnih vozila) - cova hoce da prodje... trebao mi je bensedin posle svega toga.

O njihovim automobilima (krsinama teskim preko 2 tone sa kocnicama kao da su od vune) necu da pricam... ono mozda ja jesam navikao na relativno kvalitetna kola ali brate, Fiat Panda je >zakon< za onaj Chrysler 300 kome krenu tockovi da skripe dok skreces u raskrsnici nekom smesnom brzinom (o jeftinom rent-a-car Mustangu necu ni da pricam... koji je to krs)

Kad sam zivu glavu izvukao tamo...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:00 - pre 149 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Kultura voznje u Srbiji mozda jeste nesto manja od, sta znam, Nemacke - ali u poredjenju sa nekim delovima USA je i Srbija pojam civilizacije.


To je zato sto u Srbiji nema kauboja.

(sve sam indijanac do indijanca)





Citat:
Ivan Dimkovic: ono mozda ja jesam navikao na relativno kvalitetna kola ali brate, Fiat Panda je >zakon< za onaj Chrysler 300 kome krenu tockovi da skripe dok skreces u raskrsnici nekom smesnom brzinom (o jeftinom rent-a-car Mustangu necu ni da pricam... koji je to krs)


Ajoj, nemoj da te cuje storm48.

Kada sam prosli put napisao nesto slicno, momak je hteo noge da mi polomi . Trazio je da mu postavim slike kako sam rastavljao taj krs, a meni nije bilo do slikanja. Molio sam Boga da ga se kurtalisem sto pre.

Inace,

Citat:
Ivan Dimkovic:Cista politicka stvar. Mozes primetiti da je 120 km/h ogranicenje koje stoji decenijama iako su automobili (motori, kocioni i bezbednosti sistemi) drasticno uznapredovali od tada.


to da, ali su zakoni fizike isti decenijama (mozda i nesto duze ), a oni su neumoljivi. Tehnicki detalji na savremenom automobilu mogu najvise 10 % da uticu:

240 se od 120 razlikuje za 100%!!




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.01.2012. u 00:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:11 - pre 149 meseci
Kako onda objasnjavas onu staru ADAC statistiku gde je kolicina udesa po prevezenim kilometrima opadala tokom godina drasticno?

Zakoni fizike jesu isti, ali su automobili i putevi drasticno bolji - a to ocigledno utice sasvim dovoljno.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:20 - pre 149 meseci
Hm, mozda si u pravu, sve bi to mogla biti politika.

A sta mislis, kome bi Svabe prodale svoje supersonicne automobile ako bi se rigorozno sprovodio zakon o ogranicenju brzine kretanja (posto i u Nemackoj postoji ogranicenje)?

Spomenuci samo jedan podatak koji verovatno vecina ne zna: Citroen DS, popularna Ajkula, napravljena jos pre vise od 40 godina ima manji zustavni trag nego danasnji najsavremeniji automobili sa svim ABS-ima, ASR-ima, ESP-ima i drugim "ima".
Ami 6 je bio jos bolji po tom pitanju
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:24 - pre 149 meseci
Citat:
zarsilic
Hm, mozda si u pravu, sve bi to mogla biti politika.

A sta mislis, kome bi Svabe prodale svoje supersonicne automobile ako bi se rigorozno sprovodio zakon o ogranicenju brzine kretanja (posto i u Nemackoj postoji ogranicenje)?


Politika je jedno, statistika je nesto sasvim drugo.

Na kraju krajeva, ako smatras u nepristrasnost ADAC statistike kao i studija izvrsenih na zahtev zelenih i levicara koje su ih ucutkale (posle su promenili pesmu i fokusirali se na ekologiju, sto jeste tacno - automobili koji idu >200 km/h visestruko zagadjuju zivotnu sredinu u poredjenju sa istim automobilima u rezimu voznje oko 100-120) imamo isti slucaj sa Montanom gde je broj smrtnih slucajeva porastao posle uvodjenja ogranicenja brzine.

Politicari ovo nazivaju "paradoksom" posto, naravno, eliminisu najjednostavnije objasnjenje zato sto nije politicki podobno.

Osim ako ne smatras da i Montana ima neku zescu auto industriju koju treba da stiti pa su i oni falsifikovali policijske izvestaje o udesima posle 1998-me :-)

Na zalost, danas na svetu imamo samo jedno mesto gde je moguce videti da visoke brzine >nisu< automatski nebezbedne. Pre 10 godina je postojalo jos jedno mesto, Montana, gde je ukidanje tih sloboda doprinelo pogorsanju bezbednosti u saobracaju.

Citat:

(posto i u Nemackoj postoji ogranicenje)?


Zaboga, pa naravno da postoji ogranicenje i da treba da postoji - tamo gde je potrebno. Poenta price je da postoje deonice gde nije neophodno i Nemci su danas sami na svetu po tom pitanju (ne racunam Isle of Man) od kada su politicari u Montani odlucili da "DO SOMETHING" i povecaju im statistiku smrtnih slucajeva...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:37 - pre 149 meseci
Pazi, i sam kazes da su Nemci jedini po tom pitanju brzina na cestama.

Da li mislis da su oni slucajno jedini na Svetu?
Da li mislis da bi Zeleni nastupali sa nozem u ledja, bez obzira sto u svom imenu nose epitet zeleni?
Da li mislis da statistika uvek mora biti realna iako je korektno i kako kazes, nesumljivo, napravljena?

Evo navescu jedan primer: za ovu postavljenu statistiku presudnu ulogu imaju bilioni predjenih kilometara. To je ono sto posmatracu koji malo pocne da mozga odmah zapadne za oko, a nigde ne kaze kolika je, na primer razlika u broju predjenih kilometara po prosecnom vozacu tad i danas?


P.S. Da ne bude zabune: i ja smatram da je spora voznja na monotonim putevima, poput autobanova, nebezbedna i opasna. Da izaziva preterani umor i da negativno utice na reakciju.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.01.2012. u 00:47 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7177 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena03.01.2012. u 23:56 - pre 149 meseci
Nemci su jedini na svetu zato sto postoji dovoljno jak lobi koji moze da se odupre klasicnoj politickoj zelji namicanja jos vise love od kazni i plasenju ljudi sa pricom "brzina ubija".

To je politika. Drugi to nemaju pa gazduje standardna prica.

Ali ne moze politika iskriviti cinjenicu da su u Nemackoj putevi solidno sigurni (nisu najsigurniji na svetu ali su svakako u grupi sigurnih) i da nema razlike u broju smrtnih slucajeva na deonicama gde nema ogranicenja brzine. Da to nije tako, ni u ludilu ne bi mogli da odrze takvu situaciju zato sto bi izuzetno narastao broj ljudi kojima je neko izginuo zbog toga.

Bas kao sto nikakva politika ne moze da sakrije cinjenicu da je uvodjenje limita na ruralnim putevima Montane pogorsalo situaciju.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena04.01.2012. u 02:08 - pre 149 meseci
"Ne kazem da ne mogu da vozim 250 na sat. Verovatno i ne mogu, ali ne bih ni pokusao. A pogotovo ne bih tvrdio kako je to skroz bezbedno."

Coyote sta ti znaci to "skroz bezbedno"?! 100% bezbjedan nisi ni u svojoj kuci jer moze meteor da te poklopi. 40 km/h je na autoputu sasvim sigurno mnogo manje bezbjedno od 250 km/h jer je mnogo veca vjerovatnoca da se pospani turcin sleperom zakuca u tebe...slazem se da je recimo 120 km/h bezbjednije od 200 km/h, ali isto tako je 100 km/h bezbjednije od 120 km/h (hm, relativno ali recimo da jeste), zasto onda ogranicenje nije 100 nego bas 120?! Zato sto je razlika vrlo minimalna u smislu da je 100 bezbjednije od 120 0,001%, bezbjednije od 200 0,003 % a bezbjednije od 250 0,005%...naravno govorimo o uslovima kada nema nikoga ispred tebe a ne kada se priblizavas pospanom turcinu



Citat:
zarsilic: to da, ali su zakoni fizike isti decenijama (mozda i nesto duze ), a oni su neumoljivi. Tehnicki detalji na savremenom automobilu mogu najvise 10 % da uticu:

240 se od 120 razlikuje za 100%!!

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.01.2012. u 00:13 GMT+1]


tacnije za vise od 100%, ali kakve veze fizika ima sa tim kad vozis svojom trakom pored tebe su bankine a ispred tebe nema nikoga (u iducih 500 metara)? U Njemackoj je na dobrom dijelu autoputa brzina neogranicena ali ako napravis neku glupost DEBELO ces to da platis, pogotovo ako bude povrijedjenih/poginulih...i svi oni to znaju, tako da nesreca na autoputu gotovo i da nema, jedino ima onih lancanih sudara kada je lose vrijeme i kada se vozi ~100 km/h...


Citat:
zarsilic: Hm, mozda si u pravu, sve bi to mogla biti politika.

A sta mislis, kome bi Svabe prodale svoje supersonicne automobile ako bi se rigorozno sprovodio zakon o ogranicenju brzine kretanja (posto i u Nemackoj postoji ogranicenje)?

Spomenuci samo jedan podatak koji verovatno vecina ne zna: Citroen DS, popularna Ajkula, napravljena jos pre vise od 40 godina ima manji zustavni trag nego danasnji najsavremeniji automobili sa svim ABS-ima, ASR-ima, ESP-ima i drugim "ima".
Ami 6 je bio jos bolji po tom pitanju


"supersonicni" automobili ne sluze samo za razvijanje max brzine, vise za tu neku sigurnost u preticanju i izvlacenju iz "nezgodnih situacija"..postoji i nesto sto se zove prosjecna bezbjedna brzina, sa tom ajkulom koju si pomenuo ona je bar 20% niza od novih supersonicnih automobila, a vrijeme je novac

i odakle ti ta glupost da se ajkula zaustavlja bolje od najsavremenijih automobila, imas li ikakav relevantan link koji to moze da potvrdi i zasto nemas?

Citat:
zarsilic: Pazi, i sam kazes da su Nemci jedini po tom pitanju brzina na cestama.

Da li mislis da su oni slucajno jedini na Svetu?
Da li mislis da bi Zeleni nastupali sa nozem u ledja, bez obzira sto u svom imenu nose epitet zeleni?
Da li mislis da statistika uvek mora biti realna iako je korektno i kako kazes, nesumljivo, napravljena?

Evo navescu jedan primer: za ovu postavljenu statistiku presudnu ulogu imaju bilioni predjenih kilometara. To je ono sto posmatracu koji malo pocne da mozga odmah zapadne za oko, a nigde ne kaze kolika je, na primer razlika u broju predjenih kilometara po prosecnom vozacu tad i danas?


P.S. Da ne bude zabune: i ja smatram da je spora voznja na monotonim putevima, poput autobanova, nebezbedna i opasna. Da izaziva preterani umor i da negativno utice na reakciju.

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 04.01.2012. u 00:47 GMT+1]


hmm a kakve konkretno ima razlike to koliko jedan vozac predje km? niko nikog danas ne bije po usima da mora da ide da se vozi a slazem se sto se tice negativnog uticaja na reakciju, ja znam za sebe da mnogo bezbjednije vozim kad idem idealnom brzinom nego onom koja je propisana za ficu sa neispravnim brisacima i celavim gumama koji vozi kroz neki pljusak
 
Odgovor na temu

Aleksandar Đokić

Član broj: 13478
Poruke: 4793
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+638 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena04.01.2012. u 07:56 - pre 149 meseci
Citat:
"supersonicni" automobili ne sluze samo za razvijanje max brzine


super what?

supersonican je izraz koji se koristi za brzine iznad brzine zvuka...

Citat:
sto je razlika vrlo minimalna u smislu da je 100 bezbjednije od 120 0,001%, bezbjednije od 200 0,003 % a bezbjednije od 250 0,005%


ne, ne gleda se brzina vec zaustavni trag, pa tako imas razlicitu max brzinu na razlicitim putevima
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: Seka Aleksic 200kmh uhapsena04.01.2012. u 09:35 - pre 149 meseci
Istine radi, ovaj grafikon predstavalj broj fatalnih slučajeva, tj. smrti. A to je najviše smanjeno uvođenjem obaveznog vezivanja pojaseva i uvođenjem air-begova u osnovnu opremu automobila. Naravno i konstrukcija automobila se menja tako da štiti putnike. Nema to baš mnogo veze sa brzinama.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Seka Aleksic 200kmh uhapsena

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 17169 | Odgovora: 80 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.