I ja im to pricam, besmislena rasprava o besmislenom vozilu.
Pride uporni. Malo malo, pa neko istrci sa bespredmetnom, nicim potkrepljenom(imaginacije se ne racunaju) hvalom, kao da se odrzi neki imidz, za koji se zna kako je nastao, a sa kvalitetom nema puno veze.
Ali za drugo ne znaju

Neinformisanost, pre svega, velika prisutnost favorizacije i fanovskog pozicioniranja, sto i nije problem, jeste off, ali ipostoje forumi za golfove, pa neka grupno uzivaju, vec je problem sto se svi kunu u
objektivnost.
A golf je objektivno bacanje para, pride se pojavljuje u svakoj temi.
To sto je banuo i u ovu temu je greska postavljaca teme, sto je prikljucio dizele preko 1500ccm kao "male", pa se ne zna sta je cudnije.
Ipak je ovo "auto" zone, da bi 1900ccm bilo "malo", cak nije ni "srednje", da je "moj kamion zone", pa da razumem..
Mislim da,
trenutno, pored
1.3 multijeta, nema isplatljivijeg malog dizela. Kazem trenutno, posto bliska buducnost donosi nove modele, trend malog(ispod 1400-1300ccm) dizela je (opste)prihvacen u Evropi.
Jedino na sta korisnik treba da obrati paznju je koncepcija, ubacivanje relativno malog motora u tesku karoseriju, moze da poveca potrosnju i raubovanje.
I taj koncept je aktuelan(za razliku od pre par decenija, kada su u mala vozila ubacivali motore velike kubikaze), mada, ako se poseduje vozilo nekoliko godina, pa se obnovi vozni park, takav koncept nije sporan.
Sporno je samo ako se zeli provesti koja decenija sa istim vozilom, sto je prinudno "balkanski" obicaj, procentualno je najveci broj takvih korisnika, mada, i kao obicaj svih drugih siromasnijih predela..