Sacekaj malo sa velikim servisom, pocni da radis nekoliko malih servisa
Ovo znaci veliku aljkavost prethodnog vlasnika.
Moras da preduzmes neke korake i da pratis situaciju, najbolje bi bilo da pozajmis na nekoliko dana doticni citac gresaka, ili da citas greske na par dana.
Elem, kao prvo i najvaznije, da otvoris haubu i pregledas stanje, skini masku motora i pregledaj svaki detalj, vizuelno, to ne kosta.
Mogao bi kao No1 da zamenis filter vazduha i da pogledas MAF senzor(eventualno pazljivo ciscenje), neophodni su ti kljucici torx, komplet kljucica(a trebace ti cesto) kosta par stotina dinara, jesu kineski ali rade posao. Uzmi "duzi" model. Uz filter vazduha, stavka je manje od 1000 din.
Zatim proveri nivo ulja i tecnosti.
Nakon toga, u cugu, pregledaj osigurace u kutiji na accu, stanje kontakata, konektora i stanje klema na accu, ne bi bilo lose da imas voltmetar..makar najjeftiniji, kineski..
Zatim otkaci klemu, i drzi tako bez napajanja jedno pola sata(recimo ako ovo odmah otkacis, taman dok pregledas sve ostalo, prodje toliko), zatim ponovo prikaci. Upali auto i posmatraj ler gas. Ako je normalan, prikaci VAG com, i pobrisi greske.
Nakon dan dva, proveriti listing gresaka, da li ih ima.
Problemi su oko accu, njega bi trebao da zamenis, ili skines i testiras, napunis..u losem je stanju..
Nakon ovih predradnji, posto je auto stajao, definisace se set gresaka, koje treba pratiti. Naravno trebace novca za zamenu ulja i eventualno svecica. A mozes i da ga vozis...ne preforsirano..
Ima tu sitnog posla i provera, sto mozes sam da odradis, da ne trosis pare na majstore. Ali ces trositi pare na sitan pribor, kontakt sprejeve...
Da ne pravim preveliki post, nakon ovoga sto sam napisao, mozes da vozis auto. Veliki servis gledaj da uradis korektno, dobro ulje, mann filter, zamena pumpe za vodu(obavezno sa metalnim propelerom, zamena kaiseva..racunaj na jedno 100-150 evra plus ruke majstora..
Ak neces da radis detaljno, i korektno, mozes da ocekujes da ce majstori poceti da napadaju deo po deo, zamenom, lambda, MAF, coil pack-bobinu, kablove...mozda i ECU..pa ce stavka da postane 80(ustedjenih 70 od "onih")+ jedno 400 do600, za delove koje ne treba mozda odmah menjati, vec za godinu dve...
Ili auto pijaca...
Ovo nabrojano moze da bude od loseg accu(u ovakvom kompletu gresaka), zaprljanog filtera, pa maf brljavi, oksidisanih kontakata, caki na ecu-u, i zato bi prvo to trebalo eliminisati..kada je dobra struja, i ecu dobro izdefinise kvarove, tada se moze, a ne mora, izdvojiti neka neispravnost senzora ili komponente
Poz