ludidzora28 Milan Najerica Mladenovac
Član broj: 159215 Poruke: 556 *.dynamic.isp.telekom.rs.
Sajt: www.ludidzora.co.nr
|
Ok... I mislio sam da sa vecim obrtajima treba da ide i ranije paljenje, posto inace treba da je pre GMT, tako da eksplozija bude najjaca bas u GMT, od trenutka stvaranja varnice i paljenja smese do maksimalne snage eksplozije treba neko odredjeno vreme, pa ako se povecava broj obrtaja, klipovi se krecu brze i logicno mi je da ide ranije paljenje da bi se opet dobio maksimum bas kad treba. To je neko moje razmisljanje zasto se paljenje pomera sa vecim rpm... Znam i da ga elektronika kontrolise, na osnovu MAP-a i rpm, a ne znam da li se sta odvija u razvodniku, da li ima tegice ili je osovina fiksna? Na razvodniku nema nikakvih vakuuma, ali sta je unutra nemam pojma.
Pitam zato sto nekad imam osecaj da auto ne radi isto, nekad se cuje nekako grublje, kao da je paljenje ranije. Imao sam problema i sa tim, tako je majstor nastelovao i sreca pa sam odma uocio da nesto ne stima, da se cuje cudno. Sad se po nekad javi slican zvuk ali se manje cuje nego pre. Pa me zato malo i kopka, mozda nesto i nije u redu pa nekad paljenje pobegne puno ranije, i zbog toga sam i pitao koliko moze ranije da ode, recimo konstantan gas na 2500 rpm. Da li ugao zavisi da li je u leru na 2500 rpm, ili u I, II, III... brzini?
Sad kad sam hteo da proverim i probam strob nisam prespojio te izvode, i ako sam procitao u Autodati da treba, nisma ga ni hteo stelovati, samo sam gledao dal ovo cudo radi. Sutra cu probati kako treba, cisto da vidim kako stoji.
|