Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Registracija evro2 i starijih auta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Registracija evro2 i starijih auta

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1577 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1993
*.dyn.telefonica.de.



+369 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta21.05.2020. u 16:40 - pre 8 dana i 17h
Na tehnickom u mom mestu su jos prosle godine saopstavali kome su gasovi ok, kome nisu. Dizeli su veci problem, jer na izduvne gasove i dimljenje uticu dotrajale dizne i slicne pratece komponente, a to nije jeftino za popravku.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1755
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+619 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta21.05.2020. u 17:14 - pre 8 dana i 16h
Citat:
ademare
Kako covek da se pripremi , ako ne zna da li mu valjaju izduvni gasovi ili ne ?


Ma to zavisi od ljudi koji tamo rade...pa kao i na svakom poslu, imas i ovakve i onakve. I ovi moji, kod kojih redovno idem, jer su mi u komsiluku, nisu nista bolji. Cim te vide, odmah pocnu da te mrze, kao da rade za dzabe...a inace je pregled 4500 (raspitao sam se). Prosle godine je bio 3500...I kad ih nesto pitam, kao da im klestima izvlacim reci izi usta. Bas cu videti sutra...Ova moja Felicija je 2001 godiste, a motor je stari, bez kompjutera...Znaci, ne znam...neki euro 0 standard..verovatno...al ima plin. Zadnja 2 puta na tehnicki je isla supruga. I kad sam je pitao sta su joj rekli...ona kaze "nista"....E sad idem ja pa cu da vidim. I u medjuvremenu, uprvo sad, morao sam opet da skidam vetrobrane sa vrata zbog tog pregleda, i ko za inat...malo mi pukne jedan...ubicu se...
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 6102



+1127 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta21.05.2020. u 18:43 - pre 8 dana i 15h
I ja se uzdam u plin . Ovako bez njega sansa za prolaz 0 % . Moj je onaj mali Fiat Seicento . Original Poljski Vodi se navodno na Euro 3 , sto sam uvek sumnjao
 
Odgovor na temu

Horvat I
Ivan Horvat
Subotica,Makova sedmica

Član broj: 40556
Poruke: 3799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+283 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta21.05.2020. u 23:09 - pre 8 dana i 10h
Euro 2 su još bez kompjutera
Pozdrav
---ivanhoe---
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1929



+395 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta22.05.2020. u 08:35 - pre 8 dana i 1h
Citat:
ademare

Kako covek da se pripremi , ako ne zna da li mu valjaju izduvni gasovi ili ne ?


Ako redovno održavaš auto i posećuješ servis gde majstor radi detaljan pregled i dijagnostiku makar jednom godišnje ubeđen sam 100% da su izduvni gasovi u redu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1499
*.pool.telenor.hu.



+1943 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta22.05.2020. u 17:49 - pre 7 dana i 16h
Znam ja jednog majstora, taj nista ne popravlja, nego samo dijagnostifikuje i brise greske (koje se opet pojave nakon 50km) . Jel se i on racuna u te kod kojih je dovoljno terati jednom godisnje i ne treba menjati katalizator? 😜
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

Horvat I
Ivan Horvat
Subotica,Makova sedmica

Član broj: 40556
Poruke: 3799
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+283 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta23.05.2020. u 08:58 - pre 7 dana
Ili zasad da se gituje pa će se vidi šta reše?
Pozdrav
---ivanhoe---
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 6102



+1127 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta23.05.2020. u 11:46 - pre 6 dana i 22h
Uh to je bas komplikovana " racunica" , jer ima mnogo faktora .

Sa jedne strane posmatranja , ulagati par stotina Eura u stari auto se ne isplati , jer koliko god da se ulozi ne moze da se digne vrednost.

Sa druge strane , prodaja tako starog auta u takvom stanju je neizvesna da li to neko uopste hoce da kupi i po kojoj ceni .

A za eventualno kupovinu novijeg treba odvojiti znatno vise novca plus kupovina je uvek lutrija .

U sustini najbolje bi bilo ako bi mogao da postignes da dobijes dve godine vremena, jer taj deo zakona deluje od 7.2011. Ali kako je moguce registrovati auto 30 dana ranije , ne znam da li to mozes da postignes .
 
Odgovor na temu

Tajmija

Član broj: 328773
Poruke: 85
*.dynamic.sbb.rs.



+57 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta23.05.2020. u 13:23 - pre 6 dana i 20h
Citat:
Java Beograd:
Čitava rečenica wanabe novinara je nebulozna. "neće moći da prođe nijedan automobil sa "evro 3" motorom koji nema ispravan katalizator " ?!? WTF?

Kakve veze ima pojam "Euro 3" u toj rečenici? Jer, neće proći ni Euro 4 koji nema ispravan katalizator/DPF, ni Euro 5 a ni Euro 6.

Mnogo je pametnije napisati "neće proći tehnički pregled onaj automobil koji je neispravan u smislu emisije izduvnih gasova"

Bilo je pre par nedelja u SAT emisiji kako se to radi u normalnim zemljama. A to je da auto mora da bude ispravan, onako kako je proizveden.

Dakle, ako je proizvedn kao Euro 2, sa onomad dozvoljenim emisjama štetnih gasova, tako treba da bude i danas. Ili, suprotno: neispravan Euro 6, iako mnogo bolji od Euro 2 (u smislu štetnih emiisja) neće proći.



Ja ne vidim kako su te zemlja normalne kad eto Trabant na mešavinu može opušteno da se vozi, jer je jelte tako proizveden, a Euro 6 sa blago povećanim štetnim gasovima zbog lošijeg katalizatora ne može. Ako je tako onda se one ne bore protiv zagađenja već tu postoji neki drugi interes, ili zbogom logiko.

Ok, ima smisla ako auto recimo Euro 6 ima mogucnost da zagadjuje toliko i toliko, zaista toliko i zagadjuje, i da ako se taj broj poveca zbog nekog neispravnog dela, da se taj deo zameni i da se brojka dovede u fabricko stanje. A moze i kod VW da se ode da malo apdejtuju softver.

Ako se borimo protiv zagađenja, nema nikakve logike da auto koji manje zagađuje bude isključen iz saobraćaja, a onaj koji izbacuje otrove zbog loše konstrukcije i lošeg sagorevnja, bude na ulici kao 'ispravan i zeleni auto'


Ekološka taksa tu jedino može da odvrati ljude od korišćenja tih zagađivača, mada i to nije rešenje, jer svi kojima to ne predstavlja trošak će voziti i dalje, pa ideja o smanjenju zagađenja pada u vodu.


Ja bi to rešio na najjednostavniji način.

- Imaš EURO 1, 2 ili EURO 6 koji na testu izduvnih gasova pokazuje vrednost kao EURO 1 - taksa xx.xxx,xx dinara
- Imaš EURO 3,4 ili EURO 6 koji na testu izduvnih gasova pokazuje vrednost kao EURO 3 - taksa x.xxx,xx dinara
- Imaš EURO 5,6 koji imaju trenutno najmanje zagađenje što te tiče SUS Motora platiš lepo taksu: xxx,xx dinara
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1499
*.pool.telenor.hu.



+1943 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta23.05.2020. u 16:10 - pre 6 dana i 17h
Ne, borba protiv zagadjenja taksom je jako lose resenje. Zagadjenih teritorija u Srbiji imas svega nekoliko. Najzagađeniji gradovi su Beograd, Pančevo, Smederevo, Kosjerić, Valjevo, Kraljevo, Užice, Sremska Mitrovica, Subotica i Kragujevac. Sa druge strane imas izrazito nezagadjene opstine, ali cije je stanovnistvo pretezno na rubu siromastva i ne moze da vozi nista sto kosta vise od 300 evra. Koji mozak bi se jednakim intenzitetom borio protiv zagadjenja u Beogradu i Tutinu? To bi samo dovelo do praznjenja Tutina brzinom svetlosti i preseljenja kompletne populacije u Beograd, gde su plate vece i moze da se priusti auto od 2.000 evra. Za Tutin je izbor ili trabant, ili volovska zaprega, a niko nije lud da u 21. veku ide do supermarketa volovskom zapregom. Nemci su to jako dobro uradili - u najzagadjenije gradove moze uci samo EURO6, a po nezagadjenim brdskim selima vozi sta ko moze da priusti. Mislim da tako nesto treba i nama. Za gore navedenih 10 gradova samo euro6. Za Tutin i njemu slicne moze sve. Kome se ne svidja nek se preseli u Tutin pa nek tamo vozi svoj krs, tamo ionako imamo ogroman problem smanjenja populacije, pa o jednom trosku resavamo dva problema - zagadjenim gradovima smanjujemo zagadjenje, slabo naseljenim gradovima povecavamo naseljenost.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 23.05.2020. u 17:21 GMT+1]
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1725



+512 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta23.05.2020. u 20:06 - pre 6 dana i 13h
Gde baš nađe Tutin, jesi li ti bio tamo skoro?

Po meni, najugroženiji su oni u malim mestima/selima gde nemaju nikakav drugi izbor osim poljoprivrede, a koja zahteva poprilična ulaganja. Mogu to biti sela u Šumadiji, Zapadnoj Srbiji, Istočnoj Srbiji, Vojvodini, svejedno je gde, ali ti ljudi nemaju mnogo izbora, i za njih je i Golf 2 luksuzan auto ako nigde nije truo i može bez problema da prođe tehnički.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1499
*.pool.telenor.hu.



+1943 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta24.05.2020. u 01:00 - pre 6 dana i 8h
Nisam nikad bio tamo, slucajno mi negde od ko zna kad ostala informacija u malom mozgu da je Tutin veoma nerazvijen.

Slazem se potpuno, stanovnostvo prakticno svakog brdskog sela je na rubu siromastva, uz to i starije od gradskog, samim tim bolesnije, a najblizi dom zdravlja im je 20km daleko, tako da je njima automobil osnovna zivotna potreba. Totalno je socijalno neopravdano dodatno ih ugrozavati visokim ekoloskim taksama, a u njihovom neposrednom okruzenju ekologija kao u svajcarskoj. Njima automobil zatreba 500km godisnje, ali tad kad im treba im bas treba. Zbog tih veoma izrazenih socijalno-ekoloskih razlika medju razlicitim podrucjima, svaka strategija koja se odnosi na celu drzavu je osudjena na neuspeh. Gradovi moraju da preuzmu mnogo aktivniju ulogu u definisanju ekoloskih standarda i suzbijanju zagadjenja tamo gde je ono nedopustivo veliko.
Sada kada je virus ovako slab, smešno zvuči, ali treba sve pustiti da se inficiraju. Sad je trenutak da svi koji se nisu inficirali inficiraju.

Dr. Nestorovic
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1755
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+619 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta24.05.2020. u 13:09 - pre 5 dana i 20h
E, evo me sa malim zakasnjenjem...S tehnickog sam utisao na vikendicu...Normalno, prosao sam tehnicki. ma nisu ga ni gledali...samo kocnice...ali ga je majstor nahvalio, kako lepo pristojno izgleda, pa se zali, kako je dok je vozio auto ove klase imao para, a sad kako vozi visu klasu ne moze da svrti dinar...I dobro, pitam ga za problematiku.Pa, cekaju nove merne aparate koji treba da stignu...Pa bice problema, ali pre svega za uvezene automobile, jer kako kaze, mnogi su neispravni. Kupljeni su "jeftino", jer im je i nabavna cena bila jeftina, a jeftini su zato sto se mora mnogo u lnjih ulagati. Znaci, moras da imas ispravan motor, karike, dizne, katalizator, lambda sonde, EGR i svasta drugo od cega zavii ispravan sastav gasova. Drugim recima ispravan auto...Eto...
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 838
*.dynamic.kdsinter.net.



+262 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta24.05.2020. u 18:55 - pre 5 dana i 14h
Nema sanse da odstrane milion putnickih vozila + veci deo teretnih koji nece proci tehnicki od jula 2021 jer ce se to pretvoriti u paljenje automobila po ulici i slicne egzibicije jer ovoliko siromasan narod jednostavno ne moze da priusti ispravnija i novija vozila.
Prosecna starost vozila od 17,18 godina i najslabiji standard u ovom delu sveta a traze se nekakve ekoloske norme kao da smo svica.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1755
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+619 Profil

icon Re: Registracija evro2 i starijih auta25.05.2020. u 05:00 - pre 5 dana i 4h
Moj "unutrasnji osecaj" mi ipak govori da nema mesta panici. Nije stvar u novijim vozilima. "Novija vozila" u duzem periodu ipak pobedjuju....ipak se nabavljaju. Stvar je u tome da postojeca vozila budu ispravna, u granicama fabrickih vrednosti kako su proizvedena. Stvar je u njihovom redovnom odrzavanju i popravci nepravilnosti a ne "guranje pod tepih" nekiuh problemcica. Znaci, ako ti crkne katalizator ili lambda sonda, onda to i popravi, zameni...Pa secam se, tolliko tema je bilo..".jaooo...auto mi purnja sta je to...kkuku,leleeee"....A sad kad to treba da se otkloni, po sili zakona, odjednom je to problem...Ali, da se ljudi ne nadju odjednom u dilemi da li da menjju vozilo, jer je problem i zameniti ga (jer ili nemas sredstava ili ces opet naici na neki takav) ili da ga popravljaju, neka "privremeno" plate taksu za neispravnost, pa ce ih ta taksa vremenom naterati na izbor koji njima odgovara. A ne da demonstrativno pale vozila kao neki sto su uradili kad su ih sa tehnickog vracali zbog okrznutog retrovizora (sto i jeste tehnicka nepravilnost)...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Registracija evro2 i starijih auta

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1577 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.