Zar treba, malo je kada se SAMI uverite

Da se to desilo nekom drugom brendu, ili ne daj boze matoroj zastavi...bilo bi valjda normalno
Salu na stranu, ovo je konkretan problem, pa cemo zanemariti brend, ipak je licni interes korisnika u pitanju.
Rdja moze da se nahvata za dve nedelje, do bar jedno, pola mm debljine. Takodje, rdja moze da blokira opruge na paknovima.
Sta preporuciti, nisam pametan, da se ode u servis, malo je komplikovano, vremenski verovatno, a pitanje je koliko je pametno samostalno se upustiti u popravku, neko vece rasturanje, bez obzira i na lizing.
Mozda ne bi bilo lose konstatovati na kom se tocku nalazi izvor skripanja.
Vw je na nekim tipovima kljesta dodao klizace za paknove, koji mogu da se zaprljaju, inace tesko rdjaju, takodje, odredjena kolicina rdje, i sitnog sljunka, moze da se prilepi za paknove, i da pravi razne zvukove. Inace se ti klizaci skidaju, ciste i podmazuju...
Uglavnom, moguce da vremenom samo od sebe nestane. Sumnjam da ce u servisu bas bas sve odraditi, zalepiti paknove(ako nije verzija sa nosacima paknova) za kljesta, podmazati klizace, razraditi opruge paknova, lakse im je da najjednostavnije zamene paknove, bez puno detaljisanja)
Tesko da je nesto u mehanizmu rucne bas toliko zaribalo, da je ostalo prenapregnuto, pogotovo sto od 2005-e(i golfa5) Vag grupacija ubacuje povratne opruge na rucnoj kocnici.
Mozda bi bilo korisno, kupiti sprej za ciscenje diskova(nazivaju ga i sprej protiv skripanja diskova), i dobro naprskati problematican tocak, odmastiti, i odstraniti deo necistoce, bez da se gubi vreme u servisu. Uz malo srece, nestace problem..