Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dekarbonizacija - da ili ne

elitemadzone.org :: AutoZone :: Dekarbonizacija - da ili ne

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18692 | Odgovora: 24 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8996
*.static.avana.rs.



+10092 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne24.07.2019. u 12:08 - pre 43 meseci
Ma šta zna tim inzenjera u fabrici automobila? Ništa.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

whitie2004

Član broj: 19966
Poruke: 1496
82.117.212.*



+255 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne25.07.2019. u 08:17 - pre 43 meseci
A kakvi su vasi pogledi na ova 'aditirana' goriva ... g-drive, motul ? Jel to isto bacanje prasine u oci i suvise mala kolicina u gorivu da bi dala rezultate ...
U padu jednog carstva stradaju svi, tako je uvek bilo, tako će biti i sada. Verovatno će posle svega ovoga
biti formirani neki novi blokovi, nova uređenja. A mi? Eh, a mi..
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne25.07.2019. u 08:38 - pre 43 meseci
Meni se odlicno pokazao G-Drive dizel i Shell V Power dizel. G-Drive cesce koristim zato sto imam popust na NIS karticu pa me izadje isto kao i obican ED. U sustini meni dizel radi kao benzinac na leru sa tim gorivom. Bukvalno ne znas da li motor radi, toliko je tih i miran. U svakom slucaju ima manje sumpora od obicnog ED sto je spas za svaki dizel motor.

Nebojsa ima iskustva sa G Drive benzinom, a moj kolega koristi samo Shell V power benzin i kaze da ima razlike u odnosu na obican bezolovni.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8996
*.static.avana.rs.



+10092 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne25.07.2019. u 08:55 - pre 43 meseci
Po definiciji tog dizel goriva, dakle, tehničke karakteristike tih aditivia, (što se može pročitati na brošurama prodavaca) ti aditivi utiču na neutralizaciju naslaga na brizgaljkama.

Dakle, nije gorivo "jače" niti "čistije" niti može da ima bilo kakvog trenutnog efekta.

https://www.nispetrol.rs/sr-lat/g-drive-diesel-0

Jasno je da "tokom duže upotrebe" ... "može doći do umanjenja naslaga" ... što ... " može dovesti do obnavljanja snage" Može i ne mora. Mož' da bidne - ne mora da znači.

Ako jednom sipaš, onda je čisti placebo efekat da motor radi tiše, mirnije, da ima više snage i tako dalje. Čak ni samohvalisavi, lažljivi prodavac ne tvrdi da je tako nešto moguće.

S druge strane, ako kobajagi, duže vremena koristiš dizel sa tim aditivima, kad se jednom naslage skinu i brizgaljke očiste, (jednog lepog dana) onda bi motor trebalo da radi podjednako dobro i sa običnim ED.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne25.07.2019. u 08:58 - pre 43 meseci
Ja ga sipam od pocetka u 1.6 HDI, a 2.0 HDI je posle prelaska sa obicnog ED na Gdrive i Shell se znatno umirio i utisao posle jedno 3000km, te je nastavljeno i u njega da se sipa aditivirano gorivo. Naravno da efekat nije trenutan, mada kod benzinca se mnogo brze pokazu benefiti.

Mozda deluje skuplje, ali na duze staze ima benefita. To vam je kao mali servis kad radite na 10 umesto na 20.000. Jeste skuplje, ali su benefiti mnogo veci za motor.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Dekarbonizacija - da ili ne

Strane: 1 2

[ Pregleda: 18692 | Odgovora: 24 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.