Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 25658 | Odgovora: 83 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 10:30 - pre 70 meseci
Citat:
Gost2:
Rijetki su oni koji su spremni da WC papir u potpunosti iskoriste tako što će prst pomjerati po X-Y osi sve dok se od višestruke upotrebe, cijela površina ne zažuti.



Ljudi su razmazeni, neracionalni. Takve potrosne stvari treba da se koriste do krajnjih granica, npr. ako se parce papira ne iskoristi u potpunosti, treba ga ostaviti za sledeci put.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 13:51 - pre 70 meseci
U pravu si, jer ako je jedan list wc papira 20-30 evra tako i treba raditi. Ali oni koji su upoznati bolje sa tematikom znaju da je wc papir inače prilično nehigijenska stvar i u suštini loše rešenje za neupućene osobe koje nisu čule za bide. Džaba toalet papir i od najfinijeg pamukolikog višeslojnog papira, koji koristi ultrabogata ili ultrahvalisava osoba koja potroši celu rolnu za jedno brisanje svog cenjenog qupeta, kada je bide i zdravstveno/higijenski i cenovno jednostavno neprikosnoveno i u suštini jedino ispravno rešenje te problematike.

 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478



+119 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 13:59 - pre 70 meseci
Posto sam malo duze na ovom forumu od tebe, slobodno cu da preskocim odgovor na sve uvrede.

Voznja automobila na rezervi i generalno sa malo goriva je štetno po pumpu za gorivo.
Automobil ima filtere koji i sluze da se djubre zaustavi pre motora. Neki servisi rade i čišćenje rezervoara.

Neredovno odrzavanje automobila i samoinicjativno produzavanje servisnih intervala, mimo preporuke ovlašćenog servisera, je u svakoj zdravoj logici, koja ne ukljucuje teoriju zavere, nebezbedno i loše po vozilo.
Ljudi koji su konstruisali i napravili vozilo su propisali odredjene standarde,a sigurno znaju više od svih nas ovde zajedno.

Kvalitet kaiša, filtera ili bilo kog drugog dela mimo OEM proizvodjača je diskutabilan. Ako je razlika 6 puta u ceni, odgovor je više nego očigledan!

Ja ne solim pamet nikome, niti sam ti jedan savet udelio.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 14:26 - pre 70 meseci
Ja sam malo duže na ovom svetu od tebe pa sam uzeo sebi slobodu da odgovorim na tvoja prva dva beskorisna posta u ovoj temi, ali nigde nisam napravio uvredu jer je sve što sam napisao u potpunosti tačno i kao takvo teško može biti uvreda.

Citat:
Dr.sima: Neredovno odrzavanje automobila i samoinicjativno produzavanje servisnih intervala, mimo preporuke ovlašćenog servisera, je u svakoj zdravoj logici, koja ne ukljucuje teoriju zavere, nebezbedno i loše po vozilo.
Ljudi koji su konstruisali i napravili vozilo su propisali odredjene standarde,a sigurno znaju više od svih nas ovde zajedno.


Da si čitao pažljivo ono što sam ja napisao u ovoj temi o ponašanju servisa i propisanim intervalima od proizvođača, shvatio bi da je tvoja gornja rečnica protivna samoj sebi i kao takva jednostavno beskorisna. Neću trošiti svoje vreme na tvoje obrazovanje jer je ponašanje servisera elaborirano ranijih godina u mojim postovima koje ti izgleda nisi pratio pa nisi ništa ni naučio. Samo ti nastavi da misliš da si jako mudar, doktore, ali bi bilo jako korisno ako ne bi više pravio besmislene upadice kao što je tvoj prvi post ovde pošto iskreno zaista nemaš blage veze o čemu uopšte pričaš i koja je svrha tvog upada.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 14:47 - pre 70 meseci
Ajd napisaću ipak jednu interesantnu stvar, za ove mlađe na forumu, koja je eleaborirana ranije ali je korisna za shvatanje koliko razni doktori na forumu nemaju pojma o čemu pričaju.

Dakle, od novembra 2006.godine "otežani uslovi eksploatacije" koji su navodno bili razlog za skraćeni servisni interval Grand Motorsa su zvanično prestali i servisni interval je produžen na od prozvođača preporučenih 20 000 km. Međutim, to je važilo samo za vozila koja su kupljena od tog trenutka, a sva vozila koja su kupljena pre novembra 2006. godine su morala da zadrže skraćeni servisni interval od 10 000 km jer su na neki način izgleda i dalje vožena u "otežanim uslovima eksploatacije"?

Kada sam pitao koji su to konkretno "otežani uslovi eksploatacije", nisam dobio odgovor. Kada sam rekao da ja auto vozim na Mađarskim, Austrijskim, Nemačkim, Francuskim, Grčkim autoputevima i da tamo sipam gorivo, opet nisam dobio nikakav odgovor zašto to ja moram da imam skraćeni servisni interval samo zato što sam auto kupio pre novembra 2006. godine.

U razgovoru sa advokatom sam saznao da je zadržavanje skraćenog servisnog intervala na onaj koji je važio u trenutku kupovine njihovo pravo na osnovo zakona o obligacionim odnosima, iako taj skraćeni servisni interval nije nikada ni bio preporučen od proizvođača. Naravno, svima pametnima je jasno da je skraćeni servisni interval postojao samo zbog uzimanja para za delove koji se ugrađuju. Ima nekoga da mu to i dalje nije jasno?

Eto, to je samo ostalim članovima da shvate koliko ljudi kao što je pomenuti doktor i slični na forumu nemaju ama baš ni najblaže veze sa onime o čemu pričaju (citirani tekst u mom prethodnom postu), nego samo podižu svoj ego soleći pamet drugima svojim uobraženim znanjem i mudrošču. Nije to uvreda, to je jednostavno istina.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
93.186.70.*



+10242 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 15:04 - pre 70 meseci
Citat:
Dr.sima:Voznja automobila na rezervi i generalno sa malo goriva je štetno po pumpu za gorivo.

Jesi li ovo sam smislio ili ti je neko pomogao ?

"Na rezervi" ?!? Pa valjda rezerva postoji da bi bila rezerva ? Vozio sam mnogo automobila, pročitao mnogo User manuala - ali ovakvo upozorenje nigde nisam našao.
"Sa malo goriva" ?!? Otkud pumpa "zna" koliko ima goriva ?



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478



+119 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 15:27 - pre 70 meseci
U mom svetu upaljena lampica za rezervu znaci da je vreme da se ide na pumpu.

Koliko sam ja obavešten nizak nivo goriva u rezervoaru može da dovede do pregrevanja pumpe i prekida u dovodu goriva.
Možda je to na novijim vozilima prevazidjeno, ali ni od jednog majstora nisam dobio preporuku da je pozeljno da "ocedim" rezervoar.

Takodje, kod odredjenih automobila, posle nestanka goriva postoji procedura za paljenje, nije dovoljno samo doliti gorivo, ne?

Ne vidim apsolutno nikakv benefit voznje do "mrtve rezerve", osim rizika da se ostane na putu, izazove nesreca ili neprijatna situacija.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 15:51 - pre 70 meseci
Citat:
pisac:
Ima nekoga da mu to i dalje nije jasno?




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 16:44 - pre 70 meseci
Citat:
Dr.sima:
Voznja automobila na rezervi i generalno sa malo goriva je štetno po pumpu za gorivo.

Ovo nije tačno !

(širenje dezINFORMACIJA na ES-u se kažnjava sa gajbom 'ladnog+prase sa sve motkom)

Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 16:51 - pre 70 meseci
Uvek imam minimum 1/4 rezervoara, a obicno bar pola, jer se moze desiti da moram negde da krenem hitno, tako da ne moram da trazim pumpu, jos u pola noci kad ne radi, nego mogu odmah da krenem i stignem tako gde treba.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 17:28 - pre 70 meseci
Citat:
Dr.sima:
U mom svetu upaljena lampica za rezervu znaci da je vreme da se ide na pumpu.

Koliko sam ja obavešten nizak nivo goriva u rezervoaru može da dovede do pregrevanja pumpe i prekida u dovodu goriva.
Možda je to na novijim vozilima prevazidjeno, ali ni od jednog majstora nisam dobio preporuku da je pozeljno da "ocedim" rezervoar.

Takodje, kod odredjenih automobila, posle nestanka goriva postoji procedura za paljenje, nije dovoljno samo doliti gorivo, ne?

Ne vidim apsolutno nikakv benefit voznje do "mrtve rezerve", osim rizika da se ostane na putu, izazove nesreca ili neprijatna situacija.

I u mom svetu, upaljena lampica za gorivo znači da je vreme da napunim. Nisam lud da čekam da auto ostane bez goriva, da ostanem na Slaviji, Autokomandi ili u sred Terazijskog tunela.
Na autoputu, tj. dužim putovanjema punim do vrha čim kazaljka padne ispod pola. Nisam lud da bajem da li ću i kad da naiđem na sledeću pumpu. Dal' za 100, 200 ili 600 km.

Nema nikakvog benefita u vožnji do "mrtve rezerve", slažem se. Moraš da napuniš pa moraš. Nećeš ni dinar uštedeti ako iscediš do kraja i auto ostane bez goriva, i onda napuniš.

ALI

Ovo u vezi tvojih i mojih, istovetnih navika oko točenja goriva nema nikakve veze sa tehničkim osobenostima motora.

Crpaljka je uvek na istom mestu: oko 1 cm (ili manje) od dna rezervoara. Neće da se spusti niže i "usisa prljavštinu" ako je manje goriva u rezervoraru.
Dok god je kraj pumpe uronjen u gorivo - dotle nema nikakvih problema. Otkud pumpa "zna" koliko ima goriva iznad crpaljke u rezervoaru ?


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

verbe

Član broj: 338604
Poruke: 40
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 20:29 - pre 70 meseci
To za voznju na rezervi sam i ja cuo. I podrzao bih, dr.Simu :) Jer kada je nivo goriva nizak, kao što znate ili ne znate, gorivo seta vamo tamo i cesto pumpa usisa vazduh i mehurice, ti mehurici navodno stete membrani, jer radi na suvo. Naravno posle pumpe, gorivo tece glatko. Ali eto to za pumpu znam. E sad neka vozila imaju pumpu ispod rezervoara, a neka kod motora, ali muka je ista = malo goriva, pljuska okolo i pumpa vuče falš vazduh.

Ali to ne znači, da nije "zdravo" voziti na rezervi. O, da. ali ako ima baš-baš malo goriva, oće da strada pumpa, da.

Što se tiče zupčastog, od ta dva ne bih uzeo ni jedan. Jedan je previše jeftin i vuče na kineski. a ovaj drugi je naduven ko zna zbog čega. 3-4000 je optimalna cena koja se najčešće sreće.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 21:06 - pre 70 meseci
Evo nije me mrzelo.
Kaiš je Dayco. Zamenjen, posle 115.000 km. Slika je sa puno piksela. Klick na thumbnail, videćeš u punoj veličini.
Kažem, kao nov ! Bi mi žao da ga bacim.




OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?08.06.2018. u 23:37 - pre 70 meseci
Šteta što ne mogu biti siguran da DAYCO štampa na jeftinom kaišu u radnji ima bilo kakve veze sa DAYCO fabrikom.

Što se tiče goriva, đubre može i da pliva po gorivu, sve zavisi kakav je tip đubreta. Mislim da je najopasniji tip đubreta u stvari voda u rezervoaru, ali nešto ne mogu da se setim da li beše voda teža od dizela (čini mi se da je tako), jer onda naravno odmah ide u motor bez obzira na nivo goriva.

Ja sam u filteru nalazio samo opiljke gvožđa.
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?09.06.2018. u 13:10 - pre 70 meseci
http://www.vijesti.me/vijesti/od-viska-goriva-pumpa-ne-boli-89381
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?09.06.2018. u 18:44 - pre 70 meseci

E, ako je rek'o Edin Šahović, glavni majstor u servisu “Šahović”, onda je tako.

Da ne pominjem koliku je gomilu gluposti nalupao Edin, mnogo je i za Ultra Mad Zone.

- Pumpa za gorivo je mnogo bitna, posebno kod benzinskih motora (Ajde ?! Kod dizelaša, verovano đene-đene)
- električne pumpe za gorivo, koje su počele da se primjenjuju 1992-93. godine. (Valjda je tad prvi put video auto)
- Kada kod takvog dizelaša otkaže pumpa u rezervoaru, motor ne može da se startuje (Ajde ?!)

E baš se lepo nasmejah sa Edom, kad bi samo bilo više ovakvih mudrolija ...

Ili bar kad bi u jednom, jedinom priručniku našao da je štetno voziti sa malo goriva u rezervoaru.




Sve me ovo podseća na teorije da kad se podiže ručna obavezno treba pritisnuti dugmence, da se ne bi oni zupci vremenom istanjili i potrošili.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Žika 11

Član broj: 325203
Poruke: 186
*.dynamic.sbb.rs.



+7 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?14.06.2018. u 23:14 - pre 70 meseci
Citat:
Dr.sima:
U mom svetu upaljena lampica za rezervu znaci da je vreme da se ide na pumpu.

Koliko sam ja obavešten nizak nivo goriva u rezervoaru može da dovede do pregrevanja pumpe i prekida u dovodu goriva.
Možda je to na novijim vozilima prevazidjeno, ali ni od jednog majstora nisam dobio preporuku da je pozeljno da "ocedim" rezervoar.

Takodje, kod odredjenih automobila, posle nestanka goriva postoji procedura za paljenje, nije dovoljno samo doliti gorivo, ne?

Ne vidim apsolutno nikakv benefit voznje do "mrtve rezerve", osim rizika da se ostane na putu, izazove nesreca ili neprijatna situacija.


Ima tu par problema. Jedan je i temperatura goriva. ECU motora prati i taj parametar i na osnovu njega reguliše rad. Senzor je često na samom kućišti filtera. Teško će da se mala količina goriva ohladi.
Druga stvar zimi je još veća glupost voziti na rezervi jer vruće gorivo koje se vraća u rezervoar stvara kondenzaciju u rezervoaru.
Treći problem što el. pumpa za gorivo ima zaštitni mehanizam da zablokira pumpu kada ostane bez goriva. Retko ko će da otpertla pumpu i da je odblokira nego sledi nova pumpa.

Da se vratimo na ulje i uljni filter.
400 sati rada je gornja granica za kvalitetno ulje. Lako se računa. Komplikovanija metoda je da se u celu jednačinu dodaje i potrošnja goriva + potrošnja ulja, broj hladnih startova, radna temperatura motora , stanje samog motora i način vožnje.
Regeneracija DPF filtera kada se ubrizgava velika količina goriva kako bi se digla tempertura izduvnim gasovima drastično degradira ulje zato ti motori uglavnom imaju i sezor u karteru koji meri degradaciju ulja. To se vidi preko dijagnostike.
Zagađeno ulje drastično menja viskozitet, postaje kiselo i delom dolazi zbog visokih temperatura i turbine do polimerizacije. Bilo bi dobro da neko uzorkuje ulje na 10000, 20000 i 30000 km i vidi sve parametre, aditive i metale u ulju.

Neko ko 90% vremena provodi u gradu i ima prosečnu brzinu oko 25 km/h preći će godišnje oko 10000-12000 km što je sasvim OK zamenu ulja. I najbolje pred zimu da se zameni ulje.
Veće prosečne brzine 90 % vremena na autoputu sigurno će dignuti interval na tih 30000 km za daleko kraći vremenski period.








 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?15.06.2018. u 02:53 - pre 70 meseci
Citat:
Žika 11: Druga stvar zimi je još veća glupost voziti na rezervi jer vruće gorivo koje se vraća u rezervoar stvara kondenzaciju u rezervoaru.


Radoznao sam koji je to mehanizam iz fizike koji dovodi do kondenzacije kada vruće gorivo uđe u hladan rezervoar?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
93.186.70.*



+10242 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?15.06.2018. u 07:40 - pre 70 meseci
Citat:
Žika 11:Druga stvar zimi je još veća glupost voziti na rezervi ....
Ovde, kao i u prethodnim postovima pojedinih diskutanata, "vožnja na rezervi" se tretira kao trajno stanje. Kao da neko konstatno i trajno vozi na rezervi.
Naravno, to je nemoguće.
Ono šta ja pokušavam da objasnim, je da normalna upotreba automobila i sporadična vožnja na rezervi nikako ne može da uzrokuje bilo koji kvar pumpe. Dakle, sipam (najčešče do pola rezervoara) vozim-vozim-vozim, a kad se upali lampica, danas - sutra, opet sipam do pola.

Ne treba se panično plašiti niskog nivoa goriva, niti žutu lampicu rezerve tretirati kao alarm "da pumpa samo što nije crkla"

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?15.06.2018. u 12:11 - pre 70 meseci
Vožnja na rezervi je proglašena velikim baukom koji čak i pri tim kratkim intervalima može da osakati i pumpu i auto.
Međutim, ja sam sada postao strašno radoznao da čujem koja fizička pojava dovodi do kondenzacije kada vruće gorivo ulazi u hladan rezervoar?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Zupčasti kaiš, kupiti za 13 000 din ili za 2 000 din?

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 25658 | Odgovora: 83 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.