Kada je LUCA u pitanju imaj u vidu da je to uredjaj sa (bar) dva ozbiljna problema, na koje su vec ukazivali brojni korsinici/vlasnici i na nasim, ali i na stranim forumima...
1. Leti, na hladjenju, zna nenormalno da se usmrdi, ljudi (servis) su svasta pokusavali... cisecenje parocistacima, raznorazni dezificijensi, kombnacijama ne znam kakvih sve hemikalija, fungicidi, ali efekat je bio ravan nuli. Bilo je (oprecnih) misljenja da je uzrok tome sto klima gasi turbinu kada ohladi (nema "izduvavanje" radi susenja isparivaca kada se gasi, kao sto to imaju pojedini brendovi) pa je tu bilo raznoraznih mozgalica tipa "kako ugasiti taj ECO mod turbine", ali ni to nije donelo resenje, 2-3 dana bude ok, posle opet isto, smrad ... dakle, OPREZ.
2. Posebna prica je vezana za losu elektroniku/mehaniku poklopca unutrasnje jedinice. Kaze ovako...
Citat:
Radi se o poklopcu unutrasnje jedinice...Prvo ide jedan ruzan poklopac, pa preko njega jedan lep. Ta dva medjusobno i oba sa unutrasnjom jedinicom su povezana sa 60 nekih sitnih plasticnih polugica, osovinica, oprugica, spojnica, zupcanika, zabica i ostalih plasticnih govanaca. Sve je to vrlo tanko i krhko i kad za par godina plastika oslabi od stalnog zagrevanja i hladjenja i krene da puca, vlasnik moze samo da place. Jasno iz daleka se vidi da to nije napravljevo da sluzi 20 godina, nego da izdrzi 2-3 godine, potom popuca i da onda mora da se kupi drugi uredjaj. Ako neko hoce da otkupi uredjaj kupljen ove nedelje i uopste nije ugradjen (postavljena samo unutrasnja jedinica za spolju nisam imao vremena, rado cu da mu ustupim za 10% manje nego sto sam platio, a ja da kupim neki uredjaj sa normalnim poklopcem unutrasnje jedinice. Da li neko zna ima li sva ta silna tehnika za otvaranje poklopca neku svrhu, donosi li neku prednost u odnosu na uobicajeni poklopac, ili je to konstruktor smislio sa jedinom svrhom da unesreci vlasnika kad mu to ukrti i popuca?!
[Ovu poruku je menjao bakara dana 06.02.2021. u 19:26 GMT+1]