Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Savet pri izradi instalacije na kamionu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Savet pri izradi instalacije na kamionu

Strane: 1 2

[ Pregleda: 10087 | Odgovora: 28 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu16.02.2015. u 20:00 - pre 78 meseci
Citat:
da im iz nekog razloga zaglavi anlaser i vrti dok motor radi,

P a vrti zbog brave koja zalepi.Stavi dodatno start dugme od traktora,bagera.Pazi na amperazu.Sto se tice lemljenja,slobodno lemi i stavi taj termo buzir sto si pomenuo.

Ako rotor koji se vikluje ima lemove sa kalajem,sve ce ti biti jasno da ce takav spoj i da drzi.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu17.02.2015. u 16:24 - pre 78 meseci
Citat:
Ivan 89
E sad kontakt brava pri grejanju na kontakt 19 ima spoj i sa 30 i sa 17 mada postoji mogucnost da je i taj deo ostecen zbog prevelike amperaze.

Ovo malo ne razumem...Pazi...kad je motor ugasen, imas struju samo na kontaktu 30. To je "ziva" dovedena struja. Kad okrenes kljuc u poziciju grejanja, treba da dobijes struju na kontaktima 17 i 19, koji sad tu struju prevode na regulator grejanja tj. grejace. Kad hoces da startujes motor pri tome prenosis struju na kontakt 50a koji bi trebao da aktivira relej za startovanje (ili direktno na automat alnasera, mada to nije dobro resenje). Sto se tice "lepljenja" alnasera: to se desava iz vise razloga: 1) Start relej moze da zalepi kontakte 2) Pogonski zupcanik alnasera (odomaceno bendiks) se zalepi za zamajac zbog njegove zamascenosti od ulja, pre svega zbog semeringa radilice iza zamajca 3) Zalepi se automat alnasera - njegova kotva se zalepi za dugmetaste kontakte automata i ostaje stalno ukljucen 4) Kontakt brava se zaglavi. Sta je sad u konkretnom slucaju...treba videti...
 
Odgovor na temu

Ivan 89

Član broj: 264550
Poruke: 320
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu17.02.2015. u 19:14 - pre 78 meseci
Videcu ako uspem negde da nadjem da kupim novu bravu pa da vidim kako je na njoj.
Kada je iskljucen kontakt brava ima struju samo na 30 (to su ona dva kabla o cemu sam ranije pisao).
Kada bi gledali bravu da ima ulaz struje samo na 30 tada pri grejanju ima izlaz i na 17 i na 19 a pri startovanju ima izlaz na 17 (kontakt 50a je izgoreo)
I ja sam prvo pomislio da taj kabal sa osiguracem ide na 17 al malo cudno dodje da kad greje, grejac vuce i zivu struju preko 30 i jos preko osiguraca od 25A
Postoji mogucnost da se brava istopila, deformisala kad je onaj kontakt izgoreo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu17.02.2015. u 22:38 - pre 78 meseci
Bacaj to bez razmisljanja, to su sve zarista pozara.
 
Odgovor na temu

Ivan 89

Član broj: 264550
Poruke: 320
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu22.02.2015. u 23:18 - pre 78 meseci
Primetio sam na nekoliko kabla da je bakar promenuo boju kao da su potamnele kao da su se grejale ali nisu oksidirale.
Cak je potamneo i kabal za signalnu sijalicu za migavac koja je 3W.
Dal bi trebalo to da me brine, dal bi trebalo to menjati ili je to u redu.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu23.02.2015. u 05:10 - pre 78 meseci

To je oksid bakra. Malo raspredi kraj zice, nozicem sastruzi do sjaja...i bice OK.
 
Odgovor na temu

Ivan 89

Član broj: 264550
Poruke: 320
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu03.10.2015. u 22:42 - pre 71 meseci
Posto me je zamolio nas clan cicovic putem privatne poruke za pomoc pa reko da mu pomognem.

Sta te tacno muci oko brave i moja je izgorela pa sam kupio novu originalnu i pojacao je sa dva releja, jedan na grejac a drugi na anlaser tako da i nesto se desi nastrada relej a ne kontakt brava isto bi i ti trebao uraditi.
A anlaser im je boljka nema zastavice kojoj nije bar jednom izgoreo anlaser izgleda da zalepe kontakti u elektromagnetu i kad prestanes verglati elektromagnet ga izubi i ostavi unutar da vrti u prazno i ko ne primeti na vreme ode anlaser.
Ja sam to resio sa dodavanjem jos jednog velikog elektromagneta od starog anlasera koji ukljucuje i iskljucuje glavni dovod struje sa akumulatora na anlaseru i jedno dodatno taster dugme u kabini malo prepravke instalacije i to je to.
Tako i da ti zalepi anlaser tebe ne smeta samo iskljucis dugme i on je iskljucen.
Mozes dodati mesto tog velikog releja i rucnu zastitnu sklopku ali je veca verovatnoca da ces je zaboraviti iskljuciti i opet ode anlaser.

Sto se tice seme nesta sam crtao ali nije originalna jer sam ja moju instalaciju prepravio drugacije pa ne znam dal bi se snasao u njoj jer je drugacija.

Mali savet trebao bi prekontrolisati stanje instalacije u kabili i ispod nje umeju misevi da grickaju izolaciju na kablovima ili od vibracija da se oguli izolacija isto moze ispucati izolacija na kablovima pogotovo oko motora zbog temperature, nafte... pa moze doci do direktnog spoja na masu a samim tim i problema.
 
Odgovor na temu

cicovic
Zoran Cicović
Petrovac na Mlavi

Član broj: 58643
Poruke: 377
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu04.10.2015. u 06:56 - pre 71 meseci
Hvala na odgovoru Ivane.
Naime, preključe sam promenio automat anlasera koji je potpuno zalepio i izgoreo, a juče mi je jedan drugar prekontrolisao instalaciju, grejač koji je od prethodnog vlasnika bio namešten direktno na neki taster neodgovarajuće amperaže (i vratio grejač na samu bravu), a pritom i zamenio grejač, koji izgleda, nije ni radio odavno (a kako kaže, grejač crkava često). I on mi reče da bi trebalo da se anlaser i grejač stave na posebne releje ili bar da se stave dodatni osigurači na te žice, mada sam već prelomio u glavi da stavim glavnu sklopku, za svaki slučaj.
 
Odgovor na temu

Ivan 89

Član broj: 264550
Poruke: 320
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+6 Profil

icon Re: Savet pri izradi instalacije na kamionu04.10.2015. u 13:25 - pre 71 meseci
Proveri dal imas veliki keramicki otpornik nalazi se ispod kabine do hladnjaka kod poklopca.
Isto imas osigurac od 25A u tabli osiguraca cini mi se da je drugi od vrata.
Isto grejac se pali i na kontakt bravi i na onom prekidacu kod kilometar sata.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Savet pri izradi instalacije na kamionu

Strane: 1 2

[ Pregleda: 10087 | Odgovora: 28 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.