Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc oko mapiranja u Max-u

[es] :: 3D modelovanje :: Pomoc oko mapiranja u Max-u

[ Pregleda: 2171 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

alealealeo
nezaposlen

Član broj: 286267
Poruke: 32
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Pomoc oko mapiranja u Max-u11.07.2012. u 22:09 - pre 143 meseci
Ovako... imam importovan dwg model (ali to nije ni bitno) nekog objekta iz starog antickog doba. Iznad prozora se nalazi luk od jedon reda opeke. Ja sam taj luk nacrtao kao jedno telo, a ne ciglu po ciglu. Nasao sam teksturu na netu koja mi odgovara, ali ona je kao horizontalni zid od opeke. Moje pitanje glasi... kako da mapu primenim na luk i da to izgleda kako treba? Probao sam na UVW Map sa Spherical i Cylindrical, ali nikako ne ispada kako treba. Pokusao sam nesto sa Unwrap Map, ali se tamo ne snalazim kako treba, pa ako neko zna (do sutra] bio bih mu zahvalan.
 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.adsl.verat.net.



+187 Profil

icon Re: Pomoc oko mapiranja u Max-u11.07.2012. u 22:51 - pre 143 meseci
si probao sa UVW Map box (moras da doteras poziciju texture malo iz material editora tiling i offset).
Ako vec ides na Unwrap UVW onda ides na edit-open UV Editor- i sada ovde kliknes dole na polygon - gore u meniju izaberes Mapping -Flatten Mapping
Ovime si dobio da ti se izravnjaju mape, sada sve zavisi od toga sta radis ti ih pozicioniras i sredjujes teksturu da odgovara tome sto si zamislio.

Jos jedna mogucnost je da stavis UVW maping na Planar, i onda za svaku stranu napravis posebnu texturu i materijal. Ovo ti je najprostija metoda ali nije bas pravilna.
 
Odgovor na temu

alealealeo
nezaposlen

Član broj: 286267
Poruke: 32
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: Pomoc oko mapiranja u Max-u11.07.2012. u 23:26 - pre 143 meseci
Hvala na odgovoru, medjutim vec sam nasao resenje na netu. Ceo dan trazim i tek kad postavim pitanje na forumu nadjem. Necu da brisem temu, nego cu da kazem kako sam uradio... mozda posluzi nekom.

Nacrtao sam Box sa dimenzijama luka kad bi se on ispravio i dodao mu u edit dovoljno segmenata, narocito po duzini kako bi se posle lepo savio.
Dodao sam mapu. U UVW Map sam isao na Box i sredio mapu po velicini kako mi odgovara.
Onda sam u meniju gore izabrao Modifiers>Parametic>Bend i u novom editoru kad kliknete na krstic pored bent izadje Gizmo i Center. Idete na Gizmo i onda tamo imate da ga savijate po kojoj god hocete osi i za koliko stepeni (zajedno sa mapom).

 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: Pomoc oko mapiranja u Max-u

[ Pregleda: 2171 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.