Milojkovicu,nista za iznenaditi od tebe.Imas stav kao onaj sto je radio u Borskoj na Banjici te karburatore.
Uzeo 200dm i naravno blage veze sa zivotom rad auta nije imao.Ja sam vozio auto 4g star kada sam se
latio "majstora"tvog kalibra i naravno na(-bo.Ti ces mi pricati o tom karburatoru.Ja ono sto sam licno delao
ne dozvoljavam da mi niko soli pamet.Prihvatam pametnu zamerku,ali od tebe se to i ne ocekuje.
Da ne idem u flame.Mnogi nisu znali da mala gumica kao pecurkica ispod tog da kazem elipsatog metala na
slici ,je prouzrokovala KNEDLU u startu.
A evo sto ti i dan danas ne znas.
Crevo koje ulazi u karburator od benzinske pumpe ima na samom ulazu jednu mrezicu koja se cesto zapusavala
od loseg goriva.Ajde kopaj pa nesto i nauci.Isto onaj metalni deo koji je imao povratni vod od karburatora
je u unutrasnjosti imao papirni filter kao i pred filter koji su ljudi stavljali.Vidis,ja sam bonsekom sekao da vidim sta je
u nutra,ali necemo sada o svemirkoj tehnologoji.Mogao bi pogresno razumeti pa zapaliti celu Srbiju.
Isto je audi imao karburatore sa VW znakom,taj je tek sahranjivao korisnika.
Tvoja verifikacija svakog odgovora je na proveri dokle god slike GOLFA2 za koji si mnogo puta pricao da imas
i okacis a samim tim i demantujes da je to sve bila fatamorgana.
p.s. za milojkovica.
http://www.youtube.com/watch?v=UWIJnINBQzE&feature=related